sofer - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
sofer - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria comunei Recea-Cristur, judetul Cluj Expira in 2025-12-22
Locatie
Cluj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria comunei Recea-Cristur - sediul Recea-Cristur, str. Eroilor, nr. 5, jud. Cluj, tel: 0264-227.528, (www.recea-cristur.ro) organizeaza concurs pentru ocuparea, pe durata nedeterminata, a unei functii contractuale de executie vacanta.
1. Denumirea postului si a compartimentului de munca: sofer, treapta profesionala I - 1 post vacant la Compartimentul Administratie.
1.1. Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
2. Concursul se desfasoara in conformitate cu Hotararea de Guvern nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
3. Conditiile generale si specifice prevazute in fisa postului:
3.1. Nivelul studiilor: studii medii (conform Legii invatamantului preuniversitar din 4 iulie 2023, actualizata);
3.2. Vechime in specialitatea studiilor: 1 an;
3.3. Cerinte specifice: permis de conducere categoria B, vechime minim 1 an in categoria B, munca de teren, delegari, deplasari.
4. Conditii necesare ocuparii posturilor contractuale vacante/temporar vacante:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca si capacitate deplina de exercitiu;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
5. Probele/etapele de concurs: etapa selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si proba interviu.
6. Locul, data si ora desfasurarii probelor:
- selectia dosarelor de concurs (afisare rezultate): 23.12.2025, la sediul institutiei
- proba scrisa: 08.01.2026, ora 09:00 - la sediul institutiei
- interviul: 13.01.2026, ora 09:00 la sediul institutiei
7. Calendarul de desfasurare al concursului:
09.12.2025 -22.12.2025 - ora 14:00 perioada de depunere a dosarele de concurs
23.12.2025 afisare rezultate selectie dosare
24.12.2025 depunere contestatie rezultate selectie dosare
29.12.2025 afisare rezultate contestatii selectie dosare
08.01.2026 - ora 09:00 data desfasurarii probei scrise
08.01.2026 afisare rezultate proba scrisa
09.01.2026 depunere contestatii proba scrisa
12.01.2026 afisare rezultate contestatii proba scrisa
13.01.2026 - ora 09:00 data de desfasurare a interviului
13.01.2026 afisare rezultate interviu
14.01.2026 depunere contestatii interviu
15.01.2025 comunicare rezultate contestatii interviu
15.01.2025 comunicare rezultate finale
Rezultatele, la fiecare proba, vor fi afisate la sediul institutiei si pe pagina de internet www.recea-cristur.ro.
8. (1) Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si/sau in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
(2) Formularul de inscriere la concurs si model curriculum vitae sunt disponibile pe site-ul institutiei www.recea-cristur.ro, impreuna cu anuntul de concurs.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b), c) si d), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale.
In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, dupa caz, a extrasului de pe cazierul, anterior datei de sustinere a probei scrise sau, dupa caz, a probei practice.
(6) Certificatul de cazier judiciar poate fi solicitat si obtinut de catre candidati online, accesand pagina www.caziere.ro .
(7) Dosarele de concurs se depun la registratura institutiei sau pot fi transmise de candidati prin serviciul de curierat rapid sau posta electronica, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs.
(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin serviciul de curierat rapid sau posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia.
Documentele prevazute la literele a), f)-h), se depun in original la dosarul de inscriere la concurs, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de desfasurare al concursului.
(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format pdf cu volum maxim de 10 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Candidatii declarati respinsi vor depune, prin registratura institutiei, personal sau la adresa de email [email protected] o cerere prin care vor solicita documentele depuse in original la dosarul de concurs. Pentru ridicarea acestora se vor prezenta la sediul institutiei.
BIBLIOGRAFIA si TEMATICA:
1. Constitutia Romaniei, republicata
cu tematica Constitutia Romaniei, republicata
2. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati,
republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
4. Partea VI, titlul III, capitolul I din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica partea VI, titlul III, capitolul I din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare.
5. Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca;
cu tematica Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca: cap. IV - Obligatiile lucratorilor: art. 22 si 23
6. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumuri publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
cu tematica O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumuri publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. H.G. nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumuri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica H.G. nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a O.U.G. nr. 195/2002 privind circulatia pe drumuri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Pentru toate actele normative mai sus mentionate in cadrul Bibilografiei si Tematicii, forma valabila se considera aceea avand toate modificarile si completarile ulterioare, pana la ziua publicarii anuntului.
Atributiile prevazute in fisa postului:
1. asigura buna functionare a autovehicolului din dotare, executa lucrarile de intretinere si mici reparatii ce nu necesita unitate specializata SERVICE, intretine curatenia interioara si exterioara a masinii;
2. raspunde de corespondenta dintre numarul de kilometri parcursi si inscrierea lor in foaia de parcurs, astfel incat necesarul de carburant sa fie direct proportional distribuit si aprobat;
3. asigura transportul personalului primariei Comunei Recea-Cristur si al materialelor necesare bunei desfasurari a serviciilor din cadrul acestuia in conditii de siguranta maxima;
4. se asigura de integritatea actelor personale si ale autovehicolului. De asemenea se va asigura ca termenul de valabilitatea al asigurarilor, al inspectiei tehnice periodice si a taxei de drum sa nu se depaseasca, atentionand persoana responsabila cu intocmirea actelor necesare, cu cel putin o luna inainte de expirarea acestora;
5. refuza pornirea in cursa cand este obosit sau vehicolul prezinta defectiuni la sistemul de franare, directie sau altele, care pot produce accidente;
6. se va ingriji de economisirea de carburant, printr-o conduita de conducere neagresiva si oprirea functionarii motorului in momentele de stationare a automobilului;
7. va cunoaste si aplica cu strictete instructiunile prevazute in foile de parcurs si raspunde de exactitatea si legalitatea actelor intocmite;
8. executa si alte sarcini date de catre seful ierarhic sau conducerea Primariei pentru realizarea obiectivelor si activitatilor organizate de institutie(exemplu: alegeri locale, parlamentare si prezidentiale, manifestari publice....);
9. asigura conditii corespunzatoare si starea tehnica a masinii pentru transportul de persoane si materiale;
10. executa, cand nu este in cursa, lucrari de intretinere, curatenia la masina din dotare si la garajul unitatii;
11. in cazul unor disfunctionalitati sau avarii, care sunt de natura producerii unor pagube, anunta seful ierarhic sau conducerea Primariei, luand masuri in limita competentei profesionale (instalatii de gaz, apa, electricitate si caldura);
12. la aparitia unor incendii, in sectorul lui de activitate, ia primele masuri de stingere a focului, folosind dotarea PSI, de salvare a bunurilor si anunta ofiterul de serviciu;
13. sesizeaza sefii ierarhici despre orice fapta menita sa prejudicieze patrimoniul institutiei sau cu privire la alte fapte privind incalcarea RI al institutiei;
14. are obligatia incunostiintarii sefului ierarhic despre producerea oricarui eveniment deosebit, petrecut, in timpul exercitarii atributiilor de serviciu, in sectorul repartizat;
15. sa nu foloseasca dotarile si materialele incredintate, in scopuri personale.
PRIMAR
RUS LAURIAN-ALEXANDRU
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.