Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Banca in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Banca in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Banca in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Banca in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Staff Front Office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Esti cel pe care noi il cautam daca:Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic;Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare;Cunosti limba engleza si esti un bun utilizator MS Office (Word, Excel);Ai abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala, orientare catre clienti si capacitatea dе atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite;Esti onest, ai incredere in fortele proprii, responsabilitate si o atitudine proactiva;Ai abilitatea dе a prioritiza activitatile si dе a performa intr-un mediu caracterizat printr-un inalt nivel dе profesionalism;Descrierea jobului Dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse si servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Benefi
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Angajam Ofiter Bancar Credite


Angajam ofiter bancar credite la sediu din Oradea. Cerinte: - absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat - cunostinte operare PC - fara antecedente penale Contituie avantaj experienta bancara si studiile superioare. Candidatii selectati vor fi invitati prin telefon la interviu.
Banca Cooperatista Dacia Oradea
Vezi alte joburi relevante

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2740 LEI pe lună
Cerințele postului:- experienta pe o pozitie similara constitue un avantaj- seriozitate si atentie la detalii- disponibilitate la lucru in schimburi- asigura functionarea masinilor unelte cu comanda numerica.- prelucreaza piese utilizand masina cu comanda numerica- verifica integritatea pieselor executate,starea si aspectul suprafetelor realizate. Beneficii:- salariu motivant- munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatie- transport gratuit , pe raza Municipiului Oradea- tichete de masa in vaoare de 30 lei zi- bonusuri in functie de performanta 
CALIP ROMANIA SRL

Operator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2900 până la 3000 LEI pe lună
Suntem in cautare de personal, pt pozitia de operator CNC - in OradeaBeneficii:Salariu 3000 lei net + tichete de masa 735 leiTransport asigurat in oras cat si pe anumite ruteMasa calda gratuita in cantina fabricii25 la suta spor de noapteInformatii suplimentare primiti la numarul de telefon afisat.
SGP SORTING GROUP SRL

Operator pregatire si debitare materiale


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Experienta in manipulare si sortare materiale intr-o gama variata de dimensiuni si forme.Debitarea si pregatirea materialelor dupa instructiuniAbilitati de comunicare si lucru in echipa.Seriozitate si atentie la detalii. Beneficii:Munca in cadrul unei echipe tinere intr-un mediu cu dotari de ultima generatieTransport gratuit , pe raza Municipiului OradeaTichete de masa - 30 lei ziBonusuri in functie de performante 
CALIP ROMANIA SRL

Operator productie mase plastice


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2880 până la 3400 LEI pe lună
Responsabilitatile postului:- Respectarea procedurilor de lucru, a fazelor de productie si utilizarea adecvata a echipamentelor de productie;- Raportarea problemelor aparute in timpul productiei, catre supervizorul direct;- Mentinerea in bune conditii de functionare a aparaturii, echipamentelor si utilajelor din dotare;- Colaborarea cu colegii si contribuirea la imbunatatirea procesului de productie;- Participarea la rezolvarea situatiilor in care apar neconcordantele intre produsul finit si fisa de productie. Aptitudini necesare ocuparii postului:- Promptitudine, agilitate, viteza de reactie;- Seriozitate, responsabilitate si implicare;- Aptitudini tehnice. Cerinte necesare ocuparii postului:- Studii medii;- Responsabilitate si eficienta in procesul de productie;- Disponibilitate de a lucra 12/24 12/48 Se ofera:- Salarizare avantajoasa + bonusuri + sporuri;- Transport asigurat din Oradea;- Contract incheiat pe perioada nedeterminata, conform legii;- Echipa amabila si corecta. Contact
Public Euroconsulting SRL

Operatori productie- industria auto- Oradea


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 până la 2500 LEI pe lună
Cautam operatori productie- industria auto- Oradea Programul de lucru: 1 schimb/ de luni pana vineri (8- 16:30) Salariul: 2500 lei net Tichetele de masa: 735 lei / luna Transport asigurat in Oradea si Santau Informatii suplimentare la numarul de telefon: 0735 213 441
SGP SORTING GROUP SRL

Operatori Productie in Oradea


Companie verificată
Aplica rapid
Vino în echipa noastră din Oradea! Angajăm Operatori Suport Producție!Dacă:Ai îndemânare și dorință de învățare;Ai disponibilitate de a lucra în schimburi.Oferim:Venit lunar 3200 lei NET (format din salariu fix și alte beneficii);Transport asigurat;Plata orelor de noapte cu spor de 25 la sută;Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul);Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET;Instruire la locul de muncă;Contract pe perioada nedeterminată;Bonus anual vechime.Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
Exact Systems

Asistent Manager /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana organizata, capabila sa lucreze in conditii de program flexibil, cu bune cunostinte de operare PC, abilitati de comunicare.Este necesara buna cunoastere a LIMBII ENGLEZE la nivel scris si vorbit.Descrierea jobului Facturare catre clienti, obtinere de informatii de la clienti pentru a putea factura, control facturi primite de la furnizori, control gestiune prin program ERP, diverse atributii de asistent manager.
TUROF DISTRIBUŢIE SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal Ce vei face:Verificarea primirii facturilor clienților pe diverse platforme;Calcularea scadentelor facturilor primite din partea clienților;Contabilizarea facturilor furnizorilor cu plata urgenta;Crearea de client și furnizori în 2 programe (AS400 și Mago);Creare de beneficiari (angajați noi) în programul contabil;Gestionare deconturi;Înregistrări contabile și verificarea scadențarului;Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine?Experiență: minim 1 an într-o poziție similara;Studii superioare Economice;Cunoştinte: operare MS Office, legislație fiscala;Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva în relațiile cu oamenii;
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 455 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Economist In Contabilitate


Candidatul ideal Cerinte :- absolvent al invatamantului superior economic de specialitateAptitudini:- capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;- personalitate puternica, bine organizata;- abilitati de comunicare, planificare si coordonare;- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.Descrierea jobului Responsabilitati :Contabilitatea unei firme de la A la Z- efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile;- inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale;- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii )- mentine evidenta debitorilor si creditorilor;- mentine evidenta platilor si incasarilor;- elaboreaza analiza contului de profit si pierdere;- intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre Directorul economic al Societatii;Beneficii:transport decontat sau asiguratbonuri de masasalar atragator
NUTRIENTUL SA

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal * Absolvent studii economice superioare* Experientă in departamentul financiar contabil al unei societati de minim 4 – 5 ani, ideal si in domeniu productie cu ciclu lung de fabricatie* Cunostinte despre credite, evaluari, asigurari* Cunostinte despre proiecte de investitii cu fonduri nerambursabile* Cunoasterea programului de contabilitate si gestiune Saga* Cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel obligatoriu)* Flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini* Abilități de comunicare și relaționare, inclusiv cu institutii, banci* Persoană discretă, responsabilă, organizată, cu capacitate de analiză și sinteză* Viziune de ansamblu a activitatilor de grup de firmeDescrierea jobului - inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale- depunerea tuturor raportarilor catre Autoritati ( declaratii fiscale, bilanturi contabile, declaratii intrastat, si orice alte declaratii obligatorii
NUTRIENTUL SA

Consultant Vanzari Pet Shop Oradea


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Financial Accountant Sr – Contabil Sef


Candidatul ideal Financial Accountant Sr – Contabil SefPurpose Statement: Responsible for a variety of tasks to ensure the accuracy of inventory valuation and reporting on the accuracyof other assets and liabilities of the companyKey Job Accountabilities:• Is responsible for the accuracy of the Payment State and controls the personnel in this field;• Harmonizes the general ledger to meet SOX requirements;• Check the general accounting register for the accuracy of special or unusual items;• Monitor and manage the statutory financial report and ensure that the financial / fiscal statements are sent on time;• Leads the process of calculating and reporting contributions / taxes (income tax, withholding tax, VAT, salary contributions);• Recommends improvements, adaptations or revisions of systems and procedures;• Review contracts to which the company is a part;• To supervise / control the preparation of the income / VAT declarations ;• Provides advice, assistance, and support to the inspect
PLEXUS SERVICES RO SRL

Operator Intretinere Si Reparatii_metro Oradea


Descrierea jobului Responsabilități. Asiguri mentenanța optimă a tuturor utilajelor, instalațiilor și echipamentelor esențiale din magazin. Colaborezi strâns cu furnizorii externi de servicii tehnice, inclusiv în domeniile energiei electrice, curățeniei și salubrității, pentru a asigura o funcționare fluidă și eficientă a magazinului. Execuți lucrări de întreținere generală, inclusiv activități de zidărie și zugrăvit, contribuind astfel la menținerea imaginii spațiului comercial. Desfășori inspecții tehnice regulate și revizii periodice ale tuturor echipamentelor și instalațiilor, anticipând nevoile de întreținere și prevenind potențialele defecțiuni înainte de a afecta operațiunile magazinului. Respecți normele de sănătate și securitate în muncă, precum și procedurile interne și legislația relevantă.CalificăriPentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Studii tehnice sau certificat de calificare într-un domeniu tehnic relevant, care să susțină baza de cunoștințe necesară. Ex
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Abilitati excelente de comunicare si relationare, cu capacitatea de a
PRED SMY SRL

Operator Comercial Identificare Piese Auto


Candidatul ideal - Cunostinte de operare programe de identificare piese auto;- Studii medii finalizate;- Experienta dovedita pe o pozitie similara constituie avantaj;- Cunostinte tehnice - piese auto pentru turisme constituie avantaj;- Experienta in lucrul cu clientii persoane juridice;- Cunostinte de operare PC;- Abilitati excelente de comunicare, spirit de echipa, rabdare. Descrierea jobului Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24); Preluarea apelurilor telefonice sau prelucrarea cererilor de oferta primite pe email de la clienti; Consilierea tehnica a clientilor - service-uri auto / magazine de piese auto.Beneficii:- Discount la achizitionarea produselor comercializate de catre companie in interes personal.- Acces la platforna de learning- Training la inceputul activitatii.- Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare.- Contract de munca pe perioada nedeterminata.- Venitul tau este format din parte fix
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Operare Si Intermediere Date (oradea)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.