116 Locuri de Munca in Apahida - Joburi in Apahida
116 Locuri de Munca in Apahida - Joburi in Apahida
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Apahida si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Apahida si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Consultant - Sap Scm Logistica |
Candidatul ideal Studii finalizate (de preferință cu accent pe informatica economica / managementul întreprinderii sau calificare similara în domeniul IT sau politehnica) Cunoștințe de specialitate și de proces în domeniul logisticii SAP Cunoașterea fluenta a limbii engleze, cunoașterea limbii germane constituie avantaj Experiență cu SAP APO sau SAP IBP Gândire orientată spre soluții și capacitate de înțelegere rapidă Abilitatea de a lucra în echipă Inițiativă proprie și dorință ridicată de performanță Mod de lucru independent și orientat spre obiectiveDescrierea jobului Activități Veți susține infrastructura de sistem în domeniul SAP Logistics (SAP Extended Warehouse Management, SAP Integrated Business Planning). Veți crea concepte de soluții și veți realiza activități de personalizare Ca parte a proiectului S/4HANA, veți sprijini transformarea digitală în domeniul SAP Logistics Pentru departamentul de specialitate și pentru utilizatorii cheie, sunteți un consultant competent pentru S
GUHRING SRL
![]() |
Gestionar Ajutor - Punct Lucru Someseni |
Candidatul ideal Gestionar Ajutor - Punct lucru Someseni- Studii medii finalizate;- Cunostinte de contabilitate primara si de operare calculator;- Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara de gestiune depozit/productie;- Capacitate de coordonare/organizare a activitatii zilnice;- Viteza de reactie, corectitudine, punctualitate, organizare si planificare;- Atitudine orientata catre rezolvarea problemelor;- Permis auto categoria B;Descrierea jobului - Opereaza in fisele de magazie miscarile de marfa conform prevederilor legale in vigoare;- Participa la operatiunile de incarcare - descarcare a materialelor aflate in gestiune;- Efectueaza si raspunde de receptia fizica a marfii;- Raspunde de corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor privind gestiunea;- Pune in aplicare legislatia privind operatiunile de gestiune - Legea 22/1969 ;-Tine evidenta, monitorizeaza si intocmeste toate documentele privind gestiunea;- Raspunde de cantitatea si calitatea marfii din depozit;- Organiz
REMATINVEST SRL
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Sef contabil sau Contabil senior absolvent al invatamantului superior economic de specialitate; experienta de minim 3-5 ani pe un post de sef contabil sau contabil senior capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului; sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;Descrierea jobului Urmareste si asigura aplicarea tuturor modificarilor contabile si fiscale, aplicate activitatii desfasurate de societatea Moldovan Carmangerie Supervizeaza inregistrarea tuturor operatiunilor contabile, urmareste inregistrarea lor corecta conform regulilor contabile, legale si fiscale si a regulilor interne in firma Moldovan Carmangerie Propune si initiaza implementarea de proceduri administrative si financiare care sa faciliteze activitatea departa
MOLDOVAN CARMANGERIE S.R.L.
![]() |
Coordonator Productie |
Candidatul ideal Ulma Packaging Production angajează Coordonator Secție Tăblările. Având rolul, de a conduce activitățile legate de gestionarea și planificarea procesului de fabricație a atelierului.Descrierea jobului Cerințe: Studii superioare, Profil tehnic; Experiență min. 3-4 ani pe o poziție similară într-o companie cu activitate principală de producție; Cunoștințe în domeniul mecanicii și procese de fabricație; Experiență în lucrul cu obiective și indicatori de performanță (KPI's); Orientare către rezultate și respectarea termenelor limită; Abilităţi bune de organizare, planificare şi control; Abilitatea de a lucra atât individual cât și în echipă; Engleza avansat, cunoașterea altei limbi străine reprezintă un avantaj; Microsoft Office: Word, Excel, Outlook.Responsabilitati: Coordonarea, planificarea și organizarea eficientă a activității în zona de tăblărie, asigurând respectarea termenelor și a standardelor de calitate. Gestionarea eficientă a personalului din secția de Tăb
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL
![]() |
Operator Logistică |
Descrierea jobului Ne-ar place sa: ai experiența în logistică (este binevenită și apreciată) dar nu este o cerință obligatorie; ai cunoştinţe de operare PC și de utilizare ale pachetului Microsoft Office; experință în manipularea stivuitorului privind încarcarea/descarcarea camioanelor. ai atenție la detalii, abilități de comunicare și organizare.Ce vei face ca operator in zona de recepție marfa: participi activ la operațiunile de încarcare/ descărcare a mărfii la/din magazie; pregătesti, ambalezi și etichetezi produsele în vederea livrării lor; verifici, recepționezi mărfurile pe baza documentelor de livrare și le introduci în sistem; constati și raportezi diferențele între marfa fizică și cea scriptică, apărute la recepția mărfii; efectuezi transferurile de marfă din stocul principal în magazia de tratament și invers; manipulezi materialele din/în recepție la/ din magazie utilizând cărucioarele și liza participi la inventare (pregătirea și realizarea inventarelor).Beneficii: Tichete
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL
![]() |
Software Developer Tool Management Systems |
Candidatul ideal Software Developer Tool Management Systems- Studii universitare finalizate în domeniul informaticii sau o calificare comparabilă- Cunoștințe solide de programare orientată pe obiecte în C# / .NET și JavaScript- Cunoașterea unuia dintre următoarele limbaje de programare reprezintă un avantaj: Vue.js, Python, R- Cunoașterea buna a MS Azure și MS SQL Server sau a unor produse comparabile- Experiența in utilizarea Azure DevOps/TFS, Git și dezvoltarea agilă de software reprezintă un avantaj- Spirit de echipă și abilități de comunicare- Foarte bune cunoștințe de limba germană și englezăDescrierea jobului Software Developer Tool Management SystemsActivități• Dezvoltare de produse software într-un mediu agil si competitiv• Adaptarea soluțiilor software în funcție de cerințele clienților• Dezvoltarea, managementul și optimizarea bazelor de date SQL locale și din cloud• Colaborare orientată spre echipă în dezvoltarea de soluții în domeniile IIoT și digitalizareAbilitățiMunca în
GUHRING SRL
![]() |
Inginer Proiectare |
Candidatul ideal Inginer Proiectant Structurist- Studii superioare: Facultatea de Constructii, specializarea CCIA- Un avantaj il reprezinta implicarea in proiectele de regularizare rauri, consolidari de mal, baraje etc- Alte studii, cursuri şi specializări: AUTOCAD; ALLPLAN; SCIA; DOCLIB- Minim 1 an experienta in domeniul proiectarii/consultarii constructiilor hidrotehnice,barajelor, amenajariilor de albi, regularizari etcCunoștințe:- Inginerie si tehnologie- Proiectare- Calcule de dimensionare- Limbi straine: limba engleza nivel mediu spre avansat, o alta limba cunoscuta constituie un avantaj.Descrierea jobului - Elaborarea documentatiilor tehnice in diverse faze de proiectare- Efectuarea calculelor de dimensionare, structuri din beton si metal- Întocmirea planurilor tehnologice de execuţie, montaj şi a graficelor de execuţie- Întocmirea măsurătorilor şi a cantităţilor de lucrări- Verificarea şi urmărirea execuţiei lucrărilor în şantierDorim alaturi de noi o persoana capabila in coord
4C PROJECT CONSULTING SRL
![]() |
Sudor Tig / Mig-mag |
Candidatul ideal Suntem în căutare de Sudor care are rolul de a realiza sudură în procedeele Tig și Mig-mag a diferitelor componente de tablă care intra în structura echipamentelor de ambalat.Descrierea jobului Sarcini: Sudura Tig/ Mig-mag; Sudură în inox și tablă a pieselor; Verificarea componentelor și, daca este cazul, prelucrare ulterioară; Citirea desenelor.Beneficii: Formare profesională internă; Tichete de masă; Spor pentru munca în schimbul 2; Spor de noapte d; Prime de sărbători; Transport asigurat; Primă de concediu de odihnă sau decontarea concediului Abonament de servicii medicale.
