Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

475 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

475 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manipulant Depozit - Teius,​ Jud.​ Alba


Candidatul ideal .Descrierea jobului Susținem oamenii puși pe treabă și te invităm să faci o oprire în echipă noastră in rolul de Gestionar Depozit, pentru Teius, Jud. Alba in cadrul companiei SOCAR Petroleum.Misiunea ta: Executa operatiunile tehnologice in conformitate cu procedurile de lucru elaborate pentru rampa CF, rampa auto si instalatiile anexe, precum si la descarcarea - incarcarea si depozitarea produselor petroliere si a bitumului; Sigileaza vagoanele goale si preda numarul sigiliilor responsabilului cu siguranta feroviara; Respecta regulamentul cu privire la livrarile de produse petroliere catre autocisterne; Ia toate masurile posibile in vederea protejarii instalatiilor care deservesc rampele, statia de pompe si parcul de rezervoare impotriva intemperiilor; Executa atributii din sfera sa de activitate care decurg din actele normative in vigoare sau sunt dispuse de conducerea unitatii sau a sefului ierarhic; Indeplineste corect si la timp sarcinile de serviciu pentru o buna
SOCAR PETROLEUM S.​A.​

Coordonator Logistica Si Transporturi


Candidatul ideal - Studii superioare;- Experienta de minim 2 ani in domeniul logistic, in pozitii de coordonare;- Cunostinte de operare PC;- Limba engleza - nivel mediu;- Excelente abilitati de organizare si negociere;- Punctualitate, seriozitate, spirit de echipa, atentie la detalii.Descrierea jobului - Coordonarea departamentului logistic al companiei, asigurand derularea activitatilor legate de distributia bunurilor;- Coordonarea si organizarea proceselor din depozit;- Supervizarea depozitului, organizeazarea activitatii de expediere către clientii interni;- Urmărirea operatiilor de lucru pentru a asigura eficacitatea sistemului de depozitare;- Planificarea si coordonarea procesului de distributie, urmărind optimizarea permanentă a costurilor legate de transport si formalitati;- Supervizarea si coordonarea gestionarilor, verificarea si confirmarea dispozitiilor de livrare zilnice.
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 303 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Decorator Vitrine (merchandiser) - Ab


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii;- abilitati de comunicare si negociere;- spirit de echipa.Descrierea jobului Descriere job, responsabilități:- asigura vizibilitatea adecvata a produselor din portofoliul companiei;- asigura prezenta substantiala la raft a produselor;- verifica starea produselor, a materialelor promotionale si amplasarea acestora;- intocmeste rapoarte periodice.Oferta (bonus):- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o multinationala;- salariu motivant.- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Sales Assistant - Tom Tailor - Alba Iulia


Candidatul ideal ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este dе preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere dе a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare dе matematică şi aptitudini dе utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului CE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vanzari• Training în mаgazinele noastre• Oportunitatеa dе a lucrа pentru unа din cele mai cunoscute comp аnii intеrnaţionale din domeniu• Posibilitatеa de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Bonuri de masă• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezonJoburi disponibile in magazinele noastre din Alba Mall si Carolina Mall.
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Unimat Angajeaza Consultant Vanzari


Candidatul ideal UNIMAT S.R.L. - angajeaza CONSULTANT VANZARIABILITATI consultant vanzari: Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare si lucru in echipa Orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), cu initiativa si capacitate de analiza, bine organizat, perseverent Atentie concentrata si distributiva Persoana punctuala, prezenta agreabila, serioasa Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa Mod de gandire orientat catre client, dar si focusat pe rezultateCerinte CONSULTANT VANZARI: Studii medii/superioare Experienta in domeniul materialelor de constructii/instalatiilor reprezinta un avantaj Operare MS Office ( Excel, Word).Descrierea jobului ​ATRIBUTII CONSULTANT VANZARI: Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Preia comenzile de la client si se ocupa de onorarea lor Urmareste procesul de aprovizionare cu marfa si o receptioneaza Prospecteaza piata
UNIMAT SRL

Medic Specialist Medicina Muncii


Descrierea jobului Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri, care prin profesionalism si empatie, au grija sa le ofere pacientilor ingrijire la cele mai inalte standarde. Daca vrei sa faci si tu parte dintr-o echipa medicala de elita, te asteptam in locatiile REGINA MARIA pentru postul de Medic Specialist Medicina Muncii Sa iti descriem pe scurt rolul:Vei examina corect pacientii si vei oferi servicii medicale de calitate;Vei completa documentatia privind examinarea pacientilor;Vei ajuta la educarea medicala a pacientului pentru a preveni impreuna aparitia bolilor/accidentelor. Iata ce ne dorim de la viitorul nostru coleg: Sa fie Medic Specialist/Primar Medicina Muncii;Sa detina Certificat de membru de la Colegiul Medicilor și Asigurare Malpraxis valabile;Sa detina excelente abilități de comunicare, empatie si orientare spre nevoile pacientului,Sa fie pozitiv, prompt în realizarea sarcinilor, colaborativ, proactive si implicat;Sa detina cunoștinte de Microsoft Office la nivel me
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Consilier Vanzari Afi Cotroceni,​ Alba Iulia,​ Pitesti


Candidatul ideal Consilier vanzari Afi Cotroceni, Alba Iulia, PitestiProfil angajat:Persoana responsabila si flexibilaPasionata de fashion si cu o atitudine pozitivaAbilitati de comunicare si initiativaDescrierea jobului Consilier vanzari Afi Cotroceni, Alba Iulia, PitestiResponsabilitati:Vei fi responsabil pentru asigurarea unei experiente de customer service exceptionale si de prezentarea magazinului la cele mai inalte standarde, de la prezentarea produselor pana la primirea clientilorVei prezenta intr-un mod atractiv produsele companiei si vei inspira cat mai multe persoane in alegerile lor vestimentareVei participa la activitati ce tin de pregatirea magazinului, receptie, expunere produse, vanzare conform procedurilor noastre, inventarRealizarea planului de vanzari zilnic si lunarBeneficii:Posibilitatea majorarii salariului, beneficiind de bonus din vanzareBonuri de masa in valoare de 30 lei2 weekend-uri libere in lunaBonus pentru recomandarea unor noi colegiDiscount de 30% in toat
VICMOD SRL

Data Operator


Candidatul ideal We're looking for a new member to complete our team of 6 enthusiastic and smart colleagues.If your friends tell you that you are: analytical experienced user of Microsoft Office (Excel) great at English (speaking, writing) a reliable and trustworthy person ...then we believe you might be just what we need.Besides these lovely qualities, great if you are: University graduate or on your way there (preferably technical field) interested in technology and computers still a nice person even before a deadlineDescrierea jobului We offer remote support through platforms and ticketing systems to other HR teams within Azets group on the following main topics: creating job ads and posting them sending out job offers and registering contract in the systems editing and maintaining the HR system reports on HC, sickness and other KPIs on a monthly and yearly basis other back office registrationsYou will be part of the HR team and participate at all the events within the projects.
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 865 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Payroll Consultant


Candidatul ideal We are looking for an ambitious and motivated person, who likes to work with numbers, Excel tables and wants to learn more about payroll.The following skills are required: University graduate (Economics, Mathematics, Cybernetics or similar) Strong analytical skills Microsoft Excel Good English skills, oral and written (B1-B2-C1-C2)The following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment Ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.Descrierea jobului The main tasks for a payroll consultant are to: Process employee changes, advance salary, pension & insurance, travel claims etc Create and send files to clients, close the payroll run and pay the salaries Create and send payslips to employees Send monthly reports to clients Check deadlines and prioritize tasks accordingly The role impli
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Junior Accountant


Candidatul ideal We are looking for a junior accountant who wants to develop his knowledge in accounting. From our future colleague we expect seriosity, motivation to learn and the ability to follow thе core values in Azets: Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic.The following skills are required: University graduate (Accounting, Economic studies or relevant) Good English skills, oral and written Analytical and logical skills Attention to details Any previous experience in accounting is a plus Good computer skillsThe following pеrsonаl chаrаctеristics are preferred: Motivаtion and willingness in the learning process Ability to meet deadlines and deliver quality Ability to work in an international environment* Resumes will be sent at [email protected] or by applying to this ad.Descrierea jobului Our future colleague will work with accounting tasks for our clients from thе Nordic countriеs. Daily activities may include:Bookings of accounting documents VAT reports Accounts pay
AZETS INSIGHT SRL

Media netă estimată pe baza celor 432 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta anterioara in vanzari, este necesara cunoasterea unui proces de vanzare;• Studii superioare in domeniu financiar asigura cunostintele necesare intelegerii industriilor si a datelor financiare;• Cunostinte foarte bune de operare PC (in special EXCEL);• Abilitati de analiza financiara client, evaluare garantii;• Excelente abilităţi de organizare;• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;• Persoana proactiva, orientata catre rezultate;• Disponibilitate si dorinta de a invata;Descrierea jobului Cautam colegi noi cu experienta anterioara in vanzarea de produse financiare/ creditare si hotarat sa obtina rezultate.Rolul lui va fi de dezvoltare a portofoliului de clienți în regiunea alocată; promovarea și vânzarea produselor de creditare ale companiei către aceștia.Responsabilitati:* Identifică și contactează lead-uri, potențiali colaboratori conform procesului de vânzare al companiei și conform cu targetele alocate;* Identifică nev
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1628 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Producție


Candidatul ideal Compania noastră, un lider recunoscut în industria alimentară, caută un Asistent de Producție dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul fabricii. Suntem în căutarea unei persoane proactivă și orientată către rezultate, care să contribuie la procesul nostru de producție și să susțină obiectivele noastre de calitate și eficiență.Cerințe:Experiență anterioară într-o poziție similară în industria alimentară sau într-un mediu de producție este esențială.Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile în funcție de necesități.Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune.Cunoștințe solide despre standardele de siguranță și igienă alimentară și capacitatea de a le aplica în practică.Excelente abilități de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Responsabilități:Supervizează și coordonează activitățile de producție zilnice pentru
ALPIN 57 LUX S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Productie


Candidatul ideal Compania noastră, un lider recunoscut în industria alimentară, caută un Asistent de Producție dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul fabricii. Suntem în căutarea unei persoane proactivă și orientată către rezultate, care să contribuie la procesul nostru de producție și să susțină obiectivele noastre de calitate și eficiență.Cerințe:Experiență anterioară într-o poziție similară în industria alimentară sau într-un mediu de producție este esențială.Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile în funcție de necesități.Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune.Cunoștințe solide despre standardele de siguranță și igienă alimentară și capacitatea de a le aplica în practică.Excelente abilități de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Responsabilități:Supervizează și coordonează activitățile de producție zilnice pentru
ALPIN 57 LUX S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Marketing Specialist


Scurta descriere a companiei WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte. Cerinte Studii superioare finalizate;Experienta pe un rol similar in cadrul unei companii distribuitoare de produse cu specific tehnic;Bune abilitati tehnice si dorinta de invatare;Limba Engleza – Nivel Avansat;Bune abilitati de operare PC (reprezinta
Working4U Exclusive

Media netă estimată pe baza celor 1015 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Merchandiser AB + SB


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experiență de minim 2 ani în mercantizare de preferat categorii de produse FOOD;- Cunoaște piața din zona alocată (TT si IKA);- Deține abilități excelente de comunicare, de persuasiune și de negociere;- Persoană responsabilă și capabilă să respecte procedurile de lucru;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate;- Posesor carnet auto categoria B;- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată. Responsabilitati - Acoperă magazinele din comerțul tradițional respectiv IKA pe județele arondate cu focus pe magazinele din comerțul tradițional;- Asigură aprovizionarea permanentă a rafturilor cu toate produsele CIO existente în depozitul magazinului;- Asigură maximum de prezență, v
Compania Indiilor Orientale CIO

Stivuitorist Albalact Oiejdea


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte - Studii medii sau scoala profesionala;- Atestat ISCIR – Stivuitorist;- Seriozitate si dorinta de a muncii;- Dornic sa se perfectioneze continuu;- Disponibilitatea
Lactalis Group

UNIVERSAL BANKER FLYER - ALBA IULIA


Scurta descriere a companiei We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil Cerinte În First Bank, obiectivul nostru este să oferim cele mai bune soluții financiare, susținute de tehnologie, personalizate de oameni.În Alba Iulia, căutăm coleg/ă pentru poziția de Universal Banker Flyer!Cine ești tu?Ai studii superioare (in domeniul economic, de preferat);Ai experienta de minim un an intr-o pozitie care presupune vanzare catre clienti (in domeniul bancar reprezinta un avantaj)Cunoști limba engleză la nivel conversațional;Ești comunicativ si organizat;Orientat/ă către nevoile clientulu
FIRST BANK

Optometrist - Alba Iulia


Scurta descriere a companiei Lensa este atât compania cu cea mai rapidă creștere din piața de optică din România, cât și cel mai apreciat magazin de optică din România, iar misiunea noastră este să facem lumea să vadă mai bine, prin produse și servicii de optică de excepție, la îndemâna oricui.Lensa este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după 10 ani de existență s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața locală de optică. În prezent, compania deține peste 80 de showroomuri în România, Republica Moldova și Bulgaria.Hai să faci parte dintr-o echipă TARE!Pentru că nu ne oprim la a atinge obiectivele companiei - ci ne îndreptăm privirea și către obiectivele fiecăruia dintre noi.Ne place să vedem cum fiecare coleg în parte evoluează și devine o versiune mai pregătită pentru următorul pas în cariera lui. Cerinte Apreciem TARE:-Experiența în efectuarea consultațiilor optometrice (determinare dioptrii, prescripție pentru lentile de contact);-Diplomă de abs
LENSA

Sef Echipa Electricieni Proiecte Fotovoltaice Alba-Iulia


Scurta descriere a companiei WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte. Cerinte Calificare profesionala in domeniul Electric;Experienta de minim 3 ani in proiecte de montaj si punere in functiune de panouri fotovoltaice;Reprezinta un avantaj experienta in proiecte de montaj si punere in functiune pompe de caldura;Reprezint
Working4U Exclusive

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Alba Iulia?

Salariul mediu net in Alba Iulia este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Alba Iulia?

In prezent avem disponibille 475 locuri de munca in Alba Iulia.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.