Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

427 Locuri de Munca in Alba - Joburi in Alba

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

427 Locuri de Munca in Alba - Joburi in Alba

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru aceasta pozitie ar trebui sa intruneasca urmatoarele conditii:- Studii superioare finalizate în domeniul financiar-contabil;- Minimum 3 ani experienta in activitatea financiar-contabila;·- Bună cunoaștere a reglementarilor contabile românești și a bazelor fiscalității;- Gândire analitică, atenție la detalii și acuratețe a datelor în activitatea zilnică;- Capacitatea de a respecta termene limită;- Persoană optimistă, comunicativă; capacitate de lucru în echipă;- Cunoștiințe pachet Office- nivel mediu/avansatDescrierea jobului Înregistrarea corectă a operațiunilor financiar-contabile;- Realizarea sarcinilor generale de contabilitate (închidere lună/an, rapoarte, mijloace fixe, furnizori, clienti, banci, etc);- Verificări/reconcilieri lunare pentru conturile contabile pe care se lucrează;- Respectarea dispozițiilor legale referitoare la întocmirea și înregistrarea documentelor financiar-contabile;- Pregătirea documentației solicitate de către auddi
APULUM
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru aceasta pozitie ar trebui sa intruneasca urmatoarele conditii: absolvent studii superioare(licenta/masterat); cunostinte bune ale pachetului Microsoft Office, in special Word/Excel; cunostinte de legislatia muncii/REVISAL; abilitati de comunicare si relationare cu clientii societatii; atestat Inspector Resurse Umane-constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele responsabilitati aferente jobului: redactarea si intocmirea dosarelor de personal(Contracte individuale de munca, adeverinte, acte aditionale, fise de post, acte de confidentialitate, decizii de incetare, suspendare, etc); informare modificari legislative; operarea modificarilor in REVISAL; intocmirea diferitelor evidente de personal solicitate.
APULUM
Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:§Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;§Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare;§Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;§Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:§Experiență de minim 2 ani în comerț§Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)§Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCeea ce oferim:§Tichete d
ARTIMA
Candidatul ideal You are passionate about accounting and you are eager to work in an international environment?We have a challenging position as an Accounting Team Leader in our office in Alba Iulia. If you are talented at numbers this can be a great opportunity for you.The following personal characteristics are preferred: Motivation and energy Willingness and humbleness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environmentDescrierea jobului What will you do exactly: The Accounting team leader will be responsible for a team working in accounting for our clients from the Nordic countries as well as other related daily operations. Take a lead role in planning, coordinating and facilitating projects through their completion Deal with more complex customer enquiries and is responsible of problem solving Ensure that general enquiries and both routine and ad-hoc related activities are actioned within the deadline Organize employ
AZETS
Candidatul ideal ROLE PURPOSEThe Center Manager drives operational success in the retail environment, leading the onsite operational and marketing management of the shopping center. This role is a key contributor to the total asset value creation working with all the relevant stakeholders in the company.Location: Alba Iulia, AlbaCORE COMPETENCIES· Drives for Results· Action oriented taking on new opportunities and challenges with a sense of urgency, high energy and enthusiasm all while securing and deploying resources effectively and efficiently.· Plans and aligns teams effectively to optimize work processes/project management initiatives.· Ensures accountability of self and others to meet objectives and commitments.· Thoughtful Leadership· Applies knowledge/insights of business and business influences to advance the organization’s goals.· Builds strong customer relationships delivering customer-centric solutions.· Manages complexity to effectively solve problems while maintaining good
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
Candidatul ideal Candidatul ideal:- persoana pozitiva, cu spirit de echipa;- studii medii;- experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani;- calificare in meseria de bucatar;- capacitate de organizare in conditii de stres;- asigurarea respectarii normelor de igiena;- comunicare eficienta cu colegii;- Indeplinirea sarcinilor prevazute in fisa postului;Profil candidat:- cunostinte din bucataria internationala;- coordoneaza activitatea din cadrul restaurantului;- intocmirea necesarului de marfa si mentinerea unei comunicari eficiente cu personalul aprovizionare;- verificarea marfii la receptie si a documentelor;- comportament etic;- abilitati de leader, comunicare si relationare interumana;Beneficii:- un loc de munca stabil;- salariul se va discuta la interviu;Descrierea jobului Responsabilitatile apar in fisa postului.
