Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2294 Locuri de Munca Director - Joburi Director

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2294 Locuri de Munca Director - Joburi Director

Cauta printr-o varietate mare de joburi Director si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Milluu (Home Renting App) aduce inovatii majore pe piata de property tech, fiind singura aplicație de închiriere de apartamente din România dedicată exclusiv proprietarilor și chiriașilor. Aplicația este construită să ofere o experiență 100% digitală, de la găsirea și închirierea unei noi locuințe până la managementul complet al proprietății.În primul an de la înființare, au fost listate în aplicație peste 3500 de apartamente, iar la sfârșitul anului, Milluu a ajuns să aibă în management locuințe în valoare totală de 12 milioane de euro.Fondată in 2017 de către Florin Stoian, antreprenor care anterior a pus bazele StarTaxi și Yellow Menu, Milluu a primit investiții de peste 1 milion de Euro din cele doua runde de finantare din 2019 si 2021, fiind susținuta și finanțata de fondurile de investiții EGV, RocaX, Netopia Investments, Growceanu, Simple Capital și Angel Investors.Banii stransi in anul 2021 vor fi utilizați pentru a finanța planurile de extindere ale companiei
PROPTECH CORP
Candidatul ideal O echipa de oameni entuziasmați, ce creează frumosul și practicul în casele DVS, Compania Bismobil Kitchen produce mobilă de bucătărie la comandă pe întreg teritoriul României. Dezvoltă o rețea de showroom-uri dotate cu vitrine în diverse stiluri și completări.Devino Manager de Showroom/reprezentatul familiei Bismobil Kitchen!Aptitudinile și abilitățile unui manager:Să fii auto-motivatSă fii orientat către client și echipăSă fii de încredere și eficientSă ai experiență managerială anterioarăSă ai abilități interpersonale excelenteSă ai abilități eficiente de gestionare a timpuluiSă poți lua decizii responsabileSă poți lucra din proprie inițiativă și să fii autonomSă fii capabil să îndeplinești obiectivele și să faci față unui mediu cu presiune ridicată.Descrierea jobului Organizareaza, delegare și gestioneaza. Gestioneaza echipa are mereu grijă să își îndeplinească obiectivele și nivelurile de servicii cerute de companie. Liderul care lucrează continuu pentru a dezvolt
BISMOBIL KITCHEN S.​R.​L.​
Candidatul ideal -Coerenta in gandire,capacitate organizatorica;-Autoperfectionare si valorificare a experientei dobandite;-Abilitati excelente de comunicare;-Orientat catre oameni cu abilitatea de a conduce si motiva echipa;-Abilitatea de a lucra sub presiune si de a lua decizii de moment;-Capacitatea de a citi, intelege si interpreta datele referitoare la vanzari;-Abilitati excelente de organizare si de managementul timpului;-Automotivator cu un nivel ridicat de incredere;-Abilitati foarte bune de comunicare in lb. engleza;Descrierea jobului -Intocmeste programul de lucru si deleaga sarcini si responsabilitati angajatilor magazinului;-Instruieste noii angajati si asigura invatare si instruire continua angajatilor existenti, alaturi de persoana dedicata din Head Office;-Urmareste si aplica cotele financiare pentru magazin si personal pe baza obiectivelor financiare ale magazinului;-Gestioneaza inventarul magazinului;-Mentine stabilitatea si reputatia magazinului prin respectarea cerin
ISTYLE RETAIL SRL
Candidatul ideal We are looking for: An outstanding and dynamic leader with top communication and people skills, and a deep understanding of health research and innovation, to lead and represent the partnership. A high level professional with experience in international collaboration in infectious diseases or global health. An experienced and efficient manager of research funds. A motivating leader of a multinational team.Women are encouraged to apply.Descrierea jobului We offer:The opportunity to lead an international and motivated team to shape and implement a new and exciting research programme in collaboration with global health leaders from public and private sectors.Location: Brussels, BelgiumDeadline: 12:00 (noon) CET, Brussels time, on 18 July 2022More information: EUR-Lex - C2022/221A/03 - EN - EUR-Lex (europa.eu)
VONQ
Candidatul ideal ​LOCATIA SIBIU FESTIVAL Orientare catre client, empatie Bune abilitati de leader, de fomare echipe si motivarea personalului din subordine Bune abilitati de organizare, planificare si prioritizare Bune abilitati de instruire a membrilor echipei Abilitati de mediere si rezolvare probleme aparute in magazin Cunostinte operare PC: MS Office (Excel, Word) – nivel mediu Experienta anterioara de min 1 an intr-o pozitie similaraDescrierea jobului Ofera consiliere de calitate clientilor Identifica noi modalitati de crestere a vanzariloR Tine evidenta stocurilor si initiaza noi comenzi de marfa Ofera training si suport personalului din magazin referitor la calitatea serviciilor si produselor Asigura planificarea si organizarea personalului Comunica obiectivele de vanzari personalului din magazin Evalueaza si identifica potentialul personalului
INTERTOY ZONE
Candidatul ideal - Absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;- Minim 5 ani experienta in domeniu;- Contabil autorizat,expert contabil;- Expert in analiza financiara;- Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabil.Descrierea jobului Participa la planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor, proceselor Departamentului Financiar Contabil; Eficientizeaza procesele din interiorul departamentului; Se informeaza si informeaza sefii de departamente despre modificarile aparute in legislatia fiscala; Intocmirea bugetului companiei; Coordoneaza si verifica lucrarile lunare balanta de verificare; Reprezinta societatea in cazul controalelor institutiilor statului pe linia financiar-contabila; Analizeaza lunar si in evolutie balanta si conturile de profit si pierderi,propunand solutii pentru rezolvarea abaterilor şi îmbunătăţirea rezultatului; Gestioneaza situatiile de criza in mangementul financiar; Colaboreaza cu managementul companiei pentru elaborarea strate
Confidenţial
Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare;- orientare spre performanta si dezvoltarea afacerii;- abilitati de negociere, organizare si planificare;- aptitudini de comunicare, spirit de echipa;- experienta manageriala/ vanzari minim 2 ani (experienta in FMCG constituie avantaj);- disponibilitate la program prelungit;- rezistenta la stres;- capacitate de negociere;Descrierea jobului - Gestionarea si dezvoltarea profitabila a portofoliului de clienti din aria de responsabilitate;- Supervizarea si analizarea activitatilor desfasurate de reprezentantiii din subordine in vederea realizarii obiectivelor propuse;- Implementarea politicilor de vanzari la nivelul zonei coordonate;- Monitorizarea pietei si performantelor echipei de vanzari (raportare si analiza de activitate);- Reprezentarea regionala a companiei in mediul de afaceri;- Managementul si dezvoltarea continua a echipei;- Analizarea, elaborarea si consolidarea obiectivelor stabilite conform strategiei companiei;
AGROPROJECT S.​R.​L.​
Candidatul ideal Salut!Suntem în căutarea unui nou membru al familiei Tandem! Te asteptam sa faci parte din ea!Candidatul de succes:- Profesioniști cu experiență de minim 3-5 ani în domeniul de vânzări cu rezultate demonstrate.- Candidatul trebuie să fie comunicabil cu abilitați manageriale orientate spre performanta si munca in echipa.- Cunoștințe de operare PC (Ms Office) la un nivel avansat;Descrierea jobului Căutăm să angajam Director de vânzări pentru București, care va avea un rol esențial în dezvoltarea si implementarea planuri pentru realizarea obiectivelor de vânzări si profit la nivel de București.Descrierea PostuluiResponsabilitățile cheie:Dezvoltarea si coordonarea activităților comerciale la nivel de București ( pentru 3 magazine) care sunt aliniate cu strategia de afaceri definită la nivel național;Stabilirea obiectivele (KPI) anuale, trimestriale si lunare de vânzare si profit pentru punctele de lucru, pe grupe de produse, pe furnizori;Dezvoltarea si implementarea planul
WHITEDECOR
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditiiRelatii de colaborare: cu directorii departamentelor firmeiRelatii de reprezentare: reprerzinta firma fata de organele de control de specialitate, fata de furnizori, clienti media, precum si in relatia cu persoanele si organizatiile cu care intra in contact in interes de serviciu.Scopul postului:-titularul postului are rolul de a elabora si implementa politicile comerciale in vederea cresterii profitului firmei, repetat din vanzarea de produse specifice firmei; organizeaza, coordoneaza si verifica fuctionarea sistemelor de vanzari, respectiv de promovare a produselor si serviciilor comercializate.Descrierea jobului Activitati principale:1. Elaboreaza si urmareste realizarea planului de profit2. Elaboreaza si urmareste realizarea planului de marketing3. Identifica directii de dezvoltare si propune promovarea de produse/solutii noi4. Asigura calitatea serviciilor pre-vanzare5. Conduce si organizeaza activitate
AGROLINEVOL
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA recruteaza personal pentru completarea echipei.Candidatul IdealStudii economice superioare;Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil;Cunostinte aprofundate de analiza financiara, fiscalitate si contabilitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabila;Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;Spirit analitic si atentie la detalii, orientare spre obiective;Managementul prin bugete;Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii);Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare;Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale;Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei;Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau;Deschis la nou si
PROD OZARCOM S.​R.​L.​
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa si bune abilitati dе comunicare,negociere si vanzare.Descrierea jobului Cerintе: Abilitаti de utilizаrе PC, Microsoft Office, Intеrnet Nivеl studii: cеl putin nivel liceаl, prеfеrаbil studii universitаrе finalizаtе Posеsor permis dе conducеrе categ. B Disponibilitаte lа deplasari si program prelungit Cunostinte de limba Engleza, nivel conversational (cunoasterea de alte limbi straine prezinta un avantaj)Responsabilitati: Promovarea si vinderea produselor firmei Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale . Coordonarea echipei de vanzari Intocmirea documentelor aferente vanzarii Marirea portofoliului de clientiBeneficii: Un loc de munca intr-o companie lider de piata in domeniul acoperisurilor care pretuieste dezvoltarea competentelor, recunoastere si aprecierea performantelor Salariu motivant completat de tichete de masa Posibilitatea de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu dinamic
Bilka
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou membru al echipei manageriale in pozitia de Director Vanzari. Pozitia face parte din echipa de management a companiei si va fi responsabil de atingerea indicatorilor de performanta la nivelul departamentului.Responsabilitati:Elaborarea si implementarea strategiei de vanzari;Realizarea cifrei de afaceri si a indicatorilor cheie de performanta;Proiectarea si implementarea strategiei de stabilire a preturilor și coordonarea procesului de implementare a strategiei de pret;Formuleaza obiective cantitative si calitative lunare, trimestriale si anuale pentru echipele de vanzari din subordine;Monitorizeaza impreuna cu reprezentantii zonali de vanzari evolutia vanzarilor intocmind rapoarte referitoare la rezultatelele obtinute si le transmite catre managementul companiei impreuna cu masurile de imbunatatire propuse;Consolideaza si imbunatateste relatiile comerciale cu clientii cheie;Initiaza si implementeaza campanii comerciale;Dezvoltarea si eficien
VISION TRADING GRUP
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul din clientii sai, companie multinationala din sectorul vanzarilor de utilaje Responsibilities:Elaboreaza strategia si urmareste realizarea planului de vanzari;Coordoneaza si indruma echipa de agenti de vanzari;Analizeaza saptamanal si ia decizii privind comenzile transmise de clienti pentru produse;Participa la elaborarea de strategii si campanii de marketing pentru a sustine activitatea de vanzare;Contacteaza noi clienti si intocmeste propuneri de colaborare;Urmareste actiunile competitiei si propune noi strategiiIdentifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia Candidate Profile:Studii obligatorii: universitare economice; Buna cunoastere a mediului concurential de afaceri;Experienta in domeniul comercial Foarte bune cunostinte de limba engleza;Spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta;Excelente abilitati de utilizare a computerului
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Am aprecia la tine:Entuziasm, dinamism şi iniţiativăAbilităţi de comunicare şi leadershipAtitudinea motivantăFocus către performanţă şi îmbunătăţirea rezultatelorExperiența în retail este un avantajDisponibilitate la program în ture şi în weekendDescrierea jobului Director Magazin / Director Adjunct MagazinParticipi activ la realizarea obiectivelor calitative şi cantitativePromovezi şi comercializezi produsele branduluiMonitorizezi performanţa angajaţilor şi realizarea obiectivelor de vânzăriParticipi şi îndrumi echipa în vederea implementării şi menţinerii standardelor de Visual MerchandisingCoordonezi şi motivezi membrii echipei tale, implicându-te în procesul de formare, instruire şi evaluare al acestoraCe îți oferim:Posibilități reale de avansare și creștere profesionalăFlexibilitatea programuluiTichete de masăBonusuriReduceri la achiziţiile din magazine
CCC
Candidatul ideal Abilitati: coordonare, motivare si dezvoltare echipa organizare, planificare si gestionare a resurselor abilitatea de a lucra cu termene limitaCunostinte de: operare PC (MS Office) contabilitate primara visual merchandisingDescrierea jobului control si gestionare stocuri coordonare echipa intocmire rapoarte pregatirea, promovrea si vanzarea produselorBeneficii:Salariu brut 5000 lei + bonuri de masa (20 lei/zi) + bonusuri de productivitate si performantaAplica direct pe platforma ejobs sau trimite CV-ul tau la adresa de email [email protected]
CASA TEXTILELOR
Candidatul ideal - studii superioare finalizate;- experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara;- atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut;- perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace;- execelente abilitati de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dictie buna;- loialitate si confidentialitate;- atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking;- cunoscator în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express);Descrierea jobului - Urmareste realizarea planului de vanzari.- Stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari in firma.- Analizeaza saptamanal si ia decizii privind comenzile transmise de clienti pentru produse / servicii.- Participa la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele / serviciile noi.- Contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colabora
COOPERATIVA AGRICOLA INTEGRATA ŢARA MEA
Candidatul ideal Căutam un director financiar bun care să imbrățișeze valorile noastre, impreună să țintim excelența în toate punctele de interacțiune cu clienții, în nivelul de competență și să ne placă să lucrăm în echipă.VREI SĂ FII COLEGUL NOSTRU? AVEM NEVOIE DE TINE ÎN ECHIPĂ DACĂ ŞTII CĂ AI :- aptitudini decizionale, de conducere, de previzionare, organizatorice, de relationare, coordonare si lucru in echipa, de control, motivare-dezvoltare a membrilor echipei;- orientare strategica, competente de negociere;- capacitatea de adaptare socială;- cunoştinţe aprofundate din domeniul de activitate al companiei;- cunoasterea generala a pietei locale si nationale de afaceri;- ai foarte bune abilitati de operare PC MS Office /cunostințe avansate Excel;- cunoasterea unei limbi de circulatie internationala: Engleza / Franceza / Germana - nivel mediu / avansat.PENTRU A FI SIGURI CĂ EȘTI PERSOANA POTRIVITĂ PENTRU CANDIDATURĂ, TE ROG TRIMITE UN CV DIN CARE SĂ REIASĂ FAPTUL CĂ: ai o experienta
CARETTA
Candidatul ideal Cerințe:-Absolvent/a al/a unei forme de invatamant superioare;-Experienta in munca minim 3 ani, de preferat o activitate de birou;-Cunostinte bune de operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet;-Cunostinte limba engleza scris/vorbit;-Capacitate de organizare a timpului de lucru;-Abilitati bune de comunicare, seriozitate, initiativa; Descrierea jobului Responsabilități:-Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;- Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;- Urmarirea agendei GM si stabilirea impreuna cu acesta a programului zilnic al activitatilor care ii revin;- Notarea programarilor intalnirilor si urmarirea respectarii acestora. Reprogramarea in caz de nevoie.-Comunicarea catre cei implicati a schimbarilor;-Convocarea participantilor la sedintele/intalnirile din cadrul firmei;- Asigurarea permenentei legaturi intre GM si conducatorii compartimentelor firmei;- Centralizarea normelor interne, procedurilor, deciziilor firmei
TALENTS BOX
Candidatul ideal Experienta profesionala in organizarea, dezvoltarea si cosolidarea Departamentului TehnicAtitudine pozitiv - constructivaSpirit de echipaCaracter puternicRezistenta la stresDescrierea jobului Minim 10 ani experienta in constructiiExeprienta in conducerea de personalCunoasterea procedurilor legale de lucru ( semnare contract, predare amplasament, preluare proiect, ordin incepere, instruire pe proceduri)Urmarirea executiei : confruntare planuri, urmarire decont, supraveghere gestiuneSalariu incepand de la 10000 Ron + masina de serviu + apartament + cazare in deplasari
CONART STRUCTURI
Candidatul ideal - studii superioare finalizate;- experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara;- atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut;- perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace;- execelente abilitati de comunicare (scrisa, verbala, nonverbala), dictie buna;- loialitate si confidentialitate;- atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking;- cunoscator în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express);Descrierea jobului - Elaborarea unui plan de achiziții, conform căruia va fi asigurată disponibilitatea constantă a materiilor prime, produselor sau bunurilor necesare.- Căuta noi furnizori care oferă condiții mai bune decât cei existenți- Menținerea relațiilor cu furnizorii de încredere.- Întocmirea aplicațiilor pentru livrări.- Controlul procesului de livrare.- Monitorizarea numărului de vânzări și ajustarea planului de achiziții.- Urmăriți
COOPERATIVA AGRICOLA INTEGRATA ŢARA MEA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2294 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.