688 - Locuri de Muncă (joburi) Manager Relatii Clienti în București
688 - Locuri de Muncă (joburi) Manager Relatii Clienti în București

Candidatul ideal • Studii superioare economice finalizate;
• Experienta relevanta in activitatea de vanzare/analiza Microfinantare/IMM;
• Cunostinte economice/contabile temeinice;
• Abilitati excelente de vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii de finantare a acestora;
• Abilitati excelente de comunicare si relationare;
• Spirit de echipa, adaptabilitate & perseverenta in atingerea obiectivelor.Descrierea jobului • Identifica si initieaza actiuni de promovare a produselor de microfinantare la nivelul pietei locale;
• Monitorizeaza portofoliul propriu de cl

Candidatul ideal
Cunoaște bine (preferabil foarte bine) limba engleză,
Lucrează ușor în medii tehnologice / aplicații avansate, cu soluții software de ultima oră,
Este experimentat în lucrul cu programul Excel MS,
Are o experiență totală de muncă de minim 5 ani, din care cel puțin 2 ani într-o poziţie similară: în management operațional, ca Team Leader echipă call center, ca manager echipă de agenți, etc.
Este profesionist, adică:
ambițios, hotărât și muncitor, dar și dornic să își depăseasca constant limitele,
este responsabil,
inspiră încredere și optimism,
perfect

CE VEI FACE, PE SCURTInitia, mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti si potentiali din segmentul IMM.Participa la realizarea obiectivelor de vanzari, urmarind maximizarea profitabilitatii pe segmentelede clienti, alocate.Identifica noi oportunitati de dezvoltare produse si servicii.Monitoriza calitativ si cantitativ portofoliul de produse pentru clienti.Cunoaste evolutia curenta a pietelor financiarbancare precum si oferta concurentei.CAUTAMOnestitate, responsabilitate, proactivitate si orientare spre rezultate.Atentie la detalii, rigurozitate, o buna capacitate de organizare s i s
Candidatul idealComunica profesionist cu clientii atat in scris cat si telefonic.Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor.Are bune abilitati d planificare si organizare.Persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa.Are abilitatea d a rezolva sarcini multiple; are capacitatea d a prioritiza sarcinile.Descrierea jobuluiOfer informatii, t lefonic si m il, clientilor pe b z st nd rd lor stabilite.Mentin legatura cu cli ntii si furnizorii si r sp ct proceduril legat d pl t , incasarea si administrarea contractelor.Asigura flux de comunica

Candidatul ideal Ca sa te potrivesti acestui post, este important sa ai:
Experienta dе minim 1 an ca reprezentant vanzari / medical in industria medicala;
Abilitati excelente dе comunicare şi negociere;
Spirit dе echipa, abilitati excelente dе vanzare, dinamism, flexibilitate;
Atitudine corecta si prietenoasa fata dе client;
Studii superioare, in domeniul economic;
Studii post-universitare in domeniul finanţelor sau al vanzarilor constituie un avantaj;
Experienta anterioara in vanzari IMM si Corporate, in domeniul bancar constituie un avantaj.
Descrierea jobului Responsabilitа

Candidatul idealStudii superioareExperienta relevanta in managementul si dezvoltarea vanzarilorExperiență în negocierea contractelor cu parteneri interni si externiGandire comerciala, initiativa, putere de analiza si sintetizare a informatiilor, eficienta, independenta si responsabilitateCunoasterea unei limbi de circulatie intrnationala, engleza; limba rusă – un avantajNivel avansat utilizare MS Office, email; experiență utilizare software ERP – un avantajDescrierea jobuluiAdministrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti interni si externiNegocierea conditiilor de livrare, modalitatilor

CE VEI FACE, PE SCURTInitia, mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti si potentiali din segmentul Retail.Participa la realizarea obiectivelor de vanzari, urmarind maximizarea profitabilitatii pesegmentele de clienti, alocate.Monitoriza calitativ si cantitativ portofoliul de produse pentru clienti.Cunoaste evolutia curenta a pietelor financiarbancare precum si oferta concurentei.Identifica noi oportunitati de dezvoltare produse si servicii.CAUTAMOnestitate, responsabilitate, proactivitate si orientare spre rezultate.Atentie la detalii, rigurozitate, o buna capacitate de organizare si

Candidatul ideal Ne-ar placea sa ne cunoastem daca…
Ai vandut produse bancare cel putin un an inainte sa ne cunoastem. Asta pentru a ne asigura ca stii cum functioneaza mediul dе afaceri local si sectorial, stii cum sa identifici nevoile unui client si sa ii propui solutiile cele mai potrivite. Ai luat examenul dе licenta, preferabil la o facultate cu profil economic, ceea ce arata ca ai capacitate dе analiza si sinteza foarte bune.
Daca am ajuns pana aici cu discutia, foarte probabil ai abilitati excelente dе comunicare, vanzare si negociere. Verificam doar pentru ca asa scrie in proced
Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare cu profil economic;
Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;
Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta;
Detii permis auto – categoria B;
Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari.Descrierea jobului Vei stabili si participa la intalniri cu potentiali clienti Corporate/ IMM;
Vei prezenta clientilor Corporate/ IMM produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite;
Vei realiza analiza financiara preliminara a afacerii respectivilor cli
Candidatul ideal Te potrivesti pentru acest job daca:
Esti absolvent de studii superioare cu profil economic
Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune
Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta
Detii permis auto – categoria B
Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari.Descrierea jobului Ce vei face in aceasta pozitie:
Vei stabili si participa la intalniri cu potentiali clienti Profesii Liberale
Vei prezenta clientilor produsele si serviciile, oferindu-le solutii financiare potrivite
Vei realiza analiz

Scurta descriere a companieiBanca Transilvania (BT) este cel mai mare grup financiar din Romania. Misiunea sa este de a sustine dezvoltarea mediului de afaceri si comunitatile din care face parte, oriunde si oricand. Cu respect, pasiune si idei noi, banca sustine responsabil vise care se transforma in realizari. Viziunea BT este de a deveni o banca tot mai buna pentru clienti, echipa si actionari.Cerinte Ne-ar placea sa ne cunoastem daca…Ai vandut produse bancare cel putin un an inainte sa ne cunoastem. Asta pentru a ne asigura ca stii cum functioneaza mediul dе afaceri local si sectorial, s
CE VEI FACE, PE SCURTInitia, mentine si dezvolta relatiile cu clientii existenti si potentiali din segmentul IMM.Participa la realizarea obiectivelor de vanzari, urmarind maximizarea profitabilitatii pe segmentelede clienti, alocate.Identifica noi oportunitati de dezvoltare produse si servicii.Monitoriza calitativ si cantitativ portofoliul de produse pentru clienti.Cunoaste evolutia curenta a pietelor financiarbancare precum si oferta concurentei.CAUTAMOnestitate, responsabilitate, proactivitate si orientare spre rezultate.Atentie la detalii, rigurozitate, o buna capacitate de organizare s i s

Short company descriptionDeloitte is the brand under which tens of thousands of dedicated professionals in independent firms throughout the world collaborate to provide audit, consulting, financial advisory, risk management, and tax services to selected clients.With access to the intellectual capital of approximately 200,000 people worldwide, member firms focus on client service through a global strategy executed locally in nearly 150 countries. The Romanian office was established in 1992 and nowadays it employs over 600 professionals and provides services to diverse range of local and interna

Short company descriptionConectys is a global organization with centers on 3 continents and in 7 countries. We are all about transparency, modesty and growth. We also strongly believe in Fun@Work, so much that we’ve made it one of our core values.We have the best possible clients in gaming, high tech, travel, retail, finance and other key industries.Conectys is fueled by people. Employee engagement, initial and ongoing training, flexible work hours, incentives, “Pizza with the CEO”, Fruit Days, Happy Hours, employee-driven CSR programs, Open Door Policy or trips to client sites are just exampl

Short company descriptionConectys is a global organization with centers on 3 continents and in 7 countries. We are all about transparency, modesty and growth. We also strongly believe in Fun@Work, so much that we’ve made it one of our core values.We have the best possible clients in gaming, high tech, travel, retail, finance and other key industries.Conectys is fueled by people. Employee engagement, initial and ongoing training, flexible work hours, incentives, “Pizza with the CEO”, Fruit Days, Happy Hours, employee-driven CSR programs, Open Door Policy or trips to client sites are just exampl
Short company descriptionDeloitte is the brand under which tens of thousands of dedicated professionals in independent firms throughout the world collaborate to provide audit, consulting, financial advisory, risk management, and tax services to selected clients.With access to the intellectual capital of approximately 200,000 people worldwide, member firms focus on client service through a global strategy executed locally in nearly 150 countries. The Romanian office was established in 1992 and nowadays it employs over 600 professionals and provides services to diverse range of local and interna

All around the globe, employees in Allianz have been working hard to secure people’s lives and to give courage to our customers for what’s ahead. We are actuaries, advisors and service agents; engineers, lawyers and technology experts; we are daughters and sons, mothers and fathers, accountants, investors and entrepreneurs – and together we are shaping our industry. Because we know how important it is to have a fair partner at your side who provides solid and sustainable solutions, we strive to do it right – with passion, every day. Allianz Technology enables Allianz group to live up to its pu

Candidatul ideal Noi nu cautam candidati ideali, ci cautam Oameni!
Pentru ca echipa Neocasa este formata din oameni veseli, harnici si perseverenti! Si pasionati de ceea ce fac!
Adevarul este ca in aceasta meserie nu te plictisesti niciodata, tot timpul ai ceva nou de invatat si de descoperit.
Anumite calitati te pot avantaja: sa fii tenace, sa fii un bun comunicator, sa fii flexibil, sa fii optimist.
Ne plac oamenii cu personalitate, cu idei, politica companei axandu-se pe noutate, creativitate si capacitate de adaptare, pastrand in acelasi timp cele patru valori de baza de la car

Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana sociabila, serioasa, punctuala cu atributii organizatorice.
(angajam doar personal feminin)
Va rugam sa ne lasati un CV la adresa de mail mentionata.Descrierea jobului Responsabilitati:
-facturare
-comunicare cu administrator si director despre activitatea ce urmeaza sa se intample in ziua urmatoare
-tine o relatie buna cu clientii
-organizeaza atributiile angajatilor
-verifica stoc, comenzi, reclamatii
-verifica fise de clienti/furnizori

Candidatul ideal Iti cauti un job deosebit, intr-o companie de anvergura mondiala?
Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti?
Va invitam sa aplicati pentru postul de “Asistent comunicare clienti” pentru o companie bancara de rang mondial.
Dorim o persoana prezentabila, motivata, la inceput de cariera (studentii/masteranzii sunt candidatii ideali, dornici sa invete rapid si sa promoveze odata cu terminarea studiilor), amabila, care sa aiba abilitati de comunicare, sa cunoasca limba engleza, sa cunoasca program
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: