Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

580 Locuri de Munca HR specialist - Joburi HR specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

580 Locuri de Munca HR specialist - Joburi HR specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Persoană energică, optimista, experimentata și pasionată în domeniul resurselor umane; Foarte bune abilități de organizare, comunicare si socializare (people oriented); Capacitate de observare și analiză comportamentală; Experienta similara minim 2 ani Bună înțelegere a principiilor de HR, a conceptelor și politicilor organizaționale; Studii de profil, în domeniul Resurselor Umane sau al Psihologiei; Abilitatea de a întocmi, analiza și interpreta rapoarte operaționale și de HR; Empatie, abilități de interrelaționare și spirit de echipă; Capacitatea de a comunica eficient și creativ cu ceilalți membri ai echipei; Bune cunoștințe de MS-Office și capacitatea de a se familiariza rapid cu programe și aplicații noi de lucru.Descrierea jobului Descrierea jobului: Obiectivul poziției - proiectează, dezvoltă și implementează strategii care vor atrage, angaja și dezvolta angajații și se bazeze pe cultura si valorile companiei. Recrutare: Identifică și gestionea
NEW BUY

Hr Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal:- Abilitati de comunicare;- Persoana increzatoare, dinamica, organizata;- Capacitatea de a gestiona situatii sensibile si de a mentine un grad ridicat de profesionalism;- Experienta in identificarea si recrutarea noilor talente;- Abilitatea de a construi si de a dezvolta relatii durabile;- Cunoasterea legislatiei in domeniu;- Stapanirea limbii romane, limba engleza – nivel avansat (constituie avantaj);- Cunostinte pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);- Capacitate demonstrata de a exercita inițiativa, judecata independenta și de a fi o persoana care lucreaza cu integritate, fiind in același timp un om de baza al echipei;- Curs Inspector Resurse Umane - constituie avantaj. Descrierea jobului Responsabilitati: De Recrutare:​- Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in f
CONADI IMOB CONSTRUCT

Hr Admin Specialist


Candidatul ideal Din rolul de HR Admin Specialist vei fi responsabil sa mentii cu acuratete inregistrarile fizice si electronice ale personalului, respectand politicile si procedurile interne, cadrul legal, dar si confidentialitatea informatiilor. De asemenea, vei gestiona relatia cu partenerul nostru de payroll si cu alti furnizori de servicii si beneficii pentru angajati si vei fi suport pentru toate ariile mari gestionate de catre departamentul HR.Descrierea jobului CU CE TE VEI OCUPA: Administrarea si gestionarea dosarelor de personal, atat fizic cat si electronic (acte necesare pentru angajare si lichidare, contracte individuale de munca, acte aditionale aferente, fise de post, etc.); Furnizarea sau introducerea in sistem a datelor necesare pentru administrarea de personal si calculul salarial operat de catre partenerul nostru extern (creare angajati noi, suspendari, inchidere contracte, concedii medicale, bonusuri/prime, popriri, pontaje, etc) cu acuratete si in termenele stabili
Inmedio

Recrutor /​ Specialist Recrutare Hr


Candidatul ideal Căutăm un Recrutor organizat și atent la detaliiPoziție: RecrutorCompanie: RE/MAX Total📍 Oraș: București Esti epuizat pentru că ai multe responsabilitați și lucrezi mult peste program? Simți că munca pe care o depui la actualul job valorează mai mult? Îți dorești să crești pe plan profesional, să devi independent financiar?Sunt doar 3 din semnele că este momentul să-ți schimbi jobul.Căutăm un om organizat și atent la detalii care să ocupe poziția de Recutor în compania noastră. Noi suntem RE/MAX Total si oferim servicii de consultanta in imobiliare.Dar ca să nu iți pierzi timpul citind un anunț care nu are nici o treabă cu ceea ce îți dorești tu pentru viitorul tău, îți spunem sincer și specific, care ar fi situația în care ar fi bine să nu aplici pentru acest job:Te rugăm să NU aplici la acest anunț dacă: Nu ai lucrat cel puțin 2 ani ca Recrutor, resurse umane, consultanti in cariera, psiholog, agent de vanzari Întârzii frecvent și găsești cu greu o hârtie în dezastr
GREEN DRY CLEANING

Hr Systems & Digitalization Specialist


Candidatul ideal JOB PURPOSEManaging digital aspects related to HR systems and applications from the perspective of HR as the beneficiary, to ensure the technical part of HR processes is running smoothly and in line with required expectations.The other component of the role is offering support in implementation and communication of Wellbeing initiatives.REQUIREMENTS Bachelor’s degree or in the senior years of university studies Previous working experience with systems and projects is a plus Advanced English Proficiency in MS Office, especially in Excel and Power PointABOUT YOU Eye for details – You have attention to detail and a problem-solving mindset Organized – You have an analytical mind and work in a project management style Solution oriented – You are curious to understand how things work, to initiate changes and introduce new ideas Ownership – You take responsibility of what is in your hands to manage being agile and diligent in everything you do to get to the best possible resu
HEINEKEN ROMANIA

Hr Administrativ/​ L&d Specialist


Candidatul ideal Cautam o persoana optimista, deschisa, careia ii place sa lucreze cu oameni din diverse domenii si categorii sociale.- Abilitati foarte bune dе organizare a administrarii dosarelor, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii.- Isi gestioneaza eficient timpul si prioritatile si indeplineste sarcinile primite cu responsabilitate, corectitudine si seriozitate.- Capacitatea dе a urmari si solutiona mai multe posturi dе recrutare/selectie in paralel.- Capacitatea dе a respecta termene limită.- Cu dorinta si inclinare dе a invata si a aplica lucruri noi.- Abilităţi dе lucru în echipă.- Diploma de calificare ca si Inspector Resurse Umane este de dorit- Limba engleză nivel mediu scris/vorbit.- Cunoștințe foarte bune dе operare PC: Word, Excel, navigare internet.Descrierea jobului HR Administrativ:- Intocmirea tuturor Contractelor Individuale de Munca si a actelor aditionale pentru Contractele Individuale de Munca ale angajatilor- centralizare pontaje departamentale si in
READY TO WORK

Specialist Hr - Recrutare Si Dezvoltare Organizationala


Candidatul ideal Studii superioare finalizate - de preferat Facultatea de Psihologie;Experiență de minim 2 ani pe un post similar;Cunostințe de operare PC (Outlook, Word, Excel, PowerPoint);Deschidere către învățare și dezvoltare continuă;Abilitate de a comunica asertiv și de a oferi/primi feedback;Grad ridicat de inteligență emoțională;Ambasador al lucrului în echipă.Descrierea jobului Administrează întregul proces de selecție și recrutare de personal:Identifică nevoile de recrutare (în acord cu structura de personal și bugetul alocat) și realizează profilul candidatului;Postează anunțurile de recrutare și realizează screening-ul CV-urilor;Stabilește interviurile și oferă candidaților feedback în uma acestora;Administrează și actualizează în permanență baza de date de recrutare;Identifică nevoile de training/ formare;Dezvoltă și gestionează programele de inducție și mentorat:Participă la dezvoltarea programelor de inducție și mentorat;Susține prima etapa a procesului de inducție și on
ARCADIA HOSPITAL

HR Specialist


Estimare   3800 RON/Luna
Scurta descriere a companiei AROBS Transilvania Software is an IT company with Romanian capital, founded in 1998 in Cluj-Napoca. AROBS provides IT solutions and ready-to-use systems with over 24 years of experience developing software solutions for some of the most challenging and powerful industries: Automotive, Aerospace, Maritime, Travel Technology, Enterprise Solutions, Life Sciences, Biomedical, IoT, and FinTech. Cerinte Studii superioare finalizate /Curs Inspector Resurse Umane/Limba engleza nivel mediu-avansat Experienta de minim 3 ani intr-un post similar Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel) . Cunostinte de legislatia muncii Persoana seriosa, empatica si cu simtul raspunderii; Persoana rezistenta la stres si organizata; Persoana autonoma, cu spirit de initiativa; Excelente abilitati de comunicare atat scris cat si verbal. Responsabilitati Intocmirea documentelor de personal; Gestionarea dosarelor de personal; Întocmirea și eliberarea de documente de personal (acte adiț
AROBS Group

HR Specialist


Scurta descriere a companiei We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre. Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare. Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali. Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economi
Gi Group Professional

Hr Specialist


Candidatul ideal Gi Group este in cautarea unui HR Specialist pasionat pentru partenerul sau, una dintre cele mai importante companii in domeniul managementului creantelor.Candidatul ideal: Experienta minim 1 an pe o pozitie similara; Limba Engleza - nivel mediu; Absolvent/Student studii superioare; Atestat de Resurse Umane - nice to have; Cunostinte de baza de legislatie; Persoana motivata, atenta la detalii si dornica sa invete. Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Mentine colaborarea intre angajator si firma externa de payroll; Gestioneaza documentatia aferenta procesului de angajare si integrare, ulterioare procesului de selectie; Transmite pontajul firmei de payroll; Tine evidenta tichetelor de masa; Creeaza si actualizeaza bazele de date continand detaliile referitoare la salariati (date salariati, evidenta concedii medicale si de odihna, promovari etc.) Gestioneaza si arhiveaza fizic documentele specifice alocate; Gestioneaza procesul de recrutare end to end.Benefic
Gi Group Professional

Hr Admin Specialist - Petresti - Dambovita


Candidatul ideal - Experienta de cel putin 3 ani in domeniul resurselor umane, pe parte de administrare de personal;- Cunostinte specifice despre legislatia muncii precum si politici si procese în domeniul resurselor umane;- Atentie la detalii;- Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office- Engleza - nivel mediu spre avansatDescrierea jobului - Gestioneaza dosarele angajatilor; intocmeste si actualizeaza documentatia specifica proceselor de gestionare a raporturilor de munca din punct de vedere al documentatiei interne si externe pentru angajatii companiei: contracte individuale de munca, acte aditionale, fise de post, etc;- Gestioneaza documentatia specifica la angajarea/plecarea angajatilor din companie (evidenta/formulare perioada de proba, nota lichidare etc)- Operarea tuturor modificarilor aferente (angajari, modificari, suspendari, incetari) în sistemul informatic;- Mentine o relatie cu furnizorii de servicii medicale pentru programare vizite medicale ale noilor ang
FM ROMANIA

