Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

285 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

285 Locuri de Munca Call Center in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteObligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureatPersoana cu bune abilitati de comunicare.Abilitati de organizare. Responsabilitati / RealizariContactarea telefonica a clientilorPregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzareIntroducerea comenzilor in sistem Alte informatiiPachet salarial net 3000 LEiBonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie)Contract pe nedeterminat;Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZIAsigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate)Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-enduri libere
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Reprezentant Call Center


Candidatul ideal Suntem în căutarea de noi colegi în call center care să împărtășească valorile și dedicarea noastră față de excelența în îngrijirea pacienților. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie nu doar un punct de legătură între pacienții noștri și serviciile pe care le oferim, ci și o persoană care înțelege profund impactul pozitiv pe care comunicarea de calitate îl poate avea asupra experienței pacientului.Ce dorim să vedem la candidatul ideal:Abilități de Comunicare Superioare: Căutăm o persoană care poate comunica clar și eficient, atât verbal cât și în scris, capabilă să transmită informații complexe într-un mod simplu și înțeles. Este esențial ca acesta să poată asculta activ și să empatizeze cu pacienții, asigurându-se că întrebările și îngrijorările lor sunt adresate prompt și cu compasiune.Experiență Relevantă: Deși experiența într-un call center sau în domeniul medical este un avantaj, suntem deschiși să întâmpinăm candidați care au demonstrat excelență în r
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Experienta anterioara de minim un an in vanzari prin telefon sau call center Abilitati excelente de comunicare si negociere Orientare catre atingerea obiectivelor si rezultate Atentie la detalii si capacitate de organizare Flexibilitate si adaptabilitate la schimbariDescrierea jobului Raspunzi la solicitarile de programare ale pacientilor Identifici nevoile si cerintele pacientilor si oferi solutii personalizate Inregistrezi si actualizezi informatiile despre pacienti in sistemul nostru de vanzari Colaborezi cu echipa pentru a atinge si depasi obiectivele lunare
CLINICA DENTAL EXCELLENCE SERVICII STOMATOLOGICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 187 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Call Center Popesti -leordeni


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare;Curiozitate de a invata lucruri noi;Adaptabilitate si flexibilitate;Atitudine prietenoasa fata de clienti;Aptitudini de munca in echipa;Seriozitate, consecventa si autonomie;Experienta in lucru cu diferiite sisteme de operare si call centre;Experiența in activitatea serviciu – clienți reprezinta un plus;Descrierea jobului Intri in contact cu clientii magazinului nostru onlineOferi asistenta telefonica in legatura cu selectarea/comandarea de produse, precum si asistenta post-vanzareIntelegi nevoile clientilor, raspunzi intrebarilor acestora si adresezi intrebari de rutina;Tratezi cu profesionalism toate apelurile pentru a genera vanzari;Asculti activ, depasesti eficient obiectii si esti perseverent in apel;Supervizezi complet procesul de vanzare pana la finalizarea acestuia;Contactezi clientii in vederea obtinerii de feedback.Reprezinti primul contact intre client si compania noastra, asa ca va trebui sa stii totul despre noi pentru a
RIVIERA BIKE SRL

Call Center Specialist - Bucuresti


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +16 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare, așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru SUCCES!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență de lucru dovedită pe o pozitie similară, minim 1 an• Excelente abilități de comunicare, persoană dinamică, punctuală, integră, pro-activă și orientată către client• Seriozitate, atenție dist
SVN ROMANIA

Operator Call Center/​receptie


Candidatul ideal Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Receptionist/Operator Call-Center. Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pa
LOTUS - MED SRL

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Operator Call Center


Candidatul ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• S
BLUE POINT AGENCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 2925 RON/Luna

