70 - Locuri de Muncă (joburi) Consilier Juridic în România
70 - Locuri de Muncă (joburi) Consilier Juridic în România
Consilier juridic cu experienta, ofer consultanta online/telefonic sau la sediul dv. cu privire la probleme juridice de Drept Civil (Contracte Civile, redactare, executare, încetare, clauze abuzive) - Drept Comercial, Drept Societar (orice problema juridică cu referitoare la desfășurarea activității unei societăți comerciale etc.) Va stau la dispoziție pentru obtinerea unor raspunsuri rapide si profesioniste la orice problema de natura juridică cu îndrumarea necesară, exceptând reprezentarea in instanța. Colaborez in principal cu societăți!Deoarece timpul este pretios, stim ca o deplasare po
Inginer agronom cultura vegetalaInginer mecanic masini si utilaje agricoleConsilier juridic Specialist resurse umaneSef depozit cereale Cazare asigurata, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu atractivPentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactați la numarul de telefon , CV la mail

Candidatul ideal Jurist / Consilier juridic:
- studii superioare juridice
- experienta constituie un avantaj
- excelente abilitati de organizare si planificare
- foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa
- cunostinte bune de operare MS Office / e-mail / navigare Web
Descrierea jobului Experienta sau intelegerea dovedita a aspectelor specifice sectorului de transporturi / logistica
Posturile sunt pentru orasul Targoviste - asiguram transportul angajatilor din judetul Dambovita.
Candidatul ideal Rolul dе Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct dе vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul dе Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.
Profilul tau:
Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj;
Studii medii/superioare finalizate sau in curs;
Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel;
Atentie la detalii si o buna capacitate dе comunicare si relationare;
Orientare spre clienti si spre rezultate.
L

Angajam coordonator magazin online. E-FABRIK ON LINE CONCEPT. este o societate romaneasca, cu sediul social in Sat Afumati, Comuna Afumati, Soseaua Bucuresti-Urziceni, nr. , Et. , Corp, Cam. , Judet Ilfov, avand CUI, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub firmei este in Voluntari, bd. Voluntari, in cadrul complexului Smart Expo Flora. Obiectul principal de activitate este comercializarea de produse electronice si electrocasnice. Suntem cu totul dedicați atat clientilor noștri, cat si producatorilor pe care ii avem drept parteneri. ResponsabilitatiUrmaresti si analizezi evolutia van
Cine sunem noi?AGA IMOBILIARE este o companie cu o vasta experienta pe piata intermedierilor imobiliare, alcatuita dintr-o echipa tanara, cu rezultate exceptionale, permanent ascendente, ce au plasat aceasta companie in topul preferintelor clientilor din zona de sud. Cine esti tu?Esti o persoana dinamica si responsabila? Esti preocupat de dezvoltarea ta personala? Iti doresti mai mult de la tine, pentru tine?Daca detii si permis de conducere categoria B, suntem interesati sa te cunoastem!Ce oferim?Toate mijloacele necesare desfasurarii activitatii de consilier imobiliar ( laptop, telefon, masi

Candidatul ideal - Studii superioare;
- Buna cunoastere a mediului de afaceri local;
- Experiență anterioară în vânzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 1 an;
- Abilități de vânzare, prezentare și negociere;
- Abilitatea de a identifica si valofica oportunitati;
- Atitudine pozitivă, entuziasm și motivație;
- Perseverență în atingerea obiectivelor;
- Permis de conducere BDescrierea jobului Descrierea postului:
- Promoveaza si vinde produsele societatii, oferind clientilor consiliere financiara;
- Reprezinta forta de vanzare pe segmentul de clienti PJ si promoveaza imagi

Candidatul ideal - Studii superioare;
- Buna cunoastere a mediului de afaceri local;
- Experiență anterioară în vânzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 1 an;
- Abilități de vânzare, prezentare și negociere;
- Abilitatea de a identifica si valofica oportunitati;
- Atitudine pozitivă, entuziasm și motivație;
- Perseverență în atingerea obiectivelor;
- Permis de conducere B.Descrierea jobului - Promoveaza si vinde produsele societatii, oferind clientilor consiliere financiara;
- Reprezinta forta de vanzare pe segmentul de clienti PJ si promoveaza imaginea societatii;
- Ur

Candidatul ideal - Absolvent al Facultatii de Drept;
- Minim 1 an experienta pe un post similar;
- Cunostinte juridice foarte bune;
- Abilitati de organizare;
- Persoana comunicativa, creativa;
- Adaptabilitate/flexibilitate;
- Cunoasterea si aplicarea consecventa a reglementarilor specifice activitatii desfasurate;
- Cunostinte PC: MS Office (nivel mediu sau avansat);
- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului - Se ocupa de pregatirea dosarelor de executare si transmiterea acestora catre birourile de executori judecatoresti colaboratoare;
- Acorda suport consilierilor juridici

Candidatul idealHerce Imobiliare Cluj SRL cauta coleg/a pentru echipa din Cluj, pentru o perioada de 12 luni. Studii superioare tehnice, comert, stiinte administrative, juridice sau umanisteCunostinte operare PCExperienta in vanzari – minim 1 an;Cunostinte financiare, fiscale, legale, situatii contractuale;Persoana dinamica, serioasa, optimista, cu capacitati de comunicare eficienta, proactiva, persuasiva si organizataDescrierea jobuluiInitiaza si mentine relatia cu clientiiFurnizeaza cu acuratete si profesionalism informatiile solicitate, clientilorAsigura consiliere profesionala cumparatoru
Rolul d? Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct d? vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul d? Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.Profilul tau:Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj;Studii medii/superioare finalizate sau in curs;Cunostinte d? Microsoft Office, in special Excel;Atentie la detalii si o buna capacitate d? comunicare si relationare;Orientare spre clienti si spre rezultate.Limba maghiara - avansat (vorbit, scris, ci
Societate de consultanta, angajeaza tehnoredactor/secretara/consilier juridic, full time.Cerinte minime:- Experienta de minimum 6 luni - Bune cunostinte de operare PC (MsOffice)- Amabilitatea cu clientii, seriozitatea, comunicativitatea, deschiderea catre acestia si problemele lor, rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale. Descrierea jobului:- Redactare dosare , consultanta si consiliere juridica pentru clientii companiei .- Realizarea documentatiilor necesare intocmirii dosarelor.- Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, ama
Candidatul ideal Studii medii sau superioare in domeniul auto; Experienta intr-o pozitie similara, de preferat in domeniul vanzarilor de piese si accesorii auto; Cunostinte utilizare PC(MS Office); Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, amabilitate si orientare spre client si rezultat; Reprezintă avantaj dacă ești familiarizat cu programele d identificarea pieselor si accesoriilor auto; Initiativa, pereseverenta si simt al detaliilor;Responsabilitati Consilierea tehnica a clienților companiei (persoane fizice și juridice); Identificarea piesele si accesoriilor auto, în programe special
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de
Candidatul ideal Rolul dе Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct dе vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul dе Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.
Profilul tau:
Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj;
Studii medii/superioare finalizate sau in curs;
Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel;
Atentie la detalii si o buna capacitate dе comunicare si relationare;
Orientare spre clienti si spre rezultate.
De

Candidatul ideal Căutăm să ne mărim echipa cu un Consultant Digital Relații Clienți. Ce înseamnă asta mai exact?
Înseamnă că vei asigura întocmai componenta esențială a serviciilor FirmeON, și anume consilierea antreprenorilor și a micilor întreprinzători care ne solicită ajutorul.
A fi Consultant Digital Relații Clienți presupune următoarele:
Ești primul punct de contact între clienți și serviciile FirmeON;
Răspunzi la solicitările și întrebările clienților noștri telefonic, prin E-mail, WhatsApp, Facebook Messenger, etc.;
Contactezi telefonic potențialii clienții care ne solici
Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, județul Timiș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, după cum urmează:1postinfirmierădebutantăGSecţia Clinică Medicină Internă2posturiinfirmierădebutantăC.Secţia Clinică Medicină Internă1postîngrijitoare curăţenieGSecţia Clinică Medicină Internă1postinfirmierădebutantăGSecţia Clinică Hematologie1postasistent medicaldebutantPLAmbulatoriul Integrat – Cabinet Hematologie1postasistent medicalPLAmbulatoriul Integrat – Cabinet Cardiologie3posturiasistent medicaldebutantPLCompartimen

Primăria Comunei Dragalina, Județul Călăraşi, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de consilier – Compartimentul implementare proiecte finanțate din fonduri externe nerambursabile din cadrul Serviciului Juridic, achiziții publice și implementare proiecte finanțate din fonduri externe nerambursabile.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23

Candidatul ideal - Cunostinte de operare programe de identificare piese auto;
- Studii medii finalizate;
- Experienta dovedita pe o pozitie similara constituie avantaj;
- Cunostinte tehnice - piese auto pentru turisme constituie avantaj;
- Experienta in lucrul cu clientii persoane juridice;
- Cunostinte de operare PC;
- Abilitati excelente de comunicare, spirit de echipa, rabdare.Descrierea jobului - Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24);
- Preluarea apelurilor telefonice sau prelucrarea cererilor de oferta primite pe email de

Candidatul ideal Nu trebuie să ai experiență pentru a intra in echipa noastră, dar ne-ar plăcea:
să ai carnet de conducere – OBLIGATORIU(mașina personală constituie un avantaj);
să comunici cu ușurință și să știi să asculți;
să fii competitiv și să ai obiective ambițioase;
să fii dispus să muncești , să fii persuasiv și rezistent la stres;
să ai un grad de toleranță la risc peste medie;
să poți lucra bine atât individual cât și în echipă;
să fii o persoană responsabilă, de încredere și implicată;
Creativitatea și simțul umorului, ar completa profilul candidatului cu mari ș
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: