Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

335 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

335 Locuri de Munca Asistent manager - Joburi Asistent manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal PUNCT DE LUCRU: CRAIOVA Caracter dinamic, se adapteaza usor in diverse situatii Atitudine pozitiva si caracter neconflictual Experienta in domeniu Cunostinte IT (Office, Excel, etc) Bun conducator auto Personalitate deschisa, foarte bune abilitati de comunicare - sa relationeze usor cu potentialii clienti PunctualitateDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor care doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului, cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Jobul presupune in principal, relationarea cu clientii, activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), xerox si scanare documente; intocmește facturile către clienți și urmărește încasările clienților,organizează agenda directorului şi primește vizitatorii sau colaboratorii,
TARVOS GENERAL CONTRACTOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Companie cu activitate import - export angajeaza persoana pentru postul de secretara / asistent manager pentru perioada nedeterminata.Profilul candidatului: cunostinte comunicare, limba engleza nivel avansat, operare PC/Office, carnet cat B. reprezinta un avantaj Experienta nu este obligatorie.Descrierea jobului Asigura comunicarea intre companie si parteneri/clienti.Beneficii: Salariu atractiv, Telefon serviciu.
BLUE MARINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale;Abilitati de comunicare orala si in scris;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Descrierea jobului Beneficii:- Tichete de masa;- Lucru intr-un mediu placut;- Stabilitatea locului de munca- Stabilitate financiara
CENTRAL SERVICE INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Experiență anterioară într-o poziție similară sau abilități administrative relevante;Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, în special Excel, Word, Outlook);Abilități de organizare și gestionare a timpului;Atenție la detalii și precizie în activități;Abilități excelente de comunicare orală și scrisă în limba română;Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfârșit fără a necesita solicitări constante;Cunoașterea limbii engleze;Deținerea obligatorie a permisului de conducere categoria B.Descrierea jobului Asigurarea unui suport administrativ eficient pentru echipa de vânzări și management;Gestionarea corespondenței și a comunicărilor interne și externe;Organizarea întâlnirilor, programărilor și a documentelor de birou;Menținerea unui sistem ordonat de arhivare și gestionare a documentelor;Coordonarea activităților administrative pentru a asigura un flux de lucru eficient;Realizarea sarcinilor fără necesitatea unor solicitări constante, arătând inițiativă în c
WEST CO IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3662 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Postul disponibil în cadrul agenției este asistent manager, căutăm persoană responsabilă și dinamică care să îndeplinească următoarele atribuţii: - nivel avansat de limba engleză sau franceză; - persoană dispusă să învețe lucruri noi legate de gestiune, închiriere apartamente; - . Se oferă salariu fix + bonusuri în funcție de nivelul de implicare. . Se lucreaza de la birou (zona Parcul Carol) și pe teren (doar în centru ). Descrierea jobului Cunostinte bazice Pc : Word, Excel, etc. - redacteză contractele și facturile pentru clienți; - caută oferte adaptate nevoilor clienților și le transmite acestora; - păstrează legătura cu clienții; - preia apeleuri telefonice şi programează întâlniri; - realizează diferite rapoarte financiare; - întocmeşte documente de contabilitate primară.
IDEALMAISON VERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce trebuie sa aduci cu tine (altii spun „cerintele de baza”):• Diploma de absolvire a unei facultati de studii economice• Calm, creativitate, siguranta• Dorinta de a face parte dintr-o echipa de profesionisti si de a pune in practica un sistem coerent si profesional de asistenta virtuala• Ambitia de a obtine rezultate imediate si concrete• Competențe aprofundate in cunoașterea programelor Microsoft Office• Cunostințe medii de limba engleza• Cultivarea calitatii si focus pe solutii eficiente, diferite, rapide si simple• Sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa.Descrierea jobului Ce te asteapta (altii spun „abilitatile si competentele de baza ale postului”):• Redactare contracte si oferte comerciale pentru companie si clientii companiei.• Intocmire deconturi de cheltuieli, registrul de casa, buget previzionat si realizat, cash-flow.• Plasare comenzi si emitere facturi.• Efectuare plati catre furnizori si bugetul statului pentru companie si clientii co
TE ASIST VIRTUAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3658 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Asistent manager de magazin in orasul Constanta Daca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilIN AFARA DE SALARIU BUN OFERIM SUPLIMENTAR SI: Imbracaminte de lucru; Conditii excelente de munca intr-un mediu modern si de technologie inalta Mediu de lucru prietenos si sanatos Relatii de munca in deplina conformitate cu legislatia romanaAvem incredere ca oamenii sunt cea
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Descrierea jobului Candidatul Ideal Educaţia necesară: Studii superioare sau postliceale; Experienţă în domeniu: Minim 1 an de experienţă în domeniu sau pe poziție similară; Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Publishare, Outlook);Altele: Abilităţi deosebite de comunicare şi relaționare interpersonală; Abilităţi deosebite de organizare și planificare; Grad înalt de responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă; Abordare pro-activă şi creativă de rezolvare a problemelor; Angajament profesional la nivel ridicat; Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; Permis de conducere categoria B.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3661 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager/​ Secretara


Candidatul ideal MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL este companie care s-a remarcat in domeniul : import si distributie pe piata romaneasca si UE a produselor chimice , fiind unul dintre cei mai importanti operatori in acest sector . Sediul societatii este in Bucuresti, Sos. Pipera nr.61, sector 2Cerintele noastre pentru aceasta pozitie sunt: Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor Cunostinte MS Office si Internet Sociabil si comunicativ Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat; Cunostinte de limba engleza. Studii medii/superioare Persoana serioasa si corectaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale pentru aceasta pozitie vor fi: Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente, transmite la timp documentele
MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL

Asistent Manager Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Experienta de min. 5-7 ani pe o pozitie similara Foarte bune capacitati de comunicare Persoana proactiva, echilibrata, cu simt al raspunderii si integritate Comportament asertiv si empatic Capacitatea de a gasi solutii, organizarea si sistematizarea informatiilor, atentie distributiva Autoperfectionare, creativitate Foarte bune capacitati de negociere Excelente abilitati de utilizare a aplicatiilor online, PC-MS Office, si altele. Sa scrie si sa vorbeasca fluent limba engleza Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Asigura suport pentru intocmire rapoarte economice si suport contabilitate Negociaza termene si conditii in contracte cu colaboratori, executanti, clienti Productivitate, respectiv foarte bune capacitati de lucru cu aplicatii/competente digitale Vorbire avansat/fluent limba engleza Redactare documente si corespondenta in limba engleza Disponibilitate la program de lucru prelungit Implementeaza, coordoneaza si supervizeaza sarcinile si atributiile i
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Asistent Manager Logistica


Candidatul ideal SC TOYA ROMANIA SA ISI MARESTE ECHIPA!!!Candidatul idealPersoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;Abilitati de comunicare orala si in scris;Limba engleza la nivel conversational;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:- Promovarea imaginii firmei, prin activitatea pe care o desfasoara;- Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru;- Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ;- Intocmirea de rapoarte excel;- Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului;- Oper
TOYA ROMANIA SA

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Asistent Manager- Departament Comercial


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte limba engleza; Operare PC: Word, Excel, baze de date; Gandire analitica si memoria cifrelor; Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris; Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii; Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre; Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei; Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii; Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali; Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Experienta relevanta pe o pozitie de Asistent Manager/Contabil PrimarLimba engleza: nivel mediu/avansatCunostinte de Microsoft Office si SmartBillStudii superioare finalizatePersoana organizata si sociabilaAbilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionaleDescrierea jobului Contabilitate primara: intocmire de facturi, verificare plati, inregistrare facturi de la furnizoriPreluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea contractelor, corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor/clientilor Diferite activitati administrativeIntocmirea de oferteIntocmirea situatiilor clientilor, furnizorilorElaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de managementMentinere relatie cu furnizorii – medicina muncii, SSM
ALPHA PROJECT S.​R.​L.​

Asistent Manager - Apahida


Candidatul ideal Assistant Manager in Apahida, Cluj County You are passionate about making an impact and always act with integrity. You continuously push yourself to achieve new goals and are not afraid to question the status quo by proposing creative solutions to problems.For this role you will need: Secondary/higher education 2-3 years of experience in a similar position Advanced knowledge of English PC knowledge: Ms Office (Excel, Power Point and Word) Organization, prioritization, and planning skills! Communication skills!InitiativeDescrierea jobului This role is responsible for providing support to the organization by performing administrative tasks, making sure all the relevant data is accurate, updated, and maintaining good communication with the General Manager and other departments.Are you interested in taking your career to the next level?If yes, we encourage your application for this position of Assistant ManagerWhat you will do:Support General Manager’s participation in var
KAPAMED INTERNATIONAL SRL

Asistent Manager Magazin


Candidatul ideal Valoris HR Solutions, parte a grupului Valoris Center, este motorul inovării în lumea resurselor umane. Ne ocupăm de tot ce înseamnă recrutare, payroll, administrare și leasing de personal. În prezent, recrutam pentru unul din partenerii noștri, un retailer recunoscut la nivel global.Brandul promovat se regăsește în peste 100 de țări și numără mai mult de 5000 de magazine. Unele din cele mai faimoase locații fiind în New York, Paris și Londra.Suntem în căutarea unui coleg pentru rolul de:Asistent Manager Magazin Te încurajăm să aplici dacă:Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻Descrierea jobului Resposabilități: Vei conduce și motiva echipa pen
VALORIS HR

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Asistent Manager - Mogosoaia,​ If


Candidatul ideal Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Outlook, Office (Word , Excel);Cunostinte de limba engleza (nivel mediu - scris si conversational);Abilitati de planificare si organizare a activitatilor;Capacitate de intelegere si transmitere de informatii;Spirit de observatie dezvoltat, atentie concentrata si distributiva;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana;Punctualitate, seriozitate si profesionalism;Capacitate de lucru in echipa;Experiența anterioară în posturi similare (secretariat, alte posturi office);Studii medii sau superioare;Descrierea jobului Activitati administrative si de secretariat;Activitati de contabilitate primara;Verificare stocuri, comenzi catre furnizori;Efectuare programari, planificari, activitati logistice;Redactare documente, contracte , prezentari , rapoarte, evidente;Organizarea corespondentei si arhivare documente;Ce oferim:Mediu de lucru placut, echipa dinamica;Pachet salarial atractiv (salariu + tichete de masa);Prime d
RADA INSTAL S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 335 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.