Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3961 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3961 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?HR Design recrutează în numele clientului său - o companie românească care se distinge de 20 de ani pe piață prin calitatea vânzărilor și rapiditatea serviciilor oferite pentru Echipamente de Birou - un Manager Vânzări! Pentru a-ți desfășura activitatea și a obține rezultate, e important:* să ai experiență în vânzări și un portofoliu de clienți* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să primești și să implementezi feedback-ul primit de la manager* să îți placă să iei decizii și să acționezi în mod independent* să ai privire de ansamblu și să nu te plictisești când ai de analizat detalii și cifre* să îți organizezi, planifici și prioritizezi pașii de lucru Experiența anterioară în domeniul vânzărilor de echipamente pentru birou, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Obții creștere și atingi obiectivele de vânzări prin gestionarea cu
HR Design Consulting

Contract Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

Key Account Manager - B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Do you like to achieve your goals and identify the needs of your customers, in an international environment, at high standards? HR Design is recruiting for an importer and authorized distributor of world-class Tier1 photovoltaic panels and a long-standing supplier of comprehensive RES solutions - a Key Account Manager, located in Bucharest! To perform daily tasks, it is important that:* you take feedback into account and work with other people in order to get the results* you are able to work with specific and general information, following the sales process* you focus on the tasks to be done and solve difficulties encountered* you have experience in conducting business meetings and servicing key customers* you have the ability to build and maintain long-term relationships with key customers* you own an University degree (preferably in a field of study)* you have proficiency in English and knowledge of MS Office If you have previous experience working in an international environme
HR Design Consulting

Software Product Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specificeExperiența anterioară în rolul de Software Product Manager constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Creezi, definești și gestionezi portofoliul de produse software2. Gestio
HR Design Consulting

Telesales Account Manager: B2C- Proiect Vodafone


Companie verificată
Aplica rapid
Vrei sa ai un job dinamic, interactiv si bine platit?Echipa noastra isi cauta un coechipier !Specialist vanzari Telecom Telesales Acount Manager, segmentul B2C. Cerinte:Cunostinte specifice despre industria telecom;foarte bune abilitati de ascultare si comunicare;orientare catre client si catre identificarea solutiilor;engleza nivel basic;foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul.Experienta de minimum 2 ani in vanzari de tip Business2Consumer.Sa fii pasionat de vanzari si constant in implicare si orientare catre rezultate.Un consultant care nu renunta usor si stapaneste vanzarea consultativa.Un om de vanzari care stapaneste arta negocierii si reuseste mereu sa obtina ceea ce isi propune.Un consultant care stie sa explice pe intelesul clientului limbajul tehnologiei si sa ofere solutii personalizate aplicabile tuturor clientilor. Care sunt asteptarile noastre:Sa ai capacitatea de a vorbi liber la telefon.Sa stapanesti tehnici de vanzare si negociere.Sa nu iti impui limite si sa it
Expert Connection

Product Manager - Private Label


Companie verificată
Aplica rapid
Cautam un Product Manager(Manager de Produs)-Private Label si/sau dezvoltator de linie de produse profesionist, pentru achizitia produselor NON-UE, Turcia, dar mai ales China, aferente conceptelor/proiectelor noastre de Craciun si de Paste, pentru firma noastra care vinde produse de cadou, home si deco, jucarii. Colegul nostru: Are abilitați excelente de negociere si de planificare, atentie mare la detalii.Are o experiență de minimum 2 ani în achiziția de jucării, menaj, home-deco, gradină etc. din zona Asia si China, Turcia sau din zona NON-EU.Lucru la constructia de concepte destinate magazinelor IKA reprezinta un avantaj.A participat la targuri internationale in Europa - pentru produse livrabile din China.Are cunoștințe în domeniul tarifar vamal și în formarea pretului de tipul RRP.Este o persoană organizată, experimentată în muncă, având capacitatea de a lucra multi-tasking si cu deadline-uri clare.Dispune de abilități excelente în utilizarea pachetului Office (Word, Excel, Outlook
Ginza Invest SRL

Manager


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe: Experiență de lucru cu marketplace; Cunoașterea: Excel, Word, Smartbill, gestionarea documentelor; Cunoașterea materialelor pentru extensia unghiilor va fi un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Ciclul complet de gestionare a marketplace: crearea de carduri, controlul prețurilor, încărcarea fotografiilor, generarea și efectuarea livrărilor, gestionarea feedback-ului și a întrebărilor, analiza vânzărilor, gestionarea documentelor, raportare, generarea prețurilor produselor ținând cont de comisioane și reduceri de piață; Controlul ansamplării produselor, după cunoașterea asortimentului; Marketplace: E-mag, OLX, Amazon.Condiții de muncă: Program de lucru 5/2 de la 09:00 la 17:00. Echipă prietenoasă, conducere loială.
GRACEFUL NAILS

Financial Manager/​ Manager Financiar


Candidatul ideal Ferro Company hires Financial Manager in Buftea, Str. Sperantei Nr. 101, Ilfov County (Eli Park 3) or in Cluj Napoca.For us, the candidate who would best fit for this position must have the following strengths: Higher education completed in the economic and financial field; Minimum 5 years of experience in the accounting field; Advanced knowledge in achieving accounting records and financial-accounting legislation; CECCAR certificate of expert accountant – mandatory; Analytical and oriented towards continuous improvement of processes; Performance-oriented leadership, both in streamlining subordinated processes and in developing the potential of the team; Excellent interpersonal skills; Ability to prioritize and effectively manage between day-to-day requests; Resistant to stress and able to prioritize, so as to meet the required deadlines; Knowledge in operation with IFRSs; Strong knowledge of MS Office operation (Excel – advanced level) and ERP (IFS) system; English –
NOVASERVIS FERRO GROUP

Manager Sistem De Management Integrat


Candidatul ideal Ce tip de Manager căutămCăutam Manager pentru departamentul Sistem de Management Integrat care: Are experiență în implementarea Sistemului de Management Integrat (Calitate - ISO 9001:2015, Mediu - ISO 14001:2015, SSM - ISO 45001:2018) într-o companie cu activitate de producție. Are experiență în Management într-o companie de minim 30 persoane. A recrutat oameni capabili și a format echipe performante.Vei avea 5 roluri importante, fiecare cu câte un set de responsabilități clare si măsurabile: Responsabil Sistem de Management al Calității Responsabil Sistem de Management Mediu Responsabil Managementul Deșeurilor Responsabil Sistem de Management al Sănătății si Securității in Munca Auditor internViziunea noastră și de ce facem acest businessVrem ca în următorii 10 ani să devenim un lider în furnizarea echipamentelor pentru infrastructură feroviară și să fim recunoscuți ca producătorii celor mai fiabile produse de pe piață.Dorim să îmbunătățim activitatea de construcții c
CONTRAIL MACHINERY

Junior Project Manager Facility Management (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate sau în curs de finalizare; Ai cunoștințe avansate de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Ai abilități de comunicare foarte bune și capacitate analitică; Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate; Ai aptitudini foarte bune de organizare și planificare a timpului, atenție sporită la detalii.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei contribui la optimizarea proceselor existente din domeniul facility management; Vei prelua notificările de defecțiuni din magazine, le vei prioritiza și vei transmite comenzile de lucrări către prestatorii contractați și către tehnicienii mobili; Vei solicita oferte pentru încheierea contractelor cu prestatorii de servicii din domeniul facility management; Vei asigura respec
LIDL ROMANIA

Store Manager And Deputy Manager Sinsay


Candidatul ideal Being fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Responsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building a stable, competent and motivated sales team:Managing, supervising and organizing the store, driving the tea
Reserved

