Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

10649 Locuri de Munca Manager - Joburi Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

10649 Locuri de Munca Manager - Joburi Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Ești o persoană organizată, disciplinată și ai încredere că poți să îți duci treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din Iași, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general - un Asistent Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:- să ai inițiativă și curaj de a veni în întâmpinarea nevoilor- să te preocupe obținerea rezultatelor în tot ceea ce faci- să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești- să nu te plictisești când ai de gestionat activități diverse sau informații specifice- să îți placă activitățile repetitive și cele noi, diferite- să ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză nivel avansat Experiența în activități de secretariat și de “personal/manager assistant” constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:- Te ocupi de gestionarea calendarului și a activităților managerului companiei- Îndeplinești
HR Design Consulting

Asistent Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Candidatul idealUtilizare pachet MS Office, emailLimba engleza (nivel mediu)Abilitati de comunicare face-2-face si telefonicPunctualitate, atentie la detalii (foarte important)Studii superioare in curs sau finalizatePersonalitate proactiva Constituie un avantaj:Permis de conducere cat. B Descrierea jobuluiElaborare si gestionare documente, registre, etc.Comunicare prin telefonMentinerea unei legaturi permanente cu potentialii clientiMentinerea relatiilor cu furnizoriiActivitati administrative diverse Program de lucru:Luni - Vineri, 09: 00 - 17: 00
Azimut Vision

Project Manager


Companie verificată
Aplica rapid
About the jobSWS Engineering and Consulting SRL is specialized in the design, execution and operation of industrial water and wastewater treatment systems for municipalities and several industries such as oil, gas, chemical, pharmaceutical . What you'll need to succeedBachelor's degree in Civil Engineering, Mechanical Engineering, Hydrotechnical Engineering or Electrical Engineering5-7 years of experience in project management within construction/fabricationComfortable reading and understanding specific drawingsProficient in Microsoft Office, Primavera/ Microsoft Project and general computer softwareDemonstrated knowledge of construction, engineering, and architecture principlesAbility to budget, schedule, negotiate, and control costsHigh degree of familiarity with contract and subcontract documents, terms, and conditionsStrong leadership and management skillsExcellent written and verbal communication skills in English       ResponsibilitiesResponsibl
SWS ENGINEERING & CONSULTING SRL

Project Manager


Companie verificată
Aplica rapid
About the companySWS Engineering and Consulting SRL is specialized in the design, execution and operation of industrial water and wastewater treatment systems for municipalities and several industries such as oil, gas, chemical, pharmaceutical . About the jobResponsibilitiesResponsible for the successful implementation of the project activities and the achievement of the planned results in the projectEvaluate progress and prepare detailed reportsEvaluates and keeps detailed records of the projects progressSupervises the development of the project and manages the project teamDetermine needed resources (manpower, equipment and materials) from start to finish with attention to budgetary limitationsObtaining permits and licenses from appropriate authoritiesParticipate in various meetings and all project events, ensuring their adequate preparationEnsure adequate communication, discussions and feedback between the different participants in this projectDrawing up detailed work plans (executio
SWS ENGINEERING & CONSULTING SRL

Asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3300 LEI pe lună
Descrierea postului Principala sarcina este socializarea cu pacientii si sa se asigure ca au avut o experienta deosebita in clinica,promovarea serviciilor clinicii in Fetesti Cerințele postului Persoana care locuieste in Fetesti,(nu in alte zone langa )fire foarte sociabila, care iubeste orasul Fetesti si fetestenii,optimista,organizata,dornica sa aiba o cariera in cea mai mare firma de stomatologie din zona!cunostinte in pc, Responsabilitățile postului:Socializarea cu fiecare din pacienetii clinicii si sa se asigure ca au avut o experienta extraordinara in clinica,atragerea de noi pacienti in clinica,promovarea clinicii in Fetesti,organizarea programului medicilor,asigurarea unei bune activitati zilnice in clinica,de la curatenie la activitatea medicala.
Dr. Cohen SRL

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Dental Office Manager - Sibiu


