Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

701 Locuri de Munca in Suceava - Joburi in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

701 Locuri de Munca in Suceava - Joburi in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Scada (226271)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice de specialitate Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în activitatea de configurare, parametrizare și mentenanță echipamente și sisteme SCADA Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: IPSSM-02-DEE, PE029, normele și prescripțiile tehnice referitoare la automatizări, protecții și circuite secundare, regulamente de exploatare tehnică a rețelelor electrice de distribuție Cunoştinţe IT: Administrare și mentenanță sisteme SCADA (de preferință platformele Siemens Spectrum Power, Siemens Sicam PAS, Efacec CLP500) Administrare sisteme IT - cunoștințe OS Windows, LINUX, UNIX/Solaris; administrare rețele de comunicații de date – cunoștințe Cisco IOS, protocoale de rutare EIGRP, BGP Utilizare software de configurare și parametrizare SCADA pentru terminalele numerice de protecție și echipamentele IED produse de ABB, Siemens, Areva, Schneider, Efacec, Tavrida Administrare baze de date: Microsoft Access, MySQL Pachetul de programe
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Gestionar Santier Suceava


Candidatul ideal Nu căutăm omul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai:- Experienta profesionala specifica in santiere mari, constructii cladiri inalte.- Minim studii medii;- Cunostinte MS Office, MS Outlook;- Adaptabilitate si perseverenta;- Abilitati de comunicare clara si concisa;- Integritate si rabdare;- Meticulozitate;- Punctualitate si seriozitateDescrierea jobului Care ar fi task-urile tale?Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului;Participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie.Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din șantierul firmei;Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile;Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie pe șantier;Efectuează inventarieri lunare, trimestriale sau anuale ori la cererea conducătorului firmei, şi ori de câte ori este nevoie;Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ, calitativ şi sortimental cu cele specificate în actele de el
TRUTZI SRL

Contabil Junior (specialist /​cost Controller Junior)


Candidatul ideal Suntem în căutarea de viitori colegi care sa ocupe pozitia de Cost Controller Junior (sau Specialist cost controller/ Contabil junior/ Product cost controller) pasionat de contabilitate, dornic să învețe și să se dezvolte într-un mediu dinamic - pentru punctul de lucru din Rădăuți.Adresa este: Strada Austriei Nr. 1, 725400 RadautiDacă ești la început de drum în cariera ta în contabilitate și doresti sa te dezvolti si sa inveti, această poziție este pentru tine! Veți avea ocazia să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu profesional și să lucrezi alaturi de specialisti din domeniu.Alătură-te echipei noastre și aplica la anuntul de mai jos!Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoastem! :)Cerințe: Studii superioare finalizare: diplomă de licență în contabilitate, finanțe, administrarea afacerilor sau în domenii conexe. Minim 2 ani de experiență în controlul costurilor sau în roluri conexe de analiză financiară – reprezinta un avantaj.Competente si abilitati: Cunoașterea software-
SAVVY FINANCE S.​R.​L.​

Dispecer Transport


Candidatul ideal Dragi Dispeceri Transport,Am dori să consolidăm echipa Departamentului Transporturi cu un Dispecer cu bune abilități de comunicare, atent la detalii, pasionat de organizare și planificare!Cerințe: Experiență anterioară în domeniul transporturilor sau logistică Abilități excelente de comunicare și rezolvare a problemelor Capacitatea de a lucra sub presiune și de a lua decizii rapide Cunoștințe de operare PC și a programelor specifice (ex: Excel, platforme de monitorizare) sau ERPDescrierea jobului Rolul tău: Eficiența costurilor de transport va fi și rezultatul muncii tale. Rapiditatea cu care produsele noastre vor trece pragurile caselor clienților, va fi și contribuția ta prin buna planificare a rutelor flotei proprii și menținerea contactului cu terții.Beneficii acordate* Bonus de performanță, Tichete de masa, Decontare transport, Discounturi* Dezvoltare profesionala, Team-building, Traininguri de specializare, Cursuri de dezvoltare personalaDacă ești pasionat de dom
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 275 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Supervizor Vanzari Inghetata Suceava