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Call Center Agent


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul suport - vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Iti face placere sa vorbesti la telefon si legi relatii in mod natural Ai experienta in domeniul Call Center Esti o persoana organizata si proactiva, deschisa la schimbareDescrierea jobului Rolul job-ului: Informarea partenerilor Romstal despre termenele limita de plata.De asemenea, vei avea ca si responsabilitate contactarea permanenta a clientilor pentru a ne asigura ca au serviciile Romstal au fost conform cu asteptarile lor ( au primit facturile la timp, admit soldul, nu exista alte situatii precum bunuri nelivrate integral, echipamente care nu functioneaza, care sa afecteze dreptul nostru de incasare, etc.)Beneficii: Tichete de masa (30 lei/tichet), prime si cadouri de sarbatori, evenimente si cadouri pentru copii, evenimente pentru angajati
ROMSTAL IMEX SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Este calm si are o atitudine pozitiva;Comunica cu profesionalism si depaseste in mod frecvent asteptarile pacientilor;Anticipeaza si identifica nevoile pacientilor, este intuitiv si empatic;Urmeaza procedurile si instructiunile de lucru fiind flexibil in acelasi timp, principalul scop fiind satisfactia pacientilor;Raspunde cu promptitudine solicitarilor, cauta solutii alternative atunci cand este cazul;Imbunatateste calitatea serviciilor continuu;Se asigura de acuratetea datelor transmise catre pacienti si personalul companiei;Isi mentine calmul atunci cand interactioneaza cu tipurile de colegi sau pacienti ostili, dificili, suparati;Isi pastreaza obiectivitatea, lasand la o parte sentimentele personale;Foloseste abordari constructive pentru a depasi perioadele de stres;Este decisiv in situatii critice, actioneaza rapid pentru a le rezolva.Descrierea jobului Gestioneaza apelurile telefonice si solicitarile primite via e-mail;Ofera informatii pacientilor si inregistreaz
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Descrierea jobului
TENSA ART DESIGN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Agent Customer Care - Call Center


Candidatul ideal - Studii medii, superioare (absolvent sau in curs);- Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook;- Gandire logica, structurata, memorie buna;- Rabdare si perseverenta- Usurinta de a invata, orientare catre rezultate, spontaneitate;- Foarte bune abilitati de comunicare;- Cunoasterea produselor IT&C si experienta minim 1 an in acelasi domeniu, constituie avantaj.Descrierea jobului - Preia apelurile clientilor;- Preia sesizarile clientilor;- Introduce in sistem sesizari telefonice initiate de clienti;- Propune solutii pentru rezolvarea lor;- Furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, precum si despre ofertele promotionale;- Informeaza clientii prin telefon sau pe e-mail, cu privire la starea produselor care se afla in service;- Intocmeste raportul zilnic.Beneficii-bonuri de masa-bonusuri la trimestru- prima de sfarsit de an- prima in tichete cadou de Pasti- voucher de ziua angajatul- posibilitati de avansare-discount la produsele comercializate de firma-Teamb
EVOLUTION PREST SYSTEMS SRL

Operator Interviu Call Center


Candidatul ideal Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu din București.Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță.Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară.Hai să ne cunoaștem la numerele de telefon 021.224.66.00 sau 0729.880.179Descrierea jobului Aplicare de chestionare prin telefon, asistat de calculator.
MERCURY RESEARCH SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Abilitatea de a comunica în mod clar (scris și verbal);Atenție și răbdare;Abilitatea de a „citi” profilul de client și de a folosi „limbajul pozitiv”;Tenacitate și capacitate de convingere;Orientare către obiective;Capacitate de gestionare a timpului excelentă și capacitatea de a gestiona presiunea;Utilizator Microsoft Office, inclusiv Outlook; abilități în tehnologia de internet; Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu. Descrierea jobului Asigura mentinerea unei relatii solide cu clientii, in activitatea de servicii clienti.Actioneaza ca punct unic de contact in legatura cu solicitarile clientilor referitoare la produsele si serviciile detinute in cadrul companiei.Efectueaza o gama larga de activitati in vederea solutionarii cererilor formulate de clienti.Ofera informatii/raspunsuri la solicitarile clientilor (email, telefonic), despre produsele si serviciile companiei; explica politicile companiei in relatia cu clientul.Verifica/completeaza documentatiile primite di
BCR ASIGURARI DE VIATA VIENNA INSURANCE GROUP SA

Reprezentant Relatii Clienti – Call Center


Candidatul ideal Căutam coleg pentru echipa de Call Center! Îți dorești un job la care să îmbini munca în echipă cu profesionalismul? Dacă răspunsul este da, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Suntem dinamici, plini de energie și suntem în căutarea unui nou coleg care să ni se alăture. Dacă ești o persoană entuziastă, comunicativă și dornică să oferi cea mai bună experiență clienților, atunci avem locul potrivit pentru tine la certSIGN!Ce cautăm? Experiență anterioară în call center, dar nu este obligatoriu. Dacă ai abilități excelente de comunicare și ești dispus să înveți, ne dorim să te cunoaștem! Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant, menținându-ți mereu calmul și profesionalismul Abilități solide de rezolvare a problemelor și atenție la detalii Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra în echipă și de a-ți asuma responsabilități.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa? Mai întâi vei învăța procesle și fluxurile
CERTSIGN SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 285 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.