Companie verificată
Aplica rapid
Ești o persoană organizată și îți place să-ți planifici activitățile astfel încât să fii sigur că obții rezultatele dorite? HR Design recrutează pentru clientul său - un concept modern de medicină dentară în Sibiu - un Dental Office Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în coordonarea operațională a unui business de clinică dentară de minim 1 an, să pui în aplicare procese și să respecți procedurile de lucru* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat multe informații specifice și cifre* să te preocupe dezvoltarea ta și a oamenilor din echipă și să știi să le oferi soluții pentru evoluția lor* să îți placă să iei decizii singur și să ai oameni în jur cu care poți lucra, atâta timp cât fiecare își asumă propriile responsabilități* să înțelegi nevoile tuturor tipurilor de pacienți prin cunoașterea detaliată a serviciilor oferite de clinică* să cunoști limba engleză și pachetul Microsoft Office la nivel ava
HR Design Consulting

Asistent Manager - Companie Imobiliara Angajam


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 450 EURO pe lună
Compania imobiliara Terra Development infiintata in anul 1994, imbina intr-o retea de succes profesionalismul de nivel inalt cu pasiunea pentru domeniul imobiliar. Angajam asistent manager, lucru intr-un birou confortabil, mediu de lucru profesionist, instruire in domeniul imobiliar. Cautam persoane serioase, descurcareate, cu initiativa si dorinta de promovare care sa ajute la buna functionare a activitatii noastre. Activitate de secretariat, preluare si redirectionare informatii, gestionarea documentelor catre diferite institutii publice, pregatirea si verificarea documentatiilor, asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc.Cerinte : Cunostinte IT : mediu ( Operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet), limba engleza : mediu, abilitati de comunicare, stabilirea si mentinerea relatiilor cu clientii atat la telefon, cat si la sediul firmei, elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cer
Terra Development SRL

Junior Manager | Lidas România


Companie verificată
Aplica rapid
Compania Lidas România, cu sediul in localitatea Mineri, judet Tulcea se află într-un amplu proces de dezvoltare, in primavara anului 2023 urmând să deschidem cea de-a doua fabrică. Amplasata in Cataloi, Tulcea, este una dintre cele mai mari de acest profil din sud-estul Europei și unică din punct de vedere automatizări și tehnologie în România si in Europa. Deoarece ne dorim să creștem împreună cu oamenii din comunitatea din care facem parte, invităm să se alature echipei noastre absolvenţi sau candidati care au deja 2-3 ani de experienţă în diferite domenii. Suntem în căutarea tinerilor talentați, cu ambiție și entuziasm, care vor sa se alature unei companii dinamice și inovative. Dacă ești pasionat de ceea ce faci, în orice domeniu/specializare și îţi propui să evoluezi profesional în acel domeniu, te invităm să ne cunoaștem. Enumerăm câteva din ariile de specializare posibile din cadrul companiei, fără a ne limita la acestea: vânzări, productie, achiziţii, cercetare-dezvoltare, cal
LIDAS SRL

Manager | La Plăcinte


Companie verificată
Aplica rapid
LA PLĂCINTE Romania este în căutare de Manager! Daca esti o persoană energică, îndrăzneață, comunicativă și responsabilă, te așteptăm în echipa noastră.Ce dorim de la tine? Abilități de comunicare, capacitate de organizare și planificare, orientare multi-tasking.Ca studii? Nu trebuie să ai 7 facultati, ci doar 7 ani de acasă sunt obligatorii și puțină expierență în managementul vânzărilor și al coordonării oamenilor.Ce oferim? Un mediu de lucru atractiv, colegi de treabă și posibilități de dezvoltare personală și de promovare. Atributiile postului sunt:Administrare restaurantului La Plăcinte - Afi Cotroceni, sector 6;Implicare în proiecte interne/externe ale companiei;Pregatirea si gestionarea organizarii evenimentelor in cadrul restaurantului;Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile;Planificarea și coordonarea activității zilnice;Instruirea și evaluarea performanței personalului din subordine;Elaborarea programului de muncă; Efectuarea traning-urilor peri
ANDY’S PIZZA SRL

Key Account Manager (Industry Area)


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru rolul de KEY ACCOUNT MANAGER (INDUSTRY AREA). Candidatul ideal:- Experienta in vanzari,de preferabil in sectorul industrial- Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita- Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook- Cunostinte limba engleza nivel mediu/ optional limba germana- Permis de conducere cat B , experienta min 2 ani Descrierea jobului:- Promovarea portofoliului de produse-Incheierea si mentinerea contractelor cu clientii- Negociere independentă cu clienții cheie- Introducere în gama de produse noi.- identificarea potentialilor clienti pe domeniul de activitate specificat- vizitarea clientilor - identificarea cererilor de oferta si raportarea lor in sistem- urmarirea ofertarii si obtinerea comenzilor- oferirea de consultanta tehnica clientilor in alegerea produsului dorit Oferta:- pachet salarial motiv
Clarismart Consulting

Vanzatoare plante ornamentale/​asistent manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3900 LEI pe lună
Descrierea Angajam vanzatoare/asistent managar la magazinul de plante ornamentale situat in Paulestii Noi, Prahova. Experienta in domeniu constituie un avantaj! Cerințele postului udare plantelor ornamentale conform indicatiilor primite, taierea ramurilor uscate, eliminarea frunzelor uscate, aranjarea estetica a plantelor in magazin, cunostinte minime de operare PC, mentinerea curateniei la locul de munca, intocmire registru de casa, intocmire bon-transfer între gestiuni de marfuri, intocmire inventar, postarea produse in mediul online. Beneficii salariu motivant; - comision din vânzări de la 1 la suta ana la 3 la suta; - decontare transport; - birou, laptop, telefon de serviciu; - program flexibil iarna (posibil cu lucru de acasa); - prime de sărbători si sfarsit de an; - colectiv tanar si prietenos; - posibilitate de avansare in cadrul firmei. 
NEXT GARDEN INVEST SRL

Asistent Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postuluiStudiile liceale, superioare finalizate sau in curs de finalizareBune abilitati de comunicare si vocabular elevat.Cunoasterea pachetului MS Office.Capacitate de concentrare, analiza si sinteza.Capacitate de a se informa si invata in permanenta.Eficienta in organizarea timpului si prioritizarea activitatilor.Atentie sporita la detalii si gandire analitica.  Responsabilitățile postuluiRealizarea de sarcini administrative zilnice cum ar fi gestionarea documentelor si procesarea documentelor.Asigurarea informării superiorilor, colegilor si subordonaţilor prin telefon, în scris, e-mail sau în persoană.Utilizarea calculatoarelor sau sistemelor computerizate pentru a programa, a introduce date sau procesa informaţii.Asistență și suport echipei de management, pentru activitățile/ sarcinile stabilite. BeneficiiMediu de lucru plăcut, stabil, creativ și profesionist, care te va ajută să te dezvolți și  să înveți continuu.Locatie centrala.Pachet salarial motivant,
Smart Business Planning SRL

Media netă estimată pe baza celor 6874 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Store Manager/​asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Buna cunoastere a pietei de profil din Romania Capacitate de organizare si prioritizare Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate Experienta pe un post asemanator Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitieDescrierea jobului Ce vei face: Coordonarea activității comerciale si operaționale din magazin Implementarea in magazin a strategiei de vânzări a companiei Urmărirea indicatorilor KPI ai magazinului și realizarea planului de acțiuni Orientare către obținerea de rezultate in ceea ce privește creșterea vânzărilor, customer service Organizarea programului de lucru al întregii echipe Participarea la pregătirea inventarelor lunare și anuale Verificarea respectării regulamentelor, procedurilor și politicilor interneCe îți oferim: Salariu competitiv Tichete de masa Bonusuri din vânzări Concur
SPORT VISION TRADING

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara cunostinte MS Office si aplicatii on-lineAsteptam un CV de la tine.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a companiei; raportare si comunicare, conform procedurilor si proceselor de lucru i
TECHNOWORKER GROUP

Manager Magazin /​ Second Manager


Candidatul ideal Angajăm Manager MagazinAlătură-te echipei noastre KOTON!Eşti pasionat de fashion și îți dorești o carieră de succes? Alătură-te acum echipelor noastre Koton!Ce cautam noi: Să fii entuziasmat si pasionat de fashion; Să ai spirit de echipă și aptitudini organizatorice; Să fii orientat către rezultate și să ai o abordare strategică în realizarea targetelor de vânzări; Să fii un leader inspirațional pentru echipa ta! Să monitorizezi indicatorii de performanta; Abilități excelente de comunicare.Nu îți cerem prea mare experiență, trebuie să ai doar: Studii superioare; Minim 2 ani experiență în retail; Abilități de operare PC – dar suntem conștienți că totul se învață;Descrierea jobului Ce vei face: Coordoneaza, supravegheaza si organizeaza magazinul alocat; Comunica obiectivele echipei si urmareste ca acestea sa fie indeplinite impreuna cu echipa din subordine; Se asigura de realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheluieli; Recrutarea si selectia membrilo
KOTON TEXTILE RETAIL

