Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

282 Locuri de Munca Customer support in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

282 Locuri de Munca Customer support in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Customer support in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Specialist


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4800 până la 5000 LEI pe lună
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA o persoana inteligenta, energica, care sa se alature colegilor din departamentul Customer Support. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare Ai experienta in elaborarea documentelor pentru contracte imobiliare Ai experienta anterioara in domeniul imobiliar sau intr-un rol similar de back office Ai abilitati de organizare, planificare, management al timpuluiAi bune cunostinte de operare PC ( pachetul Microsoft Office)Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizareAi capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor  Contributia ta in companie:Procesarea documentelor pentru contracte imobiliare in conformitate cu reglementarile si politicile interne Relatia cu biroul notarialRelatia cu societatil
Chrom Constructii Civile si Edilitare SRL

Customer Support


Candidatul ideal Orientare catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde la diferite tipologii de persoane;Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice;Experienta minimum 6 luni pe un rol similar;Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office.Descrierea jobului Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail);Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor;Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete;Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri;Actualizarea contractelor comerciale;Actualizarea bazei de date;Acordare suport pentru parteneri/comercianti.Beneficii:800 lei tichete de masa1275 lei platforma benefit500 lei bonus de vacanta300 lei bonus de sarbatori500-800 lei bonus de performantaContract perioada nedeterminataZile de concediu extraCursuri ggratuitePosibilitate de avansareProgram L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
TEAMLAND

Media netă estimată pe baza celor 1889 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support Representative With English


Candidatul ideal A C1 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow predefined workflows & handle issues specific
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Customer Support - Magazin Online


Candidatul ideal Pentru cine recrutam: Partenerii nostri au sediul in zona Soseaua Giurgiului (la 10 minute de statia de metrou Eroii Revolutiei), sunt activi pe piata din Romania din 2019 si sunt specializati in import, distributie si service vehicule destinate mobilitatii urbane.Sansele sunt de partea ta daca: Ai minim 6 luni experienta pe un post similar, de preferat in zona de suport clienti comert online. Esti familiarizat cu utilizarea platformelor de comert online. Ai minim studii medii absolvite. Iti place sa comunici cu oamenii si esti pasionat de domeniul moto.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: Este necesara prezenta fizica la birou. Salariul fix net va fi cuprins intre 3500 si 3700 RON. Programul de lucru este: L-V de la 09:00 la 17:30, cu o jumatate de ora pauza de masa. Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile). In perioada de inceput vei primi tot suportul necesar din partea colectivului pentru a te familiariza cu proceduri
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support With Spanish/​italian


Candidatul ideal Are you passionate about providing exceptional customer service and sales skills in the exciting world of airline travel? Do you have excellent communication skills in Spanish/Italian and in English? If so, we have an incredible opportunity for you! 🛫✨🔹 Customer Service & Sales Skills (for Inbound Calls)🔹 Excellent Communication Skills in Spanish/Italian, Medium in English🔹 BPO Experience (an added advantage)🔹 Travel Specialization (Experience with Amadeus, Galileo, Sabre, or central reservation systems – an advantage)🔹 Education Qualification: Graduate or Undergraduate Descrierea jobului Responsibilities:📞 Provide top-notch customer service on inbound calls.🌍 Join our Call Center team and assist passengers with inquiries regarding new airline bookings, changes to existing bookings, and various aspects of airline travel (frequent flyer programs, baggage queries, flight information, etc.).🏢 Work from our office is required (Metro Eroii Revolutiei)What We Offer:
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Internship


Candidatul ideal Are you ready to take the first step towards a rewarding career in customer service?📊 This summer, seize the opportunity to join us for an unforgettable internship experience in our Bucharest and Cluj-Napoca offices!💼 As an intern at Genpact Romania, you will gain invaluable hands-on experience working for a leading player in the automotive industry, all while immersing yourself in a diverse, multinational environment. Descrierea jobului 🌍 Plus, you'll have the unique opportunity to play with the latest AI tools, giving you a competitive edge in the industry. In addition to this, you will benefit from mentorship support and exclusive access to our award-winning learning platform, equipping you with all the necessary tools for your professional development.Don't let this chance slip away – apply now and embark on a journey towards a successful career!
GENPACT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Customer Support With English


Candidatul ideal The ideal candidate:Advanced English skills both spoken and written;Experience in a previous customer support role;Knowledge of Excel and SAP;Availability to work from home and office (hybrid work system);Good Communicator, flexible, and focused on results;Excellent problem-solving abilities and multi-tasking skills;Customer-oriented thinking;Empathetic and positive thinking.Descrierea jobului What will you be doing exactly?Help the customers: Provide client support via phone and e-mail;Provide support, including procedural documentation;Learn how to use our internal software;Respond within agreed time limits to call-outs;Prioritize and manage cases;Establish a good working relationship with customers and other professionals.We can offer you:Very nice office location;Good remuneration (net salary + monthly bonus);Teamwork with young professionals;Participation in the development and/or implementation of various complex projects;Challenging and dynamic work associated w
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Customer Support Representative With Spanish


Candidatul ideal A C1 level of Spanish (both written & spoken)A B2 level of English (both written & spoken)Experience in Contact Center could be an advantageCuriosity, always looking for solutionsAttention to detail and “willing-to-help” attitudeExcellent computer skillsWillingness to work from the officeDescrierea jobului Are you friendly and positive? Is Spanish your strength and can you express yourself easily on any subject?As a Customer Support Representative, you are part of the Operations team, the center of our business. This is a customer focused role; thus, you will engage with customers in a professional manner to understand their needs, provide assistance and handle various scenarios to help them solve their issues. And the best part is that you will have space for learning, growing, and building your career.Within your role, you will: Offer customer support via phone, e-mail, or chat Answer & solve customers’ inquiries & complaints by offering an accurate solution Follow p
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Abilități dorite Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati Comunicați eficient cu jucătorii prin chat live, e-mail și telefon, în conformitate cu SLA-urile departamentului (asistarea cu probleme generale, gestionarea contului, probleme legate de
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1007 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support


Candidatul ideal Work experience in contact centers or related industry is a plusPrevious similar experience with dialing apps and CS digital platforms is beneficialGood communications, motivation, and operations skillsBasic level of EnglishTeam player and customer-orientedKnowledge of sales techniques, lending field and rules of working on inbound callsConfident, driven and results orientedWillingness to learnDescrierea jobului Deliver high efficiency and performance while ensuring high quality and company protocols are in place when servicing customers about all inquiries regarding Aventus products via phone calls, emails, chats, social media channelsNegotiating, motivating, and supporting customers to finalize their loan applicationsRegistering customer support activities in computer programsDisplay understanding of customer support processes, legislation & regulations, market trends and industry best practicesMaking proposals for systems, processes, and product improvement/ optimiz
CREDIT ONLINE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1807 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support Agent - Shift Work


Candidatul ideal In rolul de Customer Support Agent, esti prima linie de contact si te asiguri ca le oferi suport clientilor nostri in scris in legatura cu produsele si serviciile online Superbet.Program de lucru in ture (inclusiv de noapte si in weekend): 07:00-15:30 / 07:30-16:00/ 15:30-24:00 /20:30-05:00/ 22:30-07:00 si intermediare: 11:00-19:30/ 12:00-20:30/ 17:00-01:30Esti o persoana care are: Abilitati de comunicare si ascultare activa; Abilitati de lucru in echipa; Cunostinte bune de operare PC (excel, word); Cunostinte medii de limba engleza (scris, citit, vorbit); Foarte bune cunostinte de limba romana (scris, citit, vorbit); Disponibilitate pentru lucrul in ture; Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clientilor; Spirit de observatie.Descrierea jobului In rolul tau: Acorzi asistenta clientilor interni si externi prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (prin e-mail, prin telefon, prin chat live, whatsapp, alte canale de comunicare care pot aparea pe parc
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Agent Customer Support Limba Romana


Candidatul ideal Suntem o companie tânără și dinamică, în căutarea unui coleg care să se alăture echipei noastre ca Agent Customer Support. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să oferi soluții eficiente, acesta ar putea fi locul potrivit pentru tine!În cadrul echipei noastre, vei avea oportunitatea să lucrezi într-un mediu plăcut și prietenos, unde colegii sunt întotdeauna deschiși să te ajute. Credem în importanța unei comunicări excelente și în îmbunătățirea constantă a serviciilor noastre.Candidatul ideal: bună cunoaștere a limbii române, atât vorbită, cât și scrisă, deoarece vei interacționa cu clienții noștri din toate domeniile. atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid sunt calități esențiale pentru a avea succes în acest rol experiența anterioară în comunicarea cu clienții, fie în scris, fie la telefon, este considerată un avantaj, dar nu este obligatorie atitudine pozitivă și de dorința ta de a învăța și de a crește alături de noiDescrierea jobului Program
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Customer Support


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 1889 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Customer Support/​operator Call Center


Candidatul ideal Pentru pozitiile de Customer Support/Operator Call Center, te invitam in echipa noastra daca iti doresti sa:- Inveti tot timpul lucruri noi- Faci parte dintr-o echipa comunicativa- Lucrezi intr-o companie in plina dezvoltareAsteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!Noi ne ocupam dе training-ul tau, dе integrarea ta in echipa si iti oferim feedback constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale dе promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!Descrierea jobului Vei fаce pаrte din dеpаrtamentul Suport/Colectare; аlaturi de colegii din еchipа, vеi invаta sa:- Lucrеzi cu spеcialisti cаrе tе vor pregаti sa fаci fаta oricaror provocari- Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor- Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat- Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor- Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasivCare s
OKCREDIT IFN S.​A.​

Turkish Speakers - Customer Support - On Site


Candidatul ideal Teleperformance Romania is Certified as being a Great Place to workThis distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.ON SITE Customer Support Specialist with TURKISHTeleperformance Romania is currently looking for Customer Support Specialist with excellent TURKISH speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel at home when you are at work!In your role as TURKISH Customer Support Specialist - will have to provide the best possible service and support to our customers.Descrierea jobului Descrierea jobuluiHere’s what you can expect from us:➔ Super-fast recruitment process - 100% online➔ Competitive monthly
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

German+french Customer Support Analyst


Candidatul ideal Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on the front line of making the magic happen!Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction allows you to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service. As a Customer Service Advisor with Ascensos, you will work within a fully supported environment, where you can demonstrate your commitment to providing outstanding customer support through your skills and personality.At Ascensos, we take a mindful approach to customer service outsourcing and recruit with our clients in mind; because we love our people, and if our people love the brand they work with, then we know that customers will continue to love that brand.Key to delivering a world-class customer experience means relating to customers and being a great listener, with the ability to de
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA SRL

Customer Support Team Leader With Italian


Candidatul ideal We are looking for a new colleague with leadership/management skills, to occupy the position of Team Leader for our Customer Support with Italian department. We are a company that values skilled and talented people and supports a healthy working environment. One of our goals is to make you feel as a part of a family, always helping each other and facing all the challenges together.The main requirements for this job are: Proven work experience as a team leader or similar position In-depth knowledge of performance metrics Good PC skills, especially MS Excel Proficient Italian skills, both written and spoken Good English skills, both written and spoken Excellent communication and leadership skills Organizational and time-management skills Decision-making skills Great interpersonal and communication skills Critical thinker and problem-solving skills Team player Degree in Management or training in team leading is a plusDescrierea jobului As team leader you need to provide d
R.​E.​I.​ DEVELOPMENT SERVICES SRL

Customer Support With Romanian


Candidatul ideal You will be thе perfect match to the team if...:) You are proficient in Romanian & intermediate/proficient in English You have experience in a previous customer support role You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) You have strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat You are good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You are structured, ambitious and organised You take initiative in completing tasks You perform well under pressureA day аt the officе…alwаys stаrts with a cup of coffeе or tеа and a big smile :)Descrierea jobului What will you be doing exactly?It is not a remote job! You will be working full time from the office
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 282 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.