101 - Locuri de Muncă (joburi) Operator Call Center în București
101 - Locuri de Muncă (joburi) Operator Call Center în București
Cautam oameni joviali in BucurestiTe vrem in echipa noastra daca iti incepi ziua cu voie buna si chef de munca. Daca esti o persoana comunicativa si iti ofera satisfactie o zi in care ai ajutat clientii sa gaseasca raspunsul la intrebari. Ziua noastra de lucru inseamna sa preluam apelurile clientilor, sa inregistram comenzile primite de la acestia ori sa sunam clientii pentru a stabili detalii de livrare.Daca ai experienta in call center este minunat si te asteptam la un interviu.Candidatul ideal:- buna dispozitie- abilitati de comunicare, putere de convingere si negociere- atitudine pozitiva,

Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc dе munca stabil?
Iti place sa comunici?
Crezi ca detii abilitati dе gestionare a unei situatii limita?
Daca consideri ca indeplinesti cerintele mentionate pentru canditatul pe care il cautam, asteptam CV-ul dumneavoastra.
Candidatul ideal:
- Studii medii/superioare finalizate;
- Cunostinte MS Office;
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu;
- Experienta anterioara in call center - constituie avantaj experienta in domeniul medical;
- Persoana flexibila, dinamica, responsabila si rezistenta la stres;
- Foarte bun spirit dе organizare;

Candidatul ideal Candidatul ideal:
Studii medii
Abilitati de comunicare
Experiența anterioară în call center sau in domeniul auto reprezinta un avantaj
Cunostinte operare PC
Descrierea jobului
Postul presupune preluarea apelurile clientilor in vederea identificarii si solutionarii solicitarilor acestora
Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie
Contribuie activ la îndeplinirea obiectivelor departamentului
Beneficii :
Salariu fix, tichete de masa
Contract de munca perioada nedeterminata
Posibilitate de dezvoltare profesionala
Colectiv tanar,

DescriereGlobal marketing It cauta operatori call center pentru un proiect in domeniul IT. Daca esti in cautarea unui job interactiv, placut si cu un venit format dintr-un salariu fix + bonusuri (in functie de implicarea fiecaruia) atunci Global Marketing este locul ideal pentru tine. Ce oferimsalariu fix 1800 ron (se poate negocia oricand daca rezultatele " vorbesc"). Salariul poate depasi 4000-5000 lei daca implicarea este pe masura. Salariul fix creste si in functie de vechimea in firma. curs de formare platit (dureaza aproximativ 2 saptamani si se plateste)bonusuri (bonusurile se ating des

Candidatul ideal -Rapid, organizat, atent la detalii
-Sociabil, convingator, rabdator
-Cunostinte PC – Excel, Word, Outlook, operare program baza de dateDescrierea jobului -Raspunde apelurilor de la clientii companiei, oferind relatii in mod profesional, politicos, rezolvand in mod eficient problemele ridicate de catre acestia
-Ofera informatii corecte si actualizate despre situatia financiara a clientilor, facturi, plati, preturi, etc., atat clientilor cat si reprezentantilor de vanzari ai companiei
-Suna in mod activ clientii companiei pentru rezolvarea diverselor situatii aparute in col

Descrierea postului📌Ai inclus în 𝑤𝑖𝑠ℎ𝑙𝑖𝑠𝑡-𝑢𝑙 𝑎𝑛𝑢𝑙𝑢𝑖 2021 și căutarea unui job care să-ți permită să înveți constant lucruri noi? Verifică noua poziție pe care o avem deschisă în cadrul #echipeiElicom și află dacă ți se potrivește! 🔹𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭̦𝐞 𝐄𝐒𝐄𝐍𝐓̦𝐈𝐀𝐋𝐄Experiență de lucru în call center/domenii conexe (>6 luni);Studii medii finalizate;Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;Bune cunoștinte de operare P. C. ;Disponibilitate de lucru full-time. 🔹𝐂𝐞𝐫𝐢𝐧𝐭̦𝐞 𝐃𝐄𝐙𝐈𝐑𝐀𝐁𝐈𝐋𝐄Atitudine pozitivă și orientare către client;Capacitate de autoorgani

Oportunitate de angajare! Led-Concept cauta o persoana organizata care sa se ocupe de administrarea magazinului online. Detalii job: emitere facturi si awb-uri pentru comenzile online, interactionare cu clientii la telefon si mail. Persoana pe care o cautam trebuie sa se ocupe de preluarea, gestionarea si oferirea de informatii pentru comenzile telefonice.

Beneficii:1 masa/zi, asigurare transport seara. Atributii principale:preluare comenzi telefonice si onlinetransmitere/organizare comenzi catre livratoriincasare comenzi livratori/clientidiverse operatiuni logisticeCa si cerinte principale, cautam o persoana responsabila, dornica de a invata si cu atentie distributiva. De preferat cu domiciliul in sector 3. Experienta operarii Pc, tableta este necesara.
Cerinte:Experienta MS Office (Outlook, Word, Excel)Abilitati de comunicare, relationare.SeriozitateReale calitati interpersonaleSpirit de echipa si personalitate dinamicaExperienta in curierat reprezinta un avantajDescrierea jobului:Preluare apeluri telefoniceImportul expeditiilor in sistemVerificarea expeditiilor in sistem Instiintarea curierilor cu privire la modificarile aparute in procesul de livrare/ridicare coleteAlte responsabilitati ce revin activitatii din departamentProgram Luni - Vineri de la 09:00 la 17:00Cv-urile pot fi transmise si pe adresa de Sediu Piata Domenii - sector 1

