Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1989 Locuri de Munca Management - Joburi Management

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1989 Locuri de Munca Management - Joburi Management

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Logistics Manager


Companie verificată
Aplica rapid
Description The main responsibility of this position is to assist the Sales Team through interaction with suppliers and customers, handling orders, and managing the logistics of our shipments. This role will be based at our office in Piatra Neamț and offers an appealing compensation package depending on your qualifications and experience. Job responsibilities o Work independently to solve logistics, documentation, and freight solutions.o  Generate sales and purchase contracts as directed by the Sales team.o  Process orders provided by the Sales team, by securing purchase and sales as agreed by the sales teamo  Coordinate the documentation flow and other paperwork: including Health Certificate, Certificate of origin and alike.o  Manage and build relationships with freight providers to ensure on-time deliveries and low-cost rateso  Coordinate and direct transportation needs at multiple facilitieso  Project work or items outside
OLAHUS TRADING SRL

Account Manager B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi? HR Design recrutează un Account Manager B2B pentru o companie cu o istorie de 30 de ani în construcția de piscine și echipare centre wellness, cu soluții complete pentru clienții săi, de la consultanță în dezvoltarea proiectului până la implementare și suport post-vânzări, din București sau Ilfov! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să ai carnet de conducere categoria B Competențele cheie pe care le căutăm:* ai experiență demonstrată de 3-4 ani în vânzări B2B, de preferat în domeniul vânzărilor consultative către birouri de arhitectură sau arhitecți, companii de dezvoltare imobiliară, hoteluri și complexe de sport, sănătate și ag
HR Design Consulting

Manager Proiect


Companie verificată
Aplica rapid
Manager de ProiectBucuresti, Sector 1 De preferat absolvent al Facultatii de Constructii;Experienta de minim 5 ani pe un post similar;Capacitate de comunicare, atenție la detalii; Descrierea jobuluiCoordonarea proiectelor în parametrii stabiliți respectând cerințele de calitate, grafic de execuție și cerințe tehnice pentru fiecare specialitate.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Media netă estimată pe baza celor 464 de salarii introduse în Salario: 6650 RON/Luna

Manager de proiect constructii /​ Coordonator tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Angajam Manager de proiect constructii pentru companie din Timisoara. Cerințe:- Studii superioare tehnice- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest po
Clarismart Consulting SRL

Manager Productie - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un lider motivat, cu o pasiune pentru excelență operațională și un record de succes în managementul producției? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Manager de Producție! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare, profil tehnic (licență în Inginerie, Managementul Producției sau domeniu similar)* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să respecți procedurile de lucru și să obții rezultatele bugetate* să ai disponibilitate de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe proiecte simultan* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să ai competențe avansate în utilizarea MS Office și a programelor de gestionare a producției; experiență cu sistemele ERP reprezintă un avantaj Competențele cheie pe care l
HR Design Consulting

Key Account Manager - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un profesionist motivat cu pasiune pentru vânzări și managementul clienților cheie? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Key Account Manager! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic sau economic (Administrarea Afacerilor, Marketing, Inginerie sau domeniu similar)* să fii concentrat pe atingerea obiectivelor și să urmărești performanța/atingerea cifrelor de vânzări* să ai abilitatea de a lucra independent, de a-ți prioritiza sarcinile și de a gestiona mai multe proiecte simultan* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști programe de management al relațiilor cu clienții (CRM), sisteme ERP și Microsoft Office Suite* să ai carnet de conducere categoria B și disponibilitate de a călători în funcție de nevoile
HR Design Consulting

Senior Sales Manager B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5500 până la 6500 LEI pe lună
Responsabilitati : Acorda asistenta din punct de vedere tehnic si commercial actualilor si potentialilor client. Intocmeste oferte de marfuri si gestioneaza derularea relatiei comerciale. Coordoneaza livrarile catre client. Calculeaza permanent eficienta procesului de vanzare. Colaboreaza cu departamentul productie in vederea preagatirii marfii. Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor comerciale. Urmareste eficientizarea costurilor de distibutie. Identifica si contacteaza potentiali client in vederea dezvoltarii de noi colaborari Solutionarea cererilor clientilor ; Ajustari ale preturilor si urmarirea evolutiei pietei interne ; Responsabil pentru organizarea si gestionarea echipei de vanzari si a soferilor ; Defineste termenele de livrare in concordanta cu resursele tehnice si umane ; Organizeaza prezentari de afaceri ale programului de productie ; Defineste cantitatile, datele de livrare si metodele de
Public Euroconsulting SRL

Manager Calitate - Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Ești un profesionist dedicat calității, cu o pasiune pentru îmbunătățirea continuă și asigurarea satisfacției clienților? HR Design recrutează pentru clientul său - unul dintre cei mai serioși producători și furnizori a unei game variate de ambalaje din PET și PE, destinate produselor alimentare, farmaceutice, cosmetice, chimice și detergenți, din Județul Ilfov - un Manager Calitate! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să ai studii superioare de profil tehnic (Inginerie sau Managementul Calității)* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să respecți procedurile de lucru și să obții rezultatele bugetate* să cunoști limba Engleză la nivel mediu (cel puțin)* să cunoști sistemele de management al calității (QMS), sisteme ERP și Microsoft Office Suite Competențele cheie pe care le căutăm:* experiență dovedită în domeniul managementului calității sau al asigurării calității în industria manufacturieră, cu accent pe plastic sau material
HR Design Consulting

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Manager restaurant de tip fast food - Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 6000 LEI pe lună
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța sau Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes!Intra Interim recrutează Manager restaurant de timp fast-food in zona Bucuresti.Cerințe:Experiență anterioară în industria ospitalității, preferabil într-un rol similarExperiență în coordonarea unei echipeO foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Abilitatea de a lucra și a gestiona eficient bugete.Bune abilități de comunicare, organizare si planificare.Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune.Orientare către client și capacitatea de a rezolva problemele într-un mod profesionist.Condiții:Salariul lunar: 5000 lei net (în mână)Telefon de serviciu, laptop, mașină de serviciuResponsabilități:Supraveghează operațiunile zilnice ale fast-food-ului.Angajează, formează și gestionează echipa de lucru.Programează turele d
HR Intra Interim SRL

Software Product Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să dezvolți și să îmbunătățești în permanență produse software? HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul automatizărilor și a sistemelor electronice de securitate și siguranță - un Software Product Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în crearea și dezvoltarea de produse software* să ai expertiză (cel puțin nivel mediu) și în zona de produse și soluții hardware (de ex.: soluții de automatizări și/ sau sisteme de IT comunicații)* să îți placă să obții rezultate bune în munca ta și să contribui la dezvoltarea portofoliului companiei* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de elaborat rapoarte specifice Experiența anterioară în rolul de Softw
HR Design Consulting

Contract Manager - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi într-un domeniu inovator, să conduci oameni și proiecte astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează în numele clientului său, o companie românească furnizor pe piața Europei Centrale și de Est de soluții tehnice inovatoare în domeniul sistemelor electronice de securitate, siguranță și automatizări - un Contract Manager! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să ai experiență în monitorizarea implementării proceselor și să respecți procedurile de lucru* să îți placă să iei decizii și să ai oameni în jur cu care poți lucra și care își asumă propriile responsabilități* să identifici soluțiile optime de evitare și eliminare a blocajelor apărute pe parcurs* să ai privire de ansamblu, dar nu te plictisești când ai de gestionat bugete și elaborat rapoarte specifice* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul directExperiența anterioară în domeniul derulării contractelor din domeniul tehnologiei con
HR Design Consulting

It Manager


Candidatul ideal - Bachelor's degree in computer science or relevant field- 5+ years of experience in related field- Advanced knowledge of IT&C and process design- TIL framework competences- Advanced knowledge of IT project management- Problem solving and communication skills- Experience in ERP, Charisma, SQL Server, and Linux is beneficialDescrierea jobului - Manage technologies and provide administrative assistance for various systems- Understand various IT troubleshooting and provide technical support- Control and monitor data, network access and backup systems- Negotiate and communicate with third-party software providers for new software's and troubleshooting- Analyse business processes and propose automation on business flows- Team management- IT consulting in developing new applications- SLA monitoring on IT vendors- Monitor the Cyber Security Protocols and GDPRThe job requires presence at the office
INTERTOY ZONE SRL

Media netă estimată pe baza celor 338 de salarii introduse în Salario: 7700 RON/Luna

Manager Vanzari /​ Sales Manager


Candidatul ideal Dacă ești pasionat/ă de vânzări, ai o viziune strategică și vrei să te alături unei echipe dedicată inovării și excelenței, te invităm să aplici pentru această poziție și să te alături misiunii noastre de a oferi o experiență autentică și sănătoasă clienților noștri.Profilul Candidatului: Experiență solidă în vânzări, cu rezultate dovedite Abilități excelente de comunicare și negociere Viziune strategică și capacitatea de a dezvolta și implementa strategii inovatoare și eficiente de vânzări Abilitatea de a lucra independent, precum și în cadrul unei echipe, și de a stabili și menține relații de încredereDescrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări, în conformitate cu obiectivele noastre comerciale Identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor prin dezvoltarea unor parteneriate strategice Analiza pieței pentru a susține strategiile de preț și poziționare a brandului Răspunderea pentru atingerea obiectivelor de vânzăr
ARTISAN ELITE S.​R.​L.​

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Companie cu activitate import - export angajeaza persoana pentru postul de secretara / asistent manager pentru perioada nedeterminata.Profilul candidatului: cunostinte comunicare, limba engleza nivel avansat, operare PC/Office, carnet cat B. reprezinta un avantaj Experienta nu este obligatorie.Descrierea jobului Asigura comunicarea intre companie si parteneri/clienti.Beneficii: Salariu atractiv, Telefon serviciu.
BLUE MARINE SRL

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Manager


Candidatul ideal In Legatura cu dezvoltarea activitatii sale, compania cauta un candidat potrivit pentru pozitia Manager de magazin in orasul ConstantaDaca ai abilitatea de a convinge oamenii, ai rabdare si entuziasm in fiecare vanzare, atunci detii doua dintre cele mai importante calitati ale candidatului ideal pentru noi .Descrierea jobului NOI ITI OFERIM: Sistem de salariu stimulant Bonus lunar fara limita daca targetul stabilit este depasit Instruire introductiva in companie conform cerintelor pozitiei Oportunitati excelente de dezvoltare si realizare in cadrul structurii companiei Sprijin profesional si respect personal Relatii corecte si profesionale intre angajator si angajat Evaluare obiectiva si feedback in timp utilSI ASTEPTAM: Vanzari si abilitati bune de comunicare si relationare cu clientii Atentie si atitudine respectoasa fata de client Sa fii proactiv in oferirea si demonstrarea produselor Sa ai experianta de baza in lucrul cu software intern si casa de marcat Dorinta de
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 24774 de salarii introduse în Salario: 5100 RON/Luna

Manager,​ Account Management,​ Avs Eu,​ Avs Eu


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Excellent command of spoken and written English;- Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- Min 4-6 years of people management experience, with proven track record of hiring and managing big teams;- Possess strong communication and leadership skills;- Able to work in an ambiguous, dynamic & ‘internet-speed’ environment with tight deadlines;- Willingness to travel outside the country;- Have an absolute passion for ensuring a great customer experience;- Be a self-starter;- Attention to detail and proven ability to manage multiple, competing priorities simultaneously;- Experience in business process improvement;- Experience analyzing data and best practices to assess performance drivers;- Experience influencing internal and external stakeholders.PREFERRED QUALIFICATIONS- 3+ years of mentoring, leading and coaching experience;- Background in Retail, Business Process Outsourcing (financial services, customer service, call center, etc.);- Pract
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

E-commerce Fulfillment Manager/​account Manager


Descrierea jobului Dacă vrei să pui bazele unui nou proiect de e-commerce fulfillment, vino în echipa noastră!Vei avea ocazia să îți utilizezi expertiza în procesarea comenzilor, managementul stocurilor, coordonarea logisticii și optimizarea tuturor operațiunilor de eCommerce fulfillment.În cadrul acestui post vei:Superviza procese de inbound și outbound, pentru a te asigura că livrarea de produse către clienți se realizează în cele mai bune condiții și în timpul agreat;Te vei asigura că toate comenzile sunt procesate corect și în timp util;Monitoriza și rezolva orice problemă operațională pentru a mitiga întârzierile și erorile care pot apărea în cadrul fluxului de fulfillment;Monitoriza și gestiona inventarele pentru a asigura disponibilitatea stocurilor; monitoriza si gestiona reconcilierile lunare; intelege implicațiile financiare Păstra legătura cu furnizorii de servicii de transport și livrare;Superviza retururile și procesarea rambursărilor de fonduri; Monitoriza toate tranzacți
FIELD STAR SRL

Marketing Manager


Candidatul ideal Hi! We're looking for a Marketing Manager for one of our clients, a start-up from the online gambling industry.The mission here is to be a pioneer and shape up the business. If you meet the requirements below, send us your CV and we'd love to meet you :)Experience and skills: 8+ years’ experience in Marketing Experience in Marketing within the igaming industry Experience in leading a team and leadership skills Negotiation, sales, creativity, planning, organising and multi-tasking skills Ability to work independently and in a team English fluent Excellent communication abilities University degreeDescrierea jobului Develops and ensures the implementation of the company's marketing plan, strategy and policies. Coordinates marketing campaigns. Permanently monitors the market and the competition in order to update and/or modify the company's marketing strategy and policies. Prepares the organization's advertising plan (broadcast media, timing, objectives
GLOBAL HR SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 136 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.