Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

6286 Locuri de Munca business manager - Joburi business manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

6286 Locuri de Munca business manager - Joburi business manager

Candidatul ideal Persoana motivata si entuziasta, Studii superioare finalizate, Abilitati excelente de persuasiune si negociere, Abilități puternice de comunicare și abilități interpersonale, Capacitate de planificare si organziare, Spirit antreprenorial si creativitate, De preferință 3+ ani de experiență de leasing în retail, Cunoștințe dovedite în închirierea de birouri și managementul activelor, Activ și deschis, energic și orientat spre rezultate, Atitudine proactivă, încrezător și adaptabil, dispus să accepte provocări și capacitatea de a conduce schimbări și de a executa inițiative, Bună stăpânire atât în ​​limba engleză cât și în limba română vorbită și scrisă.Descrierea jobului Efectuati cercetări și analize de piață pentru a sprijini deciziile de afaceri; Pregateste si propune oportunitati de marketing si leasing conform planului de afaceri al proiectului; Identificați și atrageți noi clienți prin diferite canale, conexiuni și evenimente de piață; Responsabil de lucrările de a
MINISO Home
Candidatul ideal Business unit Managerul este responsabil pentru dezvoltarea, formarea si supervizarea unei echipe de consultanti in distributia produselor de asigurari si pensii.Descrierea jobului Responsabilitati• Recrutarea si selectarea de consultanti noi, cu scopul crearii unei echipe puternice de lucru;• Implicarea activa in instruirea si dezvoltarea consultantilor din echipa ta;• Planificarea si evaluarea activitatilor din cadrul echipei;• Coordonarea echipei de consultanti, astfel incat sa isi atinga obiectivele;• Gestionarea performantei consultantilor din echipa;• Dezvoltarea in permanenta a relatiei cu clientii prin gestionarea adecvata a portofoliului.Cerinte• Abilitati excelente de comunicare si de management;• Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;• Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;• Capacitatea de a respecta termene limita;• Capacitatea de a gestiona si de a conduce o echipa;• Capacitatea de a gasi solut
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Candidatul ideal ManpowerGroup Romania is recruiting a Senior Business Development Manager for one of its clients, a multinational company that provides financial services, online money transfer, digital payment services and provides customers with working capital.Our expectations of you: 4+ years of business development and management experience, especially in payments, ecommerce or crowdsourcing freelancers. Experience in working with SMB’s is essential. Track record of meeting and exceeding business established goals A native Romanian speaker, with strong command of English. Additional languages will be considered a bonus Proficiency in the use of email, with strong written and verbal communications skills Ability to make decisions in a changing environment, anticipate future needs and drive results. High level of organization and focus and ability to work under pressure Ability to see the bigger pictureDescrierea jobului Roles & ResponsibilitiesImpact market segment share by acquir
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Candidatul ideal Qualifications Skills & Experience A Bachelor’s degree preferably in a business field. At least 8 years’ experience. Variety of experiences [e.g. sales, marketing, finance, facility management etc.] is important. Possession of good appreciation and understanding of strategic and business planning frameworks, principles and techniques e.g. investment analysis/justification High level of analytical and performance management skills and ability to pay attention to detail. Very good project and change management skills The ability to demonstrate support for innovation and for organizational changes needed to improve the organization’s effectiveness. Ability to develop, maintain and strengthen partnerships with others inside and outside the organization who can provide information, assistance and support. Good communication & Interpersonal skills Highly developed negotiation and influencing skills Ability to engage effectively at all levels of the organization, including Ex
MEDLINE COM
Candidatul ideal Managerul de Produs se ocupa in principal cu dezvoltarea, implementarea si imbunatatirea produselor si serviciilor companiei pentru a raspunde sau anticipa nevoile consumatorilor. Managerul de produs se ocupa de dezvoltarea afacerii pe domeniul de Clienti si Retail Key Accounts (multiplii), prin lansarea de Clienti & Sectoare noi, semnarea de parteneriate noi (Retail KA) si cresterea veniturilor & volumelor de tranzactii pe portofoliul existent.Identifica oportunitati de parteneriate noi atat pe partea de Clienti cat si de Key Accounts, colaboreaza cu alte departamente din companie in vederea exploatarii oportunitatilor identificate si realizarii implementarilor, negociaza & agreaza cu partenerii termenii de colaborare.Mentine relatia cu Clientii si retailerii KA din portofoliu, avand responsabilitatea derularii colaborarii cu PayPoint in cele mai bune conditii si cresterii volumului de tranzactii si/sau a veniturilor.Coordonarea tuturor activitatilor de prelucrare a d
PayPoint
Scurta descriere a companieiWORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte.Cerinte Studii superioare finalizate;Experienta pe un post similar (KAM, RSM, BDM, companie distributie ingrediente/alimente catre clienti din HoReCa);Cunostinte de Limba Engleza - Nivel Mediu;Bune cunostinte privind piata de HoReCa din Bucuresti si Ilfo
WORKING4U EXCLUSIVE
Candidatul ideal Applies developed subject matter knowledge to solve common and complex business issues within established guidelines and recommends appropriate alternatives. Works on problems/projects of diverse complexity and scope. Exercises independent judgment within generally defined policies and practices to identify and select a solution. May act as a team or project leader providing direction to team activities and facilitates information validation and team decision-making process. Ability to handle most unique situations. May seek advice in order to make decisions on complex business issues. First level university degree or equivalent experience; may have advanced university degree. Typically 4-6 years of experience in a supply chain function. Broker's license and/or 4-6 years of experience in a customs/global trade functionDescrierea jobului Responsible for planning, scheduling and coordinating demand/supply management, business processes and/or manufacturing/delivery o
SWICON IT SERVICES
Candidatul ideal Educație necesară: Studii superioare, de preferință în domeniul economiei sau ingineriei Experiență profesională necesară: Minim 3 ani experiență practică în vânzări B2B Cunoștințe limbi străine: Limba Engleză Altele: Adaptabilitate și orientare spre performanță, disponibilitate pentru deplasări în teritoriuDescrierea jobului Stabilieşti și mențini relațiile comerciale cu partenerii de business, cărora le vei recomanda cele mai potrivite soluții din portofoliu, pliate pe nevoile lor Negociezi contracte, le gestionezi eficient, de la inițiere până la execuție și colaborezi îndeaproape cu toate departamentele implicate (achiziții, juridic, credit risk, conformitate, prețuri) Cooperezi cu structurile operaționale internaționale din cadrul grupului E.ON pentru a încheia tranzacții de furnizare, dar și pentru a dezvolta și testa produse noi Realizezi analize de piață și a ipotezelor despre dezvoltarea pieței de energie, urmărind tendințele, oportunitățile și amenințările di
E.​ON
Scurta descriere a companieiAsigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Man
TEAMLAND
Candidatul ideal For our client, a world leader in process furnaces for refining, petrochemicals, syngas and hydrogen markets, we are looking for a Business Development Manager.University studies in a technical field;Relevant experience in sales or related business development activities, preferably in a similar industry;Excellent communication and negotiation skills;Very good market research and prospecting skills;The ability to correctly identify and understand customer needs;Fluency in English;Good knowledge of MS Office;Availability of travel nationally and internationally;Driving license - B category.Descrierea jobului Developing new projects by prospecting the market to identify potential clients and their projects;Identifying the decision-makers within the client organization;Establishing meetings with the decision-makers of the potential client to develop relationships and identify current needs;Working with the internal team to develop commercial offers that respond to the cus
Lugera
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Business account manager!Dacă: ai minim studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj); ai cunostinte specifice despre industria telecom; ai foarte bune abilitati de ascultare si comunicare; esti orientat catre client si catre identificarea solutiilor; cunosti limba engleza la un nivel mediu; ai foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office).Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!La Vodafone vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul. Astfel, vei gasi in Vodafone o echipa unita care are drept scop oferirea unei experiente pozitive clientilor in functie de nevoile fiecaruia.Rolul tău este de a: Gestiona relatiile de business cu clientii de tip small & medium in scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor. Creste cota de piata si a aduce plus valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarera une
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Cerinte- Studii superioare finalizate- Experienta in domeniul vanzarilor directe, la nivel corporate (business to business)- Cunostinte de operare PC (Internet, MsOffice)- Excelente abilitati de comunicare, relationare interpersonala si negociere- Capacitate de organizare a activitatii individuale- Cunostinte limba engleza nivel conversational- Orientare catre performanta si rezultate, atat individuale cat si la nivel de echipa- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului - Dezvolta portofoliul de clienti prin cresterea numarului de clienti noi- Promoveaza o imagine pozitiva a companiei in relatia cu clientii si prospectii contactati in activitatea pe care o desfasoara in fiecare zi- Gestioneaza portofoliul de contracte- Raspunde de atingerea targetului lunar/anual de vanzari si a obiectivelor individuale stabilite in cadrul departamentului de vanzariBeneficii-Posibilitate de dezvoltare a carierei in cadrul celui mai mare operator national de servicii medicale-Me
POLICLINICA DE DIAGNOSTIC RAPID
Scurta descriere a companieiABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.Cerinte - Studii superioare- Operar
ABC HUMAN CAPITAL
Scurta descriere a companieiHunt Recruitment is an executive search and head hunting company, with a young team of passionate professionals.You will find in Hunt your ideal partner in understanding what a pleasant, fast and friendly recruitment process looks like.Eager to start or further develop your career in recruitment? You have found the right place! :)Cerinte Esti potrivit daca:- Este foarte important pentru tine sa oferi un nivel de servicii ridicat clientilor (interni si externi);- Ai minim 2 ani experienta in turism sau domenii conexe;- Ai foarte bune abilitati de comunicare, esti empatic si atent la nevoile clientilor si a colegilor;- Esti o persoana foarte organizata si stii sa iti prioritizezi task-urile; poti sa lucrezi in paralel la mai multe proiecte;- Te adaptezi si rezolvi rapid situatii neprevazute; esti atent la detalii;- Ai cunostinte foarte bune de operare calculator (Word, Excel, Adobe, navigare Internet si sisteme specifice domeniului);- Reusesti sa te faci intel
HUNT RECRUITMENT
Local functions in the Plant * Introduction to technologies and machines in PLT/CVT Plant - department rotation, a deeper introduction to plant operation; * Introduction to production processes, Rubber Technologies, Material's flow and Components in order to gain in-depth operational knowledge about the production process; * 4 months shopfloor experience including shift work; * Manufacturing/Engineering projects within the plant; * Rotations to other departments in order to get an insight into the collaboration of all departments; * Establish and maintain a network throughout the plant. Trainee pool in central * Central projects (Manufacturing/Engineering, R&D, business perspective); * Fulfil central training plan in order to gain technical knowledge, competencies and capabilities in the processes of the manufacturing environment and to develop an understanding of the tire business and structure; * Establish and maintain a network with the central departments and international trai
CONTINENTAL
Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONSBachelor’s degree in any discipline; business or technical background is considered an advantage;Minimum 1 to 3 years of experience in managing people and interacting with customers/ stakeholders;Excellent command of spoken and written English (any second European language is an advantage);Excellent communication skills with the ability to communicate at all levels;Demonstrated ability to manage, motivate, and influence work behaviors;Demonstrated problem solving and analytical capability.Operate in a fast-moving and sometimes ambiguous environment with full control and responsibility of achieving business objectives.Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallel.PREFERRED QUALIFICATIONSBackground in Business Process Outsourcing;Supply Chain management, Centralized Purchasing or Consumer Retail experience is considered a plus.Descrierea jobului The Retail Business Services (RBS) organization is an integral part of Amazon
Amazon Romania
Scurta descriere a companieiLumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie. Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel. În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori. Te așteptăm în echipa noastră!Cerinte - Studii superioare finalizate (Financiar);- Cunoștințe solide de analiză financiară;- O persoană responsabilă, organizată, cu bune capacități de analiză, atenție la detalii și abilități foarte bune de prezentare a afacerilor;- O persoană flexibilă, care are capacitatea de a lucra în echipă;- Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;- Experiență în utilizarea pachetului MS Office (Excel, Power Point) – nivel avansat; Responsabilitati- Gestionar
CARREFOUR
To support central shared technology providing operational analysis to help guide the direction and activities of the division. Using detailed knowledge and analysis to enable Technology Leadership Team members with operational planning to facilitate leadership alignment and delivery of key business outcomes.The Business Operations Manager will support the leadership team of their assigned Shared Technology group (s) in managing the operating rhythm for activities within the group and will help to shape operationalisation of processes to improve efficiency and transparency. They will support operating mechanisms that allow for clear communication, information flow and collaboration across the wider organisation.Key ResponsibilitiesGenerate operational analysis and reporting for the Shared Technology group and maximise the efficiency and effectiveness of the group by suggesting actionable insights. Prepare key monthly dashboards and Management Information adding analysis and detailed co
JOBURI LSEG ROMANIA
Candidatul ideal De ce Regina Maria?Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin oferirea tuturor instrumentelor necesare pentru atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste o data cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru dezvoltarea carierei tale.Ne dorim sa te alaturi echipei daca: Esti absolvent de studii superioare/ post universitare, Succesul tau se bazeaza pe o buna organizare, atentie la detalii si o relationare eficienta si permanenta cu oamenii, Cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini sarcinile.Esti potrivit pentru noi, daca: Te motiveaza atingerea rezultatelor si cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini obiectivele; Ai abilitati de identificare si solutionare a problemelor; Ai experienta in vanzari B2B catre clienti corporate; Esti proactiv si creativ, perseverent si bun comunicator; Te poti adapta rapid la di
Regina Maria
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou coleg pentru a se alatura echipei noastra pe rolul de Area Sales Manager/New Business ( OLX ) in cadrul HUB-ului nostru din Bucuresti. O experienta solida in zona de vanzari B2B, cu focus pe atragerea de clienti noi, constituie un avantaj.Oportunitatea ta...Ca si Area Sales Manager/New Business pentru OLX vei activa in piata locurilor de munca, a vanzarilor de produse si servicii, oferindu-le partenerilor si prospectilor nostri cele mai bune solutii pentru a ajunge la clientii lor directi si indirecti din industrie.Descrierea jobului O zi tipica la OLX Group, in rolul de Area Sales Manager/New Business, va presupune:- Abordarea potentialilor clientilor pentru a le propune serviciile OLX- Crearea de noi oportunitati prin formarea unei baze de date proprii de clienti, utilizand canale diverse precum recomandarile, cold calling, participarea la diverse evenimente- Aplicarea unei abordari consultative pentru a intelege mai bine nevoile clientilo
OLX ONLINE SERVICES
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 6286 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.