Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

113 Locuri de Munca in Floresti - Joburi in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

113 Locuri de Munca in Floresti - Joburi in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Descrierea jobului Ce facem noi pentru tine?- Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale;- Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni o
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Routier European Transport, companie cu capital romanesc si sedii in trei tari, activa pe piata europeana de transport rutier de peste 15 ani , ne extindem echipa si cautam un specialist in recrutare care sa detina : Experienta in recrutare de personal minim 2 ani Studii superioare specializate (psihologie/socio-umane/studii economice) Cunostinte relevante privind legislatia muncii Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralelDescrierea jobului Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante Conceperea si postarea anunturilor de recrutare Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului Informarea managementului ,selectarea si propunerea candidatilor potriviti pentru pozitia deschisa Contactarea cand
ROUTIER EUROPEAN TRANSPORT
Candidatul ideal Absolvent liceu / scoala profesionala(minim 10 clase) ; Disponibilitate pentru a lucra 3 schimburi, in flux continuu; Rezistenta la efort fizic, dexteritate, indemanare; Disponibilitate de a efectua sarcini repetitive ; Disponibilitate de a lucra in picioare; Atentie la detalii; Experienta in productie reprezinta un avantaj; Orientare spre obținerea de rezultate și lucru în echipă; Cunostinte dе utilizare a calculatorului (nivel incepator) reprezinta avantaj.Descrierea jobului Verificarea utilajelor de productie si a elementelor de siguranta pentru a se asigura ca acestea sunt in parametrii optimi de functionare; Deservirea utilajului de productie pentru a asigura functionarea continua a acestuia pe toata durata schimbului sau in vederea realizarii volumelor planificate si atingerii indicatorului de calitate stabilit; Raportarea catre superiorul direct, a problemelor de natura organizatorica, de siguranta sau sanatate aparute in timpul procesului de productie.Beneficii
MICHELIN ROMANIA
Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul idealNoi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune.Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.Nu vindem doar produse, cream experiente.Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru. Descrierea jobuluiCe fаcem noi pеntru tinе? Iti ofеrim oportunitatеa dе а lucrа in rеteаua dе rеtаil modеrn cu cеa mai mаre аcopеrire gеogrаficа din Romаniа;Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional;Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate );Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport;Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal;Iti oferim posibilitati reale de promovare. Ce vei face tu pen
SC PROFI ROM FOOD S.R.L.
Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiNoi suntem: #OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi Cerințele postuluiCasier Vei scana produsele asezate de către clienți pe banda;Vei încasa contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti;Vei întâmpina clienții
SC PROFI ROM FOOD S.R.L.
Candidatul ideal Cerinte:-identificarea rapida a diferitelor forme, denumiri de cristale si diametre-placere pentru lucru manual, pasiune pentru cristale-introducerea rapida in reflex a unor pasi de baza-spirit de echipa si colaborare buna cu colegii-rabdare la activitate migaloasa-atentie sporita la detaliDescrierea jobului Descrierea postului: IMPACHETARE/ Etichetare-identificarea rapida a cristalelor dupa taiatura familie marime si culoare !!!-decupat reziduri si curatare surplus de lipici-asezarea articolelor in cutiute-asezarea certificatelor alaturi de produse-tiparirea corecta a etichetelor de pret si atasarea preturilor in cutiute-CTC-Control de calitate (tehnic, ciobituri)-impartirea programului pe etape: taiere-tiparire-impachetare-pregatire colete-experienta constituie un avantaj dar ambitia si dorinta de munca duc la rezultate exceptionale-Perioada de proba este de 2 zileAsteptam CV-urile pe [email protected] SPECIFICATI POSTUL VIZATOferta:-spatiu individual de
BROSCH & CO MARKETING
Candidatul ideal disponibilitate si interes in a invata rapiditate, indemanare seriozitate in indeplinirea sarcinilor de lucru abilitati de lucru in echipa si de comunicare amabilitate optimism in relatiile cu superiorii, colegii si clientii igiena personala ireprosabila nu solicitam diploma de calificare profesionala sau experienta in domeniu, dar acestea reprezinta un avantajDescrierea jobului ​Cautam lucratori comerciali cu atributii in productie si vanzare covrigi si produse de patiserie, pentru locatiile: IULIUS MALL VIVO MALL P-TA MIHAI VITEAZU STR. PRIMAVERII STR. REGELE FERDINAND STR. FABRICII STR. HOREAProgram de lucru: 8 ore/zi, luni-vineri, intre orele 05:30 – 14:00 (prima tura) si de la 10:30 -19:00 (a doua tura) si 2 sambete/luna, intre orele 07:00-15:30 (cu pauza de masa de 30 min. inclusa).RESPONSABILITATI preparare produse patiserie vanzare produse patiserie, bauturi (cafea, sucuri) intretinere curatenie spatiuBeneficii oferite PACHET DE SERVICII MEDICALE o echipa placu
DELISSIMA FABRICA
Candidatul ideal Casier Floresti, Judet ClujDescrierea jobului Casier Floresti, Judet Cluj
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal - Experienta in vanzari si/sau in domeniul imobiliar- Bune abilitati de negociere si comunicare- Cunoştinţe operare PC- Posesor permis conducere categoria B si detinerea unei masini personale pentru activitatea de teren (conditie obligatorie).Daca esti un agent dornic de afirmare si te-ai saturat sa lucrezi pe comisioane mici si sa fii ingradit de politica agentiei, te asteptam in echipa noastra!Daca esti curios de a lucra in piata imobiliara si de a câștiga sume consistente de bani, vrem sa te ajutam sa realizezi asta!Descrierea jobului Salut,Class Concept Imobiliare recruteaza agenti imobiliari. Agentia noastra vine cu o filosofie noua si propune ideea de Business in Bussiness. Dorim sa oferim agentilor cu experienta pe piata imobiliara din Cluj sau tinerilor dornici de succes , oportunitatea de afirmare si libertatea de a-si pune propria amprenta asupra business-ului!Agentii nostri incaseaza lunar sume care depasesc 1000 euro, lunar.Beneficiile jobului:- Castiguri f
CLASS IMOBILIARE CONCEPT
Candidatul ideal Expert/Specialist Achizitii lb. Germana - Relatii Furnizori Masini - Cluj-Napoca Negocierea preţului de achiziţie, evaluarea autoturismelor, verificarea documentelor și menținerea relației cu furnizorii.Cerințe:- limba germană - nivel avansat- experiență de lucru la calculator- cunoștințe generale și pasiunea/hobby pentru domeniul autoCandidatul ideal are:- experiență în comunicări telefonice sau call-center- experiență în activitatăți de achiziţii, comunicare și relații cu furnizori externi- negociator excelent- experiență de lucru cu software CRM (Client Relation Management)- studii superioare- permis auto categoria B- cunoștințe de operare pachet MS Office/Excel - nivel avansat- personalitate pozitivă cu dorințe de afirmareDescrierea jobului - Contacteaza telefonic furnizorii companiei și obține informațiile cerute de catre departamentul de vânzări.- Negociază prețul de achiziție.- Stabilește detaliile de livrare cu furnizorii companiei.- Comunică în limba germană/e
MTC-CARS CLUJ
Candidatul ideal GESTIONAR SI LUCRATOR DEPOZITCandidatul ideal pentru gestionarAsteptam in echipa noastra o persoana ordonat& punctual& disponibil la efort, dornic de invatare, intre colegi corecti si organizati!Cerinte:• Cazier curat • Organizat si disciplinat • Capacitate de lucru fizic • Punctual • Atent la detalii • Capacitate de invatareConstituie avantaj:• Cunostinte de utilizare scaner pentru gestiune • Autorizatie de stivuitorist • Experienta de gestionar 2 ani • Carnet de conducere categoria B Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati: • receptie, livrare marfa • organizare, aranjare marl& depozit anexe • incarcare, descarcare marfa • inventare marfa • alte lucrari necesare in cadrul firmeiBeneficii: • transport din Cluj organizat de companie • mediu de lucru ordonat, profesionist • salariu proportional cu calitatea si cantitatea muncii depuse • perioada de proba de 3 luni — contract pe perioada nedeterminata • echipament tehnic de lucru necesar desfasurarii activi
BRONTO COMPROD
Candidatul ideal Pentru punctul de lucru din Cluj-Napoca, cautam 1 persoana care sa se alature echipei noastre pentru functia de REPREZENTANT VANZARI & MARKETING. experienta in vanzari de produse financiare, reprezinta un avantaj; abilitati dе vanzare, comunicare, negociere, putere dе convingere; orientat catre rezultate si indeplinirea targetului de vanzari; capacitatea de a construi si de a mentine relatii de durata cu clientii; persoana dinamica, responsabila, flexibila, perseverenta, motivata, organizata, sociabila; capacitatea de organizare a activitatii, de planificare in functie de obiective; capacitatea dе gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; studii medii sau superioare; cunostinte de limba engleza nivel mediu; cunostinte operare PC si a programelor de tip Office; permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Reprezentantul de vanzari & marketing va avea urmatoarele indatoriri principale: promoveaza si vinde produsele companiei; vanzare
IMOCREDIT IFN
Candidatul ideal » Cunoștințe foarte bune de operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook);» Cunoștinte de limba engleza și maghiară» Persoană cu capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a locului de muncă;» Spirit de iniţiativă şi atitudine proactivă în rezolvarea problemelor;» Persoană perseverentă, meticuloasă, dinamică, corectă, atentă la detalii și responsabilă;» Abilitate de adaptare la schimbare;» Foarte bună comunicare scrisă și verbală;» Capacitatea de a lucra în condiții de stres și cu deadline, atunci când este necesar;» Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;» Atitudine pozitivă și deschisă către clienți și colegi;Reprezintă avantaj:» Experiență de cel puțin un 1 an pe un post similar; Descrierea jobului » Centralizarea prelucrarea și distribuirea informațiilor car îi provin;» Prezinta diferite statistici managmentului pe diferite subiecte care apartin postului;» Redactare, transmitere, arhivare de documente;» Gestionare si int
BRONTO COMPROD
Candidatul ideal Cе însеamnă să fii consilier imobiliar în compania noаstră?Profеsionаlismul dе care dăm dovаdă еste dеmonstrat de capаcitatеa noаstră de adaptarе la provocările piеței şi de dorința de a fi alături de clienţi, de-a lungul timpului. Astfel, a fi consilier imobiliar în cadrul Welt Imobiliare înseamnă a fi un profesionist veritabil, pregătit să se adapteze şi să se dedice clienţilor din domeniul imobiliar.Ce te definește ca și consilier imobiliar?În primul şi în primul rând, pasiune pentru relațiile interumane. Comunicare. Disponibilitate. Răbdare. Iniţiativă. Intuiţie. Orientare spre rezultate. Gestiune bună a timpului. Gestiune bună a stresului. Pasiune pentru vânzări.Descrierea jobului Așteptările noastre față de tine:Să vrei să creşti în domeniul vânzărilor.Să ai abilităţi excelente de comunicare.Să ai abilităţi bune de negociere.Să ai spirit de iniţiativă.Să-ți placă diversitatea în ceea ce privește activitatea de muncă, să nu te intimideze provocările.Să-ţi doreşti
WELT IMOBILIARE
Candidatul ideal Are cunostinte de legislatie aplicabila in vigoare.Are cunostinte operare pachet Microsoft Office - mediu/avansat.Experienta in efectuarea de plati prin internet banking.Cunostinte de limba engleza.Este riguros in planificare activitatii.Are o atitudine responsabila.Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- inregistrare facturi, documente in registrele de casa si banca, deconturi, productie realizata, s.a.- emitere facturi- tinerea evidentei obligatiilor de plata catre furnizori si pregatirea platilor- tinerea evidentei stocurilor de materie prima si produse finite- raportarea Intrastat- elaborarea rapoartelor specifice- participarea la inventarierea anuala- comenzi la furnizori atunci cand e cazulVei avea oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără în cadrul unor proiecte internaționale.Alte Beneficii:- evaluari si majorari periodice ale salariului;- alte bonusuri.Program: intre 8 – 8.30 pana la 16.30 - 17 cu pauz
DENERIS TRADE
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Ce facem noi pentru tine?- Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale;- Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilități
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Experienta in gestiune constituie avantaj Cunostinte de operare Mac si utilizarea internetului Cunostinte de limba engleza nivel mediu scris/vorbit Cunostinte de limba germana constituie avantaj Abilitati de comunicare si lucru in echipa Abilitati bune de planificare si organizare Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Descrierea postului Distributie/tinere evidenta materiale, echipamente de lucru si scule pentru fiecare proiect existent Receptionarea cantitativ si calitativ a materialelor si sculelor Intocmirea documentelor justificative privind miscarea stocurilor Inventarierea materialelor si sculelor existente in depozit Preluarea comenzilor efectuate de la departamentul achizitii Gestionarea parcului auto (ITP, asigurari, revizii, monitorizare aplicatie GPS, monitorizare alimentari, etc)Beneficiile postului Pachet salarial atractiv Bonuri de masa Card de sanatate (abonament medical privat) Un mediu de lucru placut si competitiv Oportunitatea dezvoltarii
PRODFER CONSTRUCT
Candidatul ideal Căutăm o persoană pasionată de marketing, care să aducă un plus valoare echipei. Dacă ești o fire optimistă, determinată și cu o atitudine proactivă, care iubește designul de interior și ești pregătit pentru o nouă provocare, s-ar putea să fii persoana pe care o căutăm. Cerinţe: Minimum 2 ani experiență în domeniu Studii superioare (preferabil terminate) Limba Engleză: nivel mediu-avansatSimț artistic dezvoltat, creativitate , atenţie distributivă, spirit de echipăFoarte atent la detalii, organizat și proactiv, mereu conectat la noutăţiMarketing online: Cunoașterea mediilor de promovare online: Google, social media, afiliere și e-mail marketing; Experiență în implementarea și gestionarea de campanii PPC: Facebook Ads, Google Adwords; Experiență e-mail marketing: campanii trimitere newsletter; Experiență realizare și implementare planuri de comunicare online; Cunoașterea bunelor practici Search Engine Optimization (SEO); Cunoaşterea programelor Adobe Illustrator şi Adob
DECO CENTER
Candidatul ideal Cum ar trebui sa fie persoana care aplica pentru acest post:- Sa aiba cunostinte de operare PC, Microsoft Office Excel;- Sa fie de gasca, sa stie sa zambeasca si sa se distreze;- Sa aiba spirit de initiativa si seriozitate;- Sa fie dispusa sa invete, sa fie ordonata si atenta la micile detalii;- Sa fie capabil sa lucreze in echipa, dar si individual;Descrierea jobului Principalele responsabilităţi ale postului:- Procesarea in sistem a comenzilor lansate de clienti prin email;- Inregistrarea comenzilor in aplicatiile de curierat pentru intocmirea AWB-urilor;- Monitorizarea si evaluarea zilnica a comenzilor introduse;- Urmarirea evolutiei comenzilor si informarea colegilor de modificarile aparute;- Operare soft gestionare comenzi (deschidere comanda, monitorizare, intocmire proforma / factura / aviz);Beneficii:- Salariul de incadrare este de 2400 lei NET;- Puncte in valoare de 100 lei pentru cumparaturi- Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei;- Programu
BRANDPAPER COMPANY
Candidatul ideal Qualifications:•Fluent French and English are essential• Prior collections/customer contact experience• Experience working with a large, global finance team or BPO firm is an advantage• Working knowledge of SAP S4 accounts receivable capabilities• Highly motivated and detail-oriented with an ability to take ownership and multi-task• Proven success in collaborating with external clients as partners• Excellent communication skills with the ability to engage customers in the correct manner• Demonstrated ability to work effectively both independently and as a part of a team• Excellent Google suite & MS Office skills• Financial acumenDescrierea jobului Job/Role Description•Perform the day-to-day shared services collections function within the defined process standards• Review aged balances reporting and prioritize customer contact• Perform customer contact via outbound calling to customers, where payments have been rejected or invoices have not been paid• Settle invoices ag
ADECCO RESURSE UMANE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 113 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.