Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

47 Locuri de Munca Inspector SSM - Joburi Inspector SSM

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

47 Locuri de Munca Inspector SSM - Joburi Inspector SSM

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector SSM si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inspector Ssm


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal CANDIDATORUL IDEAL:RSGE este in cautarea unui coleg nou pentru functia de Inspector SSM! Te asteptam in echipa noastra, daca bifezi urmatoarele conditii:- Studii superioare in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca sau curs de specialitate cu durata minima dе 80 dе ore;- Curs Cadru Tehnic PSI (reprezinta avantaj);- Experienta in activitatea dе Securitate si Sanatate in Munca (minimum 1 an);- Cunostinte operare PC;- Eficienta operationala, responsabilitate, meticulozitate;- Permis conducere categoria B;Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Efectueaza vizite periodice catre beneficiarii societatii pentru efectuarea de instruiri si acordarea de suport;- Implemеntеazа mаsurile nеcesаrе pentru asigurаreа sеcuritatii si protectiei sanаtаtii lucratorilor, prevenireа riscurilor profеsionаle;- Asigurа informаrea si instruirea periodica a lucratorilor;- Sustine instruirile in domenul S.S.M. pentru noii angajati si pentru personalul contractor, in conformitate cu legislatia i
RELIABLE SOLUTIONS GROUP

Inspector Ssm - Locatie Cernavoda


Candidatul ideal Candidatul Ideal Studii superioare, cu diploma de licenta sau echivalenta Experienta activa in domeniul securitatii si sanatatii in munca de minim 1 ani ( constructii, santiere) Curs in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cu continut minim conform celui prevazut in anexa nr. 6 lit. B, cu o durata de cel putin 80 de ore; Absolvirea cu diploma sau certificat de absolvire, dupa caz, a unui program de invatamant postuniversitar in domeniul securitatii si sanatatii in munca, cu o durata de cel putin 180 de ore. Permis de conducere categoria B ( cu disponibilitate la deplasari periodice pe santiere) Punct de lucru Cernavoda Cunostinte de operare Microsoft Office Cunostinte de limba engleza, nivel mediu Cunostinte de legislatie in domeniu Persoana responsabila, analitica, structurata, organizata atitudine proactiva.Descrierea jobului Descrierea jobului Comunica in mod transparent regulile si normele SSM si SU in organizatie. Elaboreaza, planifica, implementeaza si efe
ENERGOTECH

Inspector Ssm & Su


Estimare   3650 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare Experienta activa in domeniul securitatii si sanatatii in munca de minim 3 ani ( constructii, santiere) Curs inspector securitate si sanatate in munca 80 ore Permis de conducere categoria B ( cu disponibilitate la deplasari periodice pe santiere) Cunostinte de operare Microsoft Office Cunostinte de limba engleza, nivel mediu Cunostinte de legislatie in domeniu Persoana responsabila, analitica, structurata, organizata atitudine proactivaConstituie avantaj: Curs evaluator de riscuri SSM minim 180 ore Curs cadru tehnic PSI Autorizatie RSVTIDescrierea jobului Comunica in mod transparent regulile si normele SSM si SU in organizatie. Elaboreaza, planifica, implementeaza si efectueaza programele si actiunile de instruire in domeniul SSM si SU si evalueaza eficacitatea acestora. Efectueaza evaluari si furnizeaza metodologii de evaluare a riscurilor specifice, defineste planuri de actiune in scopul minimizarii acestora, raporteaza performanta organizatiei in d
ELECTROGRUP INFRASTRUCTURE SA

Inspector Ssm Santier


Candidatul ideal Nivel de pregatire in domeniul securitatii si sanatatii in munca nivel mediu (curs cu durata de 80 ore) Curs cadru tehnic PSI Nivel de pregatire superior in domeniul securitatii si sanatatii in munca constituie avantaj Cel putin 3 ani experienta ca Inspector SSM in santiere industriale, cerinta eliminatorie Engleza nivel mediu, cerinta eliminatorie Franceza, rusa, germana constituie avantaj MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Constiinciozitate; Curiozitate profesionala; Disponibilitate efort; Capacitate de adaptare; Fermitate; Onestitate; Buna capacitate de comunicare Disponibilitate la deplasari, mai mult de 80% din timpul de lucruDescrierea jobului Postul este pe santiere in tara (rareori si in strainatate) si raporteaza Managerului SSM.Misiunea postului:Monitorizeaza lucrarile din santier astfel incat acestea sa se desfasoare in conditii de deplina securitate in munca si cu respectarea prevederilor contractuale si legale si raporteaza Sefului de santier as
IMSAT

Inspector Ssm,​ Ctpsi,​ Rsvti,​ Responsabil Mediu


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra, daca esti:- responsabil;- ambitios;- comunicativ;- organizat;- punctual;- disponibil pentru deplasari;De asemenea, trebuie sa:- fii absolvent de studii superioare (studiile tehnice - constituie un avantaj) ;- ai permis auto - categoria B;- ai cunostinte de operare PC - Word, Excel, Power Point;- detii diplome de: inspector SSM, CT PSI (OP RSVTI, Responsabil gestiunea deseurilor - constituie un avantaj)Descrierea jobului Responsabilitati:Deplasarea la sediile clientilor, pentru:- instruirea introductiv generala a angajatilor in domeniile securitatii si sanatatii in munca si al situatiilor de urgenta;- consultanta pe probleme SSM, SU, RSVTI si MEDIU, privind reglementarile legale in domeniu (efectuarea controalelor interne la sediile clientilor, diverse evidente cerute de catre clienti; actualizare documentatii, etc);- planificarea si organizarea activitatilor de securitate si sanatate in munca, situatii de urgenta, RSVTI si mediu;- suprave
WORK MANAGEMENT

Inspector Ssm


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal - Are studii superioare. - Cursul de Inspector SSM este obligatoriu;- Este o persoană integră, dinamică, orientată spre rezultate;- Are abilități foarte bune de comunicare;- Poate utiliza pachetul Microsoft Office;- Poate funcționa conform procedurilor interne;- Are o atenție deosebită la detalii.Descrierea jobului - Efectuarea instructajului introductiv general de sănătate și securitate în muncă al noilor angajați;- Elaborarea și actualizarea instrucțiunilor de SSM și PSI;- Actualizarea planului de prevenție și protecție;- Colaborarea cu serviciile externe de prevenire și protecție la cercetarea accidentelor de muncă;- Investigarea cauzelor producerii accidentelor de muncă și a îmbolnăvirii profesionale;- Întocmirea fișelor de instructaj SSM/SU
LA CASA RISTORANTE PIZZERIA PANE DOLCE

Inspector Ssm & Cadru Tehnic Psi & Rstvi - Fabrica Makita


Candidatul ideal Studii superioare cu licenta Inspector SSM - curs 80 ore Cadru tehnic PSI Responsabil RSTVI Minim 2 ani experienta in activitate standardizata SSM / SU / RSTVI Persoana organizata si atenta la detalii Capacitate de analiza si sinteza Limba engleza nivel mediu/ avansatDescrierea jobului verifica in teren conformitatea in raport cu legislatia tine evidenta echipamentelor ce necesita mentenanta si revizii efectueaza instruirea introductiv generalaBeneficii pentru angajatii nostri: Transport gratuit; O masa calda pe zi, gratuita; Bonus in functie de performanta; Bonus suplimentar, anual; Bonusuri de vechime; Prime de sarbatori, cadouri pentru copii; Stabilitatea locului de munca; Stabilitate financiara pe termen lung. Facilități Cazare – Makita Jobs https://makitajobs.ro/facilitati-cazare/
MAKITA EU

Responsabil Ssm La Hypermarket Sf.​ Gheorghe


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:•Să organizezi, realizezi și controlezi periodic instruirea personalului în domeniul securității și sănătății în muncă și al respectării reglementărilor legale;•Să menții în mod permanent legătura cu instituțiile de control și să însoțești reprezentanții acestora în timpul vizitelor în magazin;•Să urmărești realizarea măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, cu prilejul vizitelor de control și al cercetării evenimentelor de muncă;•Să ții evidența zonelor cu risc ridicat și specific de accidentare și să asiguri întocmirea planului de acțiune în caz de pericol grav și iminent, în vederea asigurării respectării prevederilor acestuia de către toți angajații.•Profilul pe care îl căutam:•Studii superioare tehnice•Curs finalizat în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu o durată de cel puţin 80 de ore -reprezintă un avantaj•Curs de evaluator al riscurilor de accidentare în muncă - reprezintă un avantaj•Experiență relevantă în
CARREFOUR

