Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1119 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1119 Locuri de Munca Business Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Manager - Horeca


Candidatul ideal Linie de Raportare: Business Manager HoReCa va raporta direct Directorului Comercial.Cerinte/CalificariStudii superioare finalizare;Experienta vanzari minim 3 ani in domeniul HoReCa;Cunoastere limba engleza – nivel avansat;Cunostinte Microsoft Office: Excel, Office, Power Point;Capacitate ridicata pentru pregatire si sustinere prezentari, P/L etc;Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Abilitati de leadership si coordonare echipa;Permis conducere categoria B;Disponibilitate deplasari si posibila relocare. Descrierea jobului ResponsabilitatiParticipare activa la realizarea planului anual de afaceri;Conducerea și dezvoltarea strategiilor de vanzari si implementarea ideilor inovatoare;Coordonarea fortei de vanzare;Intelegerea si dezvoltarea retelei de distributie;Negocierea contractelor cu partenerii comerciali si urmarirea respectarii conditiilor contractuale;Intocmirea rapoarte periodice;Gestionarea bugetelor vanzari;Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitat
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Finance Business Manager


A Snapshot of your DayAs a Finance Business Manager you will serve as a trusted partner in the Country Romania & Moldova. In this role, you will be responsible for all Finance and Business Administration related matters for the country Romania (including Moldova) while leading activities related to P&L and B/S responsibility, financial transparency, forecasting, governance, risk management and internal control systems. Your role offers great development opportunities, as you will get responsibility as a commercial key player and Management visibility in the region. The role covers the whole Grid Technology business which is separated in 3 Execution Units (BU) like Products, Service and Grid Solution.A close alignment with the team members as also the heads of the Execution Units is of great importance as well as leading the people in the local Finance organization of the respective business as the In-company Manager and functional daily operations. How You'll Make an Impact Act
Siemens Energy

Manager restaurant de tip fast food - Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța sau Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Intra Interim recrutează Manager restaurant de timp fast-food in zona Bucuresti.Cerințe:Experiență anterioară în industria ospitalității, preferabil într-un rol similarExperiență în coordonarea unei echipeO foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Abilitatea de a lucra și a gestiona eficient bugete.Bune abilități de comunicare, organizare si planificare.Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune.Orientare către client și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod profesionist.Condiții:Salariul lunar: 5000 lei net (în mână)Telefon de serviciu, laptop, mașină de serviciuResponsabilități:Supraveghează operațiunile zilnice ale fast-food-ului.Angajează, formează și gestionează echipa de lucru.Programează turele d
HR Intra Interim SRL

Manager Proiect


Companie verificată
Aplica rapid
Manager de ProiectBucuresti, Sector 1 De preferat absolvent al Facultatii de Constructii;Experienta de minim 5 ani pe un post similar;Capacitate de comunicare, atenție la detalii; Descrierea jobuluiCoordonarea proiectelor în parametrii stabiliți respectând cerințele de calitate, grafic de execuție și cerințe tehnice pentru fiecare specialitate.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Responsabil Licitatie


Candidatul ideal Responsabil licitatieNivel de experienta: Entry level; Mid levelBucuresti; Full time; Partial remoteCandidatul IdealStudii superioare finalizate cu diploma de licenta;Cunostinte bune de operare a pachetul MS Office(ex:Word, Excel);Buna cunoastere a limbii engleze;Cunoasterea unui program de planificare a proiectelor (ex: MS Project) si platformei SEAP constituie avantaj;Persoana dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa;Abilitati bune de organizare si planificare;Capacitate de analiza si sinteza;Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare;Experienta in activitati similare si/sau in management de proiect constituie avantaj.Descrierea jobului Monitorizarea anunturilor de interes publicate in SEAP si alte surse publice;Analizarea documentațiilor de atribuire;Pregatirea eventualelor contestatii/ intrebari de clarificare catre Autoritatea Contractanta;Elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificare transmise de Autoritatea Contractanta si inc
ALL BUSINESSES MANAGEMENT SRL

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Contract Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

Manager Restaurant


Candidatul ideal -Experiență anterioară în managementul restaurantelor sau într-o poziție similară în industria ospitalității.-Abilități excelente de leadership, comunicare și gestionare a timpului.-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii în timp real pentru a rezolva problemele care apar.-Cunoștințe solide despre standardele de igienă alimentară și legislația relevantă.Descrierea jobului Responsabilități-Coordonarea procesului de transmitere si preluare a comenzilor catre si de la furnizori-Monitorizarea constantă a pieței pentru identificarea celor mai competitive oferte și prețuri pentru materiile prime-Planificarea și organizarea programelor de lucru și a zilelor libere ale personalului-Asistarea în procesul de selecție și recrutare a noilor angajați prin participarea la interviuri-Asigurarea conformității cu regulile și procedurile financiare-Organizarea și supravegherea respectării regulilor stricte de igienă și curățenie în toate zonele restaurantului, c
BAYKAL EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Business Development Manager


Candidatul ideal Experienţă relevantă în vânzarea consultativă de soluţii de securitate fizica şi informatică; O buna cunoastere şi înţelegere a pieţei soluţiilor de securitate fizică şi informatică; Experiență în întâlniri de nivel înalt; Experiență în gestionarea de proiecte complexe, cu bugete mari și ciclu de vânzare lung; Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office; Orientare către client; Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor); Capacitate decizionala şi de asumare a riscului; Capacitate de planificare și organizare; Studii superioare finalizate (de preferință economice); Limba engleză – nivel avansat.Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Identifică potențiali clienți în aria de business de care este responsabil; Actioneaza ca punct unic de contact pentru clientii din aria de business de care este responsabil; Stabilește si realizează vizite la potentiali clienți/clienți existenti în cad
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 529 de salarii introduse în Salario: 6050 RON/Luna

Business Development Manager Np


Candidatul ideal Nestlé Professional is looking for a Business Development Manager NP RO to join their team. This person will manage, develop and support Starbucks projects within Nestle Professional. They will achieve the agreed goals and ensure development by building expert knowledge among customers, partners and employees, acquiring new customers and supervising quality standards.What will make you successful: Minimum 4 years of experience in Sales Great negotiation and persuasion skills Ability to successfully work within a team Strategic thinking Bachelor's degree Driving license.Descrierea jobului A day in the life of a Business Development Manager: Active search for new customers, arranging and conducting presentations for Starbucks coffee program and also the other Nestle coffee solutions Analyze the customer service process and escalation of requests to Nestle Systematic report of sales results and forecast of product sales plans Supervise and manage Starbucks projects fo
NESTLE ROMÂNIA SRL

Coordonator Eveniment


Candidatul ideal Ce cautăm la noua colegă/ noul coleg:* Empatie, calități excelente de relationare și socializare* Bune competențe de organizare, coordonare, planificare și supervizare* Disponibilitate pentru a lucra cu membrii organizației* Cunoștințe de operare pe calculator (Excel, Word, PowerPoint) și experiență de lucru cu WordPress, Facebook etc.Descrierea jobului Ce vei face dacă vei fi aleasă/ ales de echipa noastră:* Vei comunica activitatea Asociației în mediul online și offline (social media, rapoarte de activitate, prezentări)* Vei înregistra și actualiza datele membrilor organizației* Vei gestiona comunicările cu membrii organizației și donatorii* Vei participa la evenimentele organizate de asociațieCe îți oferim:* Oportunitatea de a lucra într-o echipă de profesioniști dedicați* Posibilitatea de a contribui la proiecte sociale importante* O experiență valoroasă pentru dezvoltarea personală și profesională
ASOCIATIA SPORTIVA MEREU IMPREUNA PENTRU OAMENI

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Manager Restaurant Bucuresti


Candidatul ideal Cerințe: Experiență anterioară în managementul restaurantelor Abilități excelente de leadership și management al personalului Excelente abilități de comunicare și relaționare Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune Flexibilitate și disponibilitate pentru program flexibilDescrierea jobului Responsabilități: Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale restaurantului Asigurarea calității și standardelor de servire a clienților Gestionarea echipei de personal, formare și evaluare Planificarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzare Monitorizarea inventarului și gestionarea costurilorBeneficii: Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și stimulantDacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești pregătit să-ți asumi o nouă provocare într-un mediu dinamic și competitiv, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email [adresa de email]….
ZAO FOOD CONCEPT S.​R.​L.​

Planner /​ Coordonator Transport International


Candidatul ideal - atitudine pozitiva,pro-activa si orientata catre rezultat;-meticulos, atent la detalii, bun cunoscator al geografiei Europei;-obligatoriu cunoscator al limbii engleze si germane la nivel conversational;-sa aiba spirit de echipa- Cunoștințe de operare pe calculator (MS Office)- Bune cunoștințe despre Reg 1054/2020 (561/2006 - Conducerea șoferilor și timpul de lucru)- Minimum 2 ani de experiență în industria transporturilor/planificareDescrierea jobului Sarcini:- Urmărirea executării corecte a comenzilor.- Dirijează asupra productivității camioanelor din întreaga flotă- Conduce în ceea ce privește executarea la timp a comenzilor și a curselor.- Actualizează comenzile și camioanele în timp util și în mod eficient- Comunică cu clienții și cu departamentele de serviciiBeneficii:- Pachet financiar bun 6000-8000 RON net- Bonus in functie de realizări- Mediu de lucru pozitiv- Utilizarea utilizării tehnologiei de monitorizare de ultimă generație
LUSCAN COM SRL

Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala


Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL

Coordonator Logistica - Depozit High End


Candidatul ideal Competențe și calificări esențiale: Studii finalizate; Experiență anterioară pe un post asemănător de 3-5 ani; Cunoștințe bune ale pachetulul MS Office, cu accent pe MS Office Excel; Familiarizat cu un sistem de warehouse management; Abilitatea de a lucra cu puțină supraveghere si de a urmări mai multe procese simultan.Descrierea jobului Ai experiență în coordonarea unei echipe de logistică și ești în căutarea unei schimbări? Te așteptăm în echipa noastră!În cadrul acestui post vei: Supraveghea, dirija si coordona mișcărilor bunurilor, produselor si marfurilor din depozit; Superviza activitățile echipei din subordine și te vei asigura de buna funcționare a acesteia; Coordona inventarele periodice și anuale; Asigura acuratețea tuturor documentelor de expediere/primire și menține toate înregistrările referitoare la activitățile de expediere/recepție; Procesa si furniza documentele necesare pentru expedieri; Păstra legătura între depozit și restul organizației; Raporta că
FIELD STAR SRL

Credit & Collections Manager - French (hybrid)


Candidatul ideal Competențe tehnice- Cunoașterea limbii franceze nivel B2 - C1.- Cunoștințe avansate în utilizarea pachetului Office, în special Word și Excel.- Utilizare zilnică a software-ului intern, necesitatea stăpânirii acestuia în cel mai scurt timp posibil.- Abilități excelente de comunicare telefonică in limba franceză .- Respectarea termenelor și a instrucțiunilor de control.- Capacitatea de a găsi soluții de analiză in mod autonom, in funcție de necesități.- Capacitatea de a gestiona sarcini simultan.Competențe comportamentale- Organizat, riguros și precis.- Abilități puternice de relaționare interpersonale (cu clienții, echipele comerciale și depozitele).- Seriozitate, capacitate de adaptare, conștiinciozitate. Descrierea jobului - Control și validare deschideri cont client ,- Gestionarea conturilor clienților (mod de plată, perioadă de facturare ...),- Gestionarea asigurărilor clienților (verificare asigurare, actualizare sume, cerere de modificare etc),- Urmărirea încasăr
COMPUTING TECHNOLOGY SOFTWARE DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Produs


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, de preferinta economice sau tehnice Experienta minim 5 ani activitate relevanta in domeniul activitatilor de plati, tranzactii, carduri/administrare automate bancare, in industria specifica si/sau experienta in managementul proiectelor cu grad ridicat de complexitate Cunsotinte solide despre operatiuni de back office in sitemul bancar si/sau gestiune/casierie Cunostinte Excel – nivel avansat Cunostinte lb.engleza –nivel mediu Capacitate de analiza, sinteza si organizare eficienta a muncii Abilitati excelente de organizare, planificare, comunicare si relationareDescrierea jobului Defineste setup-ul specific, structureaza specificatiile necesare dezvoltarii si implementarii serviciului/produsului nou; Intocmeste planul de afaceri, identifica resursele materiale, tehnice si de licentiere necesare, structureaza specificatiile necesare dezvoltarii si implementarii noului serviciu; Defineste si monitorizeaza executia planului de afaceri conform
CIT ONE SA

Media netă estimată pe baza celor 208 de salarii introduse în Salario: 5357 RON/Luna

It Project Manager


Candidatul ideal Ce asteptari avem de la tine: Sa ai studii superioare in domenii tehnice relevante (tehnologia informatiei, cibernetica, electronica, telecomunicatii); Detinerea unei certificari in management de proiect constituie avantaj (PRINCE, PMP, Manager de proiect IT CNFPA, ITIL, etc); Sa ai cunostinte foarte bune de utilizare Microsoft Project; Sa ai minim 5 ani de experienta relevanta în managementul proiectelor IT; Sa ai abilitatea de a organiza proiecte complexe si de a motiva echipe extinse de proiect.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Vei cataliza comunicarea intre partenerii din cadrul proiectului si vei asigura respectarea obligatiilor contractuale; Vei intocmi graficul de executie ; Vei intocmi organigrama propiectului ; Vei coordona activitatile echipelor proprii de tehnicieni, ingineri si a subcontractorilor pentru incadrarea in termenele de finalizare a lucrarilor; Vei realiza matricea de riscuri si vei monitoriza planul de raspuns; Vei monitoriza si raporta pro
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba o minima experienta intr-un rol administrativ, sa cunoasca foarte bine programele din pachetul Office si sa dea dovada de abilitati reale de comunicare si organizare. Experienta anterioara intr-o departament de vanzari, achizitii sau relatii cu clientii poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Office Managerul asigura buna functionare a activitatilor in departament, organizeaza intalniri sau evenimente, se ocupa cu aprovizionarea biroului, pregateste prezentari, oferte comerciale si asigura suport managerului de departament. Activitatea sa zilnica poate presupune si interactiuni cu clientii si furnizorii companiei precum si cu alte departamente ale firmei.
BEST STORE SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 242 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Manager De Librarie


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1119 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.