Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1055 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1055 Locuri de Munca in Arad - Joburi in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Farmacist


Candidatul ideal Ne dorim sa ai:- Studii superioare de specialitate (Absolvent Facultatea de Farmacie sau student ani terminali);- Autorizatie Libera Practica sau Certificat de Membru al Colegiului constituie un atu pentru aplicant- Asigurare de malpraxis- Abilitati de relationare si comunicare.- Consecventa; Ambitie si putere de munca- Capacitate de organizare si de coordonare a unui colectiv- Orientare catre relatia cu clientul; orientare catre pacient- Cunostinte operare PC- Atentie distributiva- Dorinta de perfectionare si de a se informa in legatura cu produsele nou existente si intrate pe piata romaneascaDescrierea jobului Printre responsabilitatile viitorului nostru farmacist se numara urmatoarele:- Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala,gratuite sau compensate;- Are in subordine asistentii de farmacie si supravegheaza eliberarea medicamentelor de catre asistentii de farmacie;- Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor
IVONA FARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1260 de salarii introduse în Salario: 3555 RON/Luna

Agent Transporturi Foodserv Arad


Candidatul ideal - Experienta pe pozitie similara;- Cunostinte de operare pe calculator ( PC, Word, Excel, Outlook )- Cunoasterea limbii engleza obligatoriu ( vorbit, citit, scris );- Posesor permis ( optional );- Domiciliu stabil in Arad;- Cautam o persoana activa, dinamica, cu capacitatea de a decide in situatii critice si sub presiune.Descrierea jobului - Cautarea si contactarea furnizorilor serviciilor de transport;- Efectuarea comenzilor de transport intern si extern in vederea derularii contractelor de vanzare-cumparare ale firmei;- Negocierea tarifelor si termenelor de plata;- Urmarirea documentelor de transport, a incasarilor/platilor si a documentelor de plata;Beneficii:Pachet salarial atractiv (incluzand tichete de masa);Abonament medical la clinica privata;Oportunitatea de a lucra într-un mediu competitiv;Posibilitati de dezvoltare.Beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Coordonator Transport International


Candidatul ideal -are experienta relevanta intr-o pozitie similara sau cel putin in domeniu constituie avantaj.- vorbeste/scrie obligatoriu in LIMBA ENGLEZA la nivel avansat. Avantaj cunoasterea uneia dintre limbile germana, franceza, italiana, maghiara, spaniola.-are foarte bune abilitati de comunicare si negociere.-este organizat, autodidact, orientat spre rezultate, gandeste pozitiv si proactiv.-este bun organizator, flexibil, dinamic.-detine cunostinte temeinice de utilizare a PC-ului.-este rezistent la stres si program prelungit.-este obisnuit sa lucreze cu termene limita.-este dornic sa invete.Descrierea jobului -coordoneaza activitatea flotei alocate.-identifica solutiile optime de transport, negociaza termenii transportului.-intocmeste oferte de transport; identifica potentiali clienti.-organizeaza diferite tipuri de transporturi (complete,grupaje), urmareste permanent stadiu acestora si finalizarea lor cu succes.-urmareste incasarea acestora.-mentine relatia cu clientii si sub
BRAVIA LOGISTICS SRL

Vanzator Arad 2 Aurel Vlaicu Fortuna (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fii acolo atunci
LIDL DISCOUNT SRL

Gestionar Depozit - Arad


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte Candidatul Ideal :Experiență relevantă pe o poziție similară;Bune cunostințe de operare PC;Autorizație ISCIR (de preferat). Responsabilitati Descrierea roluluiInregistrează în timp util în sistemul informatic toate mişcările de recepţie/livrare a mărfiiVerifică mărfurile pregă
SalesConsulting

Optometrist - Arad


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:-Experiența în efectuarea consultațiilor optometrice (determinare dioptrii, prescripție pentru lentile de contact);-Diplomă de abs
LENSA

Magaziner/​manipulant Marfa


Candidatul ideal - Sociabil, comunicativ, spirit de muncă in echipă, seriozitate, punctualitate;- Experiența într-o poziție similară constituie un avantaj;- Persoana ordonata, atenta la detalii, Descrierea jobului - Cooperarea cu departamentul de vanzari;- Receptionarea marfii;- Pregătirea produselor pentru livrare;- Aranjearea marfii în depozit; - Pregătește în timp util comenzile;- Inventariere periodica.
STALMOT RO S.​R.​L.​

