Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

293 Locuri de Munca Receptie in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

293 Locuri de Munca Receptie in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptie in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptie in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical - Receptie


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL

Asistent Receptie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii/superioare Cunostinte de MS Office: Outlook Abilitati excelente de comunicare si gestionare a relatiilor interpersonale Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu dinamic si solicitant Atent la detalii si orientat catre rezolvarea problemelor Experienta in activitati de negociere si incheiere contracte cu furnizorii de servicii, produse etc. Capacitate de solutionare rapida a problemelor, sarcinilor Limba engleza nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati Ofera suport administrativ echipei de top management (travel, protocol, organizare sedinte etc.) Coordoneaza fluxul de corespondenta si al comunicarilor din companie Gestioneaza activitatile de protocol organizate intern sau in afara companiei Gestioneaza relatia cu furnizorii specifici activitatii de secretariat: papetarie, curatenie, protocol etc. Gestioneaza si asigura necesarul de papetarie, curatenie etc. Administreaza si mentine sediul companiei in bune conditii de functionareBen
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 628 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Secretar Receptie


Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială “AEQUITAS COTROCENI”, cu sediul în Mun. Bucureşti, Piata Operei recrutează secretar receptie.Cerinte:Experienta in domeniu notarial/juridic constituie un avantaj;Capacitate de organizare, concentrare, atentie la detalii, rezistenta la stres, spirit de echipă, profesionalism, iniţiativă;Foarte bune cunoștințe și abilități operare PC;Abilităţi de comunicare cu publicul;Informarea clienților asupra aspectelor specifice activității notariale;Identificarea corectă a nevoilor clienților;​Întâmpinarea si îndrumarea clienților;Preluarea apelurilor telefonice și mesajelor.Descrierea jobului Pastrarea unei bune relatii cu clientii biroului notarial;Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist.
NEW RESIDENCES TOWN PROPERTIES S.​R.​L.​

Asistent Receptie


Candidatul ideal Asistent Recepție Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine! Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din echipa HelpAutism și anume, în centrul Eminescu.Ești omul potrivit dacă ai:Experiență minimă de 6 luni pe un post similar;Cunoștințe temeinice de operare PC;Capacitate mare de concentrare, capabil de planificare eficientă și concentrat pe obiective;Comunicare orală și scrisă, în limba română și engleză;Abilitatea de a gândi și acționa cu anticipare și diplomație; Abilitatea de a prioritiza, de a face multitasking și de a respecta deadline-uri;Atenție la detalii;Orientare spre soluții. Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tau pentru :Preluarea tuturor apelurilor telefonice și a informațiilor;Informarea, la cel mai înalt standard
ASOCIAŢIA HELP AUTISM

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Receptioner Hotel /​ Personal Receptie


Candidatul ideal Receptioner hotel / Personal receptieAre you passionate about hospitality and do you really like to make others feel at home? Working with us, you will get to relate and meet people from all over the world while building your career. Join us and you will have the opportunity to develop by learning from the best professionals in the field of hospitality. Regardless of the path you follow, we will make sure you feel at home.What we are looking for:• Very good conversational skills in English, a second foreign language is an advantage;• Very good computer skills; knowledge of a hotel management system is an advantage (Opera);• Customer orientation, ability to solve problems and make decisions;• Warm, friendly personality;• Excellent communication skills;•Team spirit.Explore our endless worldWe invite you to join our global family. Whether you are a beginner or already experienced in the hospitality industry, in our team you will always be appreciated for your natural tale
MARRIOTT INTERNATIONAL HOTELS INC.​ MARYLAND USA SUCURSALA BUCURESTI ROMANIA

Operator Call Center/​receptie


Candidatul ideal Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Receptionist/Operator Call-Center. Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pa
LOTUS - MED SRL

Receptie Clinica Stomatologica


Candidatul ideal Crystal Dental Clinic, una dintre cele mai renumite clinici stomatologice din București, cauta personal de recepție dedicat si motivat pentru a se alătura echipei.Candidatul ideal va fi o persoana energica, cu o atitudine pozitiva, care are abilitați excelente de comunicare si organizare.Responsabilitățile includ asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți, gestionarea programărilor si a dosarelor pacienților, precum si răspunsul la întrebări si apeluri telefonice.Cerințe:🔅Experiența anterioara in domeniul serviciilor medicale sau in serviciile pentru clienți este un avantaj🔅Abilitați excelente de comunicare si organizare🔅Persoana energica si cu o atitudine pozitiva🔅Capacitatea de a lucra intr-un mediu activ si de a se adapta rapid la schimbări🔅Abilități bune de utilizare a calculatorului si cunoștințe de baza despre programele de birou (Excell, word )Descrierea jobului Responsabilități:✅Primirea pacienților cu o atitudine pozitiva si cu dorința de a le cr
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Operator Receptie


Candidatul ideal Candidatul ideal va avea: Orientare catre pacient, amabilitate Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila Capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme Bune abilitati de comunicare, abilitati de lucru in echipaDescrierea jobului Cerințe: Abilități dе comunicare și relaționare pacient; Persoană activă, comunicativă, amabilă. Disponibilitate dе lucru in ture dе zi, weekend; Experiență în recepție- constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate; Cunoștințe MS Office. Cunoștințe limba engleză – nivel mediu conversational;Responsabilități: Întâmpină, informeаză, inregistrează, progrаmеază și îndrumă pаcienții în clinică; Introduce bilete de trimitere; Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate; Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului.Beneficii: Pachet salarial atractiv, tichete de masă, sporuri pentru turele de weekend; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică; Posibilități de promovare și dezvolta
DIAGNOST NOW S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 606 de salarii introduse în Salario: 2798 RON/Luna

Front Desk Receptie Stomatologie


Candidatul ideal TE ASTEPTAM IN ECHIPA FRONT DESK DENTTAGLIO CLINIC !NE DORIM SA AI: Abilitati de customer care Integritate si corectitudine Capacitate de organizare eficienta a activitatilor Atitudine proactiva Spirit de echipa Cunostiinte de limba engleza Cunostiinte de operare PCDescrierea jobului IATA CE PRESUPUNE ACEST ROL IN DETALIU: Programare pacientilor Incasari conform planurilor de tratament Transmiterea in timp eficient a informatiilor catre pacienti sau personal Receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite Transmiterea informatiilor catre laboratorul de tehnica dentara Raportare interna privind statusul pacientilor si prezenta acestora in clinicaLUCRAND LA NOI VEI AVEA: Program de lucru flexibil in ture Program stabil Luni-Vineri Venituri suplimentare in functie de performanta si gradul de implicare Pachet complex de beneficii medicale Participarea la traininguri si posibilitatea de evolutie in cariera Prime de sarbatori
MK DENTAL DESIGN SRL

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Front Desk(receptie Stomatologie)


Descrierea jobului 😍 𝐍𝐄 𝐌𝐀𝐑𝐈𝐌 𝐄𝐂𝐇𝐈𝐏𝐀🥇 Hai sa fii parte din cea mai experimentata echipa din Romania!Cautam:𝐅𝐫𝐨𝐧𝐭 𝐃𝐞𝐬𝐤 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞𝐫 (experienta 1-2 ani in domeniul stomatologiei)Nu vrem sa facem descrieri tipice de angajare insa te putem asigura ca la noi pe primul loc sunt oamenii iar cu asta spunem tot!🙏Te asteptam cu bratele deschise!NU TREBUIE STIUTE TOATE LIMBILE SELECTATE !
HOB CLINIC GROUP S.​R.​L.​

Receptie Centrul Medical Ortokinetic


Candidatul ideal Căutăm o persoana pentru Receptie la Clinica Ortokinetic Timpuri Noi, Băneasa, Pipera și DorobantiCerințele postului sunt:[✔] aspect plăcut și atitudine caldă, prietenoasă[✔] disponibilitatea de-a fi alături de pacienții noștri cu toate informațiile[✔] atenție distributivă[✔] experiență pe un post similar sau dorința de a învăța alături de noiDescrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi preluarea si gestionarea atat a pacientilor cat si a medicilor care vin in clinicile noastre.Oferim un pachet salarial atractiv, o experiență de lucru plăcută într-un mediu medical de înalt nivel, în care te vei simți minunat și vei avea șanșa să crești profesional alături de noi.Salariul este de 3000 lei NET, cu posibilitatea de crestere trimestriala in functie de performante.Dacă știi pe cineva care este în căutarea unui job de receptionera, dă-i mai departe acest mesaj
ORTOKINETIC UCG SRL

CĂutĂm Colegi Pentru RecepȚie


Candidatul ideal Absolvent de studii medii cu diplomă de bacalaureat; Minimum 1 an de experiență, cu competențe în gestionarea activității de recepționer; Operare PC (MS Office, Outlook, Internet); Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional (Alte limbi străine reprezintă un avantaj); Capacitate de analiză, sinteză și rezolvarea problemelor; Abilități de planificare, prioritizare și organizare; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Gândire strategică și obiectivitate; Abilități de comunicare și negociere; Flexibilitate, adaptare la situații neprevăzute, rezistență la stres; Atitudine pozitivă și inițiativă; Dorință de stabilitate, implicare, responsabilitate și iscusință.Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi:În linii mari, tot ceea ce presupune procesul necesar abordării clienților nostri, păstrării legăturii cu ei, realizarea programărilor, încasările corespondente serviciilor și orice altceva care se rezumă la a susține clientul în drumul sau către noi.Me
SENSORIAL REALM S.​R.​L.​

Receptie Clinica Nutritie


Candidatul ideal Kilostop este în căutarea unui SuperAjutor de Medic Nutritionist la Recepție, care să se alăture echipei noastre dedicate de profesioniști din domeniul sănătății și să ne ajute să îndeplinim viziunea noastră.Daca ar fi sa descriem candidatul ideal ar arata cam asa:1. Experiență anterioară într-un rol similar (minim 1-2 ani)2. Abilități de comunicare și relaționare cu pacienții.3. Cunoștințe medicale de bază și pasiune pentru nutriție - reprezinta un avantaj.4. Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu sau avansat.5. Abilități de vânzare și persuasiune.6. Empatie și înțelegere pentru nevoile pacienților noștriSunt sanse mai mici de a fi selectat, daca: Nu ai o pasiune pentru nutriție și dorința să ajuți oamenii cu probleme de greutate Nu ai experiență anterioară într-un rol similar de lucru direct cu cliențiiDescrierea jobului Cum arată o zi de muncă:Ca SuperAjutor de Medic la Recepție, vei avea oportunitatea unică de a lucra direct cu cei mai buni medici Nutriționiști
INIA CLINIC SRL

Consilier Receptie Service Auto


Candidatul ideal Consilier receptie service auto Studii superioare tehnice (absolvite sau in curs de absolvire) Experienta pe un post similar constituie avantaj Abilitati de planificare si organizare Abilitati de comunicare si relationare interpersonala Abilitati de lucru cu MS Office Atitudine pozitiva si proactiva Bune cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Responsabilitati: Deschide comenzi de reparatii si informeaza clientul cu privire la desfasurarea reparatiilor Programeaza autovehiculele si le preia in vederea reparatiei Inregistreaza informatiile despre clienti si vehicule in sistemele de management al service-ului Ofera estimari de pret si explicatii despre lucrarile de service necesare Urmareste si gestioneaza eficient lucrarile si termenele de livrare pentru vehiculele clientilor Asigura o buna legatura si permanenta cu clientul in scopul informarii reciproce Inchide comenzile de lucru, conform procedurilorBeneficii: Salariu fix, in functie de experienta Bonusuri in f
AUTO RIVA S.​R.​L.​

Operator Receptie


Scurta descriere a companiei Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară . Cerinte • Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat/scoala profesionala;• Utilizare Microsoft Excel (mediu) si outlook (email);• Experienta in domeniu - minim 1 an;• Ate
Lactalis Group

Media netă estimată pe baza celor 772 de salarii introduse în Salario: 2572 RON/Luna

Front Desk /​ Recepție Clinică Recuperare


Candidatul ideal Căutăm pentru poziția de Front Desk o persoană ambițioasă și plină de energie, care a lucrat anterior într-o recepție / call center de clinică medicală sau centru sportiv minim 1 an (avantaj major) și are experiență în relaționarea cu oamenii, empatizează cu ei, îi place să ajute și să găsească soluții la problemele lor.Ne dorim ca noul sau noua noastră colegă:1. Să fie o persoană cu atitudine pozitivă, să zâmbească și să fie placută, cu ea însăși și cu cei din jur;2. Să comunice prietenos și cald, însă cu profesionalism.3. Sa fie organizată și să poată lucra urmărind anumite proceduri și reguli.Lucrăm cu oameni care apelează la noi pentru a își îmbunatații starea de sănătate, așadar este foarte important să comunicăm cu empatie cu pacienții noștri, pentru a-i ajuta în eforturile lor de recuperare.A oferi ajutorul unui pacient sau unei colege, chiar și în situații deosebite, neprevăzute, este cel mai frumos semn de a arăta implicare și faptul că ne pasă, iar asta ajută
RECOVER PERFORM S.​R.​L.​

Receptie /​ Call-center Clinica Medicala


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane empatice, răbdătoare și grijulie, care să pună mereu oamenii și nevoile lor pe primul plan. Candidatul ideal trebuie să manifeste o atitudine proactivă, să fie comunicativ și sa colaboreaze eficient în echipă, fiind orientat către găsirea soluțiilor. Profesionalismul este esențial, iar deschiderea față de pacienți și colegi este un aspect pe care îl căutăm în mod special.Experiența în operarea pe un PC este necesară, iar cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj.Dacă te recunoști în aceste cerințe și ești dedicat să te perfecționezi, te așteptăm să aplici pentru a te alătura echipei noastreDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații detaliate despre serviciile medicale disponibile în clinica noastră, însoțită de rezolvarea promptă a cerințelor pacienților.• Întâmpinarea și înregistrarea pacienților, oferindu-le îndrumare către cabinetele medicale adecvate. Reprezintă un avantaj experiența în
NEUROCITY SRL

INGINER RECEPTIE SERVICE


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte  Studii superioare (de p
ABC Human Capital

Secretara (receptie)


Candidatul ideal Diplomaţie Cunoştinţe avansate de MS Office şi Outlook Limba engleză- scris/vorbit/citit nivel mediu Capacitate de organizare şi planificare Abilităţi de comunicare Persoană dinamică Rezistenţă la stres Abilitate lingvisticăDescrierea jobului Întâmpină clienţii şi oferă informaţii Gestionează folosirea sălilor de protocol Receptionează şi redirectionează apeluri telefonice, transmite mesaje Întocmeşte situaţii şi rapoarte lunare Îndeplineşte toate sarcinile specifice secretariatului (redistribuire apeluri, faxuri, corespondenţă, mailuri, etc) Asigură asistenţă, la cerere, pentru întâlnirile administratorilor şi directorilor (întocmeşte Minutes of Meeting, efectuează traduceri) Redactează corespondenţa de afaceri Asigură interfaţa cu clienţii şi cu alte structuri din afara societăţii
NETWORK ONE DISTRIBUTION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 293 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.