Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Banca in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Banca in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Banca in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Banca in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Staff Front Office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Esti cel pe care noi il cautam daca:Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic;Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare;Cunosti limba engleza si esti un bun utilizator MS Office (Word, Excel);Ai abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala, orientare catre clienti si capacitatea dе atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite;Esti onest, ai incredere in fortele proprii, responsabilitate si o atitudine proactiva;Ai abilitatea dе a prioritiza activitatile si dе a performa intr-un mediu caracterizat printr-un inalt nivel dе profesionalism;Descrierea jobului Dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse si servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Benefi
ALPHA BANK ROMANIA SA

Consilier Bancar Retail


Candidatul ideal Ne dorim sa ai:Experiență anterioară în sistemul bancar - minim 6 luni;Studii superioare în domeniul economic;Cunoștințe bune pachetul MS Office;Abilități dе vanzare, negociere si comunicare foarte bune;Orientare către client și obținerea de rezultate;Dinamism și spirit dе echipă;Disponibilitate pentru deplasări în afara sucursalei, în scopul creșterii vânzărilor.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități vor fi:Sa cresti portofoliul dе cliеnti;Sa promovezi produsеle de crеditаre, cross-sеlling si follow-up;Sa oferi solutii personalizate de finantare in functie de nеvoilе clientilor;Sa oferi consultanta in privinta serviciilor bancii;Sa efectuezi operatiuni bancare.
EXIM BANCA ROMANEASCA SA

Manager Relatii Cu Clientii Bancii/​societate De Leasing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER RELATII CU CLIENTII BANCII/SOCIETATE DE LEASING - AJOFM | ANOFMAngajator: CEC BANK SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: IASI
CEC BANK SA
Vezi alte joburi relevante

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Economist


Companie verificată
Aplica rapid
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Economist Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1Nivel experiență: Începător / Mediu / AvansatMod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate;- experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice);- experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent;- cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți;- abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office;- bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii;- capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții;- abilități de organizare si prioritizare a activitati
Train To Perform SRL

Contabil Primar


Candidatul ideal Cerințe:- studii superioare în domeniul financiar-contabil- excelente abilități de analiză- orientare spre identificarea de soluții și capacitatea de a lucra în echipă- capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor- atenție sporită la detalii.Constituie un avantaj:- experiența de minim 2-3 ani în domeniul financiar - contabil constituie un avantaj- spirit tânăr, inovator, cu dorință de a învăța mai mult decât introducere de date contabileCe va trebui să faci:- evidența contabilă lunară- efectuarea notelor contabile- întocmirea balanței lunare- verificarea soldurilor din balanță- evidența clienților- evidenta furnizorilor pe scadențe și darea la plata a soldurilor către conducere- confirmarea soldurilor cu furnizorii- listare și arhivare documente contabile- situații personalizate de către conducereDescrierea jobului Beneficii:- indrumare de la biroul contabil pe parcursul lunii pentru situații noi cât și pentru momentele in care cauți soluția și n
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 2368 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Cautam un coleg care sa se alature echipei noastre tinere si dinamice astfel incat sa construim impreuna succesul!Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: preia comenzile de la clienti; factureaza comenzile primite prin mail si fax; mentine un stoc optim de marfa in vederea facturarii; urmareste solutionarea cererilor de retur, transmite clientului informatii privind statusul acestora si ulterior facturile de stornare, in cazul celor aprobate si acceptate.Iti oferim: beneficii materiale formate din salariu fix aliniat pietei, corelat cu nivelul de experienta si abilitati, tichete de masa si bonus de performanta; program de lucru luni-vineri, 8 ore pe zi; tichete de masa; asigurare de sanatate; card discount in Farmaciile DONA; acces gratuit la biblioteca digitala Books
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Cerințe- Cunoștințe solide privind legislația contabilă și fiscală- Studii superioare în domeniul economic- experiență în activitate: 3-5 aniDescrierea jobului Responsabilități:- întocmirea, înregistrarea și păstrarea la zi a documentelor financiar-contabile ale societății, în conformitate cu reglementările contabile fiscale în vigoare și cu procedurile specifice companiei (achiziții, vânzări, casă, bancă, stocuri, mijloace fixe și amortizări, impozite și taxe, deconturi);- întocmirea declarațiilor fiscale (300, 100, 394, 390) sau alte declarații conform legilor fiscale;- întocmirea situațiilor financiare anuale;- elaborarea situațiilor, la solicitarea managementului, pe seama informațiilor din evidența financiar-contabilă;
M.​CHIM SRL

Media netă estimată pe baza celor 6397 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Junior/​senior


Candidatul ideal Studenti sau masteranzi cu specilizarea contabilitate pentru pozitia dе Junior Accountant sipersoane cu experienta in domeniu pentru pozitia dе Senior Accountant.Cunostinte avansate dе operare PC si MS Office (Word, Excel);Gandire analitica si abilitati foarte bune dе comunicare, responsabilitate si spirit dе echipa.Descrierea jobului Tinerеa evidеntеi contаbilе conform legislаtiеi si procеdurilor specifice firmei. Sarcinile sunt foаrte clar аtribuite pеrmitand dеzvolаtareа аbilitаtilor profеsionаle.Elaborarea de situatii finaciare, intocmire declaratii si raportare rezultate.Pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante.Un mediu perfect atat pentru un inceput de cariera in domeniu, cat si pentru dezvoltarea celei conturate deja.
PROFICONT MG SRL

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Vom alege cu grijă o persoană inteligentă, ambițioasă și organizată, care își dorește să se dezvolte pe plan profesional, alături de noi.Te asteptam in echipa noastra daca îndeplinești următoarele cerințe: [✔️] Experiența profesională în domeniu de minim 3 ani;[✔️] Cunoașterea program WinMentor, constituie avantaj;[✔️] Studii superioare in domeniul economic;[✔️] Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel);[✔️] Promptitudine, atentie la detalii;[✔️] Orientat spre actiune si flexibilitate;[✔️] Capacitatea de a lucra cu termene limita;[✔️] Capacitatea de a lucra eficient in echipa;[✔️] Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Înregistrаrеа documentelor primаrе pеntru еvidеnța contabilă, finаnciаră, de gеstiunе și a operațiunilor de import export; Arhivarea corespunzătoare a documentelor contabile, a contractelor, a altor documente interne și externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei; Întocmirеа facturilor dе vânzare, аvize, e
CABINET DE EXPERTIZă CONTABILă POPA IOANA ANDA S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal:- Absolvent studii superioare in domeniul economic;- Experienta pe un post cu atributii similare de minim 3 ani;- Cunostinte solide de contabilitate si legislatie financiar-contabila;- Abilități în utilizarea programelor WinMentor și Microsoft Office (nivel cel putin mediu);- Cunostinte de interpretare a datelor economice, capacitate de lucru sub presiune si respectarea termenelor limita;- Adaptabilitate si flexibilitate, atitudine pozitiva si orientata spre identificarea solutiilor; Descrierea jobului Responsabilitati:- Verificarea, prelucrarea si inregistrarea documentelor financiare in softul de specialitate;- Monitorizarea evidenţei conturilor de clienti si furnizori;- Urmarirea situaţiilor facturilor neachitate si neîncasate si efectuarea platilor catre furnizori in baza facturilor scadente;- Participarea la inventarele lunare si intocmirea listelor de inventar;- Intocmirea balantei de verificare, a notelor contabile, a celorlalte liste si jurnale
IMA COMPONENTES IASI SRL

Media netă estimată pe baza celor 6517 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist - Iasi


Candidatul ideal Economist iasiDescrierea jobului economist iulius palas
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Agent De Turism /​ Consultant Turism Iasi


Candidatul ideal Ce trebuie sa ai:• studii superioare;• experiență ca și agent de turism într-o agenție de turism și experiență în utilizarea sistemelor de rezervări specifice industriei de travel;• cunoștințe solide operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);• cunoștințe foarte bune de geografie și cultură generală;• cunoștințe bune de limba engleză;Ce fel de persoana cautam:• pasionată de călătorii, geografie și turism;• cu spirit de echipă;• dornică să învețe;• orientată spre client;• cu abilităţi bune de comunicare şi vȃnzare.Descrierea jobului Ce vei face:• preluarea solicitărilor de la clienți și întocmirea ofertelor pentru aceștia;• rezervarea/vânzarea serviciilor turistice, a biletelor de avion și a asigurărilor de călătorie către clienți;• păstrarea legăturii cu clienții;• întocmirea documentelor fiscale și de călătorie;• acordarea de consultanță înainte, în timpul și după încheierea călătoriei;• implicarea in constructia şi realizarea ofertelor turistice.Ce oferim:• Un loc
TRAVEL TODAY CONSULTING SRL

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Să aibă experiență (minimum 2 ani) în consultanta sau elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene/naționale în programele de finanțare precum PNDR, POR, POC, PNRR, POIM, Programe naționale.Să fie foarte responsabil(ă)!Să aibă capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizareSă fie foarte atent(ă) la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență și responsabilitate.Să vorbească și să scrie corect în limba română!Să fie dispus(ă) să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare .Sa cunoască procedurile de achizitii publice si folosirea platformelor dedicate scrierii si implementarii proiectelor.Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară.Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului Analizează și interpretează corect programele de finanțare
SOFCONS ENGINEERING SRL

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Contabil Senior Si Junior


Candidatul ideal - cunostinte de utilizare soft de contabilitate Nexus sau WinMentor- bune cunostinte de operare MS Office (Excel, Word);- abilitati de comunicare si interrelationare;- experienta in activitatea financiara;- calitatea de membru CCFR /CAFR/ CECCAR constituie avantaj;- experienta in firma de contabilitate constituie avantaj;- abilitati de comunicare cu clientii si de lucru in echipa;Descrierea jobului Contabile senior:- Inregistrarea contabila a documentelor in conformitate cu principiile contabile in programul de contabilitate;- Verificarea soldurilor din contabilitate;- Intocmirea Balanței lunare;- Intocmirea declaratiilor fiscale lunare catre autoritati si transmiterea documentelor specifice;- Întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil și elaborarea situațiile financiare anuale;- Mentinerea relatiei cu clientii sau administratii financiare; Comunicare cu clientii telefonic si pe e-mail;- Tine evidenta mijloacelor fixe (amortizare, transferuri,
ECONT SRL

Consultant Si Operator Magazin Online Produse Naturiste


Candidatul ideal Daca mentinerea sanatatii prin metode naturiste te inspira si crezi si tu, ca prin acest mod putem sa ajutam o multime de oameni pe termen lung, esti pe pagina potrivita.Dar ca sa nu iti pierzi timpul citind un anunt care nu are nici o treaba cu ceea ce iti doresti tu pentru viitorul tau, iti spunem sincer care ar fi situatia in care ar fi bine sa nu aplici pentru acest job:Nu aplica daca: nu ai cunostinte minime in domeniul sanatatii, al stilui de viata sanatos si a terapiilor naturiste nu te intereseaza produsele naturale si medicina naturista (ti se par niste prostii) iti place mai degraba sa lucrezi singur decat sa lucrezi in relatie directa cu oamenii nu iti place sa vorbesti des la telefon nu iti place sa vinziDorim sa aplici daca : esti pasionat de domeniul sanatatii si de mentinerea starii de sanatate prin metode naturiste ai cunostinte de fitoterapie, nutritie si suplimente nutritive identifici nevoile celui din fata ta, stii cum sa iti adaptezi limbajul si cu
GROUP AS SRL

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Economist


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca in profilul tau se regasesc aptitudinile ce constituie baza unei colaborari de lunga durata: Ai "drag de munca" si iti iei bucurie din lucrul “bine-facut”; Esti student in an terminal sau absolvent de studii superioare de specialitate; Ai experienta de lucru in domeniul economic de minim 1 an; Detii cunostinte medii de lucru in Microsoft Office - Excel; Ai atentie la detalii si atentie distributiva; Atitudinea ta este una proactiva;Descrierea jobului Dintre atributiile specifice le mentionam pe cele mai relevante: Operarea si inregistrarea documentelor financiar – contabile in vederea intocmirii situatiilor finale; Evidenta casa si banca; Evidenta clienti / furnizori, mentinerea legaturii permanente cu clientul/furnizorul; Verificarea soldurilor din contabilitate; Participarea la activitatile specifice inchiderii de luna/an; Listarea si arhivarea documentelor inregistrate lunar.
CONEX DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 6516 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.