Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

7568 Locuri de Munca Manager - Joburi Manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

7568 Locuri de Munca Manager - Joburi Manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager de Proiect - E-Commerce


Companie verificată
Aplica rapid
CERINTE:Studii superioare absolvite, preferabil in domeniul tehnic/economic/marketingCunostinte de marketing digital, Google Adwords - Analytics, SEO/SEM, Excel avansatExperienta relevanta in domeniul E-commerce si/sau continutului onlineExperienta anterioara in gestionarea si dezvoltarea unui business onlineExperienta solida in vanzari , domeniul sport/fashion retail si onlineCunostinte solide a tuturor aspectelor de E-commerceCunostinte si experienta in administrare CMS si operare in ERP SAP Business One (reprezinta avantaj)Cunostinte de marketing digital si webdesignCapacitate de analiza si de luare a deciziilor, persoana placuta , creativa, sociabila ,cu spirit de initiativaLimba engleza la nivel conversational RESPONSABILITATI:Dezvoltarea proiectelor de E-commerceMonitorizarea bugetelor alocate proiectelor si respectarea lorImplementarea strategiilor de promovare si vanzare cu realizarea cifrelor de profit anuale pentru divizia de E-commerceFormarea si coordonarea unei echipe
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Business development manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerinte:-Studii superioare (studii aprofundate în management si economie constituie avantaj);- Experiență în domeniul managementului sau a dezvoltarii imobiliare-constituie avantaj-Bune abilităţi de comunicare scrisă si orală în română și engleză- Abilităţi excelente de operare în Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);-Excelente abilităţi de comunicare;-Excelente abilităţi de leadership si motivare;-Bune abilităţi de lucru în echipă;-Bune abilităţi de prezentare la nivel profesional Descrierea jobului:-Coordoneaza stabilirea obiectivelor operaţionale si financiare anuale pentru companie în termenii dezvoltării afacerii, a noilor procese, îmbunătăţirii calitative a serviciilor si satisfacerii clienţilor, în concordanţă cu obiectivele strategice; -Maximizează calitatea serviciilor printr-un proces de îmbunătăţire continuă; -Monitorizează buna funcționare a activității prin măsurarea frecventă a calității serviciilor, analiza rezultatelor și asigurarea menţinerii unei orie
Clarismart Consulting

Finance Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Collecting, interpreting, and reviewing financial informationPredicting future financial trendsReporting to management and stakeholders, and providing advice how the company and future business decisions might be impactedProducing financial reports related to budgets, forecasts plans, account payables, account receivables, expenses etc.Developing long-term business plans based on these reportsReviewing, monitoring, and managing budgetsManaging investment plans with the stakeholdersCreating approval procedures for paymentsDeveloping strategies that work to minimise financial riskAnalysing market trends and competitors Skills and qualificationsA degree in accounting or finance, and some years of experience in the financial field. Experience in Business Studies and Management will be an asset. The profile we are looking for:An analytical mindNegotiation skills and the ability to develop strong working relationshipsCommercial and business awarenessGood communication skills, both written an
OLAHUS TRADING SRL

Manager testare software industria auto cu limba germana


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 EURO pe lună
Formel D Romania, furnizor global de servicii in industria auto, cauta Manager Testare Software. Candidatul ideal:-       Studii si experienta in inginerie industriala, industria auto, tehnologia vehiculelor;-       Experienta in dezvoltarea E/E systems si/sau certificare ISTQB;-       Cunostinte de limba germana - nivel avansat;-       Implicare in  diverse proiecte cu echipe din diferite specialitati;-       Motivatie puternica de a dobandi noi cunostinte de specialitate in domeniul testarii software sau de a aprofunda cunostintele existente. Responsabilitati:-       Vei fi responsabil pentru planificarea, controlul si monitorizarea activitatilor de testare in domeniul dezvoltarii de software;-       Vei participa proactiv in diverse
Formel D Romania SRL

Manager adjunct Supermarket si Express - Carrefour


Companie verificată
Aplica rapid
PRINCIPALELE TALE RESPONSABILITĂTI: Să conduci și să controlezi activitatea administrativă și comercială a magazinului, asigurândbuna funcționare a fluxului de activități;Să asiguri dimensionarea corectă și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului decomandă/ livrare;Să asiguri comunicarea și implementarea politicilor comerciale (planograme, reguli deimplantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectăriiobiectivelor transmise de la Sediu;Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contulde exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederearemedierii acestora. Te recunosti? Vino cu mine in Lumea Carrefour! Carrefour tine cu tine: Tichete de masaAsigurare medicala privataCupoane de magazinPrima de vacantaCursuri de formare Tine de tine: Sa te asiguri ca ai pregatit magazinul intr-un mod atractiv: completat cu marfa, curat, aranjat, corect si semnaliz
Artima SA

