Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

438 Locuri de Munca in Deva - Joburi in Deva

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

438 Locuri de Munca in Deva - Joburi in Deva

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Deva si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Deva si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil de tura Deva 2 Bejan (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor; Colegii conteaza pe tine sa le oferi suport in activitate si sa contribui activ in dezvoltarea si motivarea lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 7700 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat
Lidl Romania

INGINER PRODUCTIE - DEVA


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Continuous Improvement Engineer - Hunedoara


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Skills & Attributes:·
ABC Human Capital

Consilier Credite Micro


Candidatul ideal Te regasesti usor in interactiunea cu oamenii, ai initiativa si vrei sa te dezvolti profesional? Atunci locul tau este alaturi de noi! Esti orientat catre experienta clientului, competitiv si motivat sa realizezi ceea ce iti propui? Ai studii superioare in domeniul economic? Ai permis auto categoria B si disponibilitate pentru deplasari (in zona alocata)? Ai experienta in domeniul financiar / financiar – bancar? Ai experienta minim 1 an pe un post similar?Atunci esti persoana potrivita pentru a aplica la acest post!Descrierea jobului Construirea unui portofoliu individual de clienti Micro (cifra de afaceri de pana la 1 milion de euro) din zona alocata; Prospectarea continua a zonei alocate prin vizite atat la clientii existenti, cat si la potentiali clienti; Promovarea produselor financiare ale institutiei, construirea si consolidarea brandului PATRIA BANK; Promovarea telefonica a serviciilor si produsele bancii in cadrul campaniilor curente; Gestionarea si monitorizar
PATRIA BANK S.​A.​

Area Sales Manager - B2b


Candidatul ideal Compania noastră caută un AREA SALES MANAGER dedicat și motivat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă aveți o pasiune pentru vânzări si va doriti sa performati intr-un domeniu extrem de dinamic si de ofertant si daca indepliniti criteriile noastre va asteptam sa avem o discutie!Cerințe:Experiență anterioară în vânzări B2BAbilități excelente de comunicare și negociere.Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și individual.Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.Diploma de studii superioare.Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări. Descrierea jobului Responsabilități:Identificarea și prospectarea potențialilor clienți în domeniul business-to-business.Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți.Prezentarea și promovarea produselor/serviciilor companiei noastre.Negocierea și încheierea contractelor de vânzare.Monitorizarea pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor.Cola
CADEBO COMPANY S.​R.​L.​

Analist Financiar De Credite - Pj


Candidatul ideal Dacă îți place domeniul financiar, vino la noi in echipa! Vei face parte din departamentul de Risc de Credit, în una dintre locațiile noastre: Alba Iulia / Deva/ Arad/ Timișoara, avand rolul de a lua decizii privind acordarea de credite, de a evalua și gestiona eficient riscurile în conformitate cu politica și obiectivele organizației. Cerinte: Cunoștințe de contabilitate: ințelegerea principiilor contabile și a modului în care acestea se aplică (functionalitatea conturilor) cu scopul de a verifica si corela informatiile din analizele financiare; Capacitatea de a analiza situațiile financiare ale clienților pentru a evalua solvabilitatea și capacitatea de plată (include analiza bilanțului, contului de profit și pierdere, fluxurilor de numerar, alti indicatori financiari relevanți precum si identificarea situatiilor neconforme cu realitatea) Abilitatea de a identifica și evalua riscurile: de credit, de piață și a altor factori care ar putea afecta capacitatea de ramburs
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Se doreste o persoana dedicata si foarte serioasa pentru o colaborare indelungata.Colaborarea se doreste a fi de minim 5 ani deoarece se va investi timp si resurse in fiecare coleg.Descrierea jobului Job-ul presupune activități de consultanță cu privire la programele de finanțare nerambursabile, realizarea și completarea documentațiilor specifice obținerii finanțărilor nerambursabile, consultanță în implementarea și managementul proiectelor, cunoștințe privind legislația în vigoare aplicată în cadrul programelor cu finanțare UE. Salariu oferit poate sa depaseasca cu mult 1000 de euro daca rezultatele sun foarte bune deoarece se ofera pe langa salariu fix si bonus pe fiecare proiect facut.Atributii:1. Documentarea in vederea realizarii proiectului:- identifica conditiile de aplicare conform legislatiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect;- analizeaza contextul de derulare a proiectului in acord cu dorintele clintului si previziunile de dezvol
REDTYB PROJECTCONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + bonuri de masa + comision lunar in functie de vanzari + bonus trimestrial de performanta in vanzari oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Cost Control Manager