Shift Manager /​ Restaurant Manager


Candidatul ideal · Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);· Experienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);· Leadership, abilitati de comunicare, bun organizator· Abilitati dе motivare a echipei in vederea atingerii obiectivelor dе performanta;· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea jobului · Stabilеstе obiеctivе opеrаtionаle in cаdrul mаgаzinului si sе аsigurа cа sunt indеplinitе de cаtrе еchipа din subordinе;· Gestionеаzа bugеtul magаzinului (vеnituri&chеltuiеli) si se asigurа ca sunt indeplinitе obiеctivеlе financiarе;· Orgаnizеаza fluxul opеrationаl in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocurilor si relatia cu autoritatile);· Asigura o comunicarea eficientă in cadrul echipei coordonate;· Realizeaza evalurile de performanta a salariatilor;· Responsabil de selectia candidatilor pentru pozitiile
Jjerry`s Pizza

Store Manager | Manager Restaurant


Candidatul ideal Căutăm o persoană care ne împărtășește valorile și are experiență în managementul unui restaurant, împreună cu care vom organiza o funcționare și mai eficientă a unităților noastre. Dacă îți place pizza, ești un bun coordonator și avem același spirit (de exemplu să lucrezi în bucătărie), contactează-ne, vom fi bucuroși să ne cunoaștem!Ne potrivim dacă ai:- Experiență de minim 2 ani ca store manager/manager restaurant sau 2 ani ca adjunct/asistent store manager;- Cunostințe temeinice a business-proceselor unei unități de alimentație publică;- Capacitatea de a găsi limbă comună cu persoane diverse, a coordona și organiza activitatea acestora și de a asista membrii echipei să crească profesional;- Abilități de planificare a activității proprii și a bunei funcționări a unității;- Cunostințe ferme despre indicatorii financiari ai unei unități de alimentație publică și capacitatea de a-i atinge;- Engleza la nivel “intermediate” (va fi folosit în comunicare);Descrierea jobulu
DODO PIZZA LUJERULUI

Account Management Manager (team Manager) (emag Marketplace)


Candidatul ideal 1-3 years of related work experience in Account Management or Category Management Previous Team Management Experience Online ecommerce experience is a plus BA/MA degree in Economics Strong Microsoft Office skills [Excel, Word, Power Point] Strong communication skills (oral and written) both in Romanian and English Positive attitude, eager to learn Excellent problem-solving skills, critical thinking and analytical skills Interest in setting up and improving processes Demonstrated ability to translate customer needs into business and product requirements Able to prioritize complex deliverables Detail-oriented and strong follow-throughDescrierea jobului Account Management Manager (eMAG Marketplace)eMAG makes its platform available to external companies, which sell their products through our website, which are listed on eMAG and visible to all our customers. The Marketplace team takes care of everything that means the relationship with sellers, starting from scratch: contr
eMAG

Asisteng Manager/​ Manager Restaurant Cluj


Candidatul ideal Lantul nostru de restaurante fast-food cauta coleg pentru pozitia de Asistent manager si Manager. Locatia: Iulius Mall.Responsabilitati generale:Vei implementa și monitoriza respectarea regulilor de igienă și siguranță la locul de muncă și vei contribui la păstrarea curățeniei conform celor mai înalte standarde;Vei gestiona contabilitatea primară și administrarea locației;Vei fi responsabil pentru întreținerea și funcționarea corectă a echipamentelor din locațieTe asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă;Gestionezi materia primă, plasezi comenzile, verifici calitatea produselor, participi la inventarele lunare;Gestionezi eficient solicitările și sesizările venite din partea clienților;Implicare activă în vanzare;Studii superioare finalizate;Experiență anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/Fast food) de minim 1 an;Disponibilita
MLS INVEST TRADING
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.