Candidatul ideal - Experiență anterioară în vânzări și supervizare- Abilități excelente de comunicare și negociere- Cunoștințe solide în domeniul produselor lactate și a industriei de înghețată- Capacitatea de a coordona și motiva echipa- Pasiune pentru inovație și creștere într-un mediu competitivDescrierea jobului Responsabilități principale:- Stabilirea și Monitorizarea Obiectivelor: Activare, Vânzare, Incasare, Mercantizare, Inventar- Coordonarea și Gestionarea Echipei: stabilirea priorităților pentru agenții de vânzări, planificarea, organizarea și controlul activității agenților, supervizarea respectării politicii comerciale a firmei ,- Dezvoltarea și Implementarea Strategiilor de Vânzare: Propunerea și implementarea de noi campanii de promovare, identificarea modalităților de creștere a vânzărilor,- Raportare și Analiză: Întocmirea rapoartelor periodice de activitate, analiza periodică a vânzărilor și luarea de măsuri pentru creșterea acestoraOferim:- Lucru intr-o echipa tanara
BUCOVINA SA

Casier


Candidatul ideal Studii medii;Persoană atentă, organizată, responsabilă, disciplinată și punctuală;Experiența în activitatea de gestiune constituie un avantaj;Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipă;Abilități de operare PC;Reprezinta un avantaj daca a lucrat in FitofarmacieAtestat comercializare PPP-uriDescrierea jobului - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor;- oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor;- respectarea procedurilor interne privind incasarile;-operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar;-aprovizionarea produselor la raft;-atentie sporita;- asigurarea unui serviciu de calitate clienților, oferindu-le asistență și răspunsuri la întrebări-gestionarea corectă a numerarului și a documentelor financiare conform procedurilor interne-Menținerea curățeniei și ordinei în zona de lucru și la casa de marcatBeneficii oferite de noi:O politică salarială competitivă și motivantă;Un mediu de lucru dinamic, provo
DA BACCO SRL

Media netă estimată pe baza celor 858 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Medical Radiologie Imagistica


Candidatul ideal Cerinte:• Absolvent/a a Scolii Postliceale Sanitare cu specialitatea Radiologie si Imagistica;• Experienta operare CT /IRM;• Respectarea codului de deontologie profesionala si normele care reglementeza profesia de asistent medical in Romania;• Bun utilizator al computerului si va avea abilitati tehnice de lucru cu echipamentele.Descrierea jobului Responsabilitati:-Pregatirea echipamentelor pentru investigatiile medicale de radiologie -imagistica;-Achizitie imagini pentru examinarile de rezonanta magnetica si computer tomografie, pozitionare pacient pentru examinarile respective, administrare substanta de contrast, anamneza-Pregatirea si asistarea pacientilor pe parcursul investigatiei ;-Asigura completarea documentelor specifice pentru fiecare investigatie;
AFFIDEA ROMANIA SRL

Magaziner


Candidatul ideal Studii medii;Persoană atentă, organizată, responsabilă, disciplinată și punctuală;Experiența în activitatea de gestiune constituie un avantaj;Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipă;Abilități de operare PC;Cursul de motostivuitorist prezinta un avantajPermis de conducere categoria B;Domiciliul în Falticeni sau în zonele limitrofe.Descrierea jobului Participă la operațiuni de încarcare/descărcare a mărfii din depozit;Se ocupă de aranjarea mărfurilor pe rafturi;Realizează inventarele lunare/periodice;Asigură ordinea și curățenia la locul de muncă;Recepționează cantitativ și calitativ produsele de la furnizori, precum și mărfurilor eliberate din depozit;Organizează spațiul de depozitare pentru optimizarea stocării mărfurilor.Beneficii oferite de noi:O politică salarială competitivă și motivantă;Un mediu de lucru dinamic, provocator și o echipă de colegi care te vor susține!Dacă ești interesat/ă de acest job, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email
DA BACCO SRL

Media netă estimată pe baza celor 516 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Coordonator Limba Franceza


Candidatul ideal Lucrez în Europa SRL' își extinde echipa și are nevoie de tine! Căutăm o persoană cu viziune, capabilă să gestioneze cu agilitate nevoile angajaților noștri din Franța. Dacă ești pregătit pentru o călătorie plină de satisfacții profesionale, alătură-te nouă!Ce asteptari avem de la tine:-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă în limba franceză, pentru a interacționa eficient cu angajații și clienții din Franța.-Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele legate de adrese și deplasări, asigurând continuarea fără obstacole a proiectelor.-Abilități organizatorice puternice și atenție la detalii pentru a asigura o gestionare precisă a datelor și a informațiilor despre adrese și deplasări.-Flexibilitate și adaptabilitate în fața cerințelor urgente și a situațiilor neprevăzute.-Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan, menținându-și totuși calitatea și precizia muncii.Orientare către rezultate și abilitatea de a se a
LUCREZ ÎN EUROPA SRL

Area Sales Manager (asm )


Candidatul ideal - Persoana motivata cu experienta in vanzarea materialelor dе constructii- Comunicativ, serios, politicos- Persoana pro-activa orientata catre client si rezultate- Cunoscator a pietii locale si a companiilor din domeniu- Prezinta potentialilor clienti solutiile /produsele din portofoliul companiei ( argumente dе vanzare)- Spirit dе initiativa si o buna conlucrare in echipaDescrierea jobului - Mеntinеrea si dezvoltareа portofoliului de clienti in zona аrondatа- Promovаrеa si vanzarea mаterialеlor de constructii, implеmеntarеа politicii dе vаnzare a companiei in zona- Preluarea comenzilor si urmarirea incasarilor- Verificarea si coordonarea livrarilor impreuna cu departamentul logistic- Explica si consiliaza utilizarea materialelor promovate
LIDER SERVICII SRL

Medical Representative


Candidatul ideal Daca esti pasionat de domeniul medical, ai studii si experienta in domeniu, si bune abilitati de comunicare, ne-am bucura sa te avem in echipa Prisum!Pentru a ne asigura ca suntem angajatorul pe care il cauti, iar tu esti canditatul potrivit, te rugam sa vizualizezi anterior aplicarii anuntul nostru.Candidatul ideal: Absolvent studii superioare (Medicina, Farmacie, Biologie, Chimie, Biochimie constituie un avantaj); Minim 3 ani experienta in domeniu; ​​Experienta relevanta in promovarea medicala la medici de medicina umana, clinici medicale si farmacii; Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office; Foarte bune abilitati de comunicare, promovare si negociere; Atitudine proactiva, orientat catre rezultate, clienti si identificare de noi solutii; Capacitatea de analiza si atinge constanta a obiectivele intr-un mediu competitiv; Orientare catre performanta, rezultate si gestionarea eficienta a timpului, cat si incadrarea in termenele agreate; Permis auto Cat. B
PRISUM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Account Development Representative


Candidatul ideal Studii superioare Permis de conducere Cat. B Abilitati foarte bune de comunicare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor de minim 2 ani Gandire analitica si intelegere financiara Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)Descrierea jobului Responsabil de dezvoltarea clienților cu potențial ridicat de creștere in zona desemnată prin creșterea portofoliului, a cotei de spațiu și a locațiilor secundare pentru a maximiza volumele. Viziteaza zilnic un anumit numar de clienti, cu focus specific pe fiecare client Negociaza si asigura un nivel de executie in conformitate cu politicile PepsiCo Este responsabil de dezvoltarea clientilor prin cresterea portofoliului si prin obtinerea de plasari suplimentare Transmite zilnic rapoarte de vanzari in vederea optimizarii procesului si a strategiei de vanzari Mentine continuu relatia cu clientii si le ofera asistenta si solutii de rezolvare optima a situatiilor dificile Interactioneaza cu echipa de va
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL

Sales Asisstant - Tom Tailor - Suceava Iulius Mall


Candidatul ideal ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului CE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Bonuri de masă• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezon
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Expert Creditare Pf - Cluj,​ Suceava


Candidatul ideal 🧩 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut:Ai minimum 2 ani experiență bancară (vânzare produse PF, inclusiv credite ipotecare și fonduri de investiții).Știi ce înseamnă asertivitatea și o folosești mereu în discuțiile cu oamenii.Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte.Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe.Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📅 O zi normală în rolul acesta:Ai grijă de actualii tăi clienți din portofoliu și cauți activ și să-l extinzi.Acorzi atenție clienților tăi și organizezi săptămânal discuții cu ei.Știi exact ce nevoi au clienții și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei.Îți găsești motivația în reușită vânzării tuturor produselor PF, în special credite garantate, fonduri de investiții și soluții digitale.Colaborezi cu celelalte canale de distribuție și subsidiare din grup.🔆 Ce îți oferim noi?O industrie stabilă și
RAIFFEISEN BANK SA

Inginer Electric/​ Eneregtic


Candidatul ideal Studii superioare tehnice - electrotehnică/ energetică/ automatizări/ IT Cunoștințe de electrotehnică și electronică Cunoştinţe de limba engleză şi/ sau germană Cunoştinţe avansate Microsoft Office (Access, Excel, Word, Power Point, Outlook) Atitudine proactivă, gândire analitică şi capacitate de sinteză Abilităţi de comunicare, organizare şi coordonare Disponibilitate de a lucra în schimburi Descrierea jobului Desfăşurarea activităţii de întreţinere şi reparaţii a maşinilor, utilajelor, instalaţiilor şi echipamentelor din cadrul secţiilor de producţie conform planului de întreţinere şi reparaţii Depanarea instalaţiilor de automatizare Monitorizarea proceselor industriale folosind programe de vizualizare Proiectarea circuitelor electrice, administrarea şi corectarea schemelor electrice ale instalaţiilor de automatizare Oferim Oferim un loc de muncă ce se caracterizează prin diversitate și responsabilitate într-o companie multinațională Inducție și instruire specifică A
EGGER ROMANIA SRL

Asistent Vanzari Backoffice


Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate.Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: capacitatea de a se adapta ușor, punctualitate și răbdare orientare către client bune abilități de comunicare, abilități de negociere; lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externiDescrierea jobului Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare Urmărește rezervarea ofertelorCe oferim:Contract de munca pe perioadă nedeterminată;Salariu motivant;Suport constant pe parcursul desfășurării activității;Tichete de masă;Tichete cadou, în condiţiile legii;Abonamente Bookster-cărţi şi articole online;Coffee break room în cadrul firmei;Trainingur
TRUTZI SRL

Responsabil Rsvti


Candidatul ideal Studii: Inginer mecanic;Autorizat ISCIR in meseria de Responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (RSVTI);Cunoștințe relevante a legislației in vigoare referitoare la domeniul ISCIR;Nivel experiența: minim 3 ani experiența în domeniul instalatiilor industriale de ridicatInteres pentru perfecționarea profesională;Capacitate de organizare a muncii;Disponibilitate pentru deplasari in tara:Seriozitate;Responsabilitate;Adaptabilitate; Descrierea jobului Identificarea tuturor instalaţiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR ale deţinătorului;Pregatirea şi asigurarea condiţiilor pentru realizarea verificărilor tehnice a instalaţiilor/echipamentelor aflate sub incidenta ISCIREfectuarea demersurilor necesare în vederea autorizării funcţionării instalaţiilor/echipamentelor pentru care autorizarea funcţionării se face de către ISCIRInregistrarea tuturor echipamentelor/instalaţiilor deţinătorului supuse autorizării ISCIR, la inspecţia teritorială de care apa
SYMMETRICA SRL

Manager Transporturi


Candidatul ideal Am dori să consolidăm echipa Departamentului Logistică cu o persoană pasionată de transporturi care poate îndeplini următoarele criterii: Studii superioare finalizate Deținerea unui certificat manager transporturi reprezintă avantaj Experiență minimă de 2 ani într-o poziție de coordonare echipă transporturi Experiență ca dispecer Experiență în lucrul cu Bursa de transporturi Cunoașterea INCOterms Cunoașterea achizițiilor serviciilor FTL & LTL, FCL&LCL Cunoașterea prevederilor legale din domeniul transport rutier intern&internațional, maritim Cunoașterea procedurilor vamaleDescrierea jobului Rolul tău: Vei fi managerul care va inspira și va conduce cu o direcție clară echipa de transport (dispeceri, șoferi) Vei fi cel/cea care va face strategie din orice obiectiv, vei optimiza costurile de transport și vei manageria flota auto Vei avea o influență majoră în dezvoltarea performanței individuale, și implicit, la creşterea performanţei echipei tale
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant vanzari:Experienta relevanta in vanzari (experienta in domeniul farmaceutic este considerata un avantaj);Orientare spre rezultat;Flexibilitate;Spirit de echipa;Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;Carnet de conducere – categoria B.Descrierea jobului Reprezentant vanzari:1 post - pentru judetele Iasi, Suceava, Botosani- efectueaza vizite la toti clientii din zona sa (farmacii), in concordanta cu ruta si frecventa de vizitare stabilite;- asigura o prezenta constanta a produselor la toti clientii din zona sa si urmareste evitarea aparitiei situatiilor „Out of stock”;- urmareste sa construiasca o relatie de afaceri pe termen lung cu toti clientii din zona sa.
SLAVIA PHARM SRL

Media netă estimată pe baza celor 2990 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Asistent Vânzări Backoffice


Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate.Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: capacitatea de a se adapta ușor, punctualitate și răbdare orientare către client bune abilități de comunicare, abilități de negociere; lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externiDescrierea jobului Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare Urmărește rezervarea ofertelorCe oferim:Contract de munca pe perioadă nedeterminată;Salariu motivant;Suport constant pe parcursul desfășurării activității;Tichete de masă;Tichete cadou, în condiţiile legii;Abonamente Bookster-cărţi şi articole online;Coffee break room în cadrul firmei;Trainingur
TRUTZI SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Suceava?

Salariul mediu net in Suceava este de 3 000 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 200 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Suceava?

In prezent avem disponibille 701 locuri de munca in Suceava.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.