Project Manager


Estimare   6000 RON/Luna
Candidatul ideal A fantastic opportunity to join a fast paced and diverse environment that with further develop your career.About the roleRole Purpose:The Project Manager is responsible for the full lifecycle management of on-line and on-site activities assigned. This key role will focus on nurturing vendor relationships and manage the entire service life cycle from planning to implementation of the specific activity, delivering services that meet high quality standards.What we are looking for/ What you will bringExcellent problem-solving skills and a can-do attitude;Project management and/or event planning experience;Strong interpersonal skills;Effective time management;Strong organizational skills, attention to detail, and the ability to multi-task;Working knowledge of MS Office;Ability to prioritize and schedule tasks and work in a team environment;Must be willing to learn new things, be open to challenges.Descrierea jobului Your main responsibilities:Be responsible for the entire l
WELLINGTON CONSULTING

Project Manager


Estimare   6000 RON/Luna
Candidatul ideal Person specification: Essential Engineering bachelor’s Degree in a suitable discipline Professional status and/or formal qualification in a body related to Project Management French language skills is a plusExperience Relevant level of experience of working in Project Management, Engineering, Manufacturing Forecasting, budgeting and planning Inventory management and SAP system/other ERP systems Day to day dealing with customer, commercial issues, claims and counter claims from customers. Working with global teams Generator repair experience would be a plusPersonal qualities: Proactive nature. Effective communicator at all levelsDescrierea jobului General Electric Power Services Romania is hiring PROJECT MANAGER - maternity cover - minimum 24 monthsSummary: Manage generator repair projects, ensuring that contractual obligations are met on time and to budget, whilst achieving customer satisfaction and good morale within the project team, ensuring that GE procedures and p
GENERAL ELECTRIC POWER SERVICES ROMANIA

Consultant In Management


Estimare   6000 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate- Experienta in elaborarea cererilor de finantare, a planurilor de afaceri, studiilor de (pre)fezabilitate, studiilor de piata, analizei cost-beneficiu, analizei economico-financiare si strategiei de marketing a firmelor- Experienta in elaborarea si managementul proiectelor pentru obtinerea de finantari nerambursabile, pentru proiecte finantate prin POR, PNDR, POCA, POCU, POC, etc., atat pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati- Cunostinte despre programele cu finantare nerambursabila pentru perioada 2014 – 2020- Experienta in elaborarea documentatiei aferenta achizitiilor publice- Competente in operare PC (Word, Excel)Descrierea jobului - Intocmirea cererii de finantare conform specificatiilor ghidului solicitantului- Intocmirea planului de afaceri si a studiului de fezabilitate, conform cerintelor ghidului solicitantului- Intocmirea dosarului cererii de finantare pentru programele de finantare: POR, PNDR, POCA, POCU,
EVOLVA TREND CONSULTANT

It Project Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este energic, interesat de nou, curios, pasionat de user experience, dornic intotdeauna sa stea de vorba cu colegii, echipa de proiect, furnizorii si orice alt stakeholder. Comunicarea este ceea ce il defineste, fiind in elementul lui in orice discutie.Este foarte bun organizator, coordonator, planifica in detalii activitatile impreuna cu echipa de proiect si este in permanenta interesat de indeplinirea acestora.Experienta in coordonarea de proiecte, in mod special de implementari IT (aplicatii mobile)Constituie avantaj intelegerea proceselor de dezvoltare software si a logicii de baze de dateAbilitati de utilizare instrumente si programe specifice project management si organizare activitate ( de ex: Visio, Jira, SharePoint, Trello, Asana, Monday sau alte instrumente tip KanbanAbilitati excelente de comunicare si organizareConstituie avantaj certificarea in Project ManagementLimba engleza, nivel avansatDescrierea jobului Coordoneaza proiectele alocate
PayPoint

Project Manager


Estimare   5999 RON/Luna
Candidatul ideal SCOP PRINCIPAL:Defineste obiectivele, planifica, coordoneaza executia, finalizeaza proiectele din aria sa de responsabilitate, gestioneaza relatia cu clientul si furnzorii, pe baza unor termene-limită stricte şi încadrându-se în buget, asigurandu-se de calitatea acestora.ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Defineste obiectul, scopul şi livrabilele proiectului care sprijină obiectivele de afaceri în colaborare cu toate partile implicate; Este responsabil de dezvoltarea si gestionarea proiectului din punct de vedere project management din faza de conceptie si pana la terminarea fazei de implementare si predarea proiectului in zona operationala; Gestioneaza relatia cu partenerii; Gestioneaza relatia cu stakeholderii din partea clientului; Comunica aşteptările legate de proiect către membrii echipei şi către toate partile implicate, la timp şi într-o manieră clară; Stabileste termenele limită şi obiectivele intermediare ale proiectului folosind instrumente adecvate; M
Telekom Romania

It Project Manager


Estimare   8800 RON/Luna
Candidatul ideal Company: Enel Energie MunteniaDepartment: Digital Solutions - Marketing & SalesLocation: Day Tower, Bvd. Mircea Voda nr., sect., BucharestContract: undetermined period contractWhat you bring to the team: At least 1 year experience in IT project management; University degree in Automatics, Computer Science or equivalent, Economic studies; Analytical thinking, synthesis capability and problem solving; Ability to achieve goals working independently, with limited supervision; Capacity of management for crisis situation, planning, prioritization and organizing skills; Ability to manage relationships with colleagues and third party suppliers in projects; Ability to work in a team, communication skills, also manage other different teams involved in the process; Proactive approach, initiative; Resistance to stress; Collaboration with other colleagues to support the team spirit and appropriate working atmosphere; Multitasks to a high level of quality; Creatively develops (. imp
ENEL SERVICII COMUNE

Facility Manager


Estimare   3775 RON/Luna
Candidatul ideal As a Facility Manager, you will support company's strategy by managing the designated buildings and facilities while providind superior service to our customers.In order to be succesful in this role, your background/ skills/ level of expertize include: Graduation from a Technical Engineering institution; Proven experience in facilities management or in a technical support role; Knowledge about details of technical procedures and/ or government regulations; Ability to learn and to write reports, business correspondence, offers, minutes of thе meetings, and procedures; Knowledge computer software, MS Office, Internet; Medium Experience in CAD design; Achieving results: delivers activities to best of ability and is motivated by delivering excellence; Able to manage activities and workload; Spoken and written English required; Additional contractor management, project management or building management as well as experience in leading teams and working in a customer-foc
RUSTLER PROPERTY SERVICES RO SRL

Category Manager


Estimare   5500 RON/Luna
Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești🗸 ”Strategie de produs”, ”proiecte de category management”, ”echipe transverse” sau ”analiză de piață” sunt câteva dintre subiectele care îți suscită imediat interesul? 🗸 Ai viziune globală, putere decizională, abilitățile excelente de relaționare și ambiția de a crea un impact puternic prin ceea ce realizezi?🗸 În plus, ți-ar plăcea să fii cu un pas înaintea tuturor alături de liderul de piață european în bricolaj?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești liderul pe care ne-ar plăcea să îl întâlnim. Alături de o echipă pentru care cinstea, respectul, performanța, generozitatea, simplitatea, coerența și exemplaritatea nu sunt valori depășite, #CarieraTa are toate șansele să înceapă cu adevărat.Cum ești Cu gândire strategică – îți folosești deplin creativitatea ca să provoci status quo-ul existent, să identifici corespunzător problemele și să folosești inteligent resursele personale ale echipelor transverse pe care le coordonezi,
Leroy Merlin

Office Manager


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal We are looking for an experienced Office Manager to organize and coordinate administration duties and office procedures within a Law Office located in Bucharest. Your role is to create and maintain a pleasant work environment, ensuring high levels of organizational effectiveness, communication, and safety.Our next colleague should possess the following key skills: Reliability and discretion: you will often learn of confidential matters Adaptability Excellent communication, negotiation and relationship-building skills Organisational skills IT skills Problem solving skills Initiative Leadership and the ability to ‘make things happen’ Budgeting skills Attention to detail.Also, our future colleague should have experience in an administrative role, knowledge of administrative software packages, good interpersonal and time management skills and basic accounting skills.Descrierea jobului Our Office manager’s duties typically include: organising meetings and managing databases
S.​C.​ ARTHUR HUNT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3961 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.