Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

543 Locuri de Munca in Alba - Joburi in Alba

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

543 Locuri de Munca in Alba - Joburi in Alba

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Electrician Panouri Fotovoltaice (Alba-Iulia)


Scurta descriere a companiei WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte. Cerinte Calificare profesionala in domeniul Electric;Experienta in montajul de panouri fotovoltaice;Experienta in lucrul cu echipamente de medie tensiune;Permis cat. B;Autorizatia ANRE reprezinta un avantaj;Bune abilitati de interpretare si intelegere
Working4U Exclusive

Analist Financiar De Credite - Pj


Candidatul ideal Dacă îți place domeniul financiar, vino la noi in echipa! Vei face parte din departamentul de Risc de Credit, în una dintre locațiile noastre: Alba Iulia / Deva/ Arad/ Timișoara, avand rolul de a lua decizii privind acordarea de credite, de a evalua și gestiona eficient riscurile în conformitate cu politica și obiectivele organizației. Cerinte: Cunoștințe de contabilitate: ințelegerea principiilor contabile și a modului în care acestea se aplică (functionalitatea conturilor) cu scopul de a verifica si corela informatiile din analizele financiare; Capacitatea de a analiza situațiile financiare ale clienților pentru a evalua solvabilitatea și capacitatea de plată (include analiza bilanțului, contului de profit și pierdere, fluxurilor de numerar, alti indicatori financiari relevanți precum si identificarea situatiilor neconforme cu realitatea) Abilitatea de a identifica și evalua riscurile: de credit, de piață și a altor factori care ar putea afecta capacitatea de ramburs
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 318 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Inginer Industria Alimentara


Candidatul ideal Eşti absolvent/ă a unei facultăţi cu specializarea în industria alimentară şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu?Noi, TranseuroGrup, ne căutăm super colegi pentru departamentele noastre de producţie unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei.Ne dorim ca tu:Să fii absolvent/ă de studii superioare al unei facultăţi cu profil în tehnologia alimentară;Să ai experienţă în producţia alimentară de minim 3 ani;Să ai cunoştinţe privind tehnologia produselor de patiserie, brutărie sau preparate din carne;Să deţii abilităţi bune de analiză privind procesul de producţie pentru îmbunatăţirea şi eficientizarea activităţilor;Să ai abilităţi exceptionale de coordonare cât şi de empatizare;Să fii orientat/ă către obţinerea de rezultate, atent/ă la detalii şi cu spirit antreprenorial;Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare;Să ai capacitate dovedită de concentrare şi respectarea termenelor limită;Descrierea jobului
TRANSEURO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Pentru Zonele Alba,​ Deva Si Sibiu


Candidatul ideal Ne marim echipa de Agenti vanzari provincie (TT) - FMCG!Descrierea jobului Vei promova si vei vinde produse comercializate de Global Plast Grup, atat brandurile proprii cat si alte branduri; Vei intretine si dezvolta portofoliul de clienti; Vei urmari realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Vei participa la negocieri, intocmiri de contracte si vei monitoriza derularea si finalizarea acestora; Te vei perfectiona si dezvolta in echipa unui lider de vanzari.Pachet de beneficii oferit: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu net + tichete de masa 40lei/ zi lucratoare Bonusuri stimulative, in functie de realizari, Cazare Diurna Program L-V : 8:30-17:30/ 1h pauza de masa inclusa; Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate; Masina de serviciu; Telefon de serviciu; Tableta.
GLOBAL PLAST SRL

Sales Agent


Candidatul ideal Motivat și pasionat de munca sa;Are ambiția de a crește profesional și de a se îmbunătăți în mod constant;Are bune abilitati de cumunicare si putere de convingere;Persoana proactiva;Experienta in vanzari pentru produse de marochinarie reprezinta un avantaj;Disponibilitate la deplasari;Cunostinte de limba engleza nivel mediu;Conducator auto, categoria B.Descrierea jobului Gestionarea activitatiilor de vanzare.Ofera informatiile relevante despre produsele companiei viitorilor clienti;Intelege nevoile clientiilor si preferintele acestora;Evalueaza tendintele pietei si identifica noi oportunitati;Identificarea permanenta a noilor potentiali clienti.
MBC LEDER PRDUKTE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2487 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Agent Colectare Creante Pe Teren


Candidatul ideal Avem disponibile 3 posturi de agent colectare creante pe teren, in mai multe zone din tara. Alba Iulia si judetele limitrofe (Sibiu si Hunedoara) Bucuresti sector 2 si limitrof (Ilfov si Calarasi) Bucuresti sector 3 si limitrof (Ilfov si Ialomita)Cerinte: Experienta anterioara in activitate de teren minim 2 ani Experienta minim 1 an in colectare creante (constituie un avantaj ) Permis de conducere cat. B Fara antecedente penale Abilitati de comunicare si negociere Orientare spre client Orientare pe rezultateAtitudine proactivaDescrierea jobului Responsabilitati: administrarea activitatii de colectare creante pe teren negocierea planului / programului de recuperare a creantei Identificarea de noi solutii optime de plata notificarea debitorilor si girantilor monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu debitorii / girantii, dezvoltarea si actualizarea in permanenta a bazei de date cu clienti, prin colectarea de informatii din teren raportarea stadiului col
AXFINA ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal Cerințe: Experiență in domeniul contabilității, fiind absolvent al unei facultăți de profil (cu specializare in domeniul financiar contabil) Cunostiinte temeinice de utilizare pachet Office Cunostinte de legislatie contabile si fiscala; Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa. Persoana ordonata, atenta la detaliiDescrierea jobului Responsabilități: Introducere facturi de prestări servicii și chirie Operațiuni cu casa: încasări de la clienții cu chitanță (verificare casă, depunere numerar la bancă) Operațiuni cu Banca: Eliberare BO către furnizori, preluare BO de la clienți Încasări și plăți la bancă Verificare casă Verificare TVA lunar Închidere venituri și cheltuieli Efectuarea de calcul și plată salarială, lunar Depunere declarații către bugetul de stat Verificarea scadență clienți și furnizorilor Alte operatiuni de inchidere lunara Calculul de impozit pe profit si depunerea declaratiei Intocmire rapoarte ad-hoc solicitate de catre management Reconcilieri pe
SC PROMELEK XXI SA

Media netă estimată pe baza celor 5771 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer Sef Panificatie,​ Patiserie Si Biscuiti


Candidatul ideal Calificare in domeniu Panificatiei, Patiseriei, Patiserie congelata- studii superioare- experienta similara de minim 5 ani- persoane active, energice;- persoane responsabile, capabile sa respecte procedurile de lucru;- atitudine pozitiva, corectitudine, spirit de echipa;- abilitati de coordonare a echipelor din subordine,- cunostinte in sistemul de siguranta ISO 22000 si HACCP- permis auto cat. BDescrierea jobului Coordonarea procesului tehnologic pe sectia de productie, administrarea activitatii personalului din subordine, a materiilor prime, a materialelor si a utilajelor folosite, stabilirea retetelor de fabricatie pentru sortimentele planificate, respectarea parametrilor specifici de calitate si cantitate, efectuarea rapoartelor zilnice de productie, consumuri si pierderi tehnologice, efectuarea probelor de produs curent si dezvolatarea de noi retete.Stabilirea retetelor de fabricatie si delimitarea lor din punct de vedere calitativ si cantitativ; efectuarea contin
DRAGON R.​C.​ S.​R.​L.​

Arhitect Si Desenator Arhicad


Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui să aibă o educație solidă în domeniu, experiență în proiectarea și gestionarea proiectelor, cunoștințe tehnice avansate în design și materiale de construcție, precum și creativitate în găsirea soluțiilor inovatoare. Abilitățile bune de comunicare sunt esențiale pentru colaborarea cu clienții și echipa, iar atenția la detalii și etica profesională completează profilul. Adaptabilitatea la tehnologii și învățarea continuă sunt, de asemenea, importante pentru a rămâne relevant într-un domeniu în continuă schimbare.Descrierea jobului Responsabilități:- Dezvoltarea de concepte arhitecturale inovatoare pentru diferite tipuri de proiecte.- Proiectarea detaliată a clădirilor și spațiilor, luând în considerare aspecte funcționale, estetice și de siguranță.- Gestionarea proiectelor de la faza de concept până la finalizare, coordonând echipa și asigurând respectarea termenelor și bugetelor.- Colaborarea strânsă cu clienții pentru a înțelege nevoile și a
ADAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Tehnician Service Utilaje De Constructii Zona Cluj-alba-sibiu


Candidatul ideal Cunostinte de electrica/ electronica, mecanica, si hidraulica;Studii tehnice medii sau superioareDorinta de a invataSpirit de echipaDiponibilitate deplasari in tara Descrierea jobului Intretinerea si repararea utilajelor de constructiiDiagnosticarea defectelorAvantajele sunt urmatoarele:- masina serviciu- telefon serviciu- laptop- acces la traininguri pentru dezvoltare in domeniul- salariu atractiv.
WIRTGEN ROMANIA S.​R.​L.​

Sef Agentie


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic; Experienta in domeniul bancar de minim 5 ani, din care minim 3 ani intr-o functie de vanzari; Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj; Cunoasterea reglementarilor in vigoare privind institutiile de credit si adecvarea capitalului; Cunoasterea amanuntita a produselor si serviciilor bancare si a instrumentelor de plata; Orientare catre rezultate, orientare catre client Nivel ridicat al responsabilitatii si integritatii; Foarte bune abilitati de planificare, organizare si comunicare ; Abilitati de operare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu; Permis de conducere - categoria B; Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;Descrierea jobului Coordoneaza activitatea sucursalei si aloca optim resursele umane in vederea realizarii obiectivelor de vanzari; Initiaza si dezvolta relatiile cu clientii Bancii; Reprezinta sucursala in mediul local de afaceri; Promoveaza clientilor intregul portofoliu d
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal CERINȚE:Studii medii sau superioare (constituie un avantaj);Cunoștințe operare PC (Windows, Microsoft Word și Excel, Internet);Persoană dinamică cu bune abilități de comunicare și negociere;Persoană motivată, cu implicare în activitatea pe care o prestează;Prezență agreabilă;Capacitate de asimilare rapidă;Experiență în domeniul vânzărilor (de preferat experiență în vânzarea de scule electrice, utilaje de construcții, echipamente termice);Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului ANUNTUL ESTE DISPONIBIL PENTRU: 1 POST LA BRASOV , 1 POST LA ALBA IULIA si 1 POST LA TARGU MURESRESPONSABILITĂȚI:Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și noi;Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;Identificarea nevoilor clienților; Întocmirea ofertei,;Prezentarea ofertei,;Negociere,;Încheierea vânzării;Acordarea asistenței din punct de vedere tehnic și comercial clienților;Căutarea de
EPINVEST SRL

Media netă estimată pe baza celor 2811 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Process Engineer


Candidatul ideal •Higher education in technical field;•Computer skills;•Knowledge of German, written and spoken;•Experience in coordinating and systematizing the production process;•Experience in coordinating a team.Descrierea jobului •Production capacity planning according to customer requirements;•Commissioning of new production lines;•Optimization of the technological production process starting from the internal supply of materials to the production of the finished product;•Supervision of the operation of the production lines in relation to the quality and time coefficients necessary for their optimal operation;•Monitoring the production flow, finding inconsistencies, analyzing the causes and taking remedial action;•Carrying out internal expertise on the system and the process;•Coordinating and supporting customer audits.
MARQUARDT

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5750 RON/Luna

Area Sales Executive (remote)


Candidatul ideal Acest rol comercial ți se potrivește dacă:Esti locat in Cluj -Napoca, Turda sau Alba-Iulia (si imprejurimi).Ai abilități de comunicare, vânzare și negociere si nu in ultimul rand, esti o persoana carismatica.Te interesează să te dezvolți într-un domeniu cu o capacitate de crestere peste medie, cu solutii în agricultură, industrie si rezidential.Esti o persoană dinamică, proactivă, cu atitudine pozitivă, fler, imaginație si mai ales responsabila si de incredere;Ai înclinație naturală și disponibilitate pentru vânzare directă pe teren (permis categoria B obligatoriu).Iti place sa construiesti relatii de parteneriat si ulterior sa le dezvolti la “next level”.Te stimuleaza incasarea bonusurilor de performanta si de ce nu, de extra performanta (high/top performer).Deții cunoștințe de Microsoft Office (notiuni standard de utilizare in special Excel si Word).Descrierea jobului Despre job:Suntem o echipa unita, entuziasta, orientata spre performanta, care-ti va oferi suport, c
HYDROSTAB S.​R.​L.​

Director Adjunct De Magazin Alba Iulia


Candidatul ideal Esti pregatit/a sa motivezi si sa coordonezi o echipa alaturi de Directorul de Magazin? Si sa te asiguri ca echipa ta are cea mai buna atitudine de vanzari si ofera clientilor nostri o experienta extraordinara la cumparaturi?Atunci tu poti fi Directorul Adjunct de Magazin (f/m) pe care il cautam!CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici.Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masuraIesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinareUn program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la
JYSK ROMÂNIA SRL

Contabil (perioada Determinata 2 Ani)


Candidatul ideal - Experiență solidă în departamentul financiar-contabil;- Cunoștințe aprofundate despre legislația în vigoare în domeniul financiar-contabil;- Studii superioare financiar-contabile;- Capacitate de planificare, organizare in departament;- Experienta in firme cu obiect de activitate productie;- Expertiza pentru contabilitatea de gestiune, inclusiv postcalcul, este un plus;- Cunoștințe medii de limba engleza.- Persoana ordonata, atenta la detalii- Atitudine pozitiva- Cunostinte operare calculator (Excel, Word)- Cunoasterea programului SAP constituie un avantajDescrierea jobului - Inregistrare facturi furnizori materiale- Inregistrari estimari facturi nesosite, verificare cont furnizori facturi nesosite, urmarire primire facturi si inchidere sume- Inregistrare facturi furnizori servicii- Intocmeste periodic si analizeaza rapoartele cu soldurile furnizorilor- Interactioneaza cu furnizorii si departamentele responsabile pentru rezolvarea diferentelor soldurilor- Initiere pla
ZG TIMBER SEBES SRL

Inginer Proces/​ Productie - Atelier Tampografie


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul tehnic.Experiență în producție (constituie avantaj experiența într-o poziție similară în domeniul productie de serie).Cunoștiințele în domeniul tehnic sau automatizări constituie avantaj.Limba engleză, scris și conversațional nivel mediu.Cunoștiințe bune de utilizare a calculatorului (MS Office, emails, etc.).Descrierea jobului Suport tehnic pentru realizarea produselor la calitatea și în cantitatea cerută.Identificarea și utilizarea resurselor tehnice și a materialelor necesare pentru realizarea planului de producție și încadrării în normele de consum.Luarea de măsuri în scopul reducerii numărului de rebuturi, eficientizarea și creșterea productivității.Validarea de noi concepte pentru productia de serie a claparilor de ski.Testare echipamente noi (parametrii, tehnica de asamblare, etc.).Colaborare cu serviciul de control al calitatii, operatorii si interventia în timp util asupra procesului de inscriptionare pentru remedieri ori de cate
AMER SPORTS RO S.​R.​L.​

Consultant Vanzari In Librarie Si Coordonatori de echipa


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal determinare interes fata de clienti abillitati majore de comunicare flexibilitateDescrierea jobului Persoana angajata pentru aceasta functie va avea urmatoarele sarcini identificarea potentialilor clienti, vizite la clienti si in santiere, intocmirea ofertelor, contracte…-training in vanzari si tehnice.-suport tehnic pentru desfasurarea activitati.-masina de serviciu,PC si telefon, bonuri de masa, asigurare Alliantz-pachet salarial motivantde baza plus procente din vanzarile finalizate.-posibilitati de dezvoltare in cadrul Grupului ELIS
ELIS PAVAJE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3301 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 543 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.