Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1349 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1349 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Mediu In Constructii


Candidatul ideal Studii in domeniul tehnic; Cunoasterea aprofundata a legislatiei si reglementarilor privind protectia mediului; Experienta in domeniu - minim 1 an; Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); Bune calitati de planificare si organizare in gestionarea concomitenta a mai multor sarcini; Excelente abilitati de comunicare; Descrierea jobului Ajuta Managerul de Mediu la elaborarea și punerea în aplicare a planului de management de mediu; Se ocupa de instruirea, formarea si informarea personalului lucrarii, implicat in Planul de Management al Mediului; Efectueaza verificari si intocmeste procese verbale privind impactul adus de activitatea din santier asupra aspectelor de mediu; Planifica, efectueaza si formalizeaza verificarile interne la subantreprenori; Se ocupa de instruirea, formarea si informarea personalului lucrarii, implicat in Planul de Management al Mediului. Intocmeste planul de instruire si tematicile de instruire; Efectueaza evaluarea aspectelor semn
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Inginer Ofertare -specialist Instalatii Termice Si Sanitare


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice de specialitate ( reprezinta un avantaj absolvent al Sectiei de Instalatii – Facultatea de Constructii)- Cunostinte de proiectare – estimare in vederea ofertarii- Cunostinte avansate de operare PC – Autocad, MS Office- Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (proiectare, ofertare)- Abilitati de comunicareDescrierea jobului - Analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul)- Dimensioneaza/proiecteaza instalatiile (pe baza caietului de sarcini si a documentatiei existente)- Incadreaza articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate- Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice/cantitati- Intocmeste cereri de oferta pentru materiale, echipamente- Analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari- Calculeaza ofertele cu ajutorul programelor specializateBeneficii:- Pachet sala
ARABESQUE SRL

Coordonator Receptie


Candidatul ideal cunostinte de operare PC, pachet Microsoft Office corectitudine,rigurozitate ,spirit ordonat si bun organizator experienta anterioara pe un post anterior de minim 2 ani familiarizat cu un sistem de woorehause management sau ERP abilitastea de a lucra cu mai multe procese simultanDescrierea jobului gestionarea stocurilor de marfa pe grupe de produse de la receptie pana la livrare utilizand sisteul informatic inregistrarea intrarilor si iesirilor de produse in sistemul informatic receptia produselor in conformitate cu documentele insotitoare proceseaza si furnizeaza documentele necesare receptiei si livrarilor supervizeaza activitatile echipei din subordine si se asigura de buna functionare a acesteia pastreaza legatura intre departamentul comercial si productie si raporteaza problemele ivite
ALMA KERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2758 RON/Luna

𝗦𝗮𝗹𝗲𝘀 𝗠𝗮𝗻𝗮𝗴𝗲𝗿 - 𝗦𝗮𝗹𝗲𝘀 𝗔𝘀𝗶𝘀𝘁𝗲𝗻𝘁


Candidatul ideal Deține abilități dе comunicare și negociere; Este proactiv, inovativ și independent; Are capacitatea dе a-și crea credibilitate și respect în relația cu clienții; Înțelege și rezonează cu politica unui brand global axat pe calitate; Este membru dе nădejde al echipei dе vânzări; Are cunoștințe bune dе operare PC; Permis dе conducere categoria B. Cunostinte limba engleză Cunostinte limba maghiară / germană (reprezintă un avantaj)Descrierea jobului Promovează produsele și serviciilе companiеi; Analizează nevoile pieței și identifică noi potențiali clienți; Se ocupă de cererile, întrebările și problemele întâmpinate de către clienți; Vizitează clienții în mod regulat în locațiile lor; Crează propuneri pentru clienții noi, pliate pe nevoile acestora și pe focusul companiei;Ce oferim:[✅] Mediu de lucru modern, la birou[✅] Program de lucru: Luni-Vineri, 8:00-16:00[✅] Telefon mobil, laptop pentru utilizarea în scopuri profesionale[✅] Salariu atractiv + comision în funcție de p
HUMAN SERVICE AGENCY SRL

Media netă estimată pe baza celor 105382 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Sef Schimb Productie


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare, de preferinta studii tehnice;- experienta in domeniul automotive constituie avantaj;- experienta in coordonarea echipelor;- abilitati dezvoltate de comunicare, de coordonare si de motivare a echipei;- accent pe identificarea de solutii, initiativa;- cunostinte de operare in sisteme tip ERP.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:- implementarea planului de productie si planificarea activitatilor/oamenilor in vederea realizarii planului;- atingerea tintelor de calitate pentru productie;- instruirea noilor angajati si aplicarea instruirii continue pentru intreg personalul din productie;- inregistrarea diversilor indicatori specifici productiei in sistemul propriu;- realizarea de diverse sarcini pe parte de administrare personal.Se lucreaza in 3 schimburi, de luni pana vineri.
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 142 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Tehnician Programator Cnc


Candidatul ideal - Studii medii absolvite - specializare tehnica;- Experienta pe un post similar - constituie avantaj;- Cunostinte de desen tehnic;- Cunostinte operare CNC (HAAS) - constituie avantaj;- Cunoștințe a softurilor CAD (SolidWorks) / CAM (Esprit TNG) - constituie un avantaj;- Cunostinte utilizare scule si instrumente de masura si control (calibre, sublere, micrometre);- Autodidact si perseverent;- Pasiune pentru domeniul tehnic;- Persoana axata pe identificarea de solutii.Descrierea jobului Responsabilitati:- Opereaza si programeaza masina cu comanda numerica (HAAS) in 3 axe;- Crearea de programe pentru repere care trebuie executate conform desenului tehnic (in general unicate);- Defineste lista de scule necesare desfasurarii bunei activitati.Beneficii:- Oportunitate de creștere profesională în cadrul unei companii în plină dezvoltare;- Pachet salarial atractiv;- Tichete de masa (40 lei/ zi lucrata);- Al -13 - lea salar;- Mediu de lucru dinamic, stimulant și colaborativ;- Di
GOLDE ORADEA S.​R.​L.​

Sef Laborator Industrie Alimentara


Candidatul ideal - Studii superioare – profil chimie/ biochimie/ industrie alimentara;- Experienta relevanta in industria alimentara sau intr-un sistem de management calitativ-ISO 17025, 9001, 22000;- Cunostinte tehnice despre aparatura de laborator;- Cunostinte Microsoft Office, ERP (constituie avantaj);- Atentie la detalii, asumarea responsabilitatii, integritate, seriozitate, profesionalism;- Abilităţi de comunicare, de coordonare echipă şi de creare a unui climat de colaborare. Descrierea jobului - Asigura implementarea, aplicarea, verificarea si urmarirea respectarii sistemului de management al calitatii ISO 17025, 9001, 22000;- Planifica, organizeaza, coordoneaza și controleaza activitatea echipei Laboratorului Fizico Chimic, implicata in efectuarea analizelor fizico chimice ale materiilor prime;- Realizeaza analizele fizico-chimice respectand cerințele sistemului de management al calitatii;- Asigura conformitatea documentaţiei Sistemului de Asigurare a Calităţii la nivelul struc
Confidenţial

Back Office- Sales Asistent Pentru Ungaria


Candidatul ideal Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca: iți place munca dе birou; ești dornic dе afirmare; ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi; ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri; te consideri sociabil si comunicativ; esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ul vrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si international cunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii medii iti doresti stabilitate dezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturi Descrierea jobului Ce vei face? Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform standardelor Companiei. Identificarea solutiilor de extindere a rețelei de carausi, pentru satisfacerea nevoilor clienților nostri și pentru a oferi a servicii de transport
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Logistics Sales Representative Pentru Ungaria


Candidatul ideal Crestem si ne dezvoltam! Daca faci parte dintre cei care se simt in largul lor facand o munca de teren, avem jobulperfect pentru tine: Logistics sales representative pentru UngariaEste un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:iți place munca dе teren;ești dornic dе afirmare;ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;ești dispus sa fii responsabil pentru propriile caștiguri;te consideri sociabil si comunicativ;esti o persoana care abordeaza cu usurinta multitasking-ulvrei sa-ti dezvolti o cariera in transporturi intern si internationalcunosti minim o limba de circulatie internationala si limba maghiaraai minim studii mediiiti doresti stabilitatedezvoltam talente, deci te asteptam chiar fara experienta in transporturiDescrierea jobului Ce vei face?Vei fi aici pentru prospectarea /contactarea activa a pietei, pentru identificarea de noi oportunitati de vanzare, a serviciilor de logistica si transport de marfuri, in timp si conform stand
ROZOTI PRODCOM S.​R.​L.​

Reprezentant Medical /​ Key Account Manager


Candidatul ideal Pentru ca ne dezvoltam la nivel national, suntem in cautare de colegi noi, care sa se alature ECHIPEI Ortoplus Pharma Romania !Ne dorim in echipa noastra persoane ambitioase , pozitive, energice si care sa aiba o experienta de minim 1 an in vanzari , in special pe dispozitive medicale, medicamente, cosmetice, suplimente alimentare sau aparatura medicala . Experienta in promovare pe specialitatile Dermatologie/Estetica,Ortopedie, Recuperare Medicala si Reumatologie, reprezinta un avantaj.Cautam doar persoane dedicate , care pot fi implicate intr-un proiect pe termen lung si care sa cunoasca piata locala pharma de pe zonele selectate.Criterii de selectie :- Absolvent/a Studii Superioare obligatoriu ,- Permis auto categoria B cu experienta peste 2 ani si disponibilitate de deplasare (activitatea se va desfasura pe mai multe judete sau sectoare in cazul Bucuresti-ului)- Excelente abilitati de comunicare,vanzare si negociere- Cautam o persoana orientata catre performanta/re
ORTOPLUS PHARMA SRL

