1899 - Locuri de Muncă (joburi) It specialist în România
1899 - Locuri de Muncă (joburi) It specialist în România

Candidatul ideal
IT relevant university graduate
Working experience/knowledge on Microsoft server ecosystem: Active Directory, Exchange, SharePoint, MSSQL and relevant depended services / VMWARE/VEEAM
Working experience/knowledge on networking
Working experience/knowledge on storages operation
English spoken/written - intermediate level
Ability to issue relevant documents
Minimum 2 years experience in a similar position.
Advantage:
ITIL, ITSM understanding
IBM iSeries
Ability to handle well multiple tasks and prioritize them
High interpersonal and comunication ski

Candidatul ideal University or higher education degree in IT or comparable experience;
2+ years of relevant technical work experience;
2+ years of implementation and delivery services;
Experience in maintaining a computer environment (computers, printers, servers, networks);
Knowledge of computer networks;
Excellent troubleshooting and analytical skills;
Ability to provide assistance to users;
Ability to handle multiple complex problems;
Ability to work under time pressure;
Independence, operability and organizational ability;
Self-driven, well motivated and open-minded;
Very good k

Candidatul ideal Looking for a piece of our system! Are you optimistic and have great communication skills? Check the requirements below, if you find yourself and have the knowledge to complete the task, apply now.
Windows Troubleshooting - good knowledge
Networking familiar and previous experience
Helpdesk experience will be highly appreciated
English level advanced
Driving license (experienced driver)
Positive attitude and good communication skills
Available for travelling within the country and outside
Available to work in shifts and during weekends
Descrierea jobului Her

Candidatul ideal Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
Integritate, păstrarea confidențialității;
Experienta dovedita ca IT Support Technician sau experienta profesionala relevanta;
Responsabil de gestionarea relatiilor cu colaboratorii in domeniul IT ai companiei;
Cunostinte medii sau avansate administrare platforma Microsoft 365 (Sharepoint, Onedrive, Exchange, etc);
Cunostinte medii sau avansate Microsoft Excel;
Cunostinte medii sau avansate de instalare, configurare si troubleshooting sisteme de operare Windows;
Vorbitor de limba engleza mediu sau ava
IntroductionThe infrastructure running industries likes transportation, energy, insurance, banking or healthcare is quickly changing as the world’s relationship with technology evolves. Companies have more choices than ever before between on-premise, off-premise, or a hybrid approach. Our Infrastructure Specialists are responsible for keeping up with these latest and greatest of these changes and using their expertise to deliver solutions that meet the needs of our customers and products.Your Role and ResponsibilitiesResponsibilities:- To deploy, Configure and Maintain software meant to run in

Candidatul ideal ▶️ Ce căutăm la un Web Specialist - Social Media Specialist?
- trebuie să cunoască bine regulile de funcționare a rețelelor de socializare;
- cunoștințe bune de operare pe calculator;
- cunoștinte bune de operare a echipamentelor tehnice (ex: aparat foto);
- să posede cunoștințe bune în microsoft office;
- să fie o persoană deschisă, cu bune abilități de comunicare și foarte creativă
- să prezinte simț estetic, artistic;
- să dea dovadă de perseverență, urmărirea și finalizarea scopului;
- să fie o persoană pasionată de fotbal;
- pasionat de fotografie.
Descrierea j

Scurta descriere a companieiCESIRO S.A. Sighisoara este unul dintre cei mai mari producatori din Europa de articole din faiantapentru menaj.Cerinte - DIPLOMĂ DE STUDII ȘI EXPERIENȚĂ MINIMĂ ÎN DOMENIUL CALITĂȚII - PERSOANĂ PROACTIVĂ,PUNCTUALĂ, ORGANIZATĂ, ATENTĂ LA DETALII- ABILITĂȚI DE COMUNICARE ȘI RELAȚIONARE-RAPIDITATE ȘI FLEXIBILITATE ÎN ÎNDEPLINIREA TASK-URILOR- GRAD SPORIT DE ASIMILARE A CUNOȘTINȚELOR NOI-CUNOȘTINȚE TEHNICE- EXPERIENȚĂ ÎN CONTROLUL TEHNIC DE CALITATE ÎN DOMENIUL INDUSTRIAL CONSTITUIE UN AVANTAJ - CUNOȘTINȚE DE OPERARE PC (PACHET MICROSOFT –Excel, Word)Responsabi

Scurta descriere a companieiCESIRO S.A. Sighisoara este unul dintre cei mai mari producatori din Europa de articole din faiantapentru menaj.Cerinte - Diplomă de studii superioare ;- Gândire analitică și critică;- Bune abilități de comunicare, atât verbal, cât și în scris;- Rapiditate în asimilarea informațiilor;Responsabilitati- Întocmirea procedurilor de lucru și școlarizarea personalului angajat pe baza acestora;- Elaborarea matricilor de responsabilitate pentru fiecare funcție;- Verificarea și supravegherea fluxului de documente;- Elaborarea documentelor/ formularelor/ cererilor standard
Profilul tau:Studii superioare;Abilitati de comunicare si lucru in echipa;Limba engleza - mediu (vorbit, scris, citit);Experientade minimum 2 ani in cadrul sistemului bancar in executarea operatiunilordocumentare : acreditive, si incasso-uri si utilizarea aplicatiei SWIFT;Cunoasterealegislatiei privind operatiunile documentare: acreditivul documentar si incasso;Capacitate de analiza si sinteza.Ce vei face:Procesarea, verificarea si administrarea operatiunilor documentare emise si primite, in conformitate cu instructiunile clientilorsi/sau bancilor corespondente, precum si a normelor si procedu

Scurta descriere a companieiSuntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activeazăclienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT.Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens! Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități

Candidatul ideal The BI specialist will We are looking for a passionate BI Analyst. The successful candidate will turn data into information, information into insight and insight into business decisions.
The BI Analyst is responsible for conducting detailed analysis across a broad spectrum of customer management initiatives including campaign analysis, player segmentation, CRM optimization, player lifecycle optimization.
In addition the BI specialist will investigate game patterns and actions made by selected players to understand their strategy.
They will also monitor and report on per

Candidatul ideal Requirements
* University degree in Engineering (Technical) or equivalent;
* Excellent skills in English both written and spoken;
* Ability to understand technical architecture and to solve technical problems;
* 2-4 years of professional experience in instrumentation, technical support or field service;
* Ease for computing works, including all standard software and various professional tools.Descrierea jobului Description
In this role, the Product Specialist will be responsible for the technical and application support of the specific product group by ensuring reliabl

Candidatul ideal Experience & Background Requirements
University degree (economic or technical background preferably);
3 + years in a role involved in innovation projects / personal entrepreneurship;
Knowledge of the startup ecosystem in Romania;
Good understanding of platform and ecosystem business models;
Experienced working with startups, scaleups and VCs;
Experiment designer that knows how to test ideas both online and offline;
Adaptability to failure;
Growth mindset;
Data-driven decision mentality and sound business judgment through analytical thinking;
Stakeholders

Candidatul ideal Cerinte:
Licenta in domeniul tehnologiei informatiei sau similar sau student in anul terminal.
Engleza nivel mediu.
Minim 1 an experienta in utilizare, instalare, suport, rezolvari de probleme şi de desktop, laptopuri, servere bazate pe Intel şi alte periferice de calculator.
Cunostiinte cu Sisteme de Operare Windows 2000, XP, 7, 2003, 2008 Workstation, Server şi alte aplicaţii Microsoft.Competente:
Capacitate de analiza si sinteza a datelor si faptelor.
Capacitate de a invata si experimenta noi tehnologii.
Gandire analitica, logica.
Atentie la detalii, fin observator

Candidatul ideal -3-4 years payroll & admin experience within a company with at least 500 employees;
-Strong knowledge of HR practices, especially in payroll & admin and labor legislation areas;
-Strong payroll and tax experience;
-Very good payroll reporting experience, used with tight deadlines;
-Experience with HR/Payroll applications; Wizsalary is a plus;
-Good knowledge of benefits administration;
-Mastery of Windows office tools expecially Excel and Acces;
-Ability to manage data in large numbers;
- Strong problem solving capabilities;
- Agile learner and teamplayer;
-Strong lo
IBB IT SYSTEM își mărește echipa din Suceava.Pasionat de domeniul IT și orientat spre rezolvarea de situații tehnice;Persoană responsabilă, organizată, capabilă să se încadreze în termene, cu dorința de a învață lucruri noi și a se autodepăși;Cerințe obligatorii:- engleză nivel mediu;- cunoștințe depanare PC hardware, software, periferice;- cunoștințe despre rețele de date, lucru cu echipamente de rețea, TCP/IP (familiar cu conceptele DNS, DHCP, Firewall, porturi);- cunoștințe de instalare/configurare/administrare SO (Windows, Linux);- cunoștințe utilizare și instalare aplicații complementare

Candidatul ideal
Creativitate si o buna capacitate de a prelucra informatiile;
Experienta relevanta in website design;
Experienta in implementarea campaniilor de marketing;
Foarte bune abilitati de comunicare;
Orientare spre identificarea rapida a solutiilor;
Capabil de exprimare verbala cursiva, vocabular bogat;
Capacitate de planificare si organizare,
Capacitate de a grupa sau categoriza lucruri, informatii;
Atentie selectiva, concentrata, dar si distributiva;
Capacitati persuasive;
Echilibru emotional;
Capacitate de integrare în mediile de lucru;
Spirit de echipa;

Who we are:Betfair Romania Development is the development powerhouse behind the Paddy Power Betfair Group. We are in Cluj-Napoca since 2009, now employing over 900 highly skilled professionals who cover a wide range of tech and non-tech areas such as development, data, information security, infrastructure, product and project management, digital marketing or sports operations.We work on delivering unrivalled products across the industry, therefore being a Center of Excellence not only amongst PPB's European offices but also for supporting our colleagues at Sportsbet (AUS) and FanDuel (US) in c

Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte For our customer, a leading global information and communications technology (ICT) solutions provider, we are looking for an HR Specialist.Requirements:- Able or comfortable to work with large volumes of numbers. Perform HR payments in a timely and accurate manner;- Mi

Candidatul ideal Bacolux Hotels isi mareste echipa !
Daca esti pasionat de domeniul hotelier, de lucrul cu oamenii,te invitam sa te alaturi echipei noastre. Avem disponibil postul de: Specialist Marketing
Candidatul ideal:
Creativitate, responsabilitate, memorie vizuala buna, simt artistic, organizare buna, atitudine pozitiva, o atenție la detalii, comunicare buna, orientare spre gasirea de solutii, time management, promptitudine, flexibilitate, autocontrol, dorinta de a invata lucruri noi, adaptabilitate la schimbare, capacitate de automotivare, capacitate de a lucra eficient independent
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: