Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

299 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

299 Locuri de Munca Agent Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Call Center


Candidatul ideal - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);- experienta in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj experienta intr-un Call Center);- cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;- cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office si sisteme CRM;- constituie un avantaj participarea la cursuri/training-uri in urmatoarele domenii: customer care, tehnica fotografica, vanzare.Persoana care da dovada de:- orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;- abilitati de relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;- spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune, abilitati de vanzare;- spirit de echipa, punctualitate, incredere in sine, autocontrol;- dorinta de a se perfectiona continuu in domeniul de activitate F64, buna dispozitie.Descrierea jobului - preluarea solicitarilor din pa
F 64 STUDIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Agent Call Center /​ Suport Client


Candidatul ideal Cautam candidati pentru postul de agent call center / suport clienti. Oferim 3 posturi pentru colaborare nedeterminata sau sezoniera - pentru sezonul de vara cu posibilitate de prelungire in cazul in care exista chimia potrivita de ambele parti. Suntem dedicati si punem mare accent pe satisfactia clientului, dar mai ales pe integritate, seriozitate si respect reciproc.Ne dorim colegi dinamici, pozitivi, dedicati activitatii pe care o desfasoara, carora le place lucrul bine facut. Daca te regasesti in cele ce urmeaza, ai putea fi unul din viitorii nostri colegi. Daca nu, dar totusi stii cine ar putea fi potrivit, spune-i despre noi :)Te rugam aplica la acest job DOAR DACA: Student sau absolvent de universitate; studiile in turism sunt un avantaj dar nu obligatorii; Cunoasterea limbii engleze (scris / vorbit cel putin nivel mediu); Serios, punctual, organizat, capacitate dе lucru in situatii dе stress, atitudine pozitiva, proactiv, integru. Ai experienta in relatiile cu
TRAVEL PLANNER SRL

Agent Call Center


Candidatul ideal Pentru departamentul nostru de Relatii Clienti, cautam un Agent Call Center full time sau part time, care sa fie un ambasador JYSK pentru clientii nostri si care sa fie primul contact al clientilor pe toate canalele de comunicare pe care le folosim.Ca Agent Call Center … TU esti orientat catre clienti si esti capabil sa asculti si sa identifici nevoile clientilor ITI place sa comunici TU ai un nivel ridicat de empatie Te vezi in acest rol de Agent Call center? Atunci TU esti persoana pe care o cautam!CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati de dezvoltare prin training Un program de inductie prin care sa ai parte de cel mai bun start in cariera la JYSK Un salariu competitiv Acti
JYSK ROMÂNIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Agent Call Center


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:- Abilitățile de comunicare verbală și în scris;- Abilitățile de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă;- Atenția spo
LENSA

Media netă estimată pe baza celor 445 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Agent Call Center - Colectare Debite Bucuresti


Candidatul ideal Ne marim echipa! Cautam colegi noi care sa se alature echipei noastre de Colectare creante.Daca: iti face placere sa vorbesti la telefon; comunici cu usurinta cu cei din jur; ai abilitati de negociere; ai minime cunostinte de utilizare a calculatorului si a pachetului Office (Excel, Outlook)Ai toate sansele sa te alaturi echipei noastre!Experienta nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantaj.Pentru a reusi sa te integrezi usor, ne dorim sa ai dorinta de dezvoltare personala, sa fii implicat si proactiv.Promitem sa te intampinam cu multe zambete si deschidere la sediul nostru din centrul Bucurestiului, zona Piata Victoriei.Descrierea jobului Pe scurt responsabilitatile tale vor fi: Contactarea telefonica a clientilor din portofoliul administrat; Informarea acestora cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor; Negocierea termenelor de plata utilizand un discurs persuasiv, aducand beneficii ambelor parti. Inregistrarea corecta in aplicatia de lucru a tutu
VERALTIS ASSET MANAGEMENT S.​R.​L.​

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Agent Call Center - Service - Dragomiresti Deal


Candidatul ideal Cunoștințe operare MS Office (Word si Excel), pasionat de tehnologie; Abilități foarte bune de comunicare și exprimare clară; Abilități excelente de ascultare; Persoană organizată și atentă la detalii; Atitudine pozitivă orientată spre soluții; Cunostințe tehnice minime; Cel puțin absolvent de studii medii cu diplomă bacalaureat;Descrierea jobului Preia telefonic solicitarile si sesizarile clientilor referitor la produsele ce urmeaza sa fie returnate Trateaza solicitarile si sesizarile clientilor (telefonic,e-mail, scrisoare) intr-o maniera profesionista si politicoasa, pentru a solutiona toate aspectele ce tin de competenta sa. Solicita clientilor detaliile necesare pentru identificarea exacta a situatiei, pentru a intelege si cunoaste aspectele solicitarilor, in vederea rezolvarii acestora cu promptitudine si conform instructiunilor stabilite. Urmareste sesizarile deschise pentru a se asigura de un timp de raspuns limitat, in conformitate cu asteptarile clientilor, i
ALTEX ROMANIA SRL

Customer Support Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4800 până la 5000 LEI pe lună
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA o persoana inteligenta, energica, care sa se alature colegilor din departamentul Customer Support. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare Ai experienta in elaborarea documentelor pentru contracte imobiliare Ai experienta anterioara in domeniul imobiliar sau intr-un rol similar de back office Ai abilitati de organizare, planificare, management al timpuluiAi bune cunostinte de operare PC ( pachetul Microsoft Office)Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizareAi capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor  Contributia ta in companie:Procesarea documentelor pentru contracte imobiliare in conformitate cu reglementarile si politicile interne Relatia cu biroul notarialRelatia cu societatil
Chrom Constructii Civile si Edilitare SRL

Customer Service Representative


Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUYou have A High school diploma, general education degree or equivalent.You have: Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters; provide empathy for the client Strong phone contact handling skills and active listening Ability to prioritize and manage own workload Demonstrated experience in using Microsoft Office package Familiar with CRM systems and practices Experience in a customer service role Team player - helping thе team to achieve objectives, friendly and approachable even when busy, but firm where necessary, works to team and individual standards. Language required: RomanianDescrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USThe Customer Service Representative enjoys direct contact with customers by telephone and understands thе customer’s needs, displays diplomacy, is polite, remains calm, listens, and apologizes where necessary, always portrays a professional & positive image to thе customerHe/she will be in charge
EDENRED ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 837 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative


Candidatul ideal Our company has been in the freight forwarding business for +25 years and has established a strong reputation for providing reliable and efficient services to our clients. We have business activities in 6 countries: Bulgaria, Romania, Poland, Greece, Spain and Turkey.GOPET Group offers a wide range of services including road, air and sea freight forwarding, intermodal, warehousing and distribution.We are growing our team and seeking colleagues who will play a key role in delivering outstanding service to our clients. As a primary point of contact, you'll handle customer inquiries, provide information, and ensure seamless shipment processes.Descrierea jobului Key Responsibilities: Deliver exceptional customer service, addressing inquiries and resolving issues promptly. Gain in-depth knowledge of our transport services for accurate customer guidance. Communicate effectively via various channels, ensuring customer needs are met. Apply critical thinking to resolve issu
GOPET ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 921 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Representative - German


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, German and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Service Representative With Spanish


Candidatul ideal Customer Service Representative with Spanish· No tiene que ser “Superman” o “Wonder Woman”: queremos seres humanos, aunque es cierto que valoramos que sea capaz de realizar múltiples tareas y pueda comunicarse con nuestros clientes a través de chat o correo electrónico y, a veces, por teléfono.No tiene que saber todas las lenguas del mundo, pero debe tener un nivel fluido para aquellas a las que se presenta.Valoramos la iniciativa, dedicación y nos encanta ver a nuestros empleados implicados en sus proyectos.Hybrid jobDescrierea jobului Customer Service Representative with SpanishComo ya hemos mencionado, somos una buena compañía que valora a sus empleados.Por lo tanto, tu misión es ser tú mismo, apasionado por una lengua extranjera en la que seas un experto, interesado en un trabajo a largo plazo y en adaptarte a un grupo de gente joven y llena de energía que disfruta tanto de comer pizza y helado en la oficina como de trabajar de forma responsable.Además, no te tirar
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Support/​operator Call Center


Candidatul ideal Pentru pozitiile de Customer Support/Operator Call Center, te invitam in echipa noastra daca iti doresti sa:- Inveti tot timpul lucruri noi- Faci parte dintr-o echipa comunicativa- Lucrezi intr-o companie in plina dezvoltareAsteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!Noi ne ocupam dе training-ul tau, dе integrarea ta in echipa si iti oferim feedback constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale dе promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!Descrierea jobului Vei fаce pаrte din dеpаrtamentul Suport/Colectare; аlaturi de colegii din еchipа, vеi invаta sa:- Lucrеzi cu spеcialisti cаrе tе vor pregаti sa fаci fаta oricaror provocari- Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor- Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat- Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor- Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasivCare s
OKCREDIT IFN S.​A.​

Operator Call Center/​receptie


Candidatul ideal Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Receptionist/Operator Call-Center. Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pa
LOTUS - MED SRL

Manager Relatii Clienti Corporate


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Ești o persoană cu deprinderi dezvoltate în zona vânzărilor, ce pune focus pe identificarea de soluții și care prezintă bune abilități de comunicare?Pentru a te plia perfect pe acest rol, ne-ar mai plăcea să contatăm faptul că:Prezinți un nivel crescut de responsabilitate;Cunoști mediul de afaceri local și sectorial;Deții abilități de planificare și organizare;Dai dovadă de leadership, spirit de echipă și empatie.Descrierea jobului Toate aceste abilități îți vor fi de folos să:Promovezi și vinzi produsele și serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și Corporate; Reprezinți forța de vânzări pe segmentul de clienți Corporate și promovezi imaginea băncii; Menții relația cu clienții Midcorporate aflați
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 222 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Agent Servicii Client/​customer Support Representative


Candidatul ideal Ai experiență pe CUSTOMER SUPPORT? Iti dorești să fii parte a unei echipe extraordinare? Atunci, te invităm sa te alaturi echipei cat mai curand.Ce trebuie sa ai?- Bune abilitați de comunicare;- Capacitate de empatizare, relaționare;- Atitudine pozitiva, orientata spre client, proactiv cu spirit de inițitiva;- Abilitatea de a trata clientii dificili într-o maniera politicoasa si profesionala;- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);- Cunoștințe de limba Engleza la nivel mediu/avansat;- Minim studii medii absolvite;- Experienta în domeniul jocurilor de noroc și/sau pariuri sportive constituie un avantaj;- Disponibilitate de a lucra în ture (weekend, sarbatori, ture de seara pana la maxim 24:00).Descrierea jobului Responsabilitatile unui Customer Support sunt?- Acordarea de asistență clienților prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (e-mail, chat, telefon și alte canale de comunicare ce pot apărea pe parcurs);- Identificarea n
MEGABET INTERNAŢIONAL S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Imm


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!BT este despre oameni și poveștile pe care le susținem, deoarece #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Dacă te adapatezi ușor la diferite contexte, pui focus pe identificarea de soluții și gestionezi cu ușurință situațiile neprevăzute, atunci rolul acesta se pliază perfect pe abilitățile tale.Pe lângă aceste atribute, ne-ar mai plăcea să constatăm că:- Ai o abordare comercială și antreprenorială în raport cu clienții;- Ești o persoană orientată spre identificarea și satisfacerea nevoilor clienților;- Prezinți bune abilități de comunicare și relaționare;- Deții motivație în a te dezvolta și a crește continuu pentru a deveni cea mai bună variantă a ta;- Ești o fire proactivă, determinată în a face lucrurile bine; Descrierea jobului Un Manager Relații Clienți IMM:- Identifică, contactează și atrage clienți IMM potențiali, crescând astfel s
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 594 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 299 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.