Reprezentant Comercial Vânzări Produse It


Candidatul ideal Experiență Relevantă: Minimum 3 ani de experiență într-un rol similar, cu o înțelegere solidă a echipamentelor IT.Cunoștințe Specializate: Cunoașterea platformei de licitații SICAP constituie un avantaj semnificativ.Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare, negociere și prezentare, esențiale pentru gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții.Competențe Lingvistice: Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie; cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.Permis de Conducere: Categoria B.Competențe Organizaționale: Excelente abilități de organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra sub presiune.Atribute Personale: O atitudine pozitivă, entuziasm, motivație puternică pentru atingerea obiectivelor, împreună cu perseverența necesară pentru a naviga provocările de zi cu zi.Descrierea jobului Ca Senior Commercial IT Relationship Manager la Almond Invest SRL, responsabilitățile dumneavoastră vor include identificarea oport
ALMOND INVEST S.​R.​L.​

Junior Mecanic Auto Camioane


Candidatul ideal Executarea operațiilor de reglare, ajustare, instalare, întreținere și reparare a sistemelor, mecanismelor și instalațiilor camioanelor si remorcilor Program de lucru de 8 ore/zi, de luni până vineri, interval 9:00 - 18:00Experiență în domeniu de minim 1 anPermis auto categoria BPersoană responsabilăCunoștințe în utilizarea echipamentuluiCapacitate de analizăDisponibilitate de a învăța lucruri noiDisponibilitate deplasari in interes de serviciu o dată la 3-4 luni, în Italia, pentru o perioadă de maxim 2 luni.Descrierea jobului Identifică probleme tehnice și de funcționare a camioanelor si remorcilor;Propune șefului ierhic soluția de reparații;Efectuează reparația camioanelor si remorcilor;Asigură buna funcționare a echipamentului;Întreține curățenia la postul de lucru;Utilizează eficient materialele necesare reparațiilor.Beneficii:- salariu motivant in functie de experienta- tichete de masa- abonament clinica Pelican- transport asigurat Oradea -Bors
TRANSMEC RO SRL

Vanzator Oradea 3 Nufărului (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate (cel puțin 8 clase); Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc
LIDL DISCOUNT SRL

Inginer Productie


Candidatul ideal Cerinte: studii superioare in domeniul tehnic; experienta in proiectare constructii civile si/sau domeniu metalurgic; abilitati de interpretare si intocmire schite tehnice; bune abilitati de organizare, planificare si comunicare; experienta in coordonarea unei echipe(aproximativ 30-40 persoane); cunoașterea pachetului Microsoft Office si a programului SolidWorks (prezinta avantaj);Descrierea jobului Responsabilitati: creează și optimizează programele de productie pentru confectii metalice civile; urmareste procesul de productie in toate fazele sale din punct de vedere calitativ si al incadrarii in termenele fixate; organizeaza activitatea echipei din subordine; analizează zilnic stadiul realizării lucrărilor prevăzute în program, cumulează datele privind producţia realizată şi informează conducerea; monitorizeaza si propune imbunatatiri privind fluxul de productie si al operatiilor; asigura aprovizionarea cu materii prime si/sau alte componente necesare productiei;Bene
OLIMP-IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 788 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Expeditor International


Candidatul ideal Limbi străine: italiana constituie avantaj, engleza obligatorie; Experiența in domeniul transporturilor rutiere constituie avantaj; O buna cunoaștere a pieței de transport rutier de mărfuri internaționale; Atenție la detalii si analiza a situațiilor, perseverenta; Capacitatea de a rezolva in timp util problemele apărute; Persoana optimista si comunicativa; Abilitati de negociere, putere de convingere, lucrul in echipa.Descrierea jobului Stabilirea traseelor optime si de monitorizare a curselor; Ghidarea si urmărirea camioanelor in permanenta; Înregistrarea in sistem a curselor efectuate de către șoferi; Asigurarea fluxului informational către șoferi respectiv clienti; Optimizarea curselor astfel încât sa se obțină un parcurs gol cat mai mic; Întocmirea dosarelor de transport conform procedurilor interne; Comunicarea in permanenta cu șoferii; Stabilirea detaliilor in ceea ce priveste punctul de incarcare/descarcare; Verificarea activității șoferilor; Coordonarea proprie
TRANSMEC RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sef De Tura Oradea


Candidatul ideal Sef de Tura OradeaDescrierea jobului Sef de Tura Oradea
PEPCO RETAIL SRL

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Casier Oradea,​ Strada Decebal


Candidatul ideal Casier Oradea, Strada DecebalDescrierea jobului Casier Oradea, Strada Decebal
PEPCO RETAIL SRL

Lucrator Comercial Oradea Velenta (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajDescrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​4100 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăResponsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărf
KAUFLAND ROMANIA SCS

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 1 349 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.