Specialist Ssm (min.​ 5.​900 Lei Net Lunar)


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie germană, lider mondial în soluții de depozitare, căutăm pentru noul birou din Zalău, un inspector SSM autorizat.Candidatul (candidații) ideal (i):- Formare profesională încheiată într-un domeniul tehnic, precum și calificare ca maistru sau tehnician. Deținerea unei diplome de studii într-o profesie tehnică reprezintă un avantaj.- Cel puțin 3 ani experiență într-un mediu tehnic, cu activități de montaj.- Diplomă de absolvire a pregătirii ca specialist în domeniul siguranței și securității.- Diploma de absolvire a pregătirii ca specialist în securitate și sănătate în muncă reprezintă un avantaj.- Capacitatea de a lucra independent și bine organizat.- Siguranță de sine și bune capacități de comunicare.- O bună cunoaștere a aplicațiilor uzuale din pachetul MS-Office.- Bune cunoștințe de limba engleză, scris și vorbit.- Bune cunoștințe de limba germană, scris și vorbit, reprezintă un avantaj.- Mod de lucru atent și exact.- Persoană de încred
VENDAX JOBS S.​R.​L.​

Administrative Coordinator/​ Facility Coordinator


Candidatul ideal Compania Ferro angajeaza Administrative Coordinator /Facility Coordinator in Buftea, Str. Sperantei Nr. 101, Judetul Ilfov (Eli Park 3).Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii superioare in domeniul economic/ tehnic/ administrativ; Experienta minim 5 ani in administratie; Minim 3 ani experinta pe un post de coordonare; Abilitati de comunicare si negociere; Deschis la nou, cu abilitati si aptitudini de adaptare si prioritizare; Analitic si orientat inspre imbunatatirea continua a proceselor; Capacitate de decizie și de asumare a responsabilitații; Cunostinte operare MS Office; Atestat de Inspector SSM – reprezinta un avantaj; Engleza nivel mediu.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din departamentul administrativ si vei avea urmatoarele responsabilitati: Coordonarea Departamentului administrativ; Elaborarea de proceduri si instructiuni de lucru privind mentenanta si adminis
NOVASERVIS FERRO GROUP

Manager Ssm


Estimare   6000 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare, domeniul tehnic – reprezinta avantaj;5 ani experienta pe o pozitie in domeniul SSM;Absolvirea cu diplomă a cursului în domeniul securitătii si sănătatii în muncă - minim 80 de ore (obligatoriu),Absolvire cu diplomă a cursului de cadru tehnic cu atribțuii în domeniul protecției și stingerii incendiilor;Absolvirea cu diplomă sau certificat de absolvire, după caz, a unui program de învățământ postuniversitar în domeniul securitații și sănătații în muncă, cu o durata de cel puțin 180 de ore;Cunostințe solide de legislația specifică de SSM si SU;Cunostinte limba engleza la nivel avansat;Cunostinte operare PC (Microsoft Office);Abilitati de comunicare si negociere;Competente de management;Sociabilitate, abilitati de lucru in echipa;Centrare pe rezultate si orientare spre client si oameni;Permis auto categoria BDisponibilitate pentru deplasari.Descrierea jobului Organizeaza si coordoneaza activitatea Serviciului Intern de Prevenire si ProtectieInfor
IDL BUCHAREST

Hr Admin Officer - Warehouse (a1,​ Km 19,​ Joita)


Candidatul ideal Ce ar trebui să ai?: Studii superioare; Atestat inspector resurse umane - constituie un avantaj; Cunostinte dе legislatia muncii constituie un avantaj; Experienta in recrutare blue collar – reprezinta un avantaj Cunostinte dе operare PC (Excel, Word nivel intermediar); Atentie sporita la detalii, bune abilitati dе organizare a activitatii si dе prioritizare; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Flexibilitate, empatie si mobilitate in teren; Atitudine pozitiva, orientare spre oameni; Carnet de conducere – cat B.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci? Inregistrezi si actualizeazi informatiile cu privire la angajati in baza de date; Gestioneazi relatia cu furnizorii de servicii: medicina muncii, servicii SSM si SU tichete de masa; Esti la curent mereu cu noutatile legislative si participa activ la implementarea lor; Emiti adrese catre autoritati - ITM, ANOFM; Eliberezi, la cerere, documente solicitate de catre angajati; Acorzi suport angajatilor in probleme
Sameday

Inspector Resurse Umane


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Dacă ai experiență în cadrul unui departament de Resurse Umane de cel puțin 3 ani, ești o persoană organizată, responsabilă, ghidat/ă de o puternică motivație de dezvoltare în acest domeniu, trimite-ne CV-ul tău!Așteptăm cu drag să te cunoaștem și să discutăm despre colaborarea noastră!Candidatul ideal:• Studii superioare finalizate;• Experiență anterioară într-o poziție similară de 3-5 ani (Recrutare, Administrare și Salarizare);• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe de legislație a muncii, operare Revisal și Ciel Salarii;• Cunoștințe minime de limba engleză;• Cunoștințe operare MS Office (Word, Excel) - nivel mediu;• Cunoașterea platformelor și tehnicilor de recrutare;• Excelente abilități de organizare, implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucru cu cifrele), atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:Administrare personal:• Întocmirea documentelor de angajare (contracte individuale de muncă, informări, fișe de post) și de încetare
JACOB GARDENS

Inspector Resurse Umane


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal FAN COURIER CLUJ angajeaza: INSPECTOR RESURSE UMANEStudii superioareAbilitati foarte bune de operare pe calculator (pachetul Office)Cunostinte bune de legislatia munciiBune abilitati dе comunicare si lucru in echipaO buna cunoastere a proceselor HRPersoana organizata si atenta la detaliiAtitudine proactiva in rezolvarea problemelor si implicare in identificarea oportunitatilor de optimizare a proceselorDescrierea jobului Intocmeste contractele de munca, fisele de post precum si documentatia pentru modificarea sau incetarea contractelor de munca urmarind respectarea legislatiei in vigoare Cunostiinte operare Revisal Centralizaeaza pontajele si întocmeste state de plată Intomirea si eliberarea adeverintelor pentru concedii medicale, maternitate, vechime în muncă. Se asigura ca toata documentatia aferenta procesului de angajare este completae Tine legatura cu echipa SSM si PSI si le furnizeaza datele necesare instruirilor Arhiveaza și pastreaza documentele in conformitate
ALYALIM AVA

Coordonator Ssm


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal MisiuneCoordonează politicile de SSM/SU/MEDIU stabilite de grupul Plastic Omnium; mentine si imbunatateste sistemului de management integrat conform ISO 14001 si ISO 45001, având in vedere respectarea prevederilor legale aplicabileDescrierea jobului ResponsabilitatiRaspunde de mentinerea si imbunatatirea sistemului de management integrat conform ISO 14001 si ISO 45001, responsabilitatile decurgand din documentele sistemuluiRaspunde de efectuarea tuturor raportarilor cerute de legislatia in vigoare si de grupRaspunde de supravegherea starii de sanatate a angajatilorImplementeaza in fabrica actiunile definite pentru a imbunatati SSMAsigura interfata cu autoritatile si organismele interne si externe pentru SSM si MediuPropune si implementeaza actiuni pentru imbunatatirea ergonomiei si a conditiilor de muncaIdentifica și măsoara riscurile legate de siguranță și mediu în mod preventiv și corectivOrganizeaza si ofera instruire în materie de siguranță angajațilorControleaza p
SC.​ PLASTIC OMNIUM AUTO INERGY ROMANIA SRL.​

Specialist In Ssm,​ Su ,​ Rsvti


Candidatul ideal Specialist in SSM, SU , RSVTICandidatul ideal trebuie sa:- fie absolvent studii superioare, calificare inginer- aiba experienta cel putin 2 ani- aiba carnet auto - categoria B (disponibilitate peste 30% din timp pentru deplasari)- detina cunostinte in domeniul securitatii si sanatatii in munca / legislatia in domeniu- detina cunostinte in domeniul situatiilor de urgenta (PSI) / legislatia in domeniu- detina cunostine in domeniul RSVTI / autorizatie responsabil RSVTI- detina cunostinte bune de operare PC, Word, Excel, Power Point, Outlook- fie serios, cu respect pentru confidentialitate, dedicat postului- aiba abilitatea de a lucra cu mai multe proiecte in paralel- aiba putere de concentrare si atentie distributiva, initiativa- fie o persoana ordonata, organizata si constiincioasa- detina capacitate de a sintetiza si ordona informatia- aiba flexibilitate la program prelungit si deplasari- sa respecte termenele limita- se integreze cu usurinta in colectiv, lucru in echip
AC&CA CONSULTING SERVICES

Sef Serviciu Ssm Si Su


Descrierea jobului Iti plac provocarile din domeniul SSM & SU?Te asteptam alaturi de noi ca sa contribui la dezvoltarea unei companii, lider de industrie!Aplica pentru postul de Sef Serviciu SSM & SU –Toneli Holding SA! Responsabilitati Coordoneaza activitatile de SSM si SU din toate punctele de lucru ale societatii(1 zi pe saptamana – locatie Bucuresti, 4 zile pe saptamana vizite de lucru in Jud. Dambovita, Jud. Giurgiu, Jud. Arges, Jud. Teleorman si Jud. Ialomita). Asigura functionarea Comitetului de securitate si sanatate in munca. Propune pentru lucratori, prin fisa postului, atributiile si raspunderile ce le revin in domeniul SSM, corespunzator functiilor exercitate. Monitorizeaza si actualizeaza impreuna cu serviciul extern planul de prevenire si protectie compus din masuri tehnice, sanitare, organizatorice si de alta natura, bazat pe evaluarea riscurilor pentru toate Punctele de Lucru Colaboreaza cu Serviciul Extern de SSM pentru elaborarea, modificarea sau completarea inst
TONELI HOLDING

Hr Generalist


Estimare   3600 RON/Luna
Candidatul ideal Experiență într-un rol similar, cu precădere în aria de administrare și salarizare a personalului (maixm 3 ani) ; Studii superioare absolvite în domeniul resurselor umane; Atestat Inspector Resurse Umane; Cunoștințe solide de ligislația muncii; Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă; Atitudine proactiva și capacitatea de asimila rapid informațiile; Adaptabilitate și capacitatea de gestiona mai multe proiecte simultan; Atenție la detalii și abilitați de organizare și prioritizare a activității; Orientare către rezultat și capacitatea de a respecta termene-limită; Fluență în comunicare și capacitatea de a stabili ușor relații cu cei din jur; Bune cunoștinte de utilizare a pachetului Microsoft Office; Cunoștinte de limba engleză (minim nivel mediu);Descrierea jobului Întocmirea și gestionarea tuturor documentelor necesare pentru dosarele de personal (incepand de cele necesare angajarii, pe parcursul derulării contractului de munca, precum și la încetarea
ONE UNITED PROPERTIES

Specialist Ssm


Candidatul ideal - Studii superioare absolvite/profil tehnic de lungă durată - reprezinta un avantaj- Experiență minim 5 ani într-un domeniu similar- Cursuri de perfecționare în domeniul SSM minim 80 de ore- Cunoștințe de operare MS Office, internet – nivel mediu/avansat- Cunoștințe de limba engleză – scris și vorbit nivel mediu, constituie avantaj- Cunoștințe foarte bune de legislație generală și specifică domeniului- Abilități de comunicare, cooperare și spirit de echipă- Capacitate de analiză și sinteză, atitudine proactivă, adaptabilitate și creativitateDescrierea jobului - Verifică întocmirea documentelor și activităților de prevenire și protecție desfășurate de către serviciile externe de prevenire și de către serviciile de medicina muncii din cadrul organizație- Elaboreaza instructiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale organizației, precum şi ale locurilor de munc
SANADOR

Inspector Securitate si Sanatate in Munca


Estimare   4250 RON/Luna
Scurta descriere a companiei Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume. Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG. Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și
YUSEN LOGISTICS (ROMANIA)
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 47 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.