Disponent/​Fleet Manager/​Operator Tracking


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 LEI pe lună
”Logistream International” SRL, cu sediul în Sibiu, angajează pentru următoarele poziții:DisponentFleet ManagerOperator Tracking Descrierea postului:- part-time / full-time / night shift;- pastreaza legatura cu toti soferii, subcontractorii si clientii companiei;- planifica si organizeaza activitatile zilnice ale departamentului de care apartine;- va colecta toate datele si toate informatiile cu care intra in contact si le va verifica cu atentie, transmitandu-i superiorului in timp util;- va participa la programul de scolarizare initiat de angajator, la toate cursurile de formare profesionala, teoretice si practice, initiate si finantate de catre angajator;- va folosi mijloacele necesare pentru buna functionare a activitatii societatii in concordanta cu interesele legitime ale angajatorului;- se preocupa de inbunatatirea permanenta a pregatiri sale profesionale si de specialitate; Cautam prioritar colegi care doresc un contract de munca nelimitat si o cariera in domeniu. Cerințele post
Logistream International SRL

Team Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6500 LEI pe lună
Ce cautam la tine? Studii medii (obligatoriu diploma de bacalaureat);Cursuri de vanzari (prezinta un avantaj)Cunostinte minime de operare PC-(Word, Excel)Experienta de minim 1 an de zile in vanzari;Experienta anterioara in ceea ce priveste piata financiar bancara(non bancara), asigurari (prezinta avantaj, dar nu e obligatoriu);Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune si activitate de teren)Persoana sociabila, cu foarte bune abilitati de comunicare si negociere;Abilitati de organizare si planificare;Fire proactiva. Descrierea jobuluiCe urmeaza sa faci?Recrutarea, dezvoltarea si coordonarea echipei din care face parte;Indeplinirea targetelor lunare (vanzari si colectari creante).Planificarea si organizarea activitatii echipei;Gestionarea clientilor alocati din portoliul existent;Crearea unui nou portofoliu de clienti, baze de date.Reprezinta compania in raport cu autoritatile statului si cu furnizorii externi, pentru punctele de lucru coordonate;Asigura functionalitat
Easy Asset Management IFN

Manager It


Candidatul ideal Competente:-sisteme de operare: Windows + Pachet MS Office, Windows Server 2012, Active Directory, Backup&Restore, virtualizare V-Sphere;-cunostinte solide de retelistica (routing & switching, echipamente CISCO, Ubiquity);-depanare ehipamente periferice;-lucrul cu echipamente audio-video (proiectoare, boxe, etc.);-lucrul cu retea CCTV (DVR, Camere Hikvision, cablare + configurari);Candidatul ideal:-cunostinte minime de electronica(sonorizare, sisteme de supraveghere, etc.);-certificarile CCNA reprezinta un avantaj;-absolvent al unei facultati de profil;Descrierea jobului Descrierea jobului:1.Asistenta/Intretinere calculatoare(statii de lucru – circa 50 buc.).- Sisteme de operare(rezolvare probleme, update, etc);- Alte aplicatii interne;- Gestionarea sistemului de licente informatice (copyright–ul este luat in serios in firma);2. Intretinere Servere locale(partial si servere remote).- Depanare, back-up, rezolvare incidente, virtualizare VMWARE, etc.;3. Intretinere/Asist
ANA HOTELS

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Daca esti: ambitioasa, dornica sa te faci remarcata, serioasa si muncitoare, cu care sa facem echipa buna comunicativa, organizata si creativa,Si detii: tehnici de editare fotografii (photoshop/corel), cunostinte program Saga / contabilitate primara cunostinte MS Office si aplicatii on-lineAsteptam un CV de la tine.Descrierea jobului Beneficii: Salariu Fix + bonusuri in functie de performante TelefonCe vei avea tu de facut: prelucrarea si gestionarea comenzilor din mediul on-line / marketplace-uri, cat si din vanzarile directe; facturarea si organizarea livrarilor, atat interne, cat si pentru export; verificarea stocurilor si actualizarea lor permanenta; editarea si listarea produselor noi si existente pe marketplace-uri; editarea (photoshop/corel) fotografiilor produselor in vederea listarii lor; pregatirea lunara a documentelor pentru contabilitate; sarcini in procesul de administrare a companiei; raportare si comunicare, conform procedurilor si proceselor de lucru i
TECHNOWORKER GROUP

Store Manager | Manager Restaurant


Candidatul ideal Căutăm o persoană care ne împărtășește valorile și are experiență în managementul unui restaurant, împreună cu care vom organiza o funcționare și mai eficientă a unităților noastre. Dacă îți place pizza, ești un bun coordonator și avem același spirit (de exemplu periodic să lucrezi în bucătărie), contactează-ne, vom fi bucuroși să ne cunoaștem!Ne potrivim dacă ai:- Experiență de minim 1 an ca store manager/manager restaurant sau 2 ani ca adjunct/asistent store manager;- Cunostințe temeinice a business-proceselor unei unități de alimentație publică;- Capacitatea de a găsi limbă comună cu persoane diverse, a coordona și organiza activitatea acestora și de a asista membrii echipei să crească profesional;- Abilități de planificare a activității proprii și a bunei funcționări a unității;- Cunostințe ferme despre indicatorii financiari ai unei unități de alimentație publică și capacitatea de a-i atinge;- Engleza la nivel “intermediate” (va fi folosit în comunicare);Descriere
DODO PIZZA LUJERULUI

Manager Adjunct Si Manager Magazin


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:▪Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;▪Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/ livrare;▪Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;▪Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.Profilul pe care îl căutăm:•Experiență de minim 2 ani în comerț•Abilități de conducere a echipei (suport, motivare, delegare, prioritizare)•Capacitatea de a face față situațiilor stresante și termenelor limită riguroaseCeea ce oferim:▪Tichete d
ARTIMA

Retail Manager /​ Manager Regional


Candidatul ideal Must have:- Minim 2 ani experienta in domeniul retail, in coordonarea si organizarea echipelor de vanzari, reprezinta avantaj experienta intr-o companie ce comercializeaza articole sportive;- Studii superioare finalizate;- Cunostinte temeinice in vanzari si marketing;- Cunoasterea produselor comercializate reprezinta avantaj;- Cursuri specifice in domeniul vanzarilor, comunicarii;- Excelente abilitati de comunicare si leadership;- Spirit antreprenor, inovator, gandire pozitiva, orientat spre client si rezultate;- Bun organizator, responsabil si capabil de a evalua si lua decizii prompte;- Permis de conducere- cat. B si disponibilitate pentru deplasari multiple.Descrierea jobului - Participa la definirea si implementarea planului de vanzari si marketing;- Analizeaza concurenta existenta si cea potentiala (politici de vanzare, preturi, promotii);- Propune si implementeaza noi strategii pentru cresterea vanzarilor;- Coordoneaza activitatea de vanzare pe zona alocata;- Urm
TUTYSPORT

Manager Productie (production Manager)


Candidatul ideal University degree in mechanical engineering;Minimum 10 Years of relevant experience in a manufacturing facility, with 5 or more years in a leadership position;In-depth knowledge of production management, risk management and safety regulations;Detail and result oriented with the ability to multitask by organizing and prioritizing work;Good knowledge in Microsoft Office and SAP;Very good English language communication skills – both spoken & written;Very good analytical and planning skills;Lean manufacturing knowledge would be a plus.Descrierea jobului Key Responsibilities and Tasks:Plans, organizes and monitors all the production activities in the Factory in order to deliver quality products on time, as per the quantity requirements of the customers;Ensures that all resources involved in the production processes are used in an efficient manner;Ensures quality and traceability along all production flows;Ensures compliance with H&S and fire laws and regulations in all prod
WIPRO INFRASTRUCTURE ENGINEERING

Manager Operatiuni (operations Manager)


Candidatul ideal EXPERIENTA:Experienta considerabila in management si supervizare (esential);Experienta relevanta intr-un job cu orientare catre clienti (esential);Experienta anterioara in turism, servicii de ospitalitate, invatamant sau retail ar constitui un avantaj;Prezinta un istoric dovedit in conducerea unei echipe, dezvoltarea si managementul performantei acesteiaAPTITUDINICunoastere a practicilor de resurse umane pentru gestionarea oamenilor din echipa (esential)Experienta in utilizarea Microsoft Office - Excel, Outlook si Word (esential)Excelente abilitati organizatoriceAbilitati avansate de comunicare verbala si scrisaPermis de conducere cat. BIntelege importanta calitatii si a imaginii de marca, capabil/a sa identifice zonele in care serviciile sau imaginea este sub standardele cerute, si lucreaza proactiv cu echipa/colegii cu experienta sa rezolve problemele.CALITATIPASIONATDemonstreaza integritateEste dedicat excelentei in serviciul cu clientiiIi pasa de clienti si colegiP
AGROINDUSTRIALA PANTELIMON

Manager It


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate Minim 5 ani experienta pe o pozitie similara Cunoştinţe servicii de reţea (DNS, email, Active Directory, SMB, WWW, DHCP, NTP, FTP, SSH, etc) Cunostinte de instalare, configurare si operare in medii Linux si Windows de tip server si client Cunostinte solide solutii de virtualizare oferite de VMWare (vCenter, ESX, Workstation, Player) Cunostinte generale de securizare a sistemelor de operare Unix/Linux si Microsoft Cunostinte generale sisteme antivirus in arhitectură client-server si firewall Cunostinte principii de backup, tipuri de backup, nivele RAID Abilitati bune de organizare si planificare, abilitati de comunicare, gandire logica, spirit de initiativa Limba englezaDescrierea jobului Managementul departamentului IT Proiectarea si implementarea de multihoming cu ajutorul BGP si OSPF ca IGP. Administrarea unei retele eterogene de aprox. 100 de computere si servere (Windows 10, Windows 2008 Server, Windows 2019 Server, Mac OSX, Linux)
BAUPARTNER

Store Manager And Deputy Manager Sinsay


Candidatul ideal Store Manager and Deputy Manager SinsayBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager and Deputy Manager SinsayResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building a stable, competent and motiva
Reserved

Asistent Manager & Manager Magazin Colosseum


Candidatul ideal - studii medii minime,- experienta in domeniu obligatoriuDescrierea jobului -Activitati specifice magazinului;-receptie si gestionarea marfurilor;-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse;-asistarea clientilor in magazin;-incasare;-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine:- salariu net 3000-3750 net,- bonuri de masa 600 lei,- bonus din vanzari,- prime de sarbatori
AC FASHION RETAIL

MANAGER de PROIECT- retele electrice,​ curenti slabi,​ date-voce


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 900 până la 1500 EURO pe lună
Descrierea postului -identifica si configureaza si propune solutiile tehnice, necesarul de resurse si materiale aferente proiectelor;-implementeaza solutiile electrice/date voce/curenti slabi;-urmareste punerea in functiune a solutiilor contractate,-intocmeste documentatia proiectului, Cerințele postului-experienta similara minim doi ani,-calificari si certificari in domeniu electric si/sau curenti slabi,-cunostinte tehnice de nivel mediu,-cunoasterea limbii engleze,-permis cat.B,-cunostinte sisteme de operare PC (MS Office),-disponibilitate lucru in teren,-studii medii cu diploma de absolivire-recomandari (optional) Responsabilitățile postului-intocmeste solutiile tehnice si necesarul de materiale;-coordoneaza implementarea si derularea contractelor;-mentine legatura cu echipa tehnica, clientii, subcontractorii si furnizorii implicati in contracte;-coordoneaza activitatile SSM si PSI in cadrul lucrarilor contractate;-intocmeste documentatia tehnica a fiecarui proiect inclusiv cartea t
CORIL import-export srl

Store Manager And Assistant Store Manager


Descrierea jobului Qualifications• Bachelor's degree,• Minimum 3 years Store Manager experience in similar positions,• International Business Background preferred,• Fluent in English,Responsibilities• Manage all store processes within FLO Store standards,• To take necessary actions to ensure customer satisfaction,• To ensure the management and development of store personnel,• To determine the strategies necessary for the realization of the sales targets,• Reporting to the top manager,• Continuous sales, sales-oriented and result-oriented,• Problem solving, organizing and planning ability.
FLO SHOES

Consultant In Management/​asistent Manager


Candidatul ideal sa fie absolvent dе studii superioare conexe domeniului (economic, juridic, uman, administratie publică, tehnic, financiar-contabil, etc.) sa detina cunostinte avansate ale pachetului Office (minim: word, excel) sa manifeste profesionalism, respect si seriozitate in relatia cu Managerul/Coordonatorul, colegii si clientii firmei sa respecte Regulamentul dе Ordine Interioară, politica referitoare la Managementul Calității și Fișa postului sa trateze cu promptitudine solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea sarcinilor conform fisei postului; sa fie punctual, cinstit, disciplinat, civilizat si corect fata dе toate persoanele cu care vine in contact; sa respecte regulile dе protectie a muncii si PSI dе la locul dе munca.Descrierea jobului Sаrcini şi responsаbilitаti spеcificе: Cunoasterea progrаmеlor de finаntarе nеrambursabilе din fonduri europene si nationale Identificarea surselor de finantare pentru clientii publici si privati Evaluarea eligibilitat
TQM MANAGEMENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 7568 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.