363 - Locuri de Muncă (joburi) Facility Manager în România
363 - Locuri de Muncă (joburi) Facility Manager în România

Candidatul ideal - A minimum of 3 years experience in site management (facility services)
- University degree or technical school degree required
- English language – advanced level
- Excellent communication skills
- High level of client orientation
- Energetic, proactive and flexible
- Leadership, ability to work in team and manage team
- Consistency, accuracy, following internal rules and procedures
- Having awareness of safety and health issues
- Being able to create accurate reports
- Ability to work simultaneously on several projects at the same time
- Having high attention to

Ne extindem echipa! JOIN OUR TEAM! Descriere job:Noul coleg va asigura managementul tehnic al cladirilor din zona alocata, ceea ce presupune activitati de planificare, verificare si coordonare a activitatilor desfasurate. Sarcini principaleplanificare, contractare si coordonare a activitatilor de întretinere ale echipamentelor instalate in portofoliul de cladiri administrate;verificare a executiei vizitelor de mentenanta preventiva si corectiva asupra echipmentelor;solicitarea, gestionarea si organizarea reparatiilor in baza garantiei echipamentelor;supravegherea operatiunilor de intretinere o
Facility manager cladiri rezidentiale, raspunzator direct de starea tehnica a cladirilor din portofliu, intreprinde demersurile necesare pentru buna functionare a acestora. CV la mail:office@verticaladmin.ro.
Cerinte:Obligatoriu cunostinte medii instalatii sanitare&electrice si permis cat BContacteaza furnizori si negociaza lucrarile cu acestiaUrmareste derularea contractelor cu furnizorii de serviciiUrmareste respectarea ROI-ului in locatieAsigura remedierea situatiilor neprevazute Asigura buna functionare a mijloacelor fixe de uz comunEstimeaza necesarul de materialeAsigura obtinerea documentatiei si aprobarilor specificeRespectarea confidentialitatii datelor Raportarea la timp a problemelor sesizatePastrarea documentelor justificativeCoordoneaza echipa de curatenie din subordineIntervine si
CATEGORY MANAGER – REAL ESTATE & FACILITIES AND SECURITY SERVICESBusiness Area: FinanceRegion: EMEALocation: BUCHAREST, ROMANIA OVERVIEW:At Oracle, the Indirect Global Procurement organization encompasses all activities pertaining to the purchase of goods or services, to deliver sourcing, supplier management, contract negotiation and payment services to optimize spend, mitigate risk, and improve business processes for Oracle. These activities include, but are not limited to, supplier sourcing events, supplier management, pricing negotiations, cost reduction activities, and

Candidatul ideal Studii: medii / superioare, profil tehnic;
Calificare tehnicã: electrician / electromecanic;
Cursuri / atestãri specifice postului: calificare dе electrician, autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj;
Permis auto categoria B;
Persoana activã, bine organizatã şi structuratã cu spirit dе iniţiativã, capabilã sã gestioneze lucrãrile din aria sa dе responsabilitate;
Cunoaşterea celor mai bune practici din domeniul tehnic (mentenanţã corectivã/ preventivã).Descrierea jobului Remediazã defecţiuni specifice ariei de expertizã, apãrute în locaţiile Beneficiarilor;
Re

Candidatul ideal • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare
• Experiența anterioară pe un post similar constituie avantaj.
• Studii tehnice de specialitate (curenti slabi; stingere /detectie incendiu)
• Cunoștințe de operare PC: MS Office, Internet
• Rapiditate operare PC
• Abilități de comunicare
• Capacitate de învatare rapidă
• Abilități de lucru cu clientul (promptitudine, amabilitate, ascultare activă)
• Responsabilitate și seriozitate
• Lucru in ture 12/24 &12/48Descrierea jobului • Monitorizează permanent sistemul MBS din locatia clientului si intervine operativ p

Candidatul ideal Cerințe minime:
Studii medii/superioare; profil tehnic/economic
Permis categoria B
Disponibilitate de deplasare cu auto de servici în București și Giurgiu
Cunoștințe de Microsoft Office Word, Excel, Microsoft Team, Outlook
Cu sau fără experiență anterioară în coordonare de echipe de mentenanțăDescrierea jobului Descrierea jobului:
Preia prin telefon sau email de la Client solicitările de lucrări și escaladeaza la Call Center UTI pentru crearea in sistem a solicitarilor de service
Urmărește solicitările deschise și comunica la Client stadiul, modul de rezolvare și

Candidatul ideal
Studii: medii / superioare;
Cunoaşterea modului de operare într-un program ERP şi operare PC - MS Office;
Cunoştinţe de contabilitate primarã şi de management de proiect;
Abilitãţi numerice, de organizare, planificare, atenţie la detalii;
Limba englezã - nivel mediu.
Descrierea jobului
Realizeazã înregistrãrile în sistemul ERP a tuturor documentelor aferente contractului, precum şi a datelor solicitate de cãtre managerul de proiect;
Emite pentru fiecare contract necesarul de materiale, echipamente etc., conform graficului prezentat în Business Plan, la solicit

Candidatul ideal
Studii: medii / superioare, profil tehnic;
Calificare tehnicã: electrician / electromecanic;
Cursuri / atestãri specifice postului: calificare dе electrician, autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj;
Permis auto categoria B;
Persoana activã, bine organizatã şi structuratã cu spirit dе iniţiativã, capabilã sã gestioneze lucrãrile din aria sa dе responsabilitate;
Cunoaşterea celor mai bune practici din domeniul tehnic (mentenanţã corectivã/ preventivã).
Descrierea jobului
Remediazã defecţiuni specifice ariei de expertizã, apãrute în locaţiile Benefi

Candidatul ideal
Studii: medii / superioare, profil tehnic;
Calificare tehnicã: electrician / electromecanic;
Cursuri / atestãri specifice postului: calificare dе electrician, autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj;
Permis auto categoria B;
Persoana activã, bine organizatã şi structuratã cu spirit dе iniţiativã, capabilã sã gestioneze lucrãrile din aria sa dе responsabilitate;
Cunoaşterea celor mai bune practici din domeniul tehnic (mentenanţã corectivã/ preventivã).
Descrierea jobului
Remediazã defecţiuni specifice ariei de expertizã, apãrute în locaţiile Benefi

Candidatul ideal
Absolvent de studii medii sau superioare tehnice: (electrice, electromecanice, automatizări / sisteme integrate, electrotehnică generală);
Cunoștințe de instalare și service de echipamente de securitate, detecţie a incendiului, TVCI, configurări soft și aplicații pentru echipamentele integrate în sistemele de securitate;
Experiență relevantă: minim 1 an în domeniul sistemelor de securitate;
Cunoștințe PC: Word, Excel Outlook – reprezintă un avantaj cunoștințe despre rețelele de calculatoare, baze de date, configurări ale sistemelor de operare;
Deținerea unei certifi

Candidatul ideal
Studii: medii / superioare, profil tehnic;
Calificare tehnicã: electrician / electromecanic;
Cursuri / atestãri specifice postului: calificare dе electrician, autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj;
Permis auto categoria B;
Persoana activã, bine organizatã şi structuratã cu spirit dе iniţiativã, capabilã sã gestioneze lucrãrile din aria sa dе responsabilitate;
Cunoaşterea celor mai bune practici din domeniul tehnic (mentenanţã corectivã/ preventivã).
Descrierea jobului
Remediazã defecţiuni specifice ariei de expertizã, apãrute în locaţiile Benefi

Candidatul ideal Candidatul ideal
Studii superioare de specialitate (avantaj studii tehnice: electronica, electrotehnica, instalatii constructii, etc);
Abilitati excelente de organizare, prioritizare, coordonare a activitatilor si relationare cu echipele si clientii
Cunostinte solide de MS Office (Word, Excel, Power Point);
Disponibilitate pentru deplasari nationale, in functie de locatia proiectului;
Permis auto categoria B;
Limba engleza nivel mediu/avansat;
Cunostinte de Sisteme de Securitate, CA, TVCI, detectie incendiu, instalatii constructii;
Constituie un avantaj certificare d

Candidatul ideal
Studii: medii / superioare, profil tehnic;
Cursuri/atestãri specifice postului: calificare de electrician reprezintã avantaj; autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj;
Experienţã profesionalã: de preferat minim 2 ani experienţã într-o poziţie similarã.
Descrierea jobului
Remediazã defecţiuni specifice ariei de expertizã, apãrute în locaţiile Beneficiarilor;
Realizeazã mentenanţa/execuţia echipamentelor/ instalaţiilor/ sistemelor/ dispozitivelor de la punctele de lucru ale clienţilor (conform cerinţelor contractuale ale beneficiarului şi ale legislaţiei

Candidatul ideal
Studii: medii / superioare, profil tehnic;
Cursuri/atestãri specifice postului: calificare de electrician reprezintã avantaj; autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj;
Experienţã profesionalã: de preferat minim 2 ani experienţã într-o poziţie similarã.
Descrierea jobului
Remediazã defecţiuni specifice ariei de expertizã, apãrute în locaţiile Beneficiarilor;
Realizeazã mentenanţa/execuţia echipamentelor/ instalaţiilor/ sistemelor/ dispozitivelor de la punctele de lucru ale clienţilor (conform cerinţelor contractuale ale beneficiarului şi ale legislaţiei

Candidatul ideal Studii: medii / superioare, profil tehnic;
Cursuri/atestãri specifice postului: calificare de electrician reprezintã avantaj; autorizare ANRE, certificare ARTS reprezintã avantaj;
Experienţã profesionalã: de preferat minim 2 ani experienţã într-o poziţie similarã.Descrierea jobului Remediazã defecţiuni specifice ariei de expertizã, apãrute în locaţiile Beneficiarilor;
Realizeazã mentenanţa/execuţia echipamentelor/ instalaţiilor/ sistemelor/ dispozitivelor de la punctele de lucru ale clienţilor (conform cerinţelor contractuale ale beneficiarului şi ale legislaţiei/reglementã

Candidatul ideal Candidatul ideal:
Cunoașterea bună a rețelelor LAN / WAN TCP / IP;
Bune cunoștințe IT, în special în HW și SW
Cunoașterea bună a sistemul de operare Microsoft Windows (instalare, configurare);
Cunoștințe în utilizarea pachetului MS Office;
Cunoștințe bune de depanare a computerului;
Abilități organizatorice și de auto-motivare dovedite;
Abilități bune de rezolvare a problemelor și de gestionare a conflictelor
Capabil să lucreze independent;
Opțional: Active Directory;
Program de lucru: 12/24 și 12/48 •
Se va lucra la sediul beneficiarului
Descrierea jo

Candidatul ideal
Studii: superioare tehnice/economice;
Cursuri/atestări specifice postului: vânzări, negociere, management, comunicare;
Trăsături de personalitate: inițiativă, spirit antreprenorial, autonomie, dinamism;
Cunoștințe operare (MS Office, Outlook, Internet, sisteme);
Limba engleză - nivel avansat;
Competențe de negociere, persuasiune, tenacitate;
Abilități de creare și menținere a unei rețele de afaceri;
Permis de conducere - categoria B.
Descrierea jobului
Urmărește strategia de dezvoltare a organizației și implementează soluții privind creșterea afacerii cu r

Candidatul ideal Cerințe minime:
Experienţa relevantã 3-5 ani pe o poziţie de coordonare în domeniul proiectãrii;
Cunoştinţe solide de proiectare şi desen tehnic;
Cunoştinţe foarte bune softuri de proiectare;
Obligatoriu limba englezã nivel avansat;
Abilitãţi foarte bune de coordonare;
Capacitate de analizã;
Gândire tehnicã dezvoltatã.Descrierea jobului Descrierea jobului:
Organizarea şi coordonarea activitãţii departamentului de proiectare;
Coordonarea proiectelor şi a personalului aflat în subordine;
Elaborezã şi dezvoltã documentaţiile tehnice pentru proiectele pe care le coor
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: