Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Project Manager in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Project Manager in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Project Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Project Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Team Leader Operational Policlinica


Descrierea jobului Team Leader Operational PoliclinicaIn momentul in care vezi impactul pe care il are munca ta de zi cu zi, ai certitudinea ca te afli in locul potrivit si esti determinat sa devii mai bun. In rolul de Team Leader Operational in Clinica Endodigest Oradea, vei coordona o echipa de oameni ambitiosi si responsabili, alaturi de care vei implementa strategii de crestere si vei contribui la oferirea experientelor pozitive pentru pacienti.Ce ne dorim de la tine:· Experienta de coordonare echipa / proiecte de minimum 3 - 5 ani;· Experienta de lucru in zona medicala, reprezinta un avantaj;· Sa fii o persoana autonoma, organizata si perseverenta, care da dovada de initiativa si care se adapteaza cu usurinta la diferite tipologii de oameni;· Sa ai o atitudine proactiva, orientata spre identificarea de solutii creative;· Sa relationezi cu usurinta si sa dai dovada de empatie si deschidere spre nou.Noi apreciem oamenii care:· Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;· S
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Team Leader Proiecte - Zona Vest


Candidatul ideal Ne vom uita cu multă atenţie la personalitate, la atitudine și la potențialul tău, însă rolul presupune și alte câteva calificări și abilități: minimum 5 ani experiență în domeniul comercial; cunoștințe aprofundate privind tehnicile de vânzare; gândire antreprenorială și comercială; orientare către client şi rezultate; bune abilități de planificare și organizare, persuasiune și influențare; bune abilități de comunicare; permis de conducere categoria B; limba engleză - nivel avansat; localizare în Timiş/Arad/Bihor, postul acoperind judeţele Bihor, Satu Mare, Sălaj, Maramureş, Arad, Timiş, Caraş-Severin şi Hunedoara.Descrierea jobului DE CE AVEM NEVOIE DE TINE ?Poziția este deschisă în cadrul Departamentului Comercial al Saint-Gobain Construction Products România.RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: este responsabil de implementarea politicii comerciale Saint-Gobain în zona alocată; menține și dezvoltă relații profesionale cu clienții Specialiști și clienții B2B; este responsabi
SAINT-GOBAIN ROMANIA SRL

Product Manager Timac Agro Romania- Banat/​oltenia


Candidatul ideal Profil- Cunostinte aprofundate dе Marketing;- Absolvent al Facultatii dе Agricultura sau Horticultura;- Experienta practica in ferma reprezinta un avantaj- Excelente abilitati dе comunicare, interrelationare si prezentare;- Capacitatea dе a sustine prezentari in public;- Abilităţi dе organizare şi prioritizare;- Foarte buna orientare catre invatare si studiu;- Prezenta placuta, asertiva si persuasiva;- Persoana orientata catre rezultate si cu simt antreprenorial;- Foarte buna capacitate dе analiză şi sinteză;- Rezistenta la stres;- Foarte bune cunostinte ale pachetului MS Office ;- Cunosterea limbii engleze la nivel conversational reprezinta o conditie obligatorie, cunosterea limbii franceze reprezinta un avantaj.- Permis categoria B si disponibilitatea dе a calatori in tara;- Oras dе domiciliu: Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, SlatinaDescrierea jobului Responаbilitati:- Ofеrireа suportului tehnic pentru еchipа dе vаnzari;- Insotirеа rеprezеntantilor comerciаli lа fer
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2307 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manpower Recruteaza Team Leader


Cerinte - experienta anterioara minim un an intr-un mediu de productie; - studii medii - disponibilitate de lucru in 3 schimburi - rezistenta la stres Descrierea jobului - Raspunde de activitatea de productie pe liniile din subordine - Coordonează o echipă de aproximativ 20 de persoane - Alocarea operatorilor la statia de lucru - Este responsabil pentru instruirea operatorilor si a operatorilor nou angajati; - Se asigura ca la inceput de schimb sau dupa efectuarea change over-ului, instructiunile de lucru sunt la posturile de lucru; - Este responsabil de prioritizarea change over-elor in functie de planul de productie; - Se asigura de realizarea planului de productie în ceea ce priveste calitatea si cantitatea; - Modereaza sedinte la inceput de schimb cu echipa din subordine; - Responsabil pentru comandarea materialului in functie de planul de productie; - Se asigura de completarea zilnica a fiselor mentenanta. - Se asigura de completarea zilnica a formularului de prima piesa (first of
Manpower Timioara
Vezi alte joburi relevante

Tehnician intretinere si reparatii


Companie verificată
Aplica rapid
DescriereaCandidatul ideal:- Absolvent de studii medii (școală profesională sau curs de calificare profesională)- Studii medii- Permis de conducere cat. B.- Bun spirit organizatoric.- Cunostinte tehnice solide.- Familiarizat cu echipamentele liniei de productie (masini cu comanda numerica), cunoștințe de echipamente electrice Responsabilitățile postului- executarea mentenantei corective (repararea echipamentelor) conform cererilor productiei- executarea planului de mentenanta preventiva (revizii)- imbunatatirea continua a planului de mentenanta preventivea conform evolutiei starii echipamentelor (in urma analizei rezultatelor din fisele de verificare)- urmarirea si verificarea modului de functionare al echipamentelor- elaborarea necesarului piese de schimb- asigurarea si mentinerea curateinei la locul de munca- remedierea oricaror defectiuni de natura mecanica, pneumatica si hidraulica survenite asupra masinilor- folosirea stivuitorului- operare PC - prezinta avantaj- permis categ
CALIP ROMANIA SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Technical Sales Engineer (Experience with Selling Industrial Equipment


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 7000 LEI pe lună
Education: Higher education - Mechanical Engineering, Machine Construction, Material Science, or Materials/Strength Engineering Requirements: Technical English language proficiency - advanced level, German language is a plus;Advanced PC skills;Availability to travel;Driver's license category B;Experience with ERP system - advantage;Minimum 1 year of experience working with quality control equipment and sales of industrial equipment, mechanical loading machines; for metals, plastics, composites, rubber, paper, and cardboard; Activities: Promote the company's products;Achieve sales targets;Manage and develop the customer portfolio;Implement sales policies established by the regional manager;Negotiate sales terms, deliveries, and payments;Participate in symposiums, seminars, and exhibitions;Prepare offers;Present product features and provide technical consultancy (at the client's location, via email, or phone);
ITalent Hub SRL

Tehnician responsabil afacere,​ metode logistica


Companie verificată
Aplica rapid
DESCRIERE - Urmărirea livrărilor și gestiunea întârzierilor;- Pregătirea de CMR-uri și avize de insoțire a mărfurilor;- Organizarea și administrarea expedițiilor în țară și în străinătate către clienți;- Rezolvarea reclamațiilor de livrări defectuoase;- Întocmirea de rapoarte și analize. Candidatul ideal: - Capacitate de organizare și asimilare rapidă a informațiilor;- Persoană dinamică, analitică, organizată, perspicace și responsabilă;- Experiența în activități de logistică prezintă un avantaj Beneficii: - salariu motivant- munca în cadrul unei echipe tinere într-un mediu cu dotări de ultima generație- tichete de masa în valoare de 30 lei/zi
CALIP ROMANIA SRL

Tehnician sisteme de securitate


Companie verificată
Aplica rapid
 Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Ce vei face alături de noi?Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de:supraveghere video;date - voce;alarmă;detecţie incendiu;control acces. Te potrivești in echipă dacă ai:studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric;cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj);disponibilitate de lucru la înălțime;disponibilitate pentru deplasări;permis de conducere cat. B (opțional). Ce îți vom oferi:contract de muncă pe perioadă nedeterminată;diurnă pentru deplasări;instruire și calificare la locul de muncă;pachet salarial a
NEXIA CONSULTING SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Cerinţe: experiență în domeniu minim 1an; studii medii, specializare electrică, electromecanică sau mecanică; experiența în industria alimentară reprezintă un avantaj; viteză dе reacție și dе luare a deciziilor în cazul defecțiunilor majore. cunoștințe echipamente și acționări hidraulice/pneumatice (citire, interpretare și execuție scheme electrice), automatizări. constituie avantaj - operarea de agregate si echipamente frigorificeDescrierea jobului Rеsponsаbilităţi Tehnicianului de mentenanta: verifică instаlаțiilе еlеctricе / mеcanice și lе mеnține pеrmanent în stаrе dе funcționаrе și sigurаnță, notareа pаramеtrilor de functionаrе in regsitrul zilnic de vеrificаri; efеctuеază intervenții de urgență lа sistеmele tehnice de natură electrică / mecanică, asigură efectuarea inspecțiilor periodice (lunare) asupra instalațiilor electrice / mecanice, efectuarea verificărilor zilnice ale instalațiilor din clădire; efectuarea mentenanței permanente în cadrul obiectivului; răsp
FRESCOVERDE SRL

Media netă estimată pe baza celor 155 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Mechanical Engineer


Candidatul ideal Inginer mecanicWe are looking for a Mechanical Engineer to join our team Purpose: The mechanical engineer position will provide a design creation, fabrication, and implementation expert for all mechanical process needed to support the site. The role will emphasize the use of mathematical models, CAD tool integration, and engineering theory-based solutions to improve the manufacturing design services required by Plexus customers. Key Job Accountabilities: • Support new and existing process development, implementation, and controls in support of Plexus and customer specific needs at the site. • Support process/Equipment qualifications and validations of both new and existing processes. • Support cost reduction projects in regards to mechanical assembly processes. • Support (if requested) Mechanical assembly failure analysis and provide adequate engineering report (DMAIC/A3/QW). • Support DFx development on new and existing customer projects and RFQ's. Additional Acco
PLEXUS SERVICES RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1368 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Industrial Engineer


Candidatul ideal Industrial EngineerWe are looking for a Industrial Engineer to join our team Purpose Statement: Design, develop, test and evaluate integrated systems for managing industrial production processes including human work factors, quality control, inventory control, logistics and material flow, cost analysis and production coordination. Key Job Accountabilities: • Support the Creation and Maintenance of Engineering Time Standards and Engineering models prior volume production start. • Lead lean manufacturing / lead time reduction activities within the focus factory. • Lead Machine/Work Center Line Balancing. • Lead and manage Manufacturing Layout optimization/development for new and existing customers. • Lead development of process simulation models (Witness S.). • Discuss with vendors, staff, and management personnel regarding purchases, procedures, product specifications, manufacturing capabilities, and project status. • Review production schedules, engineering specificati
PLEXUS SERVICES RO SRL

Business Developer Transport/​logistica


Candidatul ideal - minim 1 an experienta pe un post similar;- bune abilitati de vanzare, negociere si comunicare;- disponibilitate pentru deplasari;- dorinta de colaborare pe termen lung;- cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala (engleza/italiana/germana);Descrierea jobului - identificarea potentialilor clienti si dezvoltarea portofoliului de clienti;- gestionarea vanzarilor, urmarind constant atat cresterea volumului acestora cat si satisfactia clientului;- vizitarea clientilor periodic in scopul mentinerii bunei relatii cu acestia;- implementarea politicii de vanzari cu urmarirea lunara a atingerii targetului de vanzari si realizare a obiectivelor;- monitorizarea pietei si a concurentei;Beneficii :- salarizare atractiva (salariu fix + procent + bonusuri in functie de performante);- masina, laptop, telefon;
TRANS ARGO LOGISTICS SRL

Manager Proiect


Candidatul ideal Competențe necesare:Cunoaste legislatia privind derularea proiectelor in domeniul constructiilorCunoaste principiile de baza privind contracteleCunoaste procedurile de lansare a cererilor de oferta, de primire, inregistrare si deschidere a ofertelor; metodele de analiza si procedurile de selectie a ofertelorCunoaste sistemul de control financiarCunoaste metodele si procedurile de asigurare a calitatii, aplicabile la domeniul proiectului;Poseda aptitudini de interrelationare, de a conduce si de a motiva oameniiPoseda aptitudini de planificare, organizare si control al activitatiiPoseda aptitudini de luare de decizii si are initiativaDescrierea jobului Sarcini și responsabilități:- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect- Propune, alege si adapteaza setul de proceduri si formulare (metodologia) de proiect dupa care se va derula proiectul- Supravegheaza desfasurarea saptamanala a proiectu
SANDORLUKACS CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1022 de salarii introduse în Salario: 6568 RON/Luna

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Operare Date Calculator (contabilitate Primara - Gestiune)


Candidatul ideal Noul Woodest, fabrică de mobilă în plină expansiune și lider în industrie, își extinde echipa și caută Operator date Calculator (Contabilitate Primara – Gestiune) pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul Ideal:• Experienta minim 1 an in contabilitate primara (avantaj Contabilitate-gestiune)• Cunoștințe de operare PC și abilități în Microsoft Office (Excel)• Persoană organizată, serioasă, atentă la detalii și cu spirit de echipă• Capacitate de invatare rapida• Experiență anterioară în domeniul reprezinta un plusDescrierea jobului Beneficii:• Program de lucru: Luni - Vineri, 7:30 - 16:00• Transport gratuit asigurat de către companie• Bonuri de masă în valoare de 30 RON• Pachet salarial competitiv• Mediu de lucru dinamic și stimulant• Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul unei companii de prestigiu
NOUL WOODEST S.​R.​L.​

Inginer /​ Specialist Calitate Oradea /​ Bihor


Candidatul ideal Inginer / specialist calitate Oradea / BihorPozitia vacanta este pentru proiectul: “Varianta ocolitoare a orașului Alesd” din judetul BihorCerinte:Buna capacitate de organizare, comunicare si colaborare;Minim 3 ani experienta in proiecte de constructii si/sau reabilitari drumuri/ autostrazi;Cunoaste reglementari in vigoare in domeniul asigurarii calitatiiCunostinte avansate privind utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Word, Excel);Reprezinta avantaj:Studii superioare in domeniul constructiilor;Experienta intocmire cartea tehnica a constructiei;Experienta in intocmire procese verbale de drumuriExperienta in gestionarea unor contracte de lucrari de drumuriDescrierea jobului Responsabilități principale:Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie;Participa la organizarea si coordonarea lucrarilor pe santier;Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea n
SELINA SRL

Asistent Manager - Departament Comercial


Candidatul ideal experienta in contabilitate primara constituie avantaj persoana dinamica ,foarte bine organizata sociabila,abilitati deosebite de comunicare orientata spre atingerea obiectivelor persoana pasionata de ceea ce face capacitate de gestionarea a unui volum de informatii detaliate abilitate de comunicare,organizare in echipa atitudine constructiva,perseverenta si gandire practica cunostiinte de operare pachet Office,avansat ExcelDescrierea jobului mentine relatia cu clientii on line, verifica plasarea comenzilor,comunicare pe online intocmeste rapoarte urmarirea si monitorizarea fluxului de comenzi implementarea contractelor in derulare si desfasuarea activitatilor cu caracter comercial coordonarea activitatilor zilnice ,identificarea si solutionarea problemelor aparute mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii documentarea cu privire la reglementarile in domeniul specific de activitate participa la initierea si intocmirea de noi proiecte in cadrul firmei emite documente
ALMA KERT S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana organizata, capabila sa lucreze in conditii de program flexibil, cu bune cunostinte de operare PC, abilitati de comunicare.Este necesara buna cunoastere a LIMBII ENGLEZE la nivel scris si vorbit.Descrierea jobului Facturare catre clienti, obtinere de informatii de la clienti pentru a putea factura, control facturi primite de la furnizori, control gestiune prin program ERP, diverse atributii de asistent manager.
TUROF DISTRIBUŢIE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.