Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

72 Locuri de Munca in Dej - Joburi in Dej

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

72 Locuri de Munca in Dej - Joburi in Dej

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Dej si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare la telefon.- Persoana pro-activa, organizata si capabila sa lucreze in echipa.- Atitudine orientata catre client si catre rezultate.- Studii tehnice finalizate.- Cunoasterea limbii engleze este obligatorie.- Abilitati de operare a calculatorului (inclusiv sisteme informatice de gestiune).- Experienta de lucru anterioara, in activitate cu profil similar (receptie service, call center, relatii clienti) este obligatorie.- Cunostinte minime cu privire la masinile si echipamentele agricole/de constructii constituie un avantaj.Descrierea jobului - Preia solicitarile clientilor (telefonic sau email), le inregistreaza electronic si transmite solicitarile catre departamentele post-vanzare (ex. Service, Garantii).- Deschide ‘’fisele de interventie’’ pentru lucrarile de service care trebuie efectuate; de asemenea, dupa finalizarea lucrarilor, inchide ‘fisele de interventie’’ si emite facturile aferente.- Pregateste documentele necesare a fi t
TITAN MACHINERY ROMANIA
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Candidatul ideal Cerinte: Absolvent Scoala Profesionala sau liceu; Experienta dе minimum 1 an in asamblare/montaj sau in mediu dе productie; Experienta in urmarirea instructiunilor dе lucru si completarea unor rapoarte simple; Cunostinte dе utilizare a calculatorului (nivel incepator) reprezinta avantaj;Descrierea jobului Rоl: Rоlul presupunе pregаtirea, аsamblarеа si tеstаreа rеgulatоarеlor dе prеsiunе alе brаndurilоr Emеrsоn. Tеstarе pneumatica, intocmirea rapoartеlor dе testare, impаchetarea produselor finite din liniile de asamblare.Responsabilitati: Pregateste componentele ce urmeaza a fi asamblate in conformitate cu instructiunile de lucru si comanda de productie; Asambleaza produsele in conformitate cu instructiunile de lucru; Testeaza produsele finite si completeaza datele referitoare la rezultatele testelor in conformitate cu comanda de productie; Raporteaza problemele aparute in timpul productiei catre supervizorul direct; Efectueaza si mentine curatenia la postul de lucru.
EMERSON
Candidatul ideal Requirements: High school or Bachelor's degree; Fluency in spoken and written - French (B2/C1) and English (B2/B1); Previous experience - nice to have, but not mandatory; PC skills, with knowledge of Microsoft Office, MS Excel & Word Very good interpersonal and client relationship management skills; Very good communication skills;Descrierea jobului Responsibilities: The main responsibility of this role is to manage online requests for hotel / Rail / Car bookings for French customers Processing bookings using client specific applications and any other systems/tools required to complete the tasks Communicating with client through phone, chat or email to ensure timely processing of booking requests Sending booking confirmations/vouchers to the concerned departments/client Updating the systems with relevant informationBenefits: Competitive salary remuneration Attractive non-financial benefits package Transport bonus Bonus for French skills Bonus for performance Private
EXLSERVICE ROMANIA PRIVATE LIMITED
Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX
Candidatul ideal 🔔 Pro iDeal Jobs is looking for a Team Lead Sales Support Engineer, on behalf of our client, a global production market leader in spiral conveyor solutions.💡 About the project, we need power for:We are looking to establish Sales Support Activities in Jucu, as an extension of our EMEA Sales Engineering team based in Zwaag - the Netherlands. This satellite team will be responsible for handling all standard quotations and orders and assisting our Area Sales Managers with their daily tasks.⏩As part of your daily business, you will: You stimulate sales of our Spirals with your technical expertise and commercial skills, and your customer-oriented attitude contributes significantly to optimal customer satisfaction; In the event that our equipment undergoes a Factory Acceptance Test, you will be the host for our customers; Creating and advising the best customer solutions, working on quotes and orders, and assisting the sales team are all part of your daily responsibilities.
PRO IDEAL JOBS
Candidatul ideal Pro iDeal Jobs is looking Senior Fullstack/Frontend Developer for our client, a software house founded in 2016 with offices in München and Cluj-Napoca.Throughout the years they have built scalable infrastructures and products that transform outdated technologies and processes.This is an excellent opportunity to work alongside a very experienced team, build your skills and grow your career in a rapidly expanding office.Descrierea jobului Your profile and background: 5+ years of working experience in JavaScript-based web application development; You have practical experience with Angular, TypeScript, Redux, and Rxjs patterns in larger projects; You are well versed in git version control and agile development;Nice to have qualifications: Great team player and communicator in a diverse and international remote teamBenefits: Competitive salary An attractive environment in which you can add your skills, visions & work procedures and learn from long-standing experts Possibili
PRO IDEAL JOBS
Descrierea jobului Candidаtul ideаl Experienta de minimum 1-2 ani in sudurа TIG WIG, WIG; Experientа in urmаrirеа unor instructiuni de lucru (WPS), complеtarеa rapoartelor simple; Atentie sporitа lа detalii (pentru vеrificari de calitate vizuale si completarea fisei tehnice a produsului); Experienta in utilizarea calculatorului (nivel incepator); Limba engleza constituie avantaj (nivel incepator).Descrierea jobului Identifica, verifica si utilizeaza SDV-urile (scule, dispozitive si verificatoare) si echipamentele, in vederea realizarii de imbinari sudate, in functie de procedeul de sudura si specificatiile tehnologiei de sudare indicate in documentatia tehnologica; Manipuleaza si transporta semifabricate, reperele realizate si buteliile de argon sau alte echipamente in conditii de siguranta, cu respectarea procedurilor specifice; Regleaza parametrii de functionare a echipamentului de sudura pentru realizarea cerintelor impuse prin documentatiei de executie; Indeparteaza stropii si cura
EMERSON
Candidatul ideal - Apt pt munca la inaltime- Experiență în proiectare- Abilități bune de comunicare și coordonare- Cunoașterea programelor Autocad și Microsoft Office;- Seriozitate, abilități de comunicare, dornic de acumulare cunostiinte noi;- Abilitati de rezolvare a problemelor, capacitatea de a lucra in echipa- Permis de conducere cat. B.Avantaje:- Detinerea unei autorizatii ANRE- Experiență în proiectare sisteme fotovoltaiceDescrierea jobului - Proiectare - instalare si intretinere sisteme fotovoltaiceBeneficii:- Salariu motivant;- Dezvoltare profesională alături de o echipă tânără;- Mediu de lucru plăcut.
GOODWILL CONSULTING GWC
Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii medii în domeniul electric sau atestat profesional – absolvenți de liceu sau școli profesionale Bună capacitate dе organizare și atenție la detalii Abilități de comunicare, lucru în echipă Persoană dinamică Inițiativă, implicare activă în activitatea curentă și rezolvarea de problemeConstituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii: Experiența în uzinarea dе tablouri dе distribuție și dе automatizare Citire scheme și simboluri electrice Bune cunoștințe despre aparataj Experiența anterioară cu scule necesare uzinării tablourilor electrice (dezizolator, clesti de sertizat, surubelnite si chei dinamometrice, etc) Cunoașterea unei limbi străine (engleză, germană) la nivel dе bazăDescrierea jobului Activitatea principala: Asamblarea și cablarea de tablouri, echipamente electrice de joasă tensiune și аutomatizаre în conformitate cu documentația tehnicăBeneficii: Oportunitatea de formare pentru candidații fără experiență Condiții de muncă bune, în int
ELECTROGLOBAL
Candidatul ideal - studi: inginer mecanic , intra in cadrul biroului tehnic are rolul de a acorda suport tehnic de specialitate, în vederea unei bune funcţionări şi dezvoltări a procesului de producţie din fabrică.Experienta minim 2 aniDescrierea jobului Responsabilitatii:- Se ocupă cu definirea şi eficientizarea spaţiului unde se va desfăşura producţia (realizează şi propune modificări layout fabrică);- Asigură suport în limita competenţei la instalarea echipamentelor noi;-Participă la cursuri de specialitate pentru echipamentele noi, apoi instruieşte operatorii;- Defineşte şi actualizează instrucţiunile de lucru specifice proceselor din aria de responsabilitate;- Stabilește procesele tehnologice, cu indicarea tuturor datelor necesare executării operațiilor pe faze, pentru produsele noi;- Participă activ la realizarea producției speciale de tip unicat, sau serie mică și la realizarea seriilor zero pentru produsele noi;- Proiectează şi realizează dispozitive care îmbunătăţesc procesul
IRROM INDUSTRIE
Candidatul ideal Ne dorim de la tine: Aviz medical „Apt” pentru lucrul la inaltime; Permis de conducere categoria B-minim 1 an vechime (inclusiv disponibilitatea de a conduce); ​Şcoala profesională/liceu + curs de calificare; Cunostinte tehnice avansate despre serviciile de voce si date (ex: ISDN, xdsl, IPTV); ​Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Cunostinte in domeniul IT reprezinta un avantaj.​*Anuntul se adreseaza candidatilor de pe toata raza judetului, nelimitandu-se la orasele resedinta de judet. Descrierea jobului Scop principal:Efectueaza lucrarile specifice in reteaua de acces in vederea instalarii de servicii de telecomunicatii si asigurarea functionarii acestora in parametri optimi si la un nivel de calitate ridicat.Descrierea jobului: Instalarea serviciilor de voce, date si televiziune precum si a serviciilor conexe; Executarea lucrarilor de dezvoltare si intretinere a retelei de tel
