Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

475 Locuri de Munca in Baia Mare - Joburi in Baia Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

475 Locuri de Munca in Baia Mare - Joburi in Baia Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Aptitudini de comunicare;Aptitudini de rezolvare a problemelor complexe;Abilitati de gandire analitica;Abilitate in redactarea rapoartelor si prezentarea informatiilor in mod eficient;Capacitate de luare a deciziilor in tip real.Descrierea jobului Implementeaza strategii pentru a cumpara produse de baza de la furnizori;Analizeaza cererile pentru marfuri atribuite conform sugestiilor de achizitie “MRP”;Mentine stocul de marfuri la un nivel optim in functie de pachet/program;Colaboreaza cu Managerii de Program si cu personalul din departamente relevante pentru a păstra calitatea marfurilor;Constituie interfata intre furnizori si echipele operationale in procesul de cumpărare.
UNIVERSAL ALLOY CORPORATION EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1694 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Farmacist In Industria Farmaceutica


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane entuziaste și dedicate pentru a se alătura echipei noastre de producție, la AC HELCOR, o companie cu activitate de peste 30 ani în fabricația de medicamente. Dacă ești pasionat de farmacie și dornic să-ți pui amprenta în industria farmaceutică, te invităm să explorezi această oportunitate de a deveni Farmacist în cadrul departamentului nostru de producție.Cerinte:Absolvent de studii superioare în Farmacie.Interes și pasiune pentru industria farmaceutică și procesele de producție.Abilități excelente de comunicare și leadership.Capacitate de a lucra în echipă și de a gestiona sarcini multiple într-un mediu dinamic.Disponibilitatea de a lucra în schimburi.Descrierea jobului Responsabilitati:Conducerea și coordonarea unei echipe de producție în vederea atingerii obiectivelor de performanta.Monitorizarea și optimizarea proceselor de producție pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate.Participarea activă în dezvoltarea și impl
AC HELCOR S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui nou coleg entuziast pentru poziția de Asistent medical generalist – recoltare probe care să se alăture echipei noastre.Profilul tau: Studii Postliceale de specialitate / Studii Superioare de scurta durata de specialitate absolvite; Autorizatie de libera Practica valabila, vizata la zi; Asigurare pentru malpraxis; Experienta in recoltarea probelor biologice; Cunostinte specifice activitatii de recoltare (proceduri, acordarea primului ajutor, utilizarea echipamentelor de lucru si a sistemelor de recoltare, indicatori clinici care pot reflecta starea pacientului si care pot duce la intreruperea recoltarii etc.); Cunostinte de operare PC; Bune abilitati de comunicare si integritate; Persoana empatica; Orientare catre nevoile pacientilor; Spirit de echipa; Abilitatea de a efectua sarcini repetitive.Descrierea jobului Rolul tau: Intampinarea pacientilor si pregatirea acestora pentru recoltarea probelor biologice respectand standardele de calitate si m
SYNEVO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2892 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Agent Dezvoltare Brand Ravenol


Candidatul ideal O persoana pozitiva si optimista cu…Minim 5 ani experienta in functia agent de vanzari au coordonator echipe de vanzari.Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si convingere.Dinamism si adaptare usoara la schimbare.Orientare catre client, customer care si rezultate.Initiativa si curajul de a propune proiecte noi.Empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra incontact.Permis categoria BDescrierea jobului Descrierea job:Identificare si contactare de clienti noi .Intocmirea de fise de calibrare cu toate informatiile specifice si introducerea lor in CRM.Prezentare, sustinerea si negocierea ofertelor comerciale impreuna cu specialistul RAVENOL.Identificare solutii de dezvoltare portofoliu clienti si volumele vanzare.Urmarire activitatii concurentei si raportarei catre coordonatorul zonal.Monitorizezi contactele/proiectele existente, identifici nevoile clientilor, le oferi informare, indrumare si le soliciti feed
RAVENOL EXPERT RO S.​R.​L.​

Digital Marketing Manager


Candidatul ideal Minimum 2-3 years of experience in digital marketing Excellent communication, presentation and writing skills. Ability to interact comfortably with many different stakeholders and on different levels within the organization Able to craft messaging and visuals for specific audiences, considering their needs and preferences Previous experience in Employer Branding and B2B communication campaigns. Adobe Suite (Mainly InDesign, Photoshop, Illustrator & PremierePro) Comfortably working in an international environment. Must be organized, responsive and able to work on a variety of projects with tight deadlines. Is able to assist management & advise them on their communication style and methods. Perfect English SkillsDescrierea jobului Digitale Marketing Tasks: First point of contact for all digital marketing topics within UAC Be in close contact with the Marketing team from Montana Aerospace Social Media Management: Maintain, Monitor and Develop UAC Social Media Accounts (Fa
UNIVERSAL ALLOY CORPORATION EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 276 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Consilier Service - Inginer Ar


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență care îți va influența viitorul!ATP Motors oferă oportunități de dezvoltare profesională adresate absolvenților de Inginerie Auto care își doresc să construiască o carieră solidă în acest domeniu.Rolul: Consilier serviceCerințe:Studii finalizate în domeniul ingineriei auto sau domenii conexe,Abilități bune de comunicare, negociere și realaționare,Motivație pentru învățare și dezvoltare continuă.Descrierea jobului Oportunități de creștere și avansare în carieră,Traininguri și programe de mentorat personalizate,Suport pentru dezvoltarea profesională și personală.
ATP - EXODUS SRL

Reprezentant Vanzari - Maramures,​ Satu-Mare,​ Bihor


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Experienta de minimum 3 ani in vanzarea ma
Lugera Makler

Asistent Medical Recoltare


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, in calitate de Asistent Medical Generalist, vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Sa-ti povestim pe scurt desp
Regina Maria

Business Developer


Candidatul ideal Experiență relevantă în dezvoltarea de afaceri, preferabil în industria produselor pentru animale de companie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Cunoștințe solide în domeniul strategiilor de vânzări și marketing. Abilitatea de a identifica și valorifica oportunități noi de afaceri. Dorința de a atinge și depăși obiectivele de vânzări. Abilități de planificare și organizare bune. Flexibilitate și adaptabilitate pentru a face față schimbărilor din industrie.Descrierea jobului Responsabilități principale: Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de afaceri pentru creșterea vânzărilor și a cotei de piață. Întocmirea de strategii de piață și planuri de acțiune pentru a atinge obiectivele de vânzări și creștere. Stabilirea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți și potențiali. Monitorizarea tendințelor și a concurenței din industrie pentru a identifica oportunități noi. Colaborarea cu echipa
MASTER PRODUCTS NETWORK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 527 de salarii introduse în Salario: 6201 RON/Luna

Director General


Candidatul ideal Experiență anterioară într-o poziție similară în conducerea operațiunilor unei companii sau organizații comparabile. Abilități excelente de leadership și management, cu capacitatea de a motiva și de a ghida echipele către atingerea performanței ridicate. Capacitatea de a dezvolta și de a implementa strategii operaționale și de a efectua analize critice pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea afacerii. Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili relații de colaborare atât intern, cât și extern. Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiplele sarcini și priorități. Diplomă de studii superioare într-un domeniu relevantDescrierea jobului Planificarea, organizarea si coordonarea ehipelor in executia proiectelelor aflate in derulare in conditiile tehnice, administrative, calitativi si incadrarea in bugete conform contractelor; Defineste si implementeaza standardele si procedurile de urmat pent
QUALITY CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 663 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Customer Relationship Officer @ Ing Office Progresului


Candidatul ideal Dacă ştii despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic;Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point şi Outlook;Relaţionezi şi comunici foarte bine cu oricine;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Îţi place să interacţionezi cu clienţii şi ai experienţă anterioară într-un rol similar.Vino în echipa ING Office! Te aşteaptă:Experienţe de învăţare centrate pe competenţe ca negociere şi comunicare;O organizaţie orientată către clienţi şi pasionată de idei indrăzneţe;Colegi veseli şi ambiţiosi, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor şi serviciilor ING Bank, dedicate clienţilor persoane fizice.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele şi serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurări, fonduri mutuale);Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări şi la atingerea obiectivelor calitative;Vei oferi consultanţă clienţilor şi îi vei
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Chief Operating Officer /​ Director Operational


Candidatul ideal Experiență anterioară într-o poziție similară în conducerea operațiunilor unei companii sau organizații comparabile. Abilități excelente de leadership și management, cu capacitatea de a motiva și de a ghida echipele către atingerea performanței ridicate. Capacitatea de a dezvolta și de a implementa strategii operaționale și de a efectua analize critice pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea afacerii. Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili relații de colaborare atât intern, cât și extern. Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiplele sarcini și priorități. Studii superioare în domeniul ingineriei in constructii sau instalatii, managementului.Descrierea jobului Supervizarea și conducerea operațiunilor zilnice ale companiei în conformitate cu obiectivele și strategiile stabilite. Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor operaționale pentru a asigura eficiența și efic
QUALITY CONSTRUCT SRL

Full Stack Developer


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-NapocaPurpose: Executes tasks related to one or more IT applications, during their life cycle.Department: IT Applications Development Web & MobileAre you a resourceful full stack developer? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you love programming and creating new web&mob. applications.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) 1 days / week home office MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members) Fixed bonuses for Easter, Christmas, Holiday and Metallurgist Day Performance based salary increase Performance based bonus Transport
SILCOTUB S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1840 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 213 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Retail Manager Zonal


Candidatul ideal RETAIL MANAGER PENTRU ZONA DE CENTRU ( Cluj, Baia Mare,Oradea, Satu Mare,Sibiu)lti cauti loc de munca? Ne marim echipa!Daca iti dorestiunjob in domeniul vanzari lor .aplica si te vom programa la un interviu pentru a afla mai multe detalii.PROFILUL CANDIDATULUI :Minim 5 ani experienta in retail. minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara.Buna organizare a muncii. atitudine de echipa, cunostinte mediide limba engleza. Capacitatea de aindruma. motiva idezvolta colegii n func ie de obiectivele setate.Capacitatea de a gestiona vanzari le si de a lucra cu planuride vanzari.Cunostiinte de operare Microsoft Office( Word, Excel. Outlook ). Capacitatea de a gestiona activitatea magazinelor din zona sa.Abilitati comerciale si atitudine adecvata fata de clienti.Bune calitati de comunicare si interpersonale.Experienta in managementul echipei. Atitudine orientata spre rezultate.RESPONSABILITATI :Recrutare.politica HR. instruire. coaching. conducerea si motivarea echipelor.Respon
SHOEBOX PRODUCT ROMANIA SRL

3d Piping Designer (m/​f/​d)


Candidatul ideal Our team in Oberhausen is looking for competent and motivated support in Lay-out and Piping.Qualifications: Technical degree or completed university degree in the fields of construction mechanics, mechanical engineering or comparable qualification. Relevant professional experience in piping design and planning. Well-founded knowledge of the AutoCAD Plant3D application including spec. and catalogue editor. Experience with relevant regulations, in particular DIN EN 13480 and Pressure Equipment Directive (PED), preferably also AD-2000 or EN 13445. Good teamwork, well-structured and independent way of working, high level of quality awareness. Fluent English skills. German as advantage. Availability to work from the site in Germany once a month. Descrierea jobului Role Description: 3D layout and piping design of plants and plant components in AutoCAD Plant3D. Preparation of pipe routing concepts and detail design as well as construction and detail drawings. Preparation of a
ZAUNER ROMANIA SRL

Manager Vanzari Zonal - Zona Centrala


Candidatul ideal Manager vânzări zonal - zona centrală Fomco GPS este în căutarea unui Manager zonal de vânzări – zona centrală (Mureș, Bistrița-Năsăud, Sibiu, Cluj, Sălaj, Maramures, )Cu suportul unei echipe tinere și dinamice de dezvoltatori, Fomco GPS oferă soluții optime în managementul flotelor, oferind date precise și de calitate, prin care fiecare utilizator își poate organiza activitatea zilnică versus cheltuielile aferente, obținând economii semnificative.Soluțiile noastre sunt folosite pentru optimizarea managementului flotelor auto, urmărirea costurilor, controlul combustibilului, optimizarea traseelor.Dacă ai experiență de minim 5 ani în vânzări pe teren B2B sau B2C și te poți mândri cu rezultate excelente, tangibile, atunci avem vești bune!Locul tău este în echipa Fomco GPS!Îți plac provocările și te motivează să construiești relații cu oamenii din diferite domenii. Ai un stil de viață activ, îți place să fi pe teren și dai 100% de fiecare dată?Sunt șanse mari, că TU ești,
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Director VÂnzĂri (coordonator)


Candidatul ideal Cerinte:- Experienta într-o functie de conducere si de coordonare- Spirit organizatoric, dinamism si adaptabilitate- Abilitati de comunicare, prezentare si negociereDescrierea jobului Responsabilitati:- sa faca cercetari de piata si sa evalueze rezultatele si sa traseze planuri pentru activitatile viitoare de vânzari, tinând cont de aceste date- este obligat sa raporteze regulat la conducerea firmei cu privire la vânzarile facute- trebuie sa comunice permanent cu echipa de vânzari si cu celelalte departamente- sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar în legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu- monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei si elaborarea strategiei eficiente de mentinere a pozitiei pe piata- cresterea prestigiului de marca si crearea unei imagini cat mai bune pentru produsele comercializate de firma- coordoneaza si gestioneaza activitatea de vanzare si distributie a produselor, implementeaza politica de vanzare pentru produse
FAD 22 SRL

Area Sales Manager B2b


Candidatul ideal Profilul postuluiStudii superioare (specializarile industrie alimentara sau biotehnologie constituie avantaj);Minim 3 ani experienta in vanzari B2B sectorul FMCG (experienta in industria de panificatie constituie avantaj);Excelente abilitati de comunicare, organizare, analiza si planificare;Bune abilitati de negociere, orientare catre rezultate;Focus pe relationarea cu clientul si capacitatea de a identifica solutiile potrivite nevoilor sale;Cunostinte avansate de utilizare PC (inclusiv lucrul cu baze de date);Cunoastrea limbii engleze la nivel avansat (vorbit, scris, citit).Disponibilitate la deplasari in zona alocata (zona alocata va cuprinde 4-5 judete invecinate localitatii de domiciliu + 1-2 tari europene).Descrierea jobului Responsabilitati:Coordoneaza activitatea de vanzari si marketing din regiunea alocata;Implementeaza politica de vanzari si marketing in conformitate cu standardele companiei;Propune si implementeaza noi strategii pentru cresterea vanzarilor;Es
ROMPAK SRL

Consultant Vanzari Gsm Tulcea,​ Braila,​ Timisoara,​ Baia Mare,​ Tg.​ Mures


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Baia Mare?

Salariul mediu net in Baia Mare este de 3 100 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 400 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Baia Mare?

In prezent avem disponibille 475 locuri de munca in Baia Mare.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.