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL
![]() |
Junior Storekeeper - Philip Morris - Cluj |
Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Fara antecedente penale; Bune abilitati numerice; Cunoasterea si respectarea legii 22/1969; Etica, integritate profesionala; Capabil de a-si seta corespunzator prioritatile si de a lucra in echipa; Abilitati in utilizarea calculatorului; Atestatul ISCIR constituie avantaj.Descrierea jobului Executarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare, pregatirea marfurilor pentru livrare; Asigurarea activitatilor de gestiune pentru marfurile din depozitul punctului de lucru, in conformitate cu normele, procesele si procedurile de lucru in vigoare; Manipularea (incarcarea, descarcarea, mutarea, preluarea retururilor) marfurilor din depozit, in scopul acoperirii eficiente a nevoilor de receptie / livrare a marfurilor, in concordanta cu documentele primate; Centralizarea si pregatirea comenzilor si a incarcarilor pentru agentii de vanzari, in conformitate cu:programul de lucru stabilit, procesele si
INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
![]() |
Gestionar Depozit - Apahida |
Candidatul ideal Studii medii, școală profesională; Experiență anterioară în gestiune de minim 1-2 ani; Atenție și precizie în completarea și verificarea documentelor; Bun organizator, serios, responsabil, corect și conștiincios.Reprezintă avantaje, dar nu condiții eliminatorii: Experiență anterioară sau familiaritate cu echipamentele electrice; Atestat de stivuitorist (ISCIR); Permis de conducere cat.B.Descrierea jobului Responsabilități: Recepția fizică și verificarea mărfii; Gestionarea și aranjarea mărfii pe rafturi; Pregătirea mărfii pentru livrare către clienți; Raportarea și documentarea neconcordanțelor (lipsuri/plusuri cantitative la recepția mărfurilor, deficiențe calitative etc.) conform procedurii de lucru; Realizarea periodică a inventarului sau realizarea acestuia la solicitarea managementului.Beneficii: Abonament de servicii medicale Bonuri de masă Asigurare transport Salariu competitiv + bonusuri de performanțăLocatie: Apahida, Parcul Industrial Nervia
ELECTROGLOBAL S.A.
![]() |
Tehnician Asigurarea Calitatii |
Candidatul ideal In prezent suntem in cautarea unui coleg care sa ocupe functia de QA Technician in cadrul fabricii noastre din Apahida. Daca esti pasionat de asigurarea calitatii, atunci nu mai astepta, vino si alatura-te echipei noastre de profesionisti!Cerinte:-Studii tehnice medii;-Minim 6 luni experienta in domeniu, in special pe zona prelucrari mecanice;-Cunostinte solide de desen tehnic mecanic si instrumente de masurare si control;-Cunostinte de limba engleza sau spaniola (limba spaniola constituie avantaj);-Responsabilitate, gandire structurata, capacitati analitice;-Atent la detalii, spirit de echipa, capacitate buna de comunicare.Descrierea jobului Responsabilitati:-Control dimensional si vizual al pieselor.-Controlul documentelor insotitoare pentru piesele produse.-Masurarea si completarea fiselor de masuratori pentru piese de omologare.-Analiza pieselor defecte, stabilirea defectelor si provenienta lor, elaborarea. rapoartelor de nonconformitati interne.-Controlul pieselor
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL
![]() |
Inginer Proiectant-proces |
Candidatul ideal Suntem în căutare de Inginer/tehnician proiectant-proces dornic să se dezvolte în cadrul companiei noastre cu sediul în Apahida, județul Cluj.Descrierea jobului Cerințe- Studii superioare tehnice;- Experiența pe un post simiar (constituie avantaj);- Cunostințe tehnice – simboluri și desene tehnice (citire și interpretare), simbologie sudură, metode de fabricație confecții metalice;- Cunoștințe Autocad, Solid Works, Solid Edge; (CAD)-preferabil modulul Sheet Metal;- Cunoștințe de limba engleza sau spaniolă (limba spaniolă constituie avantaj);- Capacitatea de a lucra independent;- Rigurozitate, perseverentă.Descrierea jobului- Definirea proceselor de producție, a fluxurilor de materiale și detectarea oportunităților de îmbunătățire.- Realizarea desenelor de execuție.- Realizarea programelor pentru debitare cu laser/ mașină de îndoit.- Efectuarea studiilor de timp.- Gestionarea bazelor de date; (sistem ERP).- Propunerea de acțiuni de îmbunătățire a dinamicii funcționării
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Economist in Cluj-Napoca- Studii superioare economice definitivate;- Minim 5 ani experienta in domeniul contabil;- Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;- Experienta contabila in productie constituie un plus;- Cunostinte foarte bune Microsoft Excel-Word.- Bun comunicator cu abilități de relaționare și lucru în echipă- Echilibrat si încrezător- Organizat și punctual- Capacitate de concentare și atenție la detalii- Cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație internațională;- Conduită respectabilă- O bună cunoaștere a noilor tehnologii și a mijloacelor moderne de comunicare;- Dornic de a învăța lucruri noi și a accepta ideile altora într-un mod constructiv- Permis de conducereDescrierea jobului - Conduce contabilitatea societatii de la nivel de documente primare pana la nivel de bilant.- Intocmeste deconturile de cheltuieli in functie de necesitati.- Inregistraza facturile de cheltuieli si servicii- Urmareste fluxul
WOOD STRUCTURE SRL
![]() |
Ügyvezetői Asszisztens |
Candidatul ideal Atribuții și responsabilități principaleOferă suport în activitatea derulată de Directorul executivÎnregistrarea datelor, editarea bazelor de dateÎntocmirea de rapoarte, statistici și prezentăriPrimirea partenerilor, a vizitatorilorPlanificarea și organizarea călătoriilor de afaceriOrganizarea ședințelor, a întâlnirilorAsigurarea protocolului în cadrul întâlnirilorDescrierea jobului Cerințele esențiale ocupării cu succes a postuluiExperiență profesională dobândită pe o poziție similarăStudii superioareExcelente abilități de comunicareCunoașterea la nivel avansat a limbii maghiare și la nivel mediu a limbii englezeCunoștințe bune de operare MS Office (Word, Excel)Persoană organizată, responsabilă, atentă la detaliiBun organizator, capacitate de soluționare a problemelorResponsabilitate, determinare, un grad ridicat de autonomie
BARDI AUTO SRL
![]() |
Director Vanzari Imobiliare |
Candidatul ideal Cerințe:• permis de conducere categoria B;• experiență în domeniul vânzărilor;• cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, Outlook, etc.);• bune competențe de comunicare, amabilitate, seriozitate, atenție la detalii.Descrierea jobului Se va lucra atât de la sediul central din Târgu Mureș, cât și de la Cluj Senior Village, complexul rezidențial din Apahida.Adrese:▶ Târgu Mureș, Str. Verii, Nr. 34, Jud. Mureș▶ Apahida, Str. Orizontului, Nr. 1 Bis, Jud. ClujAtribuții:• contactarea și calificarea prospecților;• efectuarea de vizite de prezentare către clienții potențiali în scopul prezentării unităților locative disponibile (Mureș Senior Village și Cluj Senior Village);• prezentarea ofertelor de preţ, negocierea şi semnarea contractelor de vânzare-cumpărare apartamente/case, în acord cu targetul lunar de vânzări;• colaborarea cu departamentele companiei în vederea atingerii obiectivelor financiare propuse;• implicarea activă în susținerea implementării Planului de marke
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.R.L.
![]() |
Director VÂnzĂri Imobiliare |
Candidatul ideal Cerințe:• permis de conducere categoria B;• experiență în domeniul vânzărilor;• cunoștințe de operare MS Office (Excel, Word, Outlook, etc.);• bune competențe de comunicare, amabilitate, seriozitate, atenție la detalii.Descrierea jobului Se va lucra atât de la sediul central din Târgu Mureș, cât și de la Cluj Senior Village, complexul rezidențial din Apahida.Adrese:▶ Târgu Mureș, Str. Verii, Nr. 34, Jud. Mureș▶ Apahida, Str. Orizontului, Nr. 1 Bis, Jud. ClujAtribuții:• contactarea și calificarea prospecților;• efectuarea de vizite de prezentare către clienții potențiali în scopul prezentării unităților locative disponibile (Mureș Senior Village și Cluj Senior Village);• prezentarea ofertelor de preţ, negocierea şi semnarea contractelor de vânzare-cumpărare apartamente/case, în acord cu targetul lunar de vânzări;• colaborarea cu departamentele companiei în vederea atingerii obiectivelor financiare propuse;• implicarea activă în susținerea implementării Planului de marke
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.R.L.
![]() |
Asistent Farmacist - Cluj Napoca |
Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în căutarea unui Asistent Farmacist pentru orașul Cluj-Napoca.Ce așteptăm de la tine? Să deții studii de specialitate (Scoala Postliceală de Asistenți de Farmacie); Să ai experiență minim 6 luni în farmacii cu circuit deschis; Să deții Aviz de Libera Practica avizat anul in curs Să fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși; Să fii implicat/ă în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi;Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei asista farmacistul de pe tură în consilierea pacienților și în eliberarea de medicamente și produse non-pharma pentru a raspunde nevoilor acestora: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei participa la derularea campaniilor promoționale, inventare etc. Vei controla stocurile (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri
DR.MAX S.R.L.
![]() |
Consultant - Sap Scm Logistica |
Candidatul ideal Studii finalizate (de preferință cu accent pe informatica economica / managementul întreprinderii sau calificare similara în domeniul IT sau politehnica) Cunoștințe de specialitate și de proces în domeniul logisticii SAP Cunoașterea fluenta a limbii engleze, cunoașterea limbii germane constituie avantaj Experiență cu SAP APO sau SAP IBP Gândire orientată spre soluții și capacitate de înțelegere rapidă Abilitatea de a lucra în echipă Inițiativă proprie și dorință ridicată de performanță Mod de lucru independent și orientat spre obiectiveDescrierea jobului Activități Veți susține infrastructura de sistem în domeniul SAP Logistics (SAP Extended Warehouse Management, SAP Integrated Business Planning). Veți crea concepte de soluții și veți realiza activități de personalizare Ca parte a proiectului S/4HANA, veți sprijini transformarea digitală în domeniul SAP Logistics Pentru departamentul de specialitate și pentru utilizatorii cheie, sunteți un consultant competent pentru S
GUHRING SRL
![]() |
Process Engineer- Jucu, Cluj |
Candidatul ideal Qualifications, knowledge, and competencies: Bachelor's degree in a technical field; MS Office (Excel, PowerPoint, Word) – advanced level; English proficiency - advanced level; Experience in production is an advantage; Technical drawing knowledge: AutoCAD, and SolidWorks represent an advantage; Project management; Customer orientation and continuous improvement; Spirit of initiative, creativity, and flexibility; Good organization, communication, and time management skills.Descrierea jobului Responsibilities: Define and optimize the production process; Define and optimize the layout of production lines; Workplace ergonomy analysis and optimization; Create work instructions in production processes; Standardization of assembly operations and definition of production capacity target; Identification and elimination of factors that cause reduction of productive capacity; Defining specifications and implementing new technologies in the factory; Participation in the launch
DE LONGHI ROMANIA SRL
![]() |
Analist Credite |
Candidatul ideal Analist credite in Cluj-NapocaDe peste 9 ani de zile contribuim la dezvoltarea oamenilor din cadrul agentiei, reusind sa atingem impreuna cele mai inalte standarde. De-a lungul timpului am creat legaturi stranse cu oameni pasionati, dornici de noi provocari, intr-un mediu prosper si foarte dinamic. Suntem in continua expansiune si dorim sa avem alaturi de noi oameni care isi doresc sa obtina performanta si au nevoie de un mediu care sa le faciliteze si accelereze dezvoltarea.Esti candidatul ideal daca: Adopti o tinuta business; Ai studii superioare finalizate; Ai experienta pe un post in domeniul bancar de minim 2 ani; Ai experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj); Ai o prezenta placuta si o atitudine pozitiva; Esti o persoana serioasa si atenta la detalii; Te caracterizezi prin fluenta si corectitudine verbala si gramaticala; Esti o fire organizata, care planifica si respecta termenele limita; Esti o fire comunicativa
IMOBILIARE NAPO CASA REAL ESTATE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 116 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: