Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

293 Locuri de Munca Cazare in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

293 Locuri de Munca Cazare in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Cazare in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Cazare in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Casier /​ Lucrator Comercial 4500-5000 Lei+cazare Costinesti


Candidatul ideal - Esti inteligent, prietenos si harnic;- Esti corect, serios si ai o atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii;- Sincer si cinstit;- Dornic de a invata lucruri noi .Descrierea jobului Responsabilitati:a.Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate.b. Pregateste marfurile pentru expedierea catre client.c. Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.d. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform listei de preturi stabilite de superior.e. Verifica periodic stocurile din magazin.f. Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele.g. Impacheteza produsele pe care le vinde clientilor.h. Manipuleaza marfa.k. Prezinta si vinde produsele firmei intr-un mod profesionist;l. Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa.Beneficii:Pachet salarial atractiv, tichete de masa, bonus de performanta.
MAMMA MIA MARKET SRL

Lucratori Bucatarie-autoservire 250-500 Lei/​zi Cazare - Masa


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa fie motivat si dornic sa invete si sa se dezvolte in domeniul gastronomiei;Sa poata sa lucreze atat independent cat si in echipa;Sa fie atent la detalii si sa ofere cientilor servicii de caliate;serios si responsabil;Sa fie loial si cu bun simt;Să nu aibă antecedente penale;Să fie apt din punct de vedere medical;Cursul de igiena constituie avantaj.Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa ne trimiti Cv-ul tau si sa ne spui ce tia-r place sa faci:Sa lucrezi la casa;Sa asezi mancarea in farfurie;Sa debarasezi si sa cureti mesele de pe terasa;Daca vrei sa lucrezi in bucatarie poti sa alegi un sector:legume, fructe;preparat mancare;preparat dulciuri; saufrigi carne si peste;prepari ciorba sau speli vase.Indiferent ce sector de activitate alegi din cadrul autoservirii noastre,noi te asteptam cu drag in echipa noastra si te ajutam sa te integrezi.Suntem oameni harnici, prietenosi si profesionisti!Descrierea jobului DESCRIERE JOB:*să
BIZARRE FOOD S.​R.​L.​

Secretară /​ Recepționeră


Companie verificată
Aplica rapid
Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală;- cunoștințe limbă engleză - nivel conv
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Receptionist – Wellborn Charles de Gaulle


Companie verificată
Aplica rapid
Ne marim echipa si suntem in cautarea unei colege / unui coleg care sa ocupe postul de RECEPTIONIST. Locatie: Wellborn AviatorilorNe dorim alaturi o colega / un coleg care a mai lucrat in domeniul medical si:are bune abilitati de comunicare si lucru in echipaare orientare catre clientștie să utilizeze calculatorul, Word, Excel și outlook Cu ce te vei ocupa daca alegi sa vii la noi:Intampini clientii in receptia spitalului si îi îndrumi catre cabinetul medicalPreiei apelurile telefoniceProgramezi sau reprogramezi pacientii la diferite consultatii / investigatiiIncasezi contravaloarea serviciilor medicale si emiti facturi / bonuri fiscale Arhivezi rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor Daca esti interesat/a, te asteptam sa ne vizitezi în Spitalul Wellborn Aviatorilor sau ne poti transmite CV-ul tau prin aplicatia whatsapp la numarul de telefon afisat. Te asteptam in echipa noastra!
Promed System SRL

RECEPTIONER- CLINICA MEDICALA


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3100 LEI pe lună
RESPONSABILITATIRealizeaza programarea pacientilor in incinta Centrului, prin e-mail sau telefon;Se asigura ca pacientii primesc raspunsuri la solicitarile emise, in timp util conform procedurilor de lucru;Se ocupa de taxarea serviciilor medicale prestate in centru si de emiterea facturilor fiscale aferente, inclusiv inchideri de zi;Se asigura ca toata documentatia ce insoteste fisa medicala a pacientul este completata conform standardelor de lucru din clinica; PROFILAbsolvent de studii superioare, finalizate cu examen de licenta, constituie un avantaj;Persoana politicoasa , serioasa, punctuala, discreta.Capacitate de planificare si organizare;Orientare catre satisfacerea nevoilor pacientilor si catre rezultate;Limba engleza- nivel intermediar PROGRAM si LOCATIEL-V: In ture de 8 oreTura 1: 8:00- 16:30 / Tura 2: 12:30-21:00S: 9:00 17:00 prin rotatie ( 1 sambata/luna cu o zi libera in timpul saptamanii)Piata Victoriei
UNITY CONSULTING SRL

Responsabil Cazare - Ajofm | Anofm


Ocupatia: RESPONSABIL CAZARE - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C.H. GRAND S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
S.​C.​H.​ GRAND S.​R.​L.​

Director De Cazare - Ajofm | Anofm


Ocupatia: DIRECTOR DE CAZARE - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C.H. GRAND S.R.L.Experienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
S.​C.​H.​ GRAND S.​R.​L.​

Menajera 8 ore sau interna (cazare),​ Bucuresti,​


Firma de recrutare si curatenie cauta menajera 8 ore de luni-vineri si menajera cu cazare (interna) la familii in Bucuresti. Obligatoriu experienta, referinte. Salarii intre 4000-5000 Ron. 1000ECaracteristici Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixaFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Receptioner Hotel /​ Personal Receptie


Candidatul ideal Receptioner hotel / Personal receptieAre you passionate about hospitality and do you really like to make others feel at home? Working with us, you will get to relate and meet people from all over the world while building your career. Join us and you will have the opportunity to develop by learning from the best professionals in the field of hospitality. Regardless of the path you follow, we will make sure you feel at home.What we are looking for:• Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage;• Very good computer skills; knowledge of a hotel management system is an advantage (Opera);• Customer orientation, ability to solve problems and make decisions;• Warm, friendly personality;• Excellent communication skills;•Team spirit.Explore our endless worldWe invite you to join our global family. Whether you are a beginner or already experienced in the hospitality industry, in our team you will always be appreciated for your natural tale
MARRIOTT INTERNATIONAL HOTELS INC.​ MARYLAND USA SUCURSALA BUCURESTI ROMANIA

Front Desk Officer (receptioner(ă)) - Clinică Dentară


Candidatul ideal Clinică dentară modernă, recent deschisă în nordul Bucureștiului caută o persoană pozitivă, cu bune abilități organizatorice și relaționale, care să ne reprezinte în relația directă cu pacienții și partenerii noștri, pe poziția de Front Desk Officer (Recepționer(ă)). Căutăm o persoană: cu o atitudine deschisă, caldă, cu zâmbetul pe buze care se preocupă în mod natural de binele celorlalți și are abilități excelente de comunicare care este echilibrată, calmă și inspiră încredere care poate aborda într-un mod pozitiv situațiile noi, problemele și solicitările multiple care dorește să lucreze într-o echipă tânără și dinamicăCerințe: Experiență anterioară în relaționarea directă cu clienții, preferabil în domeniul medical Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune Abilități organizatorice și atenție la detalii Disponibilitatea de a lucra uneori seara sau sâmbăta Cunoștințe dе limbă engleză la ni
ASIDENT ESTHETICS S.​R.​L.​

Front Desk Officer/​ Receptionist (zona Promenada)


Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having awareness of health & safety issues; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Romanian language is a must, advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giv
OKIN FACILITY RO SRL

Receptioner/​a


Candidatul ideal Candidatul ideal are cel puțin urmatoarele competențe la un nivel peste medie Foarte bune abilități de comunicare orală și in scris Capacitatea de a lucra în echipă Orientat către client Orientat către rezultate Capacitatea de a prioritiza și a organiza activități multiple Cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel)Descrierea jobului Principalele responsabilități Preia apelurile telefonice Programează sau reprogramează pacienții pentru consultații/investigații Întâmpină pacienții și îi indrumă către cabinetele medicale Încasează contravaloarea serviciilor medicale și completează facturi fiscale Clasează și arhivează rezultatele, fișele sau dosarele medicale și cererile pacienților Înregistrează, eliberează rezultatele analizelor și verifică achitarea contravalorii acestora Preia și distribuie corespondențaBeneficii: Mediu de lucru dinamic și plăcut; Pachet salarial motivant.
DENTAL DISTRICT PG S.​R.​L.​

Receptioner Clinica Estetica /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Juvena Clinic isi mareste echipa si este in cautare de persoane pentru postul de Asistent Manager/ Receptie. Ne dorim ca noul coleg/ noua colega sa devina parte din proiectele pe care le avem planificate in urmatoarea perioada.Candidatul ideal:-candidatul pentru acest post va fi o persoana organizata, sociabila, orientata catre client, cu bune abilitati dе comunicare cu o buna prezenta dе spirit;- inteligenta si spontaneitate, persoana ordonata, placuta, comunicativa, adaptabila;- atentie concetrata si distributiva;- seriozitate, punctualitate, corectitudine- spirit dе echipa;- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;- comportament adecvat ( limbaj, verstimentatie, reguli dе politete );- cunostinte foarte bune dе operare MS Office, Social Media, operatiuni de casa / Smart Bill.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmаrilоr.Intаmpinаrea cliеntilоr si dirеctionаrеa аcestоrа confоrm prоgrаmаrilor.Încasarea contravalorii serviciilor efectuate și eli
JUVENA CLINIC S.​R.​L.​

Receptioner Marfa


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal - Personalitate dinamica- Abilitati de orientare si comunicare- Prezenta fizica placuta- Capacitate de lucru in echipa- Cunostinte de operare PCDescrierea jobului - Intampina pacientii cu o atitudine placuta si profesionalism.- Realizeaza programari si reprogramari conform solicitarilor facute de pacienti- Ofera informatii cu privire la serviciile medicale oferite de companie- Incaseaza banii pentru contavaloarea serviciilor medicale din clinica- Preia apelurile telefonice
ISOKINETIC SPORT S.​A.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Operator Call Center/​receptie


Candidatul ideal Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Receptionist/Operator Call-Center. Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pa
LOTUS - MED SRL

Asistent Manager /​ Receptioner Salon Infrumusetare


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul serviciilor sau în receptie (constituie un avantaj)Cunoștințe operare PC și programe specifice de gestiune pentru saloaneAbilități excelente de comunicare și relaționareCapacitate de a lucra în echipă și de a gestiona sarcini multipleRezistență la stres și capacitate de a lucra eficient în condiții aglomerateAspect îngrijit și ținută profesionalăCunoștințe despre serviciile și produsele oferite de salon (constituie un avantaj)Disponibilitate pentru program flexibilDescrierea jobului Asistentul manager/recepționerul este responsabil pentru întâmpinarea și îndrumarea clienților, preluarea apelurilor telefonice, programarea appoitmenturilor, operarea casei de marcat și gestionarea stocurilor de produse.Responsabilitățile includ:Întâmpinarea și îndrumarea clienților către zona de așteptarePreluarea și redirecționarea apelurilor telefoniceProgramarea appoitmenturilor clienților și gestionarea agendeiOperarea casei de marcat și încasarea ser
REAL TEAM DIVISION SRL

Receptionist


Candidatul ideal OualificationsGood professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service;Advanced English skills (both, spoken and written);MS Office skills;University graduate preferred;Strong organizational skills;Perseverance and attention to details;Ability to work under pressureCapability to efficiently handle multitasking;Decision making and problem solving skills.Descrierea jobului RESPONSIBILITIESReception and protocol activities;Managing phone calls, faxes, e-mails and correspondence;Organizing meetings within and outside the company’s office;Travel planning (plane ticket reservations, providing accommodation for the staff of the company);Organizing necessary office supply and protocol;Document management (correspondence, offers, contracts, other financial and accounting documents);Drafting and translating to/from English of various documents (activity reports, press articles & reviews);Managing relationships with suppliers.We offer:A challenging jo
PETRE ANDREEA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 293 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.