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal - studii medii sau superioare;- curs ARR coordonator transport;- cunoștințe operare PC (Word, Excel, Internet etc.);- experiență de cel puțin 1 an în activitatea de transport marfa cu autoutilitare 3,5T;- cunoașterea unei limbi de circulație internațională (engleză, germană, franceză);- aptitudini de comunicare, planificare și negociere;- seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate;Descrierea jobului - Planifică, organizează și controlează activitățile legate de transport;- Coordonează și supraveghează activitatea conducătorilor auto;- Păstrează legătura cu autoritățile rutiere și clientii relevanți;- Preia cererile de oferte și a comenzilor din partea clienților;- Primeste și confirma comenzile de transport;- Găseste soluții optime de desfășurare a transporturilor și comunica soluțiile alese clienților;- Organizeaza transporturile în cele mai bune condiții, cu respectarea calității și termenelor cerute;
GO PRO CARGO
Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii medii, școală profesională; Atenție și precizie în completarea și verificarea documentelor; Bun organizator, serios, responsabil, corect și conștiincios.Reprezintă avantaje, dar nu condiții eliminatorii: Experiență anterioară în gestiune de min. 2 ani; Experiență anterioară sau familiaritate cu echipamentele electrice; Atestat de stivuitorist (ISCIR); Permis de conducere cat.B.Descrierea jobului Responsabilități: Recepția, expediția, gestiunea în depozit a mărfii destinate livrării către clienți; Păstrarea acurateții în documentele specifice gestiunii; Pregătirea livrării mărfii către clienți; Raportarea și documentarea neconcordanțelor (lipsuri/plusuri cantitative la recepția mărfurilor, deficiențe calitative etc.) conform procedurii de lucru; Realizarea periodică a inventarului sau realizarea acestuia la solicitarea managementului.Beneficii: Abonament de servicii medicale Bonuri de masă Salariu competitiv + bonusuri de performanțăProgram de m
ELECTROGLOBAL
Candidatul ideal The ideal candidate? Good computer navigation skills; Strong PC skills, with knowledge of Microsoft Office Process Specific Skills; Foreign language requirement (French : written: Medium/advanced; spoken: Medium/Advanced; comprehension: advanced); At least a medium level of English language is also required; Knowledge about the Travel Domain - preferred(any industry experience is eligible).Descrierea jobului The Customer Care Support with French will be responsible for all the booking requests for hotels, cars, cruise ships, and navigation for French customers via phone and email.Main responsibilities: Processing hotel, cruise ships and car booking requests using client-specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks; Following vendor-related instructions as per the information received from the client point of sales; Communicating with client’s points of sales through phone, chat, or email to ensure timely processing of booking reques
HRS STAFFING SERVICES
Candidatul ideal Cautam operatori cu experienta in prelucrarea lemnului.Pachetul salarial si de stimulente oferit este de mare interes.Salariul se negociaza in cadrul interviului.Descrierea jobului Operarea masinilor de prelucrare prin aschiere, mașini de frezat, strung si echipamente avansate. Pregatirea dispozitivelor si a sculelor pentru a facilita prelucarea reperelor. Suport pentru a asigura calitatea şi fiabilitatea sistemelor si a produselor. Utilizarea echipamentelor de masura si control pentru a asigura calitatea dimensionala a pieselor. Oferă suport tehnic inginerilor in solutionarea situatiilor neprevazute si in proiectarea reperelor.
CARO JIBOU
Candidatul ideal experienta in domeniul constructiilor; cunostinte solide privind legislatia de profil; cunostinte bune de operare PC (excel, word,etc.); permis de conducere categoria B; abilitati de comunicare si relationare; persoana dinamica; studii superioare si de specialitate; simt organizatoric bine dezvoltat atat individual cat si in echipa;Descrierea jobului elaborarea si monitorizarea lucrarilor de executie; intocmirea atasamentelor pentru situatiilor de lucrari; capabil sa respecte termenele limita.Beneficii oferite salariu atractiv; masina de munca, telefon, laptop; mediu de lucru placut,colectiv tanar; posibilitatea de avansare.
DACIA ASPHALT S.​R.​L.​
Candidatul ideal We are looking for a qualified Customer support representative to join our team. You will troubleshoot and resolve issues and maintain solid relationships with customers by answering questions and concerns with speed and professionalism. Also, you need to know the application to guide the client.We Are Looking For Good PeopleWe kind of expect proven work experience with clients.You have strong knowledge of English, written and spoken.Excellent communication and problem–solving abilities.Strong computer skills.You should have the ability to do shifts.Ability to handle multiple tasks simultaneously.You have good data entry skills (experience may help).A keen eye for detail and a commitment to excellence.Experience in the restaurant industry is a great advantage.You are willing to help your teammates, share your knowledge with them, and learn from them.You are open to receiving constructive feedback and turning it into process improvements.You have a willingness to learn.
MEJIX
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 72 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.