Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

5920 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

5920 Locuri de Munca Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Project Manager


Estimare   5300 RON/Luna
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui manager de proiect care sa contribuie la realizarea in conditii eficiente de calitate, venit, timp si cost a proiectelor BL STUDIO ASSOCIATES prin acordarea de sprijin privind proiectare și executie printr-o coorodonare si gestionare eficienta.Cerinte :• 2-5 ani de experiență de coordonare a proiectelor de constructii inclusiv reamenajari si relocari spatii noi• Diploma in construcții sau proiectare, inginer constructor, arhitectura, management sau domenii conexe• Diploma ( certificare ) de manager de proiect reprezinta un avantaj• Cunostinte avansate Office, Outlook, , MS Project, Autocad• Limba engleza in special partea tehnica ( scris, vorbit, citit ) avansat• Permis de conducere categoria B• Bune abilitati de conducere si de management• Cunostinte de legislatie in domeniul constructiilor• Competenţe sporite de nivel tehnic şi professional• Bun organizator• Orientat spre rezultate• Dispus la efort prelungitDescrierea jobului Acționează în con
BL STUDIO ASSOCIATES

Account Manager


Candidatul ideal Care sunt asteptarile noastre: Studii superioare; Experienta minim 3 ani in vanzari; Cunostinte avansate - Microsoft Office; Cunostinte medii limba engleza; Cunoasterea mecanismelor de vanzare; Posesor de permis de conducere si disponibilitate la deplasari; Abilitati de comunicare si relationare interpersonala; Buna intelegere a necesitatilor clientului.Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea: Prospecteaza piata pentru identificarea de noi clienti si oportunitati de afaceri; Administreaza procesul de vanzare catre clienti, inclusiv listele de preturi si negocierea contractelor; Administreaza oportunitatile de vanzare si prognozarea volumelor de vanzare; Administreaza complet clientii din portofoliu; Urmareste oportunitatile de vanzare, genereaza proiecte si mareste portofoliul prin atragerea de noi clienti; Asista clientii sau alte departamente ale companiei pentru buna derulare a activitatii; Imbunatateste continuu gradul de cunoastere a produselor si solutiil
ROPECO BUCURESTI

Manager Vanzari


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Ai spirit antreprenorial, vrei sa fii prosper si apreciat intr-un mediu profesionist bazat pe valori?Daca ai experienta in coordonarea echipelor de vanzari, ambitia de a dezvolta clienti si regiuni, vino alaturi de noi!https://cmjeler.roDescrierea jobului Responsabilitati:- Asigura indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.- Asigura planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.- Respecta principiile si politica agreate la nivel de companie; se asigura de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordoneaza.- Realizeaza rapoarte periodice privind activitatea Consultantilor de Vanzari.- Monitorizeaza recuperarea creantelor pe zona alocata.- Evalueaza performanta Consultantilor de Vanzari si dezvolta competentele fortei de vanzare.- Se implica in procesele de recrutare, motivare si loializare a Consultantilor de Vanzari.- Organizeaza sedinte periodice cu Consultantii de Vanzari.- Identifica oportunitatile de de
C&M JELER

Asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune dе comunicare si relationare;- Atitudine pozitiva, entuziasm;- Persoana organizata si responsabila, atenta la detalii;- Cunostinte avansate dе operare in MS Office (obligatoriu Word si Excel);- Capacitate dе organizare, planificare si rigurozitate;- Capacitatea dе concentrare pe mai multe sarcini in acelasi timp;- Inalt simt al responsabilitatii;- Adaptabilitate la lucrul in echipa.Descrierea jobului - Tаsk-uri administrаtivе dе suport si sеcretariat ;- Organizarеа intalnirilor dе afаceri, а еvеnimеntеlor companiei;- Gеstionarea documentеlor internе si de corespondenta;- Organizarea agendelor zilnice;- Receptie clienti;- Redactare documente in MS Office;- Activitati de protocol;- Multiplicare documente;- Primire/ trimitere corespondenta;- Aprovizionare consumabile.
PKF FINCONTA

Project Manager


Estimare   5300 RON/Luna
Candidatul ideal Project development background of minimium 3 years in wind and PV projectsVery organized and self disciplinedTeam leader and good communicatorFast solving issues and hard workerEnglish and Microsoft Office mandatoryBachelors degreeDescrierea jobului Very good salary and bonuses based on performanceExcellent work environment
PNE RO PV HOLDING

B2b Manager


Estimare   6250 RON/Luna
Candidatul ideal Salut!Suntem în căutarea unui nou membru al familiei Tandem!Dacă îți plac piesele de mobilier și ești sociabil și deschis, te invităm să faci parte din familia noastră.Candidatul ideal:- bune abilitati de comunicare si negociere;- capacitatea de a se adapta usor;- orientare spre atingerea rezultatelor;- sa fie organizat si sa raspunda prompt clientilor;- puternice abilitati de cercetare si analiza strategica.Descrierea jobului Descrierea job-ului:- vei initia zilnic apeluri la noi posibili parteneri;- prospectarea pietei;- deplasari la parteneri existenti, cat si la potentialii parteneri;- colaborarea cu celelalte departamente in vederea statusului comenzilor;- propuneri de oferte;- responsabil de toate etapele unui proces de vanzare si fidelizare a partenerilor;- mentinerea contactului permanent cu partenerii;- construieste oferte personalizate.Beneficii:- masina de munca;- telefon;- laptop.- salariu motivant format din parte fixa si bonus din vanzari.
WHITEDECOR

Project Manager


Estimare   5300 RON/Luna
Candidatul ideal Scopul general al postuluiCoordonarea eficienta a tuturor activitatilor unui proiect in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate, functional cu departamentele conexe.Obiectivele postului- Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul unui proiect si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.- Asigurarea comunicarii cu departamentele interne- Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului- Administrarea bugetului proiectului-Coordonare cu finalizare proiectului cu departamentele de facturareDescrierea jobului Responsabilitati- Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice si alti colaboratori implicati.- Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului.- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantato
AXIONET SERVICE&SOLUTIONS

Fundraising Manager


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal Cerințe:• Absolvent de studii superioare (preferabil în Marketing, Vânzări, Comunicare sau Sociologie)• Experiență și rezultate dovedite în strângerea de fonduri• Cunoștințe de digital marketing, poate eficientiza procesul de strângere de fonduri prin campanii online• Experiență în mediul corporate, în relații cu clienții și/sau vânzări este un avantaj• Sigur pe sine și confortabil în solicitarea de resurse financiare sau pro-bono• Experiență de management de proiect care implică mai multe părți interesate• Capacitatea de a prioritiza, de a lucra sub presiune cu priorități care se schimbă din mers, autonom sau cu puțină supervizare, de a își organiza propria activitate și de a lua inițiativă• Diplomație și capacitate de a colabora eficient cu diverse tipuri de organizații și parteneri, depășind ușor bariere ca limbă, cultură sau distanță• Abilități excelente de comunicare (scrisă și verbală)• Experiență în furnizarea de prezentări• Experiență de lucru cu voluntarii de
Regina Maria

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal – studii superioare– experienta in posturi administrative– cunostinte (MS Office)– cunostinte de contabilitate primara– cunoasterea limbii engleze la nivel mediu– excelente abilitati de comunicare, relationare, organizareDescrierea jobului obţine aprobări privind diverse situaţii apărute în cadrul office; colaborează cu departamentul resurse umane la crearea de politici şi proceduri pentru recrutarea, consilierea şi instruirea personalului; administrează echipamentele de birou şi încheie contracte de service şi mentenanţă pentru acestea; întocmeşte şi actualizează inventarul cu obiectele şi materialele din cadrul sediului firmei (office); pregăteşte şi transmite corespondenţa în numele firmei; primeşte şi plăteşte facturile de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile; relaţionează cu proprietarul imobilului în care se află sediul firmei, cu poliţia, cu pompieri, cu firmele de pază şi intervenţie; se asigură de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pe
STORM MEDIA TECHNOLOGY

Territory Manager


Estimare   6000 RON/Luna
Candidatul ideal As a Territory Manager for Romania, you will be responsible for managing a sales area for selling the Invisalign product. You will be responsible for selling the product, establishing account relationships and practice development in the assigned territory, as well as proactively communicate with customers and potential prospects.In this role, you’ll need … Bachelor’s degree and/or equivalent experience required Excellent written and verbal communication skills in Romanian and English is a must Minimum 3 years of B2B sales to small business owners; track record of performance, achievement, and excellence in growing businesses Industry experience selling medical device, capital equipment, dental, orthodontic, or other relevant B2B experience Medical, orthodontic, and/or dental sales and/or marketing experience preferred Alternatively, background as dental therapist/hygienist and acquired valuable knowledge of the industry and its products Preference to candidates with e
CLINIC ART

Procurement Manager


Estimare   5200 RON/Luna
Candidatul ideal Specific experience & competencies Proven working experience as Procurement/Purchasing Manager of at least 3 years Demonstrable track record of previous supply chain management successes, previous experience in managing teams Financial literacy – sound capability to use financial data and business metrics, and understand various processes Previous involvement in ERP projects implementation and digitalization Prior exposure to multi-cultural diversity is a strong plusGeneral Negotiation and influencing skills Strong analytical skills, capability to manipulate and correlate big data, compile detailed reports, and spot „the less visible “ Sound independent judgement Capability to creatively question and challenge the status quo assertively “Can Do” attitude Ability to drive and manage transformation agenda for the Company Ability to perform in a dynamic, demanding, and fast-growing environment Resilience to challenging situations, excellent conflict/diversity/crisis manag
SPHERA FRANCHISE GROUP

Retail Manager /​ Manager Regional


Candidatul ideal Must have:- Minim 2 ani experienta in domeniul retail, in coordonarea si organizarea echipelor de vanzari, reprezinta avantaj experienta intr-o companie ce comercializeaza articole sportive;- Studii superioare finalizate;- Cunostinte temeinice in vanzari si marketing;- Cunoasterea produselor comercializate reprezinta avantaj;- Cursuri specifice in domeniul vanzarilor, comunicarii;- Excelente abilitati de comunicare si leadership;- Spirit antreprenor, inovator, gandire pozitiva, orientat spre client si rezultate;- Bun organizator, responsabil si capabil de a evalua si lua decizii prompte;- Permis de conducere- cat. B si disponibilitate pentru deplasari multiple.Descrierea jobului - Participa la definirea si implementarea planului de vanzari si marketing;- Analizeaza concurenta existenta si cea potentiala (politici de vanzare, preturi, promotii);- Propune si implementeaza noi strategii pentru cresterea vanzarilor;- Coordoneaza activitatea de vanzare pe zona alocata;- Urm
TUTYSPORT

Manager Vanzari


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Angajam manager vanzari pentru firma GM Recruitment Agency.Empatie, vorbire fluenta, relationare usoara.Limba engleza foarte bine.Carnet de conducere.Descrierea jobului Elaboreaza si pune in aplicare planul de vanzari.Stabileste obiective strategice, calitative, cantitative.Face analiza de cate este cazul a contractelor in lucru.Participa la elaborarea strategiilor de vanzari si a punerii lor in aplicare.Pe langa clientii existenti, contateaza cienti noi si le face propuneri concrete de colaborare.Se ocupa de stadiul derularii contractelor.
EUROJOBS LOGISTIC

Product Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii superioare – de preferat in domeniul economic si/sau tehnic- Cunostinte avansate de limba engleza – scris si vorbit- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Disponibilitate pentru deplasari in afara tarii- Experienta in managementul proiectelor;- Experienta in intocmirea de oferte pentru participarea la licitatii publice in domeniul echipamentelor medicale;- Experienta in monitorizarea derularii achizitiilor in termenele stabilite intre parti/solicitate;- Operare PC: Word, Excel.- Atitudine pozitiva;- Spirit de echipa;Descrierea jobului Asigura si raspunde de derularea si optimizarea permanenta a relatiilor comerciale cu furnizorii alocati.Monitorizeaza comenzile si livrarile, ofera suport in rezolvarea problemelor identificate in legatura cu lipsa marfii, intarzieri in livrare, majorari de preturi.Comunica frecvent si proactiv cu furnizorii in vederea obtinerii in timp util a modificarilor de pret, produse nou lansate, documentatii tehnice actualizate, of
BPM TEHNOLOGICA

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Hoya Romania angajeaza Asistent Manager.Rol: full time, permanentLocatie: Bucuresti, zona Stefan cel MareProgram: 09:00 - 17:30Descrierea profilului: Persoana punctuala, organizata Atenta la detalii Flexibila si autonoma, open-minded Detine abilitati excelente de comunicare Atitudine pro-activa, sociabila Experienta nivel mediu in utilizarea pachetului Microsoft Office (in special Excel si Word) Engleza (nivel mediu)Descrierea jobului - Primirea si indrumarea vizitatorilor in sediu- Monitorizare si plasarea recurenta a comenzilor de birotica & papetarie, protocol- Activitati administrative specifice zonei de receptie (primire/ expedirere colete, plicuri, distribuirea lor in sediu)- Activitati HR privind documentele administrative (SSM, concedii, pontaje, adeverinte, fise post)- Mentinerea relatiei cu furnizorii de utilitati pentru spatiul de birouri- Suport in organizarea evenimentelor interne din companie- Suport pentru departamentul Sales BackOffice- Contracte si div
HOYA LENS HUNGARY ZRT, BUDAPESTA SUCURSALA ROMANIA

Team Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Store Department Manager/ Team Manager/ Manager de magazin- Several years of retail leadership experience in a fast-paced and high volume retail environment.- Strong communication and coaching skills.- Highly developed interpersonal and analytical skills.- Very good organization of work and easy decision making.- Interest in fashion and willingness to share your knowledge with others.- Readiness to work in shift and on weekends.- Being very well organized and able to switch between tasks easily, as we are a very dynamically growing company.- Focused on delivering results and finding solutions to problems.- Communicative level of EnglishDescrierea jobului Store Department ManagerYou will manage the daily operation of the store to ensure our customers have an amazing experience.- You will manage, support and motivate the team to achieve the best possible performance in their work.- You will be responsible for the sales success of a specific department by doing product or
PSR INDIGO

Housekeeping Manager


Estimare   17287 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal este dorninc sa ofere servicii de calitate si sa interactioneze in mod placut cu colegii si clientii.Descrierea jobului In principal se va ocupa de:* gestionarea departamentului HouseKeeping* supravegherea cameristelor* alocarea spatiilor pentru curatenie* instruirea noilor angajati din departamentul HouseKeeping* verificarea camerelor si a spatiilor adiacente
EDITURA ADEVARUL

Asistent Manager


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Perseverent. Serios. Capatabil. Responsabil.Recrutam asistent manager care sa isi doreasca sa isi desfasoare activitatea intr-un mediucompetitiv, in plina dezvoltare.Daca esti organizat, nu te sperie termenele limita, iti place sa iti desfasori activitatea intr-unmediu profesional, atunci ne bucuram sa ne cunoastem la un interviu.Descrierea jobului Nu oferim doar vorbe ci:- Mediu de lucru profi intr-o zona centrala usor accesibila atat cu masina cat si cumijloacele de transport in comun- Echipa cu oameni bine pregatiti, specializati in domeniul lor de activitate- Posibilitatea de a evolua rapid si de a identifica oportunitati profesionale- Suportul logistic si administrativ pentru a dezvolta noi proiecteSarcini:- Contactarea potentialilor clienti- Pastrarea legaturii cu clientii fideli- Gestionarea propriului portofoliu de clienti- Atent/a la detalii si organizarea meticuloasa a task-urilor
AXI QUALITY SERV S.​R.​L.​

Energy Manager


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal Energy Efficiency ManagerLocation: Bucharest, RomaniaDepartment: Energy Network - Energy Management – Energy Strategy – Energy RegulationsYour profile should look like this: Degreed in: Engineering / Economical Engineering / Energy Language: English - advanced Specific knowledge: Energy Management, Energy market regulation and frameworks, industry specific networkPurpose: Coordinate Energy Management activities related to budgeting, business plans, strategies, process improvements, negotiations and energy transactions. Oversee regulatory framework of energy market. Prove energy market footprint and networking.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What we offer: Competitive Salary Performance
SILCOTUB

Account Manager


Estimare   4200 RON/Luna
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate:▪ Studiile superioare finalizate, de preferat in domeniul economic sau tehnic;▪ Minim 2 ani experienta in domeniul asigurarilor generale;▪ Acreditat de ISF (Institutul de Studii Financiare) sa-si desfasoare activitatea in domeniulasigurarilor conform certificatului de calificare profesionala emis de ISF si reinnoit/validatconform cerintelor impuse de ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiara);▪ Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului – Microsoft Office (in special Excel);▪ Abilitati de a evalua riscul asigurativ;▪ Cunoasterea legislatiei din domeniul asigurarilor si a normelor RCA;▪ Cunoastrea conditiilor de asigurare si a principalelor tipuri de asigurari;▪ Bune cunostinte de limba engleza.Alte competențe necesare:▪ Capacitatea de analiza, planificare si control a activitatilor;▪ Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabile;▪ Capacitatea de sinteza si initiativa pentru
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 5920 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.