Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2161 Locuri de Munca Sales representative - Joburi Sales representative

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2161 Locuri de Munca Sales representative - Joburi Sales representative

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales representative si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cauți un job?Noi îți oferim o carieră în vânzări!Te motivează faptul că fiecare interacțiune îți poate aduce un comision?Îți face plăcere să găsești soluții pentru toate nevoile?Ești o persoană energică, cu o bună capacitate de învățare și determinată să ajute?Hai în echipa noastră de vânzări!Alătură-te colegilor noștri din magazinele Orange, învață totul despre clienți, servicii și produse, telecomunicații, companie și trend-uri de dezvoltare și vei afla că “limitele” sunt concepte mentale pe care le poți depăși cu voință și cu susținere continuă din partea noastră.Descrierea jobului Ce trebuie să faciAplică la acest job, pregătește-te să comunici mult și să cunoști oameni din toate domeniile, să înveți și să primești recunoaștere pentru rezultatele tale!Vei fi responsabil pentru activitatea de vânzare și reținere a clienților Orange, prin:- Cunoașterea și înțelegerea temeinică a serviciilor, produselor și ofertelor Orange- Interacționarea politicoasă și prietenoasă c
ORANGE ROMANIA
Candidatul ideal - experienta in domeniul vanzarilor de anvelope - minim 2 ani;- studii medii/superioare;- foarte bune abilitati de planificare, comunicare si negociere;- initiativa, orientare catre client;- permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati:- promovarea si vanzarea produselor comercializate de firma;- prospectarea pietei si monitorizarea concurentei;- identificarea potentialilor clienti;- identificarea nevoilor clientilor si oferirea solutiilor tehnice optime;- atingerea obiectivelor de vanzari.Beneficii:- pachet salarial motivant;- masina de serviciu;- laptop, telefon mobil;- training profesional.
NEXXON
Candidatul ideal Daca…- Ai experienta in domeniul vanzarilor (avantaj, domenii asemanatoare)- Cunosti foarte bine diferite tehnici de vanzare- Cunosti limba engleza cel putin la nivel mediu, atat verbal cat si in scris – obligatoriu;- Detii o diploma de studii superioare economice sau tehnice- Esti tenace si luptator, motivate sa-ti atingi scopurile indiferent de obstacole- Esti organizat si structurat in actiunile tale, iti cunosti obiectivele- Dai dovada de abilitati interpersonale bine dezvoltate, mai ales in comunicarea si interactiunea cu ceilalti;- Esti capabil sa lucrezi independent pe sarcinile date si sa-ti respecti termenele asumate- Iti vine usor sa lucrezi cu date, sa formulezi concluzii, pe care apoi sa le pui in practica- Esti determinat si increzator, capabil sa exerciti influenta asupra interlocutorilor tai.- Esti un jucator de echipa- Iti place sa conduci, deci deplasarile nu sunt o problema pentru tine.… atunci esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Descrierea jobului
KARELIA UPOFLOOR
Candidatul ideal We are looking for a self-motivated candidate with excellent communication skills who will be able to deal with the customers and provide them high quality service.The person in this position will report to the Sales Manager and will be responsible for developing sales of the company's products on Romanian market.Our expectations: Minimum several years of experience in a sales role, preferably in FMCG, pharmacy or non-food companies. Experience in sales development across various sales channels. Good communication skills. High business culture in cooperation with other people. Practical experience and ability to build relationships with customers. Determination and focus on achieving sales targets. Very good computer skills in MS Office, especially Excel and Power Point. Driver's license and mobility. Knowledge of Romanian and English language (min. conversational level). Location - Bucharest.Descrierea jobului Responsibilities: Every day client meetings. Build
ALEBAZI SP.​ Z O.​O.​
Candidatul ideal Ne marim echipa si cautam o noua colega sau un nou coleg, care sa aiba abilitatile necesare sa dezvolte o afacere la nivel regional, cu unele dintre cele mai apreciate branduri internationale.Daca ai: experinta in vanzari, abilitati dе comunicare si dezvoltare dе relatii interumane, capacitatea dе a lucra atat individual, cat si in cadrul unei echipe, dorinta dе acumulare a cunostintelor noi si dezvoltare profesionala intr-un domeniu in care nu ai mai lucrat, initiativa si esti o persoana activa, care gaseste solutii pentru a-si atinge obiectivele, dorinta dе a reusi,Te invitam sa aplici pentru pozitia dе Area Sales Representative.Descrierea jobului Responsаbilitаti: Negociаzа si contractеаza, Dеzvolta relаtiilе comerciаlе cu аctualii si potеntialii cliеnti, Promoveаzа portofoliul propriu, Instruiestе pеrsonalul cliеntilor implicat in vаnzarea produselor companiei, Identifica si aplica solutii de crestere a vanzarilor la nivelul fiecarui client, Se asigura de respectar
Confidenţial
Candidatul ideal Căutam colegi talentați pentru echipa de vânzări din departamentul Telesales.Cine ești & ce știi să faci:Ești bun prieten cu limba română și limba engleză;Esti proactiv;Îți poți adapta discursul telefonic cu ușurință și poți empatiza cu clienții;Ai bune abilități de operare pe calculator;Ai experienta de lucru in CRM si Mediatel;Poți să identifici și să evaluezi rapid și ușor dorințele clienților;Experiența în Suport vânzări / Procesare comenzi / Vânzări call center poate fi unavantaj;Descrierea jobului Descrierea jobuluiCe vei face alături de noi:Vei promova imaginea, produsele și serviciile eJobs;Vei suna clientii eJobs si vei oferi consultanta pentru companii mici si mijlocii;Vei prelua mesajele clienților și le vei oferi soluții și alternative, prin telefon si email;Vei participa activ la dezvoltarea portofoliului alocat;Vei prospecta piata si vei aduce clienti noi in portofoliu.Cu ce te așteptăm:Salariu fix si bonus din vanzari;Negocierea salariului in functie de
eJobs
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba:- Abilitati dе vanzare, prezentare si negociere- Bune abilitati dе comunicare si interactiune- Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie- Perseverenta in atingerea obiectivelorDescrierea jobului - Identifica oportunitatile de vаnzarе (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toаte produsеle si serviciile OTP Bаnk Romаnia SA, аdrеsаtе pеrsoаnеlor fizice si pеrsoаnelor juridice- Ofera servicii de intermediere a vanzarii produselor si serviciilor bancare- Dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care va face parte- Colecteaza documentatia aferenta tipului de produs si depune dosarul la una din unitatile teritoriale ale OTP Bank Romania SA- Mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii acestora cu OTP Bank Romania- Participa in proiectele si activitatile repartizate de superiorul directBeneficii:- Program flexibil- Remuneratie lunara corelata direct cu rezultatele obtinute- Training pe produ
OTP ADVISORS
Candidatul ideal Pentru noul proiect (Fintrade) - Servicii financiare pentru persoane juridiceCompania cauta sa angajeze candidatul ideal:• Studii medii cu diploma de bacalaureat;• Experienta in vanzari directe;• Orientare catre atingerea obiectivelor;• Persoana organizata si disciplinata;• Permis de conducere - categoria B;• Disponibilitate pentru mobilitate si munca de teren;• Abilitati de comunicare, negociere si prezentare de produse financiare.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:​• Activitate numai cu persoane juridice;• Dezvolta un portofoliu propriu de clienti in zona alocata prin promovarea produselor financiare ale companiei;• Realizeaza obiectivele de vanzare si de colectare a creditelor acordate in piata;• Consolideaza portofoliul de clienti si participa activ la cresterea sa prin identificarea de noi oportunitati;• Asigura consultanta clientilor din portofoliu pe tot parcusul colaborarii;• Gestioneaza si administreaza documentele de tip contract dintre companie
iCredit
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor. Persoana dinamica, orientata catre client, cu bune abilitați de comunicare, negociere și vanzare Responsabilitate fata de munca proprie si orientare catre atingerea rezultatelor Atitudine pozitiva, personalitate optimista si motivata, Capacitate de organizare si prioritizare activitati zilnice, Bune cunoştinţe de utilizare PC, Permisul de conducere cat.B, constituie un avantaj.Descrierea jobului Gestionarea relatiei cu clientii directi si cu reteaua de distributie, identificarea nevoilor acestora Consilierea clientilor si comunicarea cu acestia; Negocierea conditiilor comerciale cu clientii; Urmarirea comenzilor clientilor, operarea si procesarea acestora in vederea finalizarii corespunzatoare; Intocmirea ofertelor comerciale Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti, Organizarea si gestionarea promotiilor, Identificarea nevoilor si tendintelor pietei, Monitorizarea si
PHS DUAL
Candidatul ideal Ce profil de candidat ne dorim? Experienta de peste 2 ani intr-o pozitie legata de vanzari B2B Diploma de licenta/master Abilitatea de a invata rapid concepte tehnice – IT savvy Abilitatea de a se conecta cu oamenii Abilitatea de a lucra intr-un mediu in continua schimbare Actioneaza rapid fara sa i se spuna ce sa faca si vine cu propuneri si idei noi Engleza - avansatDescrierea jobului Daca te intrebi care sunt responsabilitatile rolului… Sales lead development pentru Elian Solutions, parte din Bittnet Group Prospecteaza piata cu scopul de a identifica potentialul clientilor si de a-l fructifica Comunica in mod clar prospectilor valorile companiei si investigheaza nevoile acestora Programeaza intalniri si demo-uri pentru echipa de vanzari si ia parte la acestea Monitorizeaza/analizeaza clientii aflati in suport: analiza consumului vs abonament, propuneri de facturare, depasiri si prelungirea contractelor ajunse la scadenta. Activitatea va fi preponderent pe zona de le
ELIAN SOLUTIONS
Candidatul ideal ProfilCandidatul de succes va avea urmatorul profil: Studii superioare absolvite; Minim 2 ani de experienta in domeniu; Experienta in a mentine si a creste un portofoliu de clienti; Capacitatea de a construi cu usurinta relatii cu clientii si colegii, de a construi relatii eficiente pe termen lung; Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate; Abilitati de negociere, comunicare, prezentare; Capacitatea de a lua decizii cu usurinta, de a-si asuma responsabilitatea deciziilor si a initia actiuni; Cunoştinţe bune de operare Microsoft Office; Limba engleza – nivel mediu;Descrierea jobului Descrierea roluluiViitorul Area Sales Representative este responsabil de procesul de vanzare in relatie cu clientii companiei, raportand catre Directorul Comercial.Principalele responsabilitati: Cunoaste in detaliu produsele si serviciile oferite de catre companie: categoriile de echipamente, avantajele si specificatiile acestora, serviciile prestate si modul in care pot fi
FRESCO EXPERT
Descrierea jobului If you are looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in Cluj-Napoca, the Technical Sales Representative will Provide best technical support about Fluid Automation Products & Solutions to Customers, Sales Representatives, Business partners and Intermediaries; guarantee a positive Customer Experience managing speedy and knowledgeable responses that solve their problems; applying Company policies.IN THIS ROLE YOU WILL:* Handle technical enquiries for entire TopWorx portfolio: Switchbox, Sensors, Positioner, Accessories, Wireless, Mounting Solutions, as well as communication protocols (Hart, ASI, Profibus, FF, etc.)* Handle technical Requests for Quotation (RFQ); Europe wide;* Create and send offers (quotations) based on direct customer request (Input from field sales or by fax or mail request) with an indication of price, delivery time and availability; within Delegation of Authority;* Track offers to Customers, on behalf of Salesp
EMERSON
Candidatul ideal Are experienta relevanta in vanzari de minimum 2 ani;Obtine performanta in identificarea si realizarea portofoliului de clienti;Detine cunostinte in domeniul fotovoltaic;Are bune abilitati de comunicare, negociere, responsabilitate si corectitudine;Realizeaza obiectivele de vanzari si depune eforturi pentru a lărgi baza de clienţi;Detine cunostinte de operare PC, Windows, Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);Detine permis conducere categoria B;Respecta standardele, normele şi procedurile Companiei;Intocmeste rapoarte de activitate cu privire la intalniri, vizite si contacte.! Constituie avantaj cunoasterea mediului de afaceri local si a potentialilor consumatori de energie electrica.Descrierea jobului Reprezentantul de vanzari in teritoriu prospecteaza, identifica si contacteaza potentialii clienti in vederea vanzarii de sisteme fotovoltaice;Prezinta ofertele in conformitate cu procedurile si standardele Companiei;Participa la negocieri comerciale cu scopul de a
RENOVATIO SOLAR
Candidatul ideal - Technical background- Driving license cat. B- Advanced English is a must- Minimum 2 years experience in sales, experience in storage systems/ logistics branch will be an advantage- High interpersonal skills and outgoing personalityDescrierea jobului - Establishing business contacts- Maintaining good relations with existing customers- Customer needs analysis- Fulfilling the sales targets- Technical consulting- Project management- Reporting dailyBenefits:- Working in an international group- Opportunity to use the English language- Opportunities to develop new skills- Meal tickets- Company carTake advantage of this opportunity and send your CV to the email address: [email protected]
Gi Group Professional
Candidatul ideal Responsibilities:Sales-specific:Generating leadsActive participation in achieving the store's sales objectiveMeeting or exceeding sales goalsGiving sales presentations to a range of prospective clientsContinuously update professional skills and knowledge with professional publications, company-offered trainings and participation in professional networks Financial/administrative:Preparing weekly and monthly reportsHelping determine pricing schedules for quotes, promotions, and negotiationsObtaining deposits and balance of payment from clientsPreparing and submitting sales contracts for ordersMaintenance of up-to-date client records Organisational/coordinative:Coordinating sales efforts with marketing programsPromotion of company programsMaintain updated knowledge of showroom inventory, incl. furniture details and customization optionsKnowledge of the products sold, of the conditions of acceptance and launch of orders, of the conditions of payment and deliveryOfferin
BL STUDIO ASSOCIATES
Candidatul ideal Experienta pe o pozitie similara sau in vanzari directe constituie un avantaj - Business 2 Business Studii medii (studii universitare constituie un avantaj) Bune abilitati de vanzare si negociere Abilitati medii de lucru cu pachetul Office si de navigare pe internet (Googling is a sciene!) Perseverenta si motivatie in a indeplini targeturile lunare/trimestriale de vanzari Voce placuta si atitudine profesionista Descrierea jobului ​Decrierea job-ului: Documentarea online a potentialilor clienti pentru serviciile ITissimo si introducerea datelor in sistemul CRM Contactarea telefonica si/sau e-mail si prezentarea serviciilor potentialilor clienti SMB (Small and Medium Businesses) Documentarea activitatii depuse pentru fiecare potential client in parte Efectuarea de apeluri "follow-up" Generarea de lead-uri si stabilirea de intalniri pentru prezentarea serviciilor Serviciile sunt destinate doar persoanelor juridice de pe teritoriul Romaniei (companii mici si medii)Benefici
ITISSIMO MSP
Candidatul ideal Experienta in vanzari, precum si disponibilitate dе a-şi desfăşura activitatea în zona alocata; Promptitudine si claritate în luarea decizilor; Abilităţi sporite dе comunicare şi negociere; Ambiţios, dinamic, organizat şi responsabil; Cunostinte dе operare a pachetului Microsoft Office; Permis dе conducere, categoria B.Descrierea jobului Membrul retelei Pall-Ex din Mures cauta Area Sales Representative pentru locatiile lor, care: Dеzvolta relаtia cu cliеntii еxistеnti prin intаlniri de lucru periodice; Prezintа si promoveaza sеrviciile Pаll-Ex sub forma dе solutii integrаte аdaptatе clientilor din zona de responsabilitate în conformitate cu standardele şi politica comercială; Dezvolta portofoliul de clienti; Negociază şi urmăreşte derularea contractelor comerciale cu clienţii, respectarea condiţiilor contractuale; Urmareste si realizeaza obiectivele specifice;
PALLET EXPRESS
Candidatul ideal Suntem o firmă cu istorie din domeniul construcțiilor, ce dorește să își extindă activitatea de distribuție și în regiunea de Nord-Vest a țării. Rolul este perfect pentru tine dacă ești un om al vânzărilor, orientat pe atingerea rezultatelor, dornic să indentifice nevoile clienților și să îi consilieze înspre soluția potrivită. Ne dorim alături de noi un coleg responsabil, implicat și capabil să lucreze în echipă.Candidatul ideal are: Experiență de minimum 2 an în vânzări de distribuție a unor produce tehnice; Abilități de comunicare și negociere; Abilități de organizare și planificare; Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office); Permis de conducere categoria B; Disponibilitate de deplasare în proporție de 85% din timp pe teritoriul județelelor: AR; TM; CS; HD; GJ; MH.Descrierea jobului Responsabilitățile jobului: Prezentarea și promovarea produselor comercializate către depozite de materiele de construcții pe zona alocată; Dezvoltarea relaţiei cu clienţii ac
KADRA TECH
Candidatul ideal Ai abilități excelente de comunicare, negociere și persuasiune Relaționezi ușor cu oamenii și îți place să lucrezi în echipă Ai carnet de conducere categoria “B” Ești ambițios, dinamic și proactiv Ești pasionat și implicat în ceea ce faci și ești orientat către rezultate Cauți consecvență la locul de muncă.Descrierea jobului Nestlé Romania cauta un coleg pentru pozitia de Reprezentant Vanzari deschisa in Prahova.Descriere pozitie si responsabilitati: Conduci prudent pe ruta alocata si vizitezi magazine de tip IKA si TT. Ai o atitudine pozitivă și menții relațiile de lungă durată cu angajații și reprezentanții fiecărui magazin Verifici dacă marfa este aranjată corespunzător la raft Asiguri implementarea materialelor promoționale Gestionezi stocurile fiecărui magazin Încerci să dezvolți noi oportunități de vânzare în cadrul zonei tale alocate Te asiguri că este implementat planul lunar de vânzări.
NESTLE ROMÂNIA
Candidatul ideal Studii medii / superioare; Carnet de conducere categoria B; Minim 1 an experienta ca agent vanzari in FMCG; Cunostinte generale despre vanzari (locatii de tip Horeca ); Cunostinte generale de afaceri; Abilitati de prezentare si relationare; Abilitati de vanzare si negociere; Operare MS Office; Limba engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Scop:Este responsabil de realizarea obiectivelor de volum lunare la nivelul zonei alocate în care acţionează prin luarea de comenzi, implementarea actiunilor specifice de piata de marketing si trade-marketing, precum si creşterea şi consolidarea prezentei mărcilor la nivelul punctului de vanzare, cu scopul de a asigura maxima penetrare a pietei, cresterea volumelor de vanzari si atingerea nivelului necesar de profitabilitate. Aria sa de activitate este reprezentata de locatiile de tip HORECA din zona arondata.Responsabilitati: Viziteaza locatiile de consum Horeca si influenteaza procesul de efectuare a comenzilor cu scopul atingerii
BERGENBIER
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2161 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.