Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

245 Locuri de Munca HR in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

245 Locuri de Munca HR in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Specialist


Candidatul ideal Sa ai disponibilitatea de a lucra de la sediul clientului (Luni-Vineri) Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 3 ani experienta in domeniul administrarii de personal Cunostinte de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office Cunostinte foarte bune a prevederilor legislatiei muncii in vigoare Cunostinte avansate de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor Asigurarea primirii tuturor documentelor din dosarul de personal, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca Gestionarea contractelor de munca, actelor aditionale, documentelor privind incetarea contractului de munca si altor documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale Pregatirea si distribuirea fluturasilor de salariu catre angajatii clientului, respectand termenele agreate Inregistrarea si actualizarea permanenta in programele specif
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Data Analyst


Candidatul ideal Excellent collaboration and communication skills, you are comfortable dealing with people at all levels across the business to build strong relationships. Continuous improvement mindset. Resilient under pressure, you can re-prioritize and react to ad-hoc requests, whilst maintaining regular responsibilities. Experience and/or educational background in data analysis to identify trends and provide sound recommendations. Highly competent advanced MS Excel user System implementation experience. Previous experience working in a B2B or retail business.Descrierea jobului Collating and analyzing data sets and providing insight and recommendations to support business plans. Building relationships with business areas to understand priorities and align HR data to business objectives. Be responsible for HR reporting requirements including employee data, headcount reporting, annual and bonus reporting and organizational structures. Maintaining a bank of self-service reports availab
ROMSTAL IMEX SRL

Hr Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal:- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente
OK CREDO CONS SRL

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente s
OK GUARD SRL

Junior Hr Consultant


Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Junior Hr Generalist


Candidatul ideal As a Junior HR Generalist you will play a key role in our team focused on growing the organization, and improving the work environment & HR support to all our crew. This role includes a blend of administrative, operational and strategical HR responsibilities with focus on People Support in a multi-cultural organization. Your Profile ∙ University degree preferably with focus on Human Resources or similar ∙ Min. 1 year of work experience in HR is mandatory, preferably in high paced and creative companies ∙ A genuine desire to help and support others ∙ Flexible and comfortable in a changing environment ∙ Previous BPO / contact center experience is an advantage ∙ SAP HR experience is an advantage ∙ Business fluent in English mandatory Descrierea jobului Main Responsibilities ∙ Managing administration of on-boarding / off-boarding processes ∙ Preparation and update of employment contracts and employee requests ∙ Ensuring HR data accuracy and up to date maintenance ∙ Coverag
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Hr Business Partner Romania


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 160,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 157 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactThe Human Resources Business Partner will execute and deliver moderately complex people processes focused on people and culture strategy, implementation of solutions to improve performance and engagement, workforce plans, learning programs and talent activities. In this role, you will provide support to key stakeholders and analyze metrics for our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu, our silos and laboratories as well as for our Bucharest Office Team totaling to a team of 270 Cargill Romania employees.QualificationsMinimum Qualifications Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of
CARGILL AGRICULTURA SRL

Hr Specialist- Bolintin Deal


Candidatul ideal At least 5+ years of experience in a similar position; Driving license, nice to have; Experience working with human resources principles, practices and procedures, Human Resources laws and regulations; Fluency in English language (reading, writing and speaking); PC Skills: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, HRIS applications, etc.; Integrity, responsibility and motivated by the organizational values; Interpersonal skills for interacting with management and employees on employee relations issues; Communication and negotiation skills for communicating and resolving grievance issues; Organization and time management skills; Ability to prioritize and meet deadlines; Ability to maintain high level of confidentiality regarding employee informationDescrierea jobului Supports HR Department by administering the company's employee relations programs, policies and procedures ensuring compliance with all legal regulations and their uniform application for Blue Collar employees
KUEHNE NAGEL S.​R.​L.​

Hr Partner Advisor With German


Candidatul ideal Role requirements: Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business Management Proven HR partner experience Fluency in English and GermanDescrierea jobului If you love solving sophisticated challenges at the intersection of business and people, then Human Resources at Accenture is the right place for you! We are looking for professionals at Manager level to join our team. You’ll be joining a diverse group of individuals with unique experiences, backgrounds, and ideas. Together, we’ll bring both our hearts and our minds to work every single day to help our people be their best and deliver human-centered insights and solutions at speed and scale for our business.Role responsibilities: As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalised relationships to help our people and business thrive. Provide personalized employee support
ACCENTURE

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Senior Recruiter


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare (avantaj stiinte umaniste si sociale / Psihologie / Sociologie)Cunostinte de operare MS Office si program ERP de resurse umaneExperienta in recrutareAbilitati de comunicare si lucru in echipa, integritate, discretieCapacitate de a analiza si corela informatiiAtentie la detalii, foarte buna organizarePersoana dinamica, cu aspiratii, dornica sa invete si sa progresezeDescrierea jobului -Posibilitate de avansare in cadrul companiei-Pachet salarial motivant-Training intern-Mediu de lucru placut-Bonusuri in functie de performante-Laptop, telefon de serviciu-Locatia poate fi oriunde in tara , nu ne limitam doar la orasele ce apar in anunt
REGATA SRL

Asistent Hr Admin & Training


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Hr Specialist - Salarizare


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de HR Specialist - Salarizare, pentru clientul sau, un important producător de motoare și ansambluri mecanice.Locatie: BucurestiCerinte:Studii superioare finalizate (profil economic, tehnic, umanist)Experienta in recrutare – minim 3 ani;Experienta in administrare personal;Cunostinte solide privind legislatia muncii;Limba engleza la nivel avansat;Certificat Inspector Resurse Umane;Certificare Formator – avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Derularea proceselor care asigură resursele umane necesare realizării obiectivelor strategice ale companiei;Identificarea și recrutarea potențialilor candidați, conceperea si postarea anunţurile de recrutare;Colectarea documentelor necesare la angajare si realizarea dosarului de personal;Intocmirea deciziilor necesare, ca urmare a miscarilor angajatilor companiei (angajare, modificare post, modificare loc de munca, incetare a activitatii, etc.);Calculeaza lunar indicatorii de perf
MANPOWER

Hr Job Opportunities With English


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity, and best true self to your work.Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.As we are recruiting for multiple projects, depending on the role you may work from Monday to Friday, 9:00-18:00, 10:00-19:00 in a hybrid setup or full from the office.Skills that make your work successful: Good communication, written and oral, proficient in English ( B2-C1); Experience in the HR field, Customer Service, or any other area; Good Client handling skills; Problem-solving and analysis skills, well organized and attentive to details; Proactive, positive attitude and approach; Accepts responsibility a
ACCENTURE SERVICES SRL

Recrutor Personal - Responsabil Hr


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii;Atitudine proactiva si increzatoare.Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala;Descrierea jobului Domiciliu PREFERABIL SA FIE IN DIN GIURGIU ORAS , TELEORMAN - ALEXANDRIA - SAU ZONA APROPIATA , DAMBOVITA -TARGOVISTE- TITU -GAIESTI , zona ARGES , COSTESTI , MOZACENI ETCResponsabilitati:- Preluarea apelurilor telefonice si pre-selectia candidatilor.- Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului;- Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;- Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie în paralel;- Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interv
LAUR EURO DREAM S.​R.​L.​

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Bachelor’s Degree or equivalent work experience, preferably with a focus in Human Resources Management or Business ManagementProven HR partner experienceExperience in leading, managing or coaching a team and collaborating with executive partnersFluency in Italian, plus one other European language is advantageousDescrierea jobului As an HR Partner, you will be the single point of contact in HR for our people and our practice leaders – building deep, personalized relationships to help our people and business thrive.Provide personalized employee support, serving as a contact to connect people to projects, mentoring people on “best fit” roles, balancing career goals and business priorities.Manage and lead key HR processes for practice – for example, performance management.Provide employees coaching and mentorship on career development and learning opportunities based on a proven understanding of a person’s interests and aspirations and knowledge of Accenture’s strategic bu
ACCENTURE

Hr Specialist With German (new Team)


Candidatul ideal Professional experience preferably within HR area Very good German (min. B2 level) & at least good English Experience working in a GBS / Shared Services work environment is highly desirable PC Literate (MS Office and Workday user knowledge will be an asset) Attention to detail Ability to maintain absolute discretion and confidentiality Good, professional communication skills Workday system (nice to have)Descrierea jobului Start something great today. Go Goodyear!A unique opportunity to join our Goodyear Team at an exciting time of consolidating HR processes and building a new HR Operations team!Main Duties And Responsibilities Document administration in relation to employee life cycle events like contracts, addenda, exits and certificates Maintain personal files in line with legal requirements & accurately maintain employee master data in HR Systems HR project management (participating in HR knowledge transfer & process improvement projects) Support HRSSC and HRBPs on
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Hr Manager


Candidatul ideal Oversee Human Resources programs, including recruiting/employment, compensation, employee relations,, develop and implement training programs, to ensure policy compliance for hotel team members.Descrierea jobului Ensure company hiring standards; conduct recruitments processEducate and train managers on progressive discipline processes in accordance with hotel or company policies, performance management process, recruitment, staff evaluationCreate programs to foster a positive work environment for all employees.Conduct for new team members together with Direct Managers onboarding programs on hotel or company standards, policies, procedures, rules and othert employees programs.Conduct Performance ManagementOversee accuracy and up-to-date personnel files and records for all employees as per the local legislation
GRAND HOTEL BUCHAREST S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 740 de salarii introduse în Salario: 7300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 245 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.