KARMA CON
Candidatul ideal Astept cu nerabdare ,primul viitorul meu specialist ,pentru departamentul de productie la cultura de varza.Imi doresc pentru aceasta pozitie sa fi persoana potrivita urmatoarelor caracteristici: - Sa existe integritate -Dorinta de a invata -Dorinta de a te dezvolta -Dedicatie pentru hrana familiilor din Romania - Aspiratii pentru viitor -RabdareDescrierea jobului Deoarece sunt la inceput de drum si tu esti prima persoana care vine in firma, pozitia ta principala este cultura de varza. Acest post cuprinde urmatoarele sarcini: -Plantat semimecanizat -Irigatii cu sistemul demontabil sau cu aspersorul mare -Tratamente ,in caz de probleme (asistenta si ghidare) -Mobilizare sol mecanizat -Plivit in caz de infestari cu anumite buruieni -Inspectare anumite boli sau daunatori - Prospectare meteo -Recoltat semimecanizat -Sortat -Pregatit comenzi - Asistenta pe parcusul livrariIn ziua in care primesc un email sau mesaj cu dorinta de a fi persoana din echipa fructicola va stau la
FRUCTICOLA
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Societatea de constructii angajeaza inginer constructor pe perioada determinata-6 luni, pentru santier Arieseni, jud. Alba . Salariu negociabil.Descrierea jobului Coordoneaza si urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie;Coordoneaza si urmareste executia lucrarilor pe santier cu respectarea legislatiei SSM si S.U
PROF CON INVEST
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal absolvent/ă de studii medii sau superioare; reprezintă un avantaj experiența în domeniul turismului și certificările/acreditările în acest domeniu; seriozitate, corectitudine, responsabilitate; persoană organizată, punctuală, conştiincioasă, responsabilă, ambițioasă și motivată de rezultate; abilități de comunicare și lucru în echipă; cunoștințe de operare Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), e-mail;Descrierea jobului • consultanță cu turiștii agenției, atât direct cât și prin e-mail sau telefon;• utilizare sistem de rezervări;• derulare proces operațional începând cu prezentare ofertă, rezervare în sistem, întocmire contract de călătorie și documente fiscale (factură și chitanță), arhivare documente generate, urmărire termene de plată pentru rezervările efectuate, etc.• comunicare permanentă cu turiștii în scopul unei colaborări cât mai bune, înțelegere nevoi, cerințe specifice și oferire soluții;
OCTOPUS TRAVEL & HOLIDAYS
Candidatul ideal Studii superioare de specialitate; Autorizarea ANCPI pentru avizarea lucrarilor la OCPI este un avantaj; Abilitati si experienta in lucru cu instrumentele de masurat specifice activitatii: statia totala, GPS, nivela, etc.; Cunostinte ale programelor specifice lucrarilor de proiectare: Autocad, MS Office, etc.; Cunostinte ale legislatiei in domeniu; Cunostinte minime soft AutoCAD, Microsoft Office, programe specifice pentru cadastrul sporadic : TopoLT, CADGEN , Toposys, etc. Disponibilitate la deplasari (unele avand durata de o saptamana) Permis categoria BDescrierea jobului Efectuarea masuratorilor din teren specifice lucrarilor de cadastru, geodezie si cartografie; Prelucrarea datelor culese din teren si intocmirea documentatiilor; Obtinerea documentatiei necesare proiectelor; Avizarea lucrarilor la OCPI; Intocmirea de harti si planuri; Efectuarea de ridicări topografice și relevee specifice (Statie totala/GPS)
TOTAL BUSINESS LAND
Candidatul ideal Regiondo - Activity Booking Software – the operating system for leisure operators, with offices in Germany, Romania, France and Italy.We are looking for enthusiastic Customer Support Agents with good digital skills, for our awesome office in Sibiu, Romania.Do you want to be a part of the big family of ProSiebensat. 1 Media SE, along with Jochen Schweizer and my days, the two leading brands in the experience market? Apply now!Descrierea jobului Requirements· Excellent Language Skills: German and English· We'll be very happy if you can speak some of thе following languages eg. Spanish, Italian, French· Digital Affinity and good Computer skills· Experience in Customer Support eg. IT Support, Technical Support, SaaS is an advantage· Knowledge of HTML and CSS are a plus, but not required· Self Starter and Self Learner with a happy mentalityResponsibilitiеs of а Customer Support Agеnt· Rеcеiving and hаndling customеr rеquеsts by Emаils, chats аnd phonе cаlls· Advicе and
REGIONDO SOFTWARE
Candidatul ideal Absolvent al UNIVERSITATII TEHNICE FACULTATEA DE INSTALATII / FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICA INGINER PROIECTANT / EXECUTANT INGINERIE ELECTRICA Diploma de licenta ATESTAT ANRE Utilizator Autocad,Utilizator MS Office (Word, Excel, Outlook); Cunostinte in domeniul proiectarii/executiei Instalatii electrice,RETELE ELECTRICE DE MEDIE SI JOASA TENSIUNE, Cunoasterea normativelor tehnice si legislatiei specifice in vigoare (RO, EU) Capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectarii asistate Disponibilitatea/capacitatea de lucru in echipe de specialisti interdisciplinare Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare Capacitate de lucru in echipa dar si individual. Limbi straine: engleza la nivel mediu / avansat, inclusiv termeni tehnici constitue un avantaj] Persoana proactiva, orientata catre rezultate Permis conducere categoria B Descrierea jobului Descrierea jobului Inginer proiectant/executant instalatii electrice / retele electrice de medie
INSTAL ITTU
Candidatul ideal - experienta in vanzari in domeniul farmaceutic - minim 1 an;- abilitati de comunicare si negociere;- orientare catre client/ rezultate;- disponibilitate pentru deplasare;- permis de conducere categoria B;- cunostinte operare PC (Word, Excel).Descrierea jobului Cautam colegi noi dornici sa se alature echipei noastre de vanzari din zonele Sibiu, Hunedoara si Alba.Responsabilitati:- Efectueaza vizite la toţi clientii din zona arondata, in concordanta cu ruta si frecventa de vizitare stabilite;- Promoveaza produsele si imaginea companiei in conformitate cu strategia companiei;- Stabileste si dezvolta o buna relatie de afaceri cu toti clientii din zona arondata;- Realizeaza planul de vanzari;- Monitorizarea pietei locale si exploatarea oportunitatilor identificate;- Intocmirea rapoartelor periodice.Beneficii:- Oferim tichete de masa;- Salariu fix + comision;​- Toti angajatii beneficiaza de abonament medical cu consultatii si analize gratuite la o clinica privata.
LAROPHARM
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi?· Vei servi clienții de la raion prin: porționare, feliere, împachetare și etichetare corectă;· Vei afișa, obligatoriu, prețur
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal JOB REQUIREMENTS: Bachelor’s degree in Computer Science, or related field; Strong analytical, communication and interpersonal skills; ERP experience is a plus; Project management skills are a plus; Process mindset; Ability to function in a constantly changing environment; Romanian and English are a must, French and other languages are a plus.KEY COMPETENCIES: Action Oriented; Customer Focus; Dealing with Ambiguity; Drive for Results; Integrity and Trust; Learning on the Fly; Listening; Peer Relationships; Perseverance; Problem Solving; Priority Setting; Time Management; Timely Decision Making.Descrierea jobului The IT Business Analyst will work as member of a global IT team to implement, deliver, and sustain technology to enable Sonaca Transylvania’s business processes in the areas of Supply Chain and logistics, Manufacturing, and other administrative functions. The primary technology used is SAP. This position is part of the Sonaca Group IT Department, and will work i
SONACA AEROSPACE TRANSILVANIA
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de Analist de Risc este o persoana cu: Studii superioare finalizate in domeniul economic sau conex; Cunostinte solide de analiza financiara si indicatori financiari; Cunostinte despre identificarea riscurilor, evaluarea si mitigarea acestora; Abilitati excelente de organizare, planificare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza; Comunicare clara, concisa si abilitati de negociere si relationare; Experienta in microcreditare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Rolul Analistului de Risc in cadrul VITAS IFN este de a se ocupa de analiza dosarelor de credit prin urmatoarele activitati: Verificarile de eligibilitate; Verificarea si validarea indicatorilor financiari din aplicatiile de creditare - bilant, cont de profit si pierdere, flux de numerar) Clarificarea aspectelor incomplete din aplicatiile de credit si indrumarea ofiterilor de credite in comunicarea informatiilor catre client. Prezentarea aplicatiilor de credit in Co
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 427 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.