Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

37 Locuri de Munca Provident in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

37 Locuri de Munca Provident in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Provident in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Provident in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest


Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Suport Clienti Limba Romana Birou Bucuresti-salariu 2800 Net


Candidatul ideal BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestDescrierea jobului BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Suport Clienti Limba Romana Birou Bucuresti-salariu 2800 Net


Candidatul ideal BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestDescrierea jobului BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Specialist Channel Enablement - Hybrid - Vodafone RomÂnia


Descrierea jobului Rol: Ca Specialist Channel Enablement, vei fi punctul central în asigurarea suportului tehnic, procedural și informational pentru canalul de vânzare din segmentul SMB. Vei lucra îndeaproape cu agenții de vânzări și clientii din baza de date a acestora, pentru a le furniza informații esențiale despre produse, servicii, promoții, și procese. Obiectivul tău principal va fi să asiguri un nivel ridicat de satisfacție a clienților din mediul de afaceri, oferindu-le servicii excelente și soluții prompte.Recrutăm pentru că evoluăm!Ce îți oferim: Program de lucru: Hybrid: 2 zile/săptămâna Office, 3 zile/săptămâna Work from Home; Salariu Fix + Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Abonament nelimitat de voce și date, acces la oferte preferențiale pentru terminalele comercializate de Vodafone. Laptop; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvoltă profesional; Acces la o mare varietate de cursuri și resurse de învățare,
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Credit Control Officer- 5 Luni Per.​ Determinata


Candidatul ideal Candidatul IdealNoi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că, indiferent de echipa din care vei face parte, îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa fii atent la detalii Sa ai o gandire analitica Sa fii responsabil si sa respecti termenele limita Sa ai abilitati de comunicare, inter-relationare si lucru in echipa Sa fii orientat catre clientDescrierea jobului Iată beneficiile pe care le vei aveaUn abonament medical la una dintre clinicile colaboratoare, Regina Maria sau Medicover; Card de tichete de masă, cu o valoare de 30 lei per tichet; Posibilitatea de a lucra într-un sistem hybrid; O lună pe an de work from anywhere; 21 de zile de concediu, la care se adaugă 4 zile suplimentare de wellbeing; Zile libere pentru sen
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Complaints Advisor- Perioada Determinata 6 Luni


Candidatul ideal Scopul postuluiÎnregistrează și monitorizează corespondența scrisă sau electronică, primită din partea potențialilor clienți, clienților, foștilor clienți, terțelor persoane, reprezentanți ai clienților (autorități), în concordanță cu politicile companiei și asigura necesarul de consumabile in cadrul departamentul.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.Noi suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe colegii noștri. Atragem, dezvoltăm şi pă
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Complaints Advisor- Perioada Determinata


Candidatul ideal Scopul postuluiÎnregistrează și monitorizează corespondența scrisă sau electronică, primită din partea potențialilor clienți, clienților, foștilor clienți, terțelor persoane, reprezentanți ai clienților (autorități), în concordanță cu politicile companiei și asigura necesarul de consumabile in cadrul departamentul.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.Noi suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe colegii noștri. Atragem, dezvoltăm şi pă
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Customer Support Agent - German Speakers - On Site - Bucharest


Candidatul ideal BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest DEUTSCH / Germana BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestTeleperformance is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.We have 420,000 interaction experts across nearly 170 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,200 employees providing quality services to first-line players b
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Suport Clienti Limba Romana Birou Bucuresti-salariu 2450 Net


Candidatul ideal BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestDescrierea jobului BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Customersupport Agent -german Speakers - On Site - Bucharest


Candidatul ideal BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestDescrierea jobului BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Manager Vanzari Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal:Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților noștri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Scopul postuluiVei conduce, motiva și dezvolta echipa de reprezentanți coordonatori și rep
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Analist Servicii Clienți - Enel


Descrierea jobului Viitorul coleg se va alătura echipei de Analiști Servicii Clienți, din Rețeaua de Magazine Enel, alături de care va promova serviciile și produsele campaniei, va identifica nevoile și va răspunde solicitărilor de suport ale clienților pentru a crea o experiență excelentă consumatorilor. Program de lucru: LUNI – VINERI / Full Time -8h/ziTe invităm să te alături echipei ENEL, dacă: Ai minimum 6 luni experiență pe o poziție similară: suport vânzări clienți, consultant vânzări, în domeniile: vânzări, comerț, retail, industrie energetică - reprezintă avantaj; Ai studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; Ai cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, E-mail, Internet, Salesforce) Ai atitudine pozitivă și dorinţa de a te dezvolta profesional.Responsabilități: Vei promova activ produsele și serviciile Enel și vei acorda suport și consultanță clienților din magazin; Vei realiza vânzări de produse și servicii din portofoliul companiei, către clienții existenți sau pros
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Business Sales Advisor Hunting-digital – Vodafone Romania


Descrierea jobului Recrutăm pentru că evoluăm! Rol: Dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți și potențialii clienți noi - medii și mari - în vederea atingerii obiectivelor de vânzări, în segmentul serviciilor mobile și fixe și a extinderii bazei de clienți. Program de lucru: L – V, full office, sediul Vodafone Globalworth Tower - BucureștiTe invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 2 ani experiență în vânzări directe către clienți persoane juridice, achiziția de conturi (FMCG, servicii - de preferat IT&C); Ai studii medii, finalizate cu diplomă de Bacalaureat, studiile universitare reprezintă avantaj; Cunoști limba engleză, la nivel conversațional; Ai abilități de comunicare, negociere și persuasiune, tenacitate, atitudine pozitivă și orientată către client. Responsabilități: Achiziționarea clienților noi (non-Vodafone) în segmentul serviciilor mobile și fixe; Identificarea oportunităților de business și înțelegerea nevoilor clienților; Monitorizarea activit
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vânzări - Consumer Electronics - Samsung RomÂnia


Candidatul ideal Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici!Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă; Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri; Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experiențe; Să empatizezi cu clienții și să le prezinți cele mai potrivite soluții în raport cu nevoile lor; Să fii implicat și responsabil în tot ceea ce faci și orientat către rezultate; Să cunoști limba engleză, la nivel mediu/avansat; Să ai cunoștințe de utilizare a pachetului MSOffice, la nivel mediu.Descrierea jobului Echipa SAMSUNG ROMÂNIA îți va oferi: Suport în procesul de induction - vom fi lângă tine dacă vei întâmp
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Business Sales Advisor Digital – Vodafone RomÂnia


Descrierea jobului Dacă ești pasionat de vânzări, ai abilități excelente de comunicare și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și orientată către succes, alătură-te echipei Vodafone și fii parte din transformarea digitală și inovația în domeniul telecomunicațiilor! Recrutăm pentru că evoluăm! ➢ Program de lucru: Full Office, L - V ; Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în vânzări B2B, relații clienți, preferabil în telecomunicații, tehnologie, retail, servicii pentru afaceri; Ai studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat - studiile universitare reprezintă avantaj; Cunoști limba engleză la nivel mediu/conversațional; Ai foarte bune abilități de lucru cu calculatorul (MS Office); Ai abilități analitice și comerciale și foarte bune abilități de ascultare și comunicare; Ești orientat către client și către identificarea soluțiilor.Responsabilități: Interacțiunea, telefonică, cu clienții business, identificarea nevoilor, consil
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari/​consilier Clienti– Enel


Descrierea jobului Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de Magazine Enel, alături de care va promova serviciile și produsele ENEL, va răspunde solicitărilor clienților si va dezvolta baza de clienti, prin identificarea și vizitarea potențialilor clienti, persoane fizice și juridice, în teren. Program de lucru:LUNI – VINERI / Full Time -8h/zi ; 08:00 - 17:00 Salarizare și beneficii:Pachet salarial fix + bonus lunar + bonus trimestrial corelat cu performanța;Sistem de comisionare care îți permite să îți creșți venitul lunar si trimestrial;Tichete de masă;Abonament clinica medicala;Decont transport;Oferte speciale la abonamente si terminale;Laptop, Telefon, TabletăOutfit de lucru;Program de induction pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Te invităm să te alături echipei ENEL dacă:Ai minimum 1 an experiență în vânzări D2D/B2B, in industrii precum: Energetică, Telecom, Imobiliară;Ai studii medii absolvite cu diplo
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Merchandiser /​ Lucrator Comercial


Descrierea jobului Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , supermarket, magazine de proximitate și Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile.Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + Bonus corelat cu indeplinirea obiectivelor lunare; Tichete de masă ; Tichete cadou pentru sărbătorile anuale ; Decont transport; Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companieiTe invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară - constituie avantaj; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză ș
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Reprezentant Vanzari Bucuresti Si Ilfov


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Customersupport Agent-romanian Speakers - On Site -bucharest


Candidatul ideal BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestDescrierea jobului BackOffice agent - ROMANIAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Merchandiser /​ Lucrător Comercial


Descrierea jobului Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , supermarket, magazine de proximitate și Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă:Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare;Ai experiență pe o poziție similară - constituie avantaj;Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților;Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Responsabilități:Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități;Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei;Vei implementa standardele de mercandizare;Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.Salarizare și beneficii:Pachet salari
INSTORE POWER PROVIDER SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.