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Manager departamente comerciale stagiar


Scurta descriere a companiei Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un m
Auchan Retail Romania

Sef Locatie /​ Adjunct Sef Locatie Fast Food


Candidatul ideal SEF LOCATIE / ADJUNCT SEF LOCATIE FAST FOODȚi-ai suflecat mânecile? Ești pregătit să conduci o echipă? Iți plac cartofii prăjiți? Dorești să faci parte dintr-o companie tânără, dinamică, în plină ascensiune? Da? Atunci te așteptăm în ECHIPA noastră!Căutăm un coleg serios, onest, dornic de muncă şi de a participa activ la dezvoltarea CARTOFISSERIE.Bun coordonator si organizator, cu spirit de echipă, cu abilitaţi de comunicare, dornic de a învăţa, orientat către rezultate.Experiența într-o poziţie similară (de coordonare a unei echipe în domeniul Horeca sau alt domeniu) este un plus.Descrierea jobului SEF LOCATIE + ADJUNCT SEF LOCATIE FAST FOODDescriere job / Responsabilitati:Ca şef al unei locaţii Cartofisserie vei avea ca principale responsabilităţi:- Coordonarea echipei de Cartofisseri- Gestionarea stocurilor de marfă şi a fluxului de numerar ale locaţiei- Interacţiunea cu clienţii: pregătirea celor mai buni cartofi prăjiţi, servirea clienţilor, lucrul la casa de marc
CARTOFISSERIE S.​A.​

Reprezentant Vanzari ( Responsabil Zona ) Zona Centru - Vest


Candidatul ideal Cautam coleg/a pentru rolul de agent vanzari.Persoana tanara cu experienta minim 5 ani , cu permis de conducere, foarte serioasa .Seriozitatea, responsbilitatea si lucrul in echipa trebuie sa fie trasaturile definitorii.Descrierea jobului Dezvoltarea clientilor existenti, a zonei dar si o comunicare buna catre si dinspre firma, este ceea ce se urmareste.Se ofera salariu; bonus anual; stabilitate si posibilitatea de a se dezvolta;
NUTRISOL AGRO SRL

Casier


Candidatul ideal CasierIti cauti loc de munca? Ne marim echipa!Office Shoes angajeaza Casieri. Daca esti interesat trimite un CV si te vom programa la un interviu pentru a afla mai multe detalii.Locatii: Bucuresti, Timisoara, Deva, Cluj, Galati.Candidatul ideal:Fire responsabila si comunicativa;Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva;Punctualitate si dorinta de a lucra in echipa;Experienta in activitatea comerciala/retail, constituie un avantaj;Atitudine proactiva in relatia cu clientii.Descrierea jobului CasierImplinirea asteptarilor potentialilor clienti asupra produselor;Incasarea valorii produselor vandute prin operarea caselor de marcat si emiterea rapoartelor specifice;Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin;Participa la receptia produselor;Participa la realizarea targetului de vanzare alocat.Ce iti oferim daca ni te alaturi:Oferim un salariu atractiv aliniat pietei de retail, in plus tichete de masa cu valoare maxima si un sistem de
SHOEBOX PRODUCT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 901 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Inginer Instalatii Hvac


Candidatul ideal Ingineri in Instalatii HVAC (aer conditionat,climatizare , ventilatie si incalzire)- calificati si necalificatiCandidatul ideal :• Cunoaste realizarea si functionarea diverselor tipuri de instalatii AC si ventilatii• Detine permis de conducere• Are spirit de echipa• Este apt pentru lucrul la inaltime• Cu sau fara experienta in domeniu• Disponibilitate la deplasari• Permis auto cat. BDescrierea jobului Montatori,tehnicieni si ingineri in instalatii HVAC (aer conditionat,climatizare , ventilatie si incalzire)- calificati si necalificatiResponsabilitati:• Participarea si efectutarea lucrarilor specifice de montaj aer conditional climatizare rezidential, comercial si industrial• Partiziparea si suparea fazelor de lucrari pe tipuri de proiecte alocat• Participarea la lucrari de mentananta ( revizi si intervente pentru instalatii HVAC)• Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare;• Pregateste documentatia tehnica specif
TIN LAVIR SERV S.​R.​L.​

Trainer & Asistent Magazine Ppt


Candidatul ideal Cautam coleg/a entuziast/a si dornic/a de o provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT. In acest rol vei oferi suport magazinelor PPT din zona de Vest a tarii si vei efectua o varietate de sarcini referitoare la recrutarea si pregatirea noilor angajati, casierie, marfuri, deschideri/inchideri si remodelari de magazine.Daca esti o persoana sociabila, deschisa, ambitioasa si iti plac deplasarile cu masina, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi!Experienta dе lucru intr-un magazin dе haine poate reprezenta un avantaj.Descrierea jobului In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Se deplaseaza ori de cate ori este nevoie pentru a acorda ajutor in magazinele PPT; Inlocuieste/ajuta personalul din magazine pentru rolurile de casier/director de magazin; Recruteaza si pregateste angajatii noi din magazinele PPT; Interactioneaza cu clientii intr-o maniera placuta si profesionista; Colaboreaza cu echipele magazinelor si managerii de zona; Se implica in
PRETURI PENTRU TINE SRL

Buyer


Candidatul ideal Cerinţe:- studii superioare- limba engleză nivel avansat- cunoştinţe de operare PC- foarte bune abilităţi de căutare pe internet-aptitudini şi dorinţă de negociere si comunicare-determinare si motivatie ridicata de a reusi in carieraAbilităţi:- rigurozitate-spirit practic-capacitate foarte bună de memorareDescrierea jobului Constituie avantaj:-cunostinte de comert internationalSe oferă:-pachet salarial motivant-posibilitatea dezvoltării carierei profesionale
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 2788 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal CONSULTANT VANZARI / AGENT VANZARIPersoana organizata, responsabila, motivata, eficienta, flexibila, punctuala,dornica de a lucra alaturi de noi, intr-un mediu curat, corect si civilizat;Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice);Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor;Spirit de echipa;Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;Disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica;Capacitate de a lucra individual si in echipa;Carnet categoria B reprezinta un avantaj;Descrierea jobului CONSULTANT VANZARI / AGENT VANZARIPachet salarial motivant plus comisioane;Decontarea combustibilului;Bonusuri in functie de performanta;Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei;Training inclus;Mediu de lucru placut;Program flexibil;Echipa tanara, teambuildinguri periodice.
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2905 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 361 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Montator /​ Tehnician In Instalatii Hvac


Candidatul ideal Montatori, tehnicieni si ingineri in instalatii HVAC (aer conditionat, climatizare, ventilatie si incalzire) - calificati si necalificati.Candidatul ideal:• Cunoaste realizarea si functionarea diverselor tipuri de instalatii AC si ventilatii;• Detine permis de conducere;• Are spirit de echipa;• Este apt pentru lucrul la inaltime;• Cu sau fara experienta in domeniu;• Disponibilitate la deplasari;• Permis auto cat. B.Descrierea jobului Montatori, tehnicieni si ingineri in instalatii HVAC (aer conditionat, climatizare, ventilatie si incalzire) - calificati si necalificati.Responsabilitati:• Participarea si efectutarea lucrarilor specifice de montaj aer conditional climatizare rezidential, comercial si industrial;• Partiziparea si suparea fazelor de lucrari pe tipuri de proiecte alocat;• Participarea la lucrari de mentananta ( revizi si intervente pentru instalatii HVAC);• Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare;•
TIN LAVIR SERV S.​R.​L.​

Mystery Shopper Reprezentante Auto


Candidatul ideal Dupa aplicare veti fi automat redirectionati in pagina noastra, unde trebuie sa va inregsitrati un profil.Principalele trasaturi pe care le cautam la viitorii nostri colegi clienti misteriosi sunt responsabilitatea si seriozitatea.Astfel, rolul este potrivit oricarei persoane, indiferent de gen, varsta, studii, experienta sau domeniu de activitate, in conditiile in care respecta instructiunile de lucru si termenele stabilite.Cerinte- responsabilitate si seriozitate;- spirit de observatie ridicat, atentie la detalii;- disponibilitate de lucru pe teren;- acces la internet/email;- persoana sociabila, comunicativa-detine permis de conducere de peste 1 an.Descrierea jobului Clientul misterios viziteaza diferite reprezentante auto, unde trebuie sa joace, incognito, rolul unui client interesat de achizitionarea anumitor modele din clasa premium, conform instructiunilor primite si scenariului pus la dispozitie, specifice fiecarui proiect.Pe parcursul vizitei, clientul misterio
QUALITY KEY GRUP SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Deva?

Salariul mediu net in Deva este de 3 000 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 200 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Deva?

In prezent avem disponibille 438 locuri de munca in Deva.

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 438 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.