Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

569 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

569 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
PRIMARIA SECTOR 2

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 2

Consilier Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA SECTOR 2Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
PRIMARIA SECTOR 2

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Referent De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: TOTUL VERDE SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
TOTUL VERDE SA

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADP SECTOR 6Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ADP SECTOR 6

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA MUNICIPIULUI BISTRITAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BISTRITA
PRIMARIA MUNICIPIULUI BISTRITA

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCAExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: D.G.A.S.P.C. CLUJExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
D.​G.​A.​S.​P.​C.​ CLUJ

Referent De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: REFERENT DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE TRANSELECTRICA SA SUCURSALA TERITORIALA DE TRANSPORT TIMISOARAExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TIMISOARA
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE TRANSELECTRICA SA SUCURSALA TERITORIALA DE TRANSPORT TIMISOARA

Inspector De Specialitate În Administratia Publica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: INSPECTOR DE SPECIALITATE ÎN ADMINISTRATIA PUBLICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DGASPC Sector 6Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DGASPC SECTOR 6

Expert Administrația Publică - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Consiliul Fiscal Expira in 2024-03-25 LocatieBucuresti NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii nationale CategorieFunctie contractualaAnunt 3 posturi Expert, Expert administratia publica, norma intreaga, durata nedeterminata, Conditii specifice de ocupare a postului: detinerea unei diplome de licenta in economie; cunostinte solide de macroeconomie, finante publice, fiscalitate; cunoasterea aprofundata a limbii romane si o buna cunoastere a limbii engleze; cunostintele de utilizare Eviews si Matlab (sau echivalente) constituie un atu; capacitate de analiza, sinteza, redactare coerenta si lucru in echipa; sa nu aiba inscrieri in cazierul judiciar. Conditii de vechime in specialitatea studiilor pentru acordarea gradelor profesionale: fara conditii de vechime, Expert Debutant, minim 1 an vechime, Expert gradul II, minim 7 ani vechime, Expert gradul IA. Inscrierea la concurs se va face in perioada 08.03.2024 - 25.03.2024, inclusiv. Inscrierile se fac personal la Secretari
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Office Administrator - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să planifici, organizezi și să comunici cu o echipă de experți într-un mediu profesional la standarde înalte?HR Design recrutează pentru clientul său - o renumită companie de consultanță în management, în domeniul standardelor de calitate și a siguranței în industria alimentară, din București - un Office Administrator! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii medii sau superioare* să îți placă să lucrezi cu informații specifice* să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine* să respecți procedurile de lucru* să ai cunoștințe de operare pe calculator - Microsoft Office* să cunoști limba Engleză la nivel avansat Reprezintă un avantaj, dacă:* ai cel puțin 2 ani experiență în domeniul secretariatuluiIată, în mod concret ce vei reuși să faci:redactezi și transmiți oferte către potențialii clienți, conform structurilor stabilite de managementul companiei; urmărești și informezi despre feedback-
HR Design Consulting

Administratori de pensiune montană - Cabana LA CRISTIAN


Companie verificată
Aplica rapid
Sunteți o familie/cuplu pasionați de munte și vă pricepeți să administrați o pensiune pentru turiști? HR Design recrutează pentru Cabana LA CRISTIAN din Vârful lui Roman, localitatea Horezu, o familie/un cuplu pentru Administrare Pensiune Montană! Pentru a vă desfășura activitatea, e important:* să vă placă să vorbiți cu oamenii, să fiți ospitalieri și gospodari* să fiți organizați și să știți să vă planificați activitățile de zi cu zi* să fiți prevăzători, dar să știți să rezolvați problemele atunci când apar* să aveți cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză (un avantaj)* să aveți carnet de conducere categoria B Reprezintă un avantaj, dacă aveți deja o experiență de minim 1 an în domeniul administrării de pensiuni/cabane etc. la munte. Iată, în mod concret ce veți face:-asigurați prezența fizică în locația pensiunii timp de 2 săptămâni/lună, în tot timpul anului-administrați patrimoniul pensiunii: activități de curățenie, inventar, întreținere de mobilier și echipament
HR Design Consulting

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor profesionisti talentati si dedicati pentru a se alatura echipei noastre ca si Consultant Fonduri Europene. Daca sunteti pasionat de dezvoltarea proiectelor cu finantare europeana si aveti cunostinte solide in domeniul accesarii fodurilor europene, va invitam sa aplicati pentru aceste pozitii.Responsabilitati:Pregatire de specialitate: studii superioare in domeniul economic, tehnic sau constructiiConstituie un avantaj minim 6 luni dе experiență în scrierea și/sau implementarea proiectelor finanțate prin POR, POCU, POC, PNRR sau FEADRCunoştinţe despre administraţia publică din România şi legislaţia aferentă - constituie avantajCapacitate dе evaluare şi dе rezolvare a problemelor;Aptitudini excelente dе comunicare şi prezentare;Managementul timpului şi al priorităţilor;Cu etică profesională.Atenție la detalii;Dispus la un proces dе învățare și dezvoltare continuă;Permis de conducereCunostinte minime privind derularea activitatilor economice (societ
YDA PROIECT CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 26 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune- Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte – constituie un avantaj.-Absolvirea unei facultati cu profil economic, constituie un avantajDesc
PRO APPLY BUSINESS CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Persoană optimistă cu atitudine pozitivă; Persoană care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientată spre rezultate; Persoană responsabilă, implicată în activitate, cu disponibilitate pentru deplasări pe teren, care să aiba abilități foarte bune de comunicare; Persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent; Persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită. Abilități conceptuale în realizarea de materiale scrise Experiență ăn managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj Cunostințe în domeniul achizițiilor publice Abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții prompt!! Abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități Capacitatea de a lucra independentDescrierea jobului scriere/implementare proiecte Fondur
DIM PROJECTS CONSULTING SRL

Consultant Fonduri Europene /​nationale


Candidatul ideal Cum ar trebui să fie această persoană? Să aibă experiență (minim 1 an) în consultanța și elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene/naționale în programele de finanțare precum PNDR, POR, POC, PNRR, POIM, Programe naționale. Să fie foarte responsabil(ă)! Să aibă capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare Să fie foarte atent(ă) la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență, devotament și responsabilitate. Să vorbească și să scrie corect în limba română ! Să fie dispus(ă)să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare . Să fie harnic(ă), sociabil(ă), optimist(ă) și persuasiv(ă) Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară. Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual. Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, web Să fie o persoană calmă, știm cu toții că uneori cât de dificili e să lucrezi cu
CENTRU DE ELABORARE PROIECTE UNIONALE SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam un coleg nou care sa creasca impreuna cu noi si sa ajunga la salariu mult visat.- Optimist cu atitudine pozitivă;- Care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientat spre rezultate;- implicat în activitate, cu disponibilitate pentru deplasări pe teren, care să aiba abilități foarte bune de comunicare;- Disciplinat, ordonat, motivat de dorința de a învăța permanent;Persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită.Abilități conceptuale în realizarea de materiale scriseExperiență in managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantajAbilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții promptAbilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activitățiDescrierea jobului Beneficii in plus fata de salariu de baza: bonusuri (win-win - in functie de proiectele aprobate
UNLOCK BUSINESS CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 22 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 569 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.