Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

454 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

454 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
PRIMARIA SECTOR 2

Expert Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: EXPERT ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ORGANISMUL INTERMEDIAR REGIONAL PECU REGIUNEA VESTExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
ORGANISMUL INTERMEDIAR REGIONAL PECU REGIUNEA VEST

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTIExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTIExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: Administratia Serviciului Public de Salubrizare Sector 6Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADMINISTRATIA SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE SECTOR 6

Referent De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: TOTUL VERDE SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
TOTUL VERDE SA

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DGASPC Sector 6Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DGASPC SECTOR 6

Referent De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: TOTUL VERDE SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
TOTUL VERDE SA

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA DEZVOLTARE SERVICII PUBLICEExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: FOCSANI
DIRECTIA DEZVOLTARE SERVICII PUBLICE

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTIExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
PRIMARIA MUNICIPIULUI PITESTI

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SIBIU - CONSILIUL LOCAL AL MUN SIBIUExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: SIBIU
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SIBIU - CONSILIUL LOCAL AL MUN SIBIU

Administrator societate


Companie verificată
Aplica rapid
În conformitate cu OUG 109/2011 actualizată si HG 766/2016, anuntăm declansarea concursului pentru un post de administrator al societatii noastre.Dosarele se depun in maxim 30 de zile de la publicarea anuntului pe adreaa de mail a societatii sau la sediul din Codlea, str. Fabricii nr 11.
Servicii de Gospodarire Magura Codlei SRL

Administrator cladire/​sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei;  tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL

Administrator


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Angajam administrator și sef restaurant pentru un complex din Costinesti, DOAR cu experienta in domeniu!Se ofera cazare, masă , contract de munca ,seriozitate ,posibilitatea de a colabora pe termen lung.Salarizarea conform experienței!Numar contact - telefon afisat!Vă rugăm să ne contactați doar dacă aveți experiență și sunteți persoane serioase! Mulțumesc si spor la muncă tuturor!
Complex Poienita Costinesti

Administratori de pensiune montană - Cabana LA CRISTIAN


Companie verificată
Aplica rapid
Sunteți o familie/cuplu pasionați de munte și vă pricepeți să administrați o pensiune pentru turiști? HR Design recrutează pentru Cabana LA CRISTIAN din Vârful lui Roman, localitatea Horezu, o familie/un cuplu pentru Administrare Pensiune Montană! Pentru a vă desfășura activitatea, e important:* să vă placă să vorbiți cu oamenii, să fiți ospitalieri și gospodari* să fiți organizați și să știți să vă planificați activitățile de zi cu zi* să fiți prevăzători, dar să știți să rezolvați problemele atunci când apar* să aveți cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză (un avantaj)* să aveți carnet de conducere categoria B Reprezintă un avantaj, dacă aveți deja o experiență de minim 1 an în domeniul administrării de pensiuni/cabane etc. la munte. Iată, în mod concret ce veți face:-asigurați prezența fizică în locația pensiunii timp de 2 săptămâni/lună, în tot timpul anului-administrați patrimoniul pensiunii: activități de curățenie, inventar, întreținere de mobilier și echipament
HR Design Consulting

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune- Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte – constituie un avantaj.-Absolvirea unei facultati cu profil economic, constituie un avantajDesc
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul consultanței pentru fonduri nerambursabile sau în managementul proiectelor finanțate din surse europene sau naționale. Cunoștințe solide despre procedurile de accesare a fondurilor nerambursabile și despre cerințele specifice ale diferitelor programe de finanțare. Abilități excelente de comunicare și negociere, precum și capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a respecta termene stricte. Orientare către rezultate, atenție la detalii și capacitatea de a găsi soluții creative la problemele întâmpinate. Cunostinte avansate in utilizarea MS Office: Word, Excel, Outlook. Cunostinte in domeniul economic constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități: Identificarea si prezentarea programelor de finanțari nerambursabile pentru clienții noștri și analiza compatibilității cu nevoile și obiectivele acestora. Elaborarea și depunerea planurilor de afaceri complete și competitive, în conformitate cu cerințele specifice ale programe
REIDEN BUSINESS CONSULTING S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 454 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.