Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1092 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1092 Locuri de Munca Management in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Contract Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Proiect


Companie verificată
Aplica rapid
Manager de ProiectBucuresti, Sector 1 De preferat absolvent al Facultatii de Constructii;Experienta de minim 5 ani pe un post similar;Capacitate de comunicare, atenție la detalii; Descrierea jobuluiCoordonarea proiectelor în parametrii stabiliți respectând cerințele de calitate, grafic de execuție și cerințe tehnice pentru fiecare specialitate.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 814 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Asistent Manager - limba germana


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 6000 până la 7000 LEI pe lună
CAUTAM Asistent Manager Descrierea jobului:   Asistenta generala si sarcini de secretariatPlanificarea administrativa si organizatorica a zilei de lucruPlanificarea si pregatirea sedintelor si a calatoriilor in interes de serviciuSustinerea superiorului in administrarea corespondentei interne si externeCoordonarea unor proiecte propriiPunct de legatura interdepartamentala in pregatirea si implementarea proiectelorProtocolarea sedintelor Candidatul ideal:Studii superioare finalizate, de preferat stiinte economiceCunostinte foarte bune MS Office (Outlook, Word, PowerPoint si Excel)Mod de lucru structurat si autonomAbilitati dezvoltate de comunicare si organizareInitiativa, flexibilitateAtitudine proactiva, dorinta de a invataCunostinte de limba germana, alte limbi reprezinta un avantajCarnet de conducere categoria B Oferta noastră:Pachet salarial atractivProgram flexibilMediu de lucru plăcut sigur și motivantScolarizare complexă în cadrul unei echipe motivat
Yoko Midori Recruitment SRL

Specialist in SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII SI MEDIULUI


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Specialist in SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII SI MEDIULUI Cerințele postului Cunostinte de Sistemul de Management al Calitatii si Mediului, GMP Responsabilitățile postuluiAtributii: difuzarea/retragerea documentelor Sistemului de Management al Calitatii si Mediului,Participa la analiza neconformitatilor si reclamatiilor si la actiunile preventive si corective necesare rezolvarii acestora;Urmareste si raporteaza efectuarea actiunilor corective si preventive stabilite in urma auditurilor. Participa la efectuarea auditurilor din cadrul societatiiParticipa la intocmirea chestionarelor de evaluare a instruirii personalului. Pastreaza evidenta si evaluarea instruirilor.Inregistreaza si participa la analiza deviatiilor, controlul schimbarilor, controlul inregistrarilor;Pregateste audituril certificarilor de calitate din cadrul societatii ( ISO 9001:2015; 14001:2015) si inspectiilor autoritatilor (ANMDMR, Mediu etc.)
SOCEKO INTERNATIONAL SRL

E-commerce Fulfillment Manager/​account Manager


Descrierea jobului Dacă vrei să pui bazele unui nou proiect de e-commerce fulfillment, vino în echipa noastră!Vei avea ocazia să îți utilizezi expertiza în procesarea comenzilor, managementul stocurilor, coordonarea logisticii și optimizarea tuturor operațiunilor de eCommerce fulfillment.În cadrul acestui post vei:Superviza procese de inbound și outbound, pentru a te asigura că livrarea de produse către clienți se realizează în cele mai bune condiții și în timpul agreat;Te vei asigura că toate comenzile sunt procesate corect și în timp util;Monitoriza și rezolva orice problemă operațională pentru a mitiga întârzierile și erorile care pot apărea în cadrul fluxului de fulfillment;Monitoriza și gestiona inventarele pentru a asigura disponibilitatea stocurilor; monitoriza si gestiona reconcilierile lunare; intelege implicațiile financiare Păstra legătura cu furnizorii de servicii de transport și livrare;Superviza retururile și procesarea rambursărilor de fonduri; Monitoriza toate tranzacți
FIELD STAR SRL

Contract Manager


Candidatul ideal * Experiență de minim 3 ani în gestionarea contractelor, preferabil în domeniul imobiliar.* Cunoștințe solide ale legislației și reglementărilor imobiliare locale.* Abilități excelente de negociere și comunicare.* Atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient sub presiune.Descrierea jobului * Negocierea și redactarea contractelor imobiliare, inclusiv închirieri, achiziții și alte acorduri comerciale.* Monitorizarea conformității contractuale de către toate părțile implicate.* Colaborarea strânsă cu departamentele de vânzări, juridic și finanțe pentru a asigura alinierea contractelor cu politica și obiectivele companiei.* Identificarea și gestionarea riscurilor contractuale.
DESIGN LUXURY SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 6450 RON/Luna

Manager De Librarie


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul .Constituie avantaj cunoasterea procedurilor de licitatie/ofertare;Bune abilitati de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office), SEAP;Persoana organizata, atentie distributiva, spirit de echipa, capacitatea de a lucra cu termene limita;Descrierea jobului Asistent licitatii Supervizarea intregului proces de achizitii publice, de la identificarea nevoilor organizatiei pana la finalizarea contractelor constand in :Experienta de lucru min. 2 ani in domeniul licitatiilor publice;Descarcarea documentatiei de atribuire;Intocmirea propunerii tehnice si financiare;Intocmirea si transmiterea de oferte de pret;Depunerea documentatiei pentru eliberearea de certificate fiscale,caziere;Urmarirea procedurii pana la desemnarea castigatoruluiAsistent ofertare Abilități de comunicare și negociere.Intocmirea ofertelor comerciale pentru potentialii clienti.Urmarirea solicitarilor venite pe mail si calcularea rutelor / transmiter
MADCOM D.​L.​S.​ IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3809 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal Proactive, ready to help with the implementation of new projects!Descrierea jobului Responsibilities: - Help with the implementation of new company projects- Organize the office layout and order stationery and equipment; - Schedule meetings and appointments; - Maintain the office condition and arrange necessary repairs; - Manage contract and price negotiations with office vendors, service providers and office lease; - Administrate any incoming invoices and mailing; - Greet visitors and administrate protocol; - Address employee’s queries regarding office management issues; - Liaise with facility management vendors, including cleaning and security services; - Manage local merchandise, bills and errands; - Offer support to the HR department if needed; - Participate actively in the planning and execution of company events; - Involved in developing standards and promoting activities that enhance operational procedures; - Ensure security, integrity and confidentiality of dat
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 391 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Brand Manager


Candidatul ideal As a Brand Manager for Xpert Beauty you will have the opportunity to develop yourcareer within a young and pro-active team, working in a dynamic environment. AsBrand Manager you will be responsible for the profitable business development of thededicated brand, benefiting from the experience and guidance of the Group BrandManager and Commercial Manager.Your profile:- 1-2 years of experience in a similar position (beauty supplements, cosmetics is a must)- University degree;- Fluent in English and Romanian;- Strong PC skills – especially Excel and PowerPoint;- Strong digital & e-commerce skills;- Ability to deal with ambiguity in a complex environment;- Ability to connect easily with people across departments, to raise enthusiasm aboutthe brand;- Result oriented, problem-solving and persuasive in selling ideas;- Ability to make things happen (pro-active, dynamic, flexible, pragmatic);- Commercial approach to all activities.Descrierea jobului - Build brand strategy (short,
SEELSTER BEAUTY DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 323 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal Minimum 2-3 ani experienţă într-o poziţie similară; Minim 2 ani experienţă în marketing/vânzări - avantaj; Abilităţi excelente de comunicare şi organizare; Cunoştinţe de utilizare a platformelor Google Ads, Facebook Ads şi Google Analytics; Bune abilităţi de project management; Orientare spre rezultate; Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfârşit; Abilităţi de lucru în echipă; Abilităţi de negociere și relaționare; Viziune şi capacitatea de a gândi strategic pe termen lung.Descrierea jobului Descrierea rolului Identificarea oportunităților de business pentru produsele/serviciile organizației; Efectuarea de analize comparative privind poziţionarea ofertei de produse/ servicii la nivel de piaţă; Asigurarea unui bun management KOL; Derularea activităţilor specifice etapelor procesului de dezvoltare a produselor/serviciilor (produse noi sau revizuiri de produse existente – dezvoltare concept, dezvoltare campanii de promovare şi implementare); Coordonare
MEDICHUB MEDIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 233 de salarii introduse în Salario: 5450 RON/Luna

Division Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui lider dinamic și orientat spre rezultate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Division Manager. Această poziție este responsabilă pentru conducerea și dezvoltarea unei divizii a companiei noastre, asigurând atingerea obiectivelor de vânzări, profitabilitate și creștere.Cerințe:- Experiență anterioară într-o poziție similară de conducere, de preferat în industria electroIT sau în domenii relevante.- Abilități excelente de leadership, comunicare și gestionare a echipei.- Capacitatea demonstrată de a dezvolta și implementa strategii eficiente de creștere și de a atinge obiectivele de afaceri.- Aptitudini analitice solide și capacitatea de a interpreta datele financiare pentru a lua decizii informate.- Diplomă de licență în domenii relevante (e.g., administrație de afaceri, management).Descrierea jobului Responsabilități:- Conducerea strategică și operațională a diviziei, asigurând realizarea obiectivelor stabilite de companie.- Dezvol
Confidenţial

It Project Manager


Candidatul ideal Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, Business, or related field preferred; Proven experience, at least 3 years’ experience in a project management role, preferably in the insurance or financial services sector; Technical certifications/diplomas for relevant fields (PMP certifications and technical certifications); Good understanding of software development life cycle and current IT trends; Outstanding interpersonal, leadership, organizational and time management skills; Results and customer orientation; Openness to change; Initiative and proactive attitude; Ability to meet stretch deadlines and handle pressure; English language -advanced level. Descrierea jobului You'll collaborate closely with business stakeholders, ensuring their needs are understood and addressed. Your leadership will inspire and guide our project teams, while your focus on risk management will safeguard project success. Crafting streamlined processes, you'll pr
VIG MANAGEMENT SERVICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal Experiență minimă de 2 ani în domeniul producției publicitare (tipografie, agenție de publicitate, producător de materiale promoționale). Experiență și abilități în vânzări. Cunoștințe solide de operare în Microsoft Office (Word, Excel). Prezență plăcută. Abilități de comunicare și organizare, orientat către rezolvarea problemelor. Meticulos, atent la detalii. Capacitate de analiză. Capacitate de a lucra sub presiune, respectând termene limită. Inițiativă, dinamism. Abilități de lucru în echipă.Descrierea jobului Identifică și contactează potențiali clienți noi. Asigură interfata cu clienții actuali ai companiei, interacționează cu aceștia pe toată durata unei solicitări/comenzi. Preia cererile de la clienți și clarifică cerințele acestora. Transmite, la cerere, prețurile clienților potențiali - în baza unei liste existente sau în baza unei cereri la furnizori. Inregistreaza comanda fermă in sistemul ERP de gestionare a comenzilor. Se asigură că va obține în timp util
DM COMERT INDUSTRIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1606 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Community Manager


Candidatul ideal Cum ești tu? Ai experiență în gestionarea comunităților online sau într-un rol similar, cu abilități excelente de comunicare Înțelegi foarte bine tendințele din social media și ai capacitatea de a le aplica eficient în strategiile de comunitate Ai abilități analitice solide și știi să extragi idei valoroase din datele comunității Transformi cu uşurinţă ideile în acțiune și apoi în rezultate măsurabile Formulezi cu ușurință ipoteze pe care să le testezi sub formă de experimente Ești o persoană super curioasă și autodidactă, cu o abordare responsabilă Te evidențiezi prin proactivitate, creativitate și dorința de a obține rezultate Aduci oamenii împreună și transformi simple grupuri de membri în comunități solide și unite Comunici deschis, primești și oferi feedback cu ușurință Explorezi perspective inovatoare și ieși din tiparele obișnuite Înveți constant și cu ușurință Cunoștințele de contabilitate sunt un plus, dar nu sunt un criteriu eliminatoriuDescrierea jobului În
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Pentru subsidiara noastră din România (Tunari, Ilfov), angajăm activ pentru rolul de Product Manager Bakery. Vino să te alături echipei noastre!Din acest rol, vei implementa strategia de marketing și planul de activitate aferent grupei de produse din divizia Brutărie și vei propune tactici de marketing adaptate nevoilor pieței locale.Profil candidat: Diplomă de licență în marketing, comunicare sau dezvoltarea afacerilor Experiență în marketing 2 ani Cunoștințe de managementul proiectelor: planificare, organizare, bugetare Gândire strategică și abilități analitice puternice Bune abilități de comunicare și prezentare Abilitate de a face lucrurile să se întâmple (proactiv, spirit practic, dinamic, flexibil, pragmatic) Orientare către client Limba engleză fluentă (oral și scris) Cunoștințe computer (Word, Excel, Power-Point) Cunoștințele de marketing digital reprezintă un plus (Google Analytics, Meta Business Manager)Descrierea jobului Cu raportare direct către Marketing m
PURATOS PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru a face performanță alături de noi!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență relevantă de minim 3-5 ani pe o pozitie similară• Studii superioare finalizate preferabil în sfera finanțelor, juridice sau contabilitate• Capacitate de organizare
SVN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.