DescriereDUO RENT A CAR oferă spre închiriere autoturisme, la nivel național. Compania este în plină dezvoltare și angajează operatori call center in OtopeniEști tânăr și vrei să îmbini job-ul cu distracția? Dacă da, citește în continuare:Ai luat BAC-ul? Este perfect! Ai, cât de cât, experientă în vanzări de servicii sau ceva similar? Indiferent de nivelul tău de pregătire în acest domeniu, noi vrem să ne vedem la o cafea și să discutăm puțin. Cunoștințele tale din domeniul IT inseamnă mai mult decât „Facebook” și „Instagram”? Ai umblat puțin prin Microsoft Office? O să lucrezi cu Excel, Word

Vrei să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică și plină de viață? Vino la clinicile private Medic Line din București ca operator call center. Ce ne dorim de la tinesă fii o persoană deschisă, comunicativă, organizată;să îți placă să lucrezi cu oamenii;să ai o atitudine pozitivă;să fii ambițioasă și plină de energie. Cu ce te vei ocupaProgamarea, reprogramarea și monitorizarea programărilor pacienților făcute prin Call Center;Furnizarea de informații referitoare la serviciile oferite de clinică;Emiterea și transmiterea de emailuri și alte forme de comunicare scrisă la solicitarea paciențilo

DescriereAngajăm operator call-center magazin onlinepersoana cu inclinatii tehnice (fata sau baiat)persoana responsabila si punctualaminim studii medii (diploma bacalaureat)experienta constituie un avantajpreluare comenzi telefonicefacturare si emitere AWBatmosfera de lucru placutaprogram L-V 08:30-16:30 = salariu 2400 lei netprogram L-V 08:30-16:30 + 2 sambete = salariu 2600 lei netprogram L-V 08:30-16:30 + 4 sambete = salariu 2800 lei net

Candidatul ideal
Studii medii / superioare;
Capacitatea de adaptare la diverse situatii si la programele soft interne;
Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj;
Abilitati de comunicare crescute;
Capacitate de lucru atat in echipa, cat si independent;
Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere;
Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat;
Cunostinte de baza de operare PC - pachetul MS Office.
Desc

Candidatul ideal - studii medii finalizate;
- abilitati foarte bune de comunicare: o dictie buna, o fire vesela, stapana pe sine;
- abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
- abilitatea de a lucra cu mai multe taskuri, simultan;
- orientare catre client;
- capacitate de a lucra in echipa;
- orientare catre atingerea obiectivelor;
- experienta in domeniul vanzarilor si / sau al relatiilor cu clientiiDescrierea jobului - preluarea apelurilor (inbound), respectiv generarea apelurilor telefonice (outbound) de la / catre clienti.
-

Candidatul ideal - Studii medii
- Abilități de operare PC (MS Windows, MS Office)
- Bune abilitati de comunicare si relationare
- Experiența anterioara in call center va fi considerată un avantajDescrierea jobului Operatorul call center trebuie sa indeplineasca urmatoarele atributii:
- Initierea apelurilor telefonice catre clientii care au achizitionat un serviciu/produs pentru a le oferi informatii despre alte servicii/produse;
- Vinde servicii aditionale, promovand serviciile companiei;
- Identifica nevoile clientului;
- Mentine baza date call center, introducand informatii.
Oferim
Angajăm operatori call-center (fete) cu EXPERIENȚA Salariul de început este de 1800 lei net lunar, plus bonusuri lunare de performanță, care variază între 400 și 1000 de lei (lunar), urmând ca după 3 luni să devină 2000 de lei net. Suntem o echipă de 15 operatori, atmosfera la noi este deschisă, și ne împrietenim repede. Domeniul in care activam este marketing, iar obligația fiecărui operator Call Center este de a convinge clientul sa participe la evenimentele comerciale organizate de compania noastră. Oferim training de început, așa că vei afla tot ce ai nevoie pentru a face performanță.
Vanzarea prin telefon a diverselor produse si servicii . Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor. Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care le are cu firmele partenere,etc. Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei preda formularele de comanda si reclamatii cat
Ne marim echipa! Cautam cateva fete sociabile pentru postul de operatoare call center part-time. Ce oferim?Un loc de munca stabil, într-o echipa tanara,dinamica și unita. Programul de lucru este 10:30-15:00, si include pauza de masa de jumatate de ora. NU se lucreaza REMOTE!!!Pentru a ne motiva colegii oferim salariu fix + comision.Reprezinta un avantaj experienta intr-un call center.Te asteptam in echipa noastra!Ne aflam in sectorul 4.*Disclaimer. Daca trimiteti CV- ul dumneavoastra la acest anunt, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului UE 2016/

Candidatul ideal Aptitudini
• Persoana receptiva si cu abilitati de comunicare;
• Capacitatea de a fi empatic;
• Bun planificator;
• Personalitate pozitiva;
• Capacitatea de a lucra in echipa;
• Dinamism si implicare.Descrierea jobului Cerinte
• Studii medii / superioare;
• Cunostinte IT, operare PC, MS Office - constituie un avantaj;
• Limba engleza: nivel avansat;
• Cunoasterea a inca o limba straina reprezinta un avantaj.
Responsabilitati
• Respectarea procedurilor de lucru in echipa;
• Gestionarea, organizarea si supravegherea solicitarilor in curs;
• Transmiterea de inform

Candidatul ideal Persoana solara, deschisa spre pacient si intelegerea cerintelor venite din partea pacientului, echilibrata si demna, empatica , ordonata si cu atentie distributiva , careia ii place sa comunice si sa interactioneze cu pacientul.Descrierea jobului - preluarea pacientilor la receptie;
- prelucrarea datelor pacientilor ;
- informarea pacientilor despre: investigatii, preturi, medici, program;
- informarea pacientilor despre pregatirea investigatiilor/ consultatiilor/ analizelor de laborator pe care urmeaza sa le efectueze;
- incasarea contravalorii investigatiilor/ consultat
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: