Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1205 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1205 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Proiect


Companie verificată
Aplica rapid
Manager de ProiectBucuresti, Sector 1 De preferat absolvent al Facultatii de Constructii;Experienta de minim 5 ani pe un post similar;Capacitate de comunicare, atenție la detalii; Descrierea jobuluiCoordonarea proiectelor în parametrii stabiliți respectând cerințele de calitate, grafic de execuție și cerințe tehnice pentru fiecare specialitate.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Contract Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

Manager restaurant de tip fast food - Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța sau Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Intra Interim recrutează Manager restaurant de timp fast-food in zona Bucuresti.Cerințe:Experiență anterioară în industria ospitalității, preferabil într-un rol similarExperiență în coordonarea unei echipeO foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Abilitatea de a lucra și a gestiona eficient bugete.Bune abilități de comunicare, organizare si planificare.Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune.Orientare către client și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod profesionist.Condiții:Salariul lunar: 5000 lei net (în mână)Telefon de serviciu, laptop, mașină de serviciuResponsabilități:Supraveghează operațiunile zilnice ale fast-food-ului.Angajează, formează și gestionează echipa de lucru.Programează turele d
HR Intra Interim SRL

It Manager


Candidatul ideal - Bachelor's degree in computer science or relevant field- 5+ years of experience in related field- Advanced knowledge of IT&C and process design- TIL framework competences- Advanced knowledge of IT project management- Problem solving and communication skills- Experience in ERP, Charisma, SQL Server, and Linux is beneficialDescrierea jobului - Manage technologies and provide administrative assistance for various systems- Understand various IT troubleshooting and provide technical support- Control and monitor data, network access and backup systems- Negotiate and communicate with third-party software providers for new software's and troubleshooting- Analyse business processes and propose automation on business flows- Team management- IT consulting in developing new applications- SLA monitoring on IT vendors- Monitor the Cyber Security Protocols and GDPRThe job requires presence at the office
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 338 de salarii introduse în Salario: 7700 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Account Manager /​ Senior Account Manager


Candidatul ideal Ar trebui sa: fie fluent in limba engleza aiba cunostinte despre piata financiara aiba experienta intr-un rol similar aiba cunostinte de operare a calculatorului fie o persoana determinata si ambitioasaDescrierea jobului contactarea telefonica a potentialilor clienti prezentarea serviciilor firmei si atragerea interesului pentru piata de capital gestionarea portofoliului de clienti implementarea strategiei de marketing a companiei atingerea target-ului lunar mentinearea relatiei cu clientii existentiBeneficii: bonusuri saptamanale si lunare recompense in premii/cadouri pentru atingerea targetelor vouchere cadou pe baza concursurilor transport decontat la plecare evenimente/petreceri ale companiei zona de relaxare si bucatarie complet echipata (snacksuri, cafea, ceai, dulciuri)
ARTIFLECTA S.​R.​L.​

E-commerce Fulfillment Manager/​account Manager


Descrierea jobului Dacă vrei să pui bazele unui nou proiect de e-commerce fulfillment, vino în echipa noastră!Vei avea ocazia să îți utilizezi expertiza în procesarea comenzilor, managementul stocurilor, coordonarea logisticii și optimizarea tuturor operațiunilor de eCommerce fulfillment.În cadrul acestui post vei:Superviza procese de inbound și outbound, pentru a te asigura că livrarea de produse către clienți se realizează în cele mai bune condiții și în timpul agreat;Te vei asigura că toate comenzile sunt procesate corect și în timp util;Monitoriza și rezolva orice problemă operațională pentru a mitiga întârzierile și erorile care pot apărea în cadrul fluxului de fulfillment;Monitoriza și gestiona inventarele pentru a asigura disponibilitatea stocurilor; monitoriza si gestiona reconcilierile lunare; intelege implicațiile financiare Păstra legătura cu furnizorii de servicii de transport și livrare;Superviza retururile și procesarea rambursărilor de fonduri; Monitoriza toate tranzacți
FIELD STAR SRL

Manager,​ Account Management,​ Avs Eu,​ Avs Eu


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Excellent command of spoken and written English;- Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- Min 4-6 years of people management experience, with proven track record of hiring and managing big teams;- Possess strong communication and leadership skills;- Able to work in an ambiguous, dynamic & ‘internet-speed’ environment with tight deadlines;- Willingness to travel outside the country;- Have an absolute passion for ensuring a great customer experience;- Be a self-starter;- Attention to detail and proven ability to manage multiple, competing priorities simultaneously;- Experience in business process improvement;- Experience analyzing data and best practices to assess performance drivers;- Experience influencing internal and external stakeholders.PREFERRED QUALIFICATIONS- 3+ years of mentoring, leading and coaching experience;- Background in Retail, Business Process Outsourcing (financial services, customer service, call center, etc.);- Pract
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Asistent Manager


Candidatul ideal studii medii / superioare finalizate; experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara; cunoasterea limbii engleze - nivel mediu; atitudine pozitiva, cu spirit dе initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut, prezenta placuta; perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace; execelente abilitati dе comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dictie buna; loialitate si confidentialitate; atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita dе organizare a activitatii si dе multi-tasking rezistenta la stres; cunoscatoare în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), navigare Internet; disponibilitate deplasari in tara carnet dе conducere cat B si minim un an experienta in condusDescrierea jobului asistа Manаgerul Generаl in problеme dе comunicаre intеrna si externа, in problеmе administrativе; coordoneazа fluxul de corespondеnta si comunicаrilе din compаnie; asigura suportul organizational necesar si circuitul informati
COOPERATIVA AGRICOLA INTEGRATA ARA MEA

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Assistant Manager


Candidatul ideal ANG Luxury Properties se află în căutarea unei persoane deschise, comunicative, orientate spre soluții și cu o inclinație către lucrul cu clienții, dar și spre colaborarea cu echipa care să îndeplinească cel puțin câteva dintre aceste criterii:Cunoștințe avansate de operare Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);Studii superioare;Persoană sociabilă, empatică, atentă la detalii, responsabilă, punctuală, cu dorință de dezvoltare și multă ambiție;Capacitate de a se concentra asupra succesului și de a lua decizii în condiții de presiune a timpului;Engleză – nivel mediu;Atenție distributivă și viteză de reacție;Cunoştinţe solide de contabilitate;Disponibilitate pentru lucru în program prelungit.Descrierea jobului Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;Gestionarea relaţiei cu diverşi furnizori de servicii;Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;Transmiterea documentelor prin poştă, fax, e-mail;Înregi
ANG REAL ESTATE GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 311 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal -Experiență anterioară în managementul restaurantelor sau într-o poziție similară în industria ospitalității.-Abilități excelente de leadership, comunicare și gestionare a timpului.-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii în timp real pentru a rezolva problemele care apar.-Cunoștințe solide despre standardele de igienă alimentară și legislația relevantă.Descrierea jobului Responsabilități-Coordonarea procesului de transmitere si preluare a comenzilor catre si de la furnizori-Monitorizarea constantă a pieței pentru identificarea celor mai competitive oferte și prețuri pentru materiile prime-Planificarea și organizarea programelor de lucru și a zilelor libere ale personalului-Asistarea în procesul de selecție și recrutare a noilor angajați prin participarea la interviuri-Asigurarea conformității cu regulile și procedurile financiare-Organizarea și supravegherea respectării regulilor stricte de igienă și curățenie în toate zonele restaurantului, c
BAYKAL EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Community Manager


Candidatul ideal Cum ești tu? Ai experiență în gestionarea comunităților online sau într-un rol similar, cu abilități excelente de comunicare Înțelegi foarte bine tendințele din social media și ai capacitatea de a le aplica eficient în strategiile de comunitate Ai abilități analitice solide și știi să extragi idei valoroase din datele comunității Transformi cu uşurinţă ideile în acțiune și apoi în rezultate măsurabile Formulezi cu ușurință ipoteze pe care să le testezi sub formă de experimente Ești o persoană super curioasă și autodidactă, cu o abordare responsabilă Te evidențiezi prin proactivitate, creativitate și dorința de a obține rezultate Aduci oamenii împreună și transformi simple grupuri de membri în comunități solide și unite Comunici deschis, primești și oferi feedback cu ușurință Explorezi perspective inovatoare și ieși din tiparele obișnuite Înveți constant și cu ușurință Cunoștințele de contabilitate sunt un plus, dar nu sunt un criteriu eliminatoriuDescrierea jobului În
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 85 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Educație: studii superioare în marketing, farmacie, medicina, finanțe, PR Experiență: 1-3 ani de experiență de lucru în industria farmaceutica pentru a înțelege peisajul competitiv. Experiență anterioară în identificarea oportunităților de piață și determinarea fezabilității Abilitati IT: cunostinte bune de MS Office (Word, Excel) Limba: comunici fluent în engleză Experiență și cunoștințe în a face afaceri cu o bună înțelegere a dezvoltării strategiei pentru industria farma Gestionarea produsului, strategia de marketing și abilitățile de planificare a lansării produselor din portofoliu Gandire strategica, spirit analitic, deținând în același timp abilitățile tactice de implementare strategii de marketing Capacitatea demonstrată de a gestiona mai multe priorități Concentrat pe client și dedicat pentru a îndeplini așteptările și cerințele clienților interni și externi Capacitate puternică de transmitere mesaje si planuri de punere in aplicare a strategiilor de marketing
PHARMA NET SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 265 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Product Manager


Candidatul ideal Pentru subsidiara noastră din România (Tunari, Ilfov), angajăm activ pentru rolul de Product Manager Bakery. Vino să te alături echipei noastre!Din acest rol, vei implementa strategia de marketing și planul de activitate aferent grupei de produse din divizia Brutărie și vei propune tactici de marketing adaptate nevoilor pieței locale.Profil candidat: Diplomă de licență în marketing, comunicare sau dezvoltarea afacerilor Experiență în marketing 2 ani Cunoștințe de managementul proiectelor: planificare, organizare, bugetare Gândire strategică și abilități analitice puternice Bune abilități de comunicare și prezentare Abilitate de a face lucrurile să se întâmple (proactiv, spirit practic, dinamic, flexibil, pragmatic) Orientare către client Limba engleză fluentă (oral și scris) Cunoștințe computer (Word, Excel, Power-Point) Cunoștințele de marketing digital reprezintă un plus (Google Analytics, Meta Business Manager)Descrierea jobului Cu raportare direct către Marketing m
PURATOS PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +15 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru a face performanță alături de noi!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență relevantă de minim 3-5 ani pe o pozitie similară• Studii superioare finalizate preferabil în sfera finanțelor, juridice sau contabilitate• Capacitate de organizare
SVN ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati excelente de comunicare;- Student sau absolvent de studii superioare;- Cunostinte solide de operare PC - MsOffice, in special PowerPoint (nivel mediu-avansat);- Dorinta de perfectionare permanenta;- Responsabilitate, seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, initiativa;- Capacitate excelenta de organizare a propriei activitati;- Experienta intr-o companie de training constituie un avantaj.Descrierea jobului - Monitorizarea si actualizarea conturilor de social medaale companiei conform calendarului stabilit;- Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate - transmiterea facturilor, chitantelor, extraselor de cont;- Gestionarea relatiei cu clientii companiei - crearea / emiterea si transmiterea tuturor documentelor contractuale si a informatiilor necesare derularii in bune conditii a proceselor de consultanta si training;- Corespondenta si organizarea documentelor;- Gestionarea relatiei cu furnizorii pentru materiale necesare programelor de dezvoltare p
SFERA BUSINESS PARTNERS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Florarie


Candidatul ideal Candidatul ideal: · Experienta in conducerea si administrarea unei companii sau organizatii · Studii superioare · Abilitati excelente de comunicare, negociere si conducere · Capacitatea de a lua decizii rapide si eficiente in situatii complexe si presante · Orientare catre rezultate si atentie la detalii· Competente digitale: cunoastere si utilizare nivel mediu aplicatii Office, baze de date · Ne dorim sa ne consolidam echipa si sa aducem in conducere un Manager dedicat si proactiv. Descrierea jobului Responsabilitati: · Gestionarea magazinelor și, implicit a echipei · Dezvoltarea si implementarea strategiilor organizationale pentru atingerea obiectivelor companiei · Supervizarea activitatilor zilnice ale companiei si asigurarea functionarii eficiente a tuturor departamentelor · Planificarea si coordonarea resurselor umane, financiare si materiale ale companiei · Colaborarea stransa cu consiliul de administratie si raportarea acestuia cu privire la progresele si perfor
SMILES CLOUDS S.​R.​L.​

Manager Produs It&c


Candidatul ideal Minim 2 ani experienta in Management de produs (Printing / IT&C) Studii superioare finalizate Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat Cunostinte avansate MS Office (Word si Excel) Abilitate de a analiza un set mare de date variabile Proactivitate, curiozitate, initiativa, implicare Valori: integritate, moralitate, originalitate Orientat catre client Spirit de echipaDescrierea jobului Realizeaza managementul produselor si a sortimentului conform indicatorilor de performanta stabiliti de companie, obiectivele de crestere si tendintele pietei, pentru urmatoarele categorii: Consumabile IT originale sau compatibile (cartuse, tonere, riboane) Produse IT&C: Imprimante, Medii de Stocare, Notebooks, PC, Smartphones si Tablete, Monitoare, Periferice, Accesorii etc. Negociaza termenii contractuali legali si comerciali cu furnizorii pentru produsele si serviciile complementare Efectueaza raportarile periodice catre producatori inclusiv pentru produsele cu pret special sau come
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1205 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.