RETAIL BANKING OFFICER - ARAD


Scurta descriere a companiei We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil Cerinte În First Bank, obiectivul nostru este să oferim cele mai bune soluții financiare, susținute de tehnologie, personalizate de oameni.În Arad, căutăm coleg/ă pentru poziția de Retail Banking Officer!Cum ești tu?• Ai studii superioare (in domeniul economic, de preferat);• Ai experiență de minim 2 ani în domeniul bancar, de preferat pe o poziție similară;• Cunoști limba engleză la nivel conversațional;• Comunicativ si organizat;• Ai abilități de vânzare și persuasiune. Responsabilitati Cum arată activitat
FIRST BANK

Reprezentant Vanzari Proiecte - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de reprezentant vanzari proiecte.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Profilul candidatului ideal- Experienta in vanzarea B2B in domeniul constructiilor - minim 3 ani ( reprezinta un avantaj );- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Experienta in gestion
PRED SMY SRL

Contabilitate Primara /​ Facturist


Candidatul ideal Experienta relevanta in domeniu; Cunostinte Excel si Word; Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; Cunostinte operare baze de date Experienta emitere documente logistice (facturare,avizare, receptie marfa ) Experienta casierDescrierea jobului Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate; Intocmeste rapoarte specifice; Se subordoneaza sefului de depozit Participa activ la inventare periodice Noi oferim. Salariu + bonus+bonuri de masa program fix de lucru zilnic 8,30 - 17 Posibilitati de promovare
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Agent Imobiliar-timisoara/​arad Permis De Conducere Categoria B Obligatoriu


Candidatul ideal Integritate, dorinta de a evolua constant.Sa iti placa comunicarea cu oamenii.Permis de conducere categoria B obligatoriu.Sa lucrezi in echipa, o mare calitate pe care o dorim de la tine sa fie responsabilitatea.Sa ai minim 12 luni experienta in campul muncii.Descrierea jobului Beneficii:Sustinerea echipei noastre, training, biroul tau.Castiguri in concordanta cu munca pe care o depui.Responsabilitati:Identifici nevoile clientului si il ajuti in gasirea imobilului potrivit.Preluarea proprietatilor, evaluarea lor la pretul real din piata.Consultanta clientilor oricand este necesar.
APOSTU IMOBILIARE S.​R.​L.​

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal Clarismart Consulting angajeaza Contabil sef /Director economic- pentru companie de productie.Cerințe:- studii superioare- experienta in post de contabil sef/director economic .- cunoasterea legislatiei fiscale- cunostinte Microsoft Office- persoana onesta, comunicativa, empaticaBeneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa-Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii- Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar- Raspunde si intocmeste balanta lunara- Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor- Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare- Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit
CLARISMART CONSULTING SRL

Reprezentant Medical


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate (avantaj studii de specialitate - farmacie, medicina, etc);- Cunostinte de limba engleza;- Cunostinte de utilizare Microsoft Office;- Permis de conducere categoria B (cu experienta);- Experienta într-o pozitie similara constituie avantaj.Descrierea jobului - Promoveaza produsele din portofoliu catre medici si farmacişti conform planului vanzari si marketing;- Dezvolta si intretine relatiile cu factorii de decizie din teritoriul asignat (Medici, Farmacisti, alte autoritati);- Identifică necesităţile fundamentale ale clienţilor legate medicamente, oferind totodata informaţii documentate, de câte ori este cazul, cu studiile clinice efectuate pentru produsele respective;- Se asigura de dimensionarea corecta a stocurilor, previne aparitia situatiilor de out of stock la clientii alocati;- Culege informaţii din teritoriu despre competitori;- Contribuie la crearea unei baze de date corecte, prin identificare de medici şi farmacişti noi, sau neviz
TERAPIA SA

Media netă estimată pe baza celor 324 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

UNIVERSAL BANKER COORDINATOR ARAD


Scurta descriere a companiei We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil Cerinte -Absolvent studii economice;-3 ani de experienta bancara, de preferat pe o pozitie similara;-Cunostinte in domeniul economic-financiar;-Abilitati de prezentare, vanzare, organizare si coordonare;-Limba engleza – nivel bun;-Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word) si a programului Excel, precum si operarea in Outlook Express. Responsabilitati -Indeplinirea obiectivelor individuale stabilite si comunicate conform reglementarilor in vigoare-Cunoasterea in detaliu a produselor si serviciilor Bancii-Re
FIRST BANK

Sales Representative - Traditional Trade - Arad


Candidatul ideal Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor; Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren; Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor); Permis de conducere – categoria B (fără incidente); Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale: Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi; Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate; Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată; Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţi
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Economist Arad,​ Ploiesti


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice;Experienta in domeniu - minim 3 ani:Bună cunoaştere a legislaţiei în domeniul financiar – contabil;Cunoasterea a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);Experiența de lucru in Microsoft-AXAPTA constituie avantaj;Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu;Atenţie la detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;Persoană responsabilă, organizată, pro-activă, dinamică, orientată spre îndeplinirea obiectivelor corect, complet şi la termenele stabilite;Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă.Descrierea jobului Înregistrarea la termen a tranzacţiilor economice şi introducerea documentelor contabile în sistemul informatic;Verificarea documentelor primare şi a deconturilor de cheltuieli;Gestioneaza evidenta si reconcilierea soldurilor de furnizori/ clienti;Evidenta sintetica si analitica a conturilor de clienţi/furnizori;Înregistrarea in sistemul informatic a facturilor de furnizori;Gestionarea situație documente
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Sales Representative - Traditional Trade - Arad


Candidatul ideal Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor; Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren; Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor); Permis de conducere – categoria B (fără incidente); Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Postul este disponibil pentru o perioadă determinată de 1 an.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale: Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi; Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate; Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată; Închiderea procesului de vânzare prin recupe
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Restaurantele KFC din Arad cauta colegi!


Scurta descriere a companiei KFC România este un brand dinamic care în momentul de faţă detine peste 100 de restaurante în toată ţara, dintre care 30 în Bucureşti. Pe lângă faptul că suntem răspândiţi în întreaga ţară, KFC se află printre cele mai populare lanţuri de restaurante specializate în produse din carne de pui din lume.Suntem de părere că toţi colegii noştri au potenţialul de a face diferenţa.Suntem Customer Maniaci, clienţii noştri fiind cei mai importanţi pentru noi.Ne dorim să obţinem rezultate extraordinare, cu energie pozitivă şi responsabilitate.Împreună construim performanţa pentru a ne depăşi limitele pas cu pas.Şi nu în ultimul rând ne place să recunoaştem realizările celorlalţi.Te invităm la KFC – la noi zâmbetele fac diferenţa! Cerinte Te invitam sa faci parte din echipa noastra din restaurantul KFC preferat pe postul de Casier sau Lucrator in bucatarie! Responsabilitati Ce trebuie sa faci:• Pregatesti produsele tale preferate din pui;• Te asiguri ca produsele sunt
KFC

Consultant Vanzari Feronerie Si Accesorii Pentru Mobilier


Candidatul ideal Înclinaţii tehnice, în vederea asimilării uşoare a cunoştinţelor despre produse Motivaţie foarte mare pentru a activa în piaţa premium de mobilier si amenajari interioare Orientare către client și către rezultate Dorinţa de dezvoltare a relațiilor de calitate cu clienţii Abilităţi PC (Microsoft Office) Sârguincios, capabil de automotivare, dornic sa se dezvolte personal și profesional Bune abilități de comunicare scrisă şi orală în limba românăDescrierea jobului Consultantul de vânzări din divizia mobilier, amenajări interioare este responsabil pentru câștigarea de noi clienți, dezvoltarea și menținerea clienților profitabili din zona alocată în vederea consolidării poziției companiei Schachermayer, ca unul din liderii pieței de profil din România.RESPONSABILITĂȚI Dezvoltă și menține excelente relații pe termen lung cu partenerii companiei (producători de mobilier, producatori de tamplarie din lemn si firme de amenajari interioare) Îndeplinește lunar target-ul alocat d
SCHACHERMAYER ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Philips


Candidatul ideal - Ești pasionat de tehnologie și dorești să te dezvolți?- Ești o persoană dinamică, ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare și simț practic al vânzărilor?- Ai disponibilitatea de a lucra full time (Miercuri-Vineri: 12:00-20:00, Sâmbătă-Duminica: 10:00-18:00)Atunci te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Vei reprezenta imaginea brandului prin abordarea şi oferirea de informaţii consumatorilor interesaţi; Vei colabora cu resprezentanţii magazinului, menţinând o relaţie apropiată cu aceştia; Vei fi responsabil cu verificarea stocului pentru produsele de la raft, precum şi de prevenirea şi comunicarea în timp util a situaţiilor Out of Stock; Vei contribui la creşterea vânzărilor în magazinul în care iţi desfăşori activitatea.Beneficii:- Salariu motivant și tichete de masă;- Bonus în funcție de vânzări;- Acces la ultimele tehnologii în domeniu;- Posibilități de avansare în cadrul companiilor.Locații disponibile: Altex Plaza, Altex Arad Greenfield.
GRUP SAPTE S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Arad?

Salariul mediu net in Arad este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Arad?

In prezent avem disponibille 1 055 locuri de munca in Arad.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.