Hr Operations Specialist-12 Months


Candidatul ideal CERINTE: Studii superioare (de preferinta economice); Cunostinte de limba engleza – nivel avansat; Cursuri / atestari necesare: Inspector Resurse Umane, Inspector salarii; Minim 3 ani experienta in salarizare (preferabil intr-o companie cu specific de productie si distributie); Minim 3 ani experienta in administrarea de personal si relationarea cu angajatii; Experienta in lucrul cu sisteme de management al angajatilor (HRIS); Cunostinte necesare: legislatia muncii si salarizare, operare sisteme de salarizare; Abilitati analitice si de consolidare a datelor; atentie la detaliu si acuratete; Vigilenta in lucrul cu date confidentiale ; Abilitati de organizare si eficientizare a muncii; Abilitati foarte bune de comunicare.Descrierea jobului SCOP:In concordanta cu politica de resurse umane a companiei si cu legislatia in vigoare, raspunde de calculul salariilor si a taxelor si asigura livrarea proceselor tranzactionale de resurse umane, administrative, actualizarea sistemel
BERGENBIER

Specialist Hr (admin.​ Personal,​salarizare,​relatii De Munca)


Candidatul ideal Specialist HR (Administrare de personal, Salarizare, Relatii de munca) 2 years temporary contract Purpose of the jobOrganizes, administers, and optimizes People&Culture processes and projects by qualitatively and timely completion of the assigned tasks, constant collaboration and communication with Shared Service Center teams: Employee Care Team, Global Mobility Team, local People&Culture Management and other 3rd parties to achieve high quality People&Culture services delivered to employees in the local affiliate and to reach a high customer satisfaction level.Performs exceptional People&Culture transactional and operational tasks in the areas of Personnel Administration, Payroll & Employee Relations at the affiliate level which cannot be covered by the Shared Service Center teams due to local legal requirements, business specifics and which require a face-to-face contact, aiming to achieve the same 2 main objectives listed previously.Supports implementation of P&C str
PHILIP MORRIS ROMANIA

Hr Specialist Southeastern Europe - 2 Years Contract


Candidatul ideal About the jobAre you a people-centric professional with passion to learn & grow ?Are you excited about talent attraction, evaluation and selection, HR admin, HR digitalization projects and learning activities?Then the position of Human Resources Specialist for South East Europe in Compressor Techniques based in Romania-Bucharest, might be your lifetime opportunity!Descrierea jobului Romanian HR Administration Ensure labor contract template is in line with local legislation and up-to-date; Regularly update it in cooperation with legal expertise and in alignment with other Business Areas in the country Ensure proper documentation handling process is in place and in line with local legislation Support with potential non-standard terminations Set up personnel files standards in alignment with other Business Areas in the country Ensure time management processes are set in line with local legislation and updated in company Databases Maintain employee Internal Regulation book
ATLAS COPCO ROMANIA

HR Payroll Specialist


Estimare   4000 RON/Luna
Job role As part of the HR admin & payroll team within the HR Department, you act as a subject matter expert and manage all HR payroll & benefits areas on local level, ensuring support for all internal clients on different programs, processes, tools and systems, striving for compliance with legislation and delivering outstanding employee experience. Responsibilities: Act as main contact person and manage all payroll processes and the benefits administration, depending on the company's needs and also in relation to the competent authorities that regulate the labour relations between employer and employee. Manage the relation with outsourcing company, providing on time and accurate information and documents needed for Revisal registration, for payroll or for any other scope; Maintains the relationship with external suppliers (payroll, benefits, medical services, health insurance, medical subscriptions/insurance, pensions and any types of benefits and discounts granted to employee
Allianz Technology

Hr Admin Specialist (2 Years Maternity Cover)


Candidatul ideal University graduate – Economic Studies or Human Resources is a plus Around 1 year working experience as a HR Admin Specialist or similar role; Good knowledge of labour legislation Soft skill Competencies: Client Orientation, Problem Solving, Planning & organizing, Initiative & proactivity, Results Orientation English Skills – medium level; Good knowledge of Microsoft Office (especially Excel)Descrierea jobului Managing the employment and termination processes within the company by collecting, filling and submitting to labour authorities (through Payroll provider) of all necessary documents according to the legislation; Preparing Payroll computation by providing all relevant employee information (e.g. leaves of absence, sick days and timesheets, salary increase, bonuses) to the Payroll provider; Checking the monthly salary and payment file; Maintain and assess controls to ensure confidentiality of payroll records; Acting as a consultant to all employees regarding labour
TOTALENERGIES GLOBAL SERVICES BUCHAREST

Specialist Hr Fundeni (perioada Determinata 2 Ani)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate; Ai experiență profesională de minim 2 ani în domeniul Administrării de Personal; experiența în retail reprezintă avantaj; Cunoști limba engleză la un nivel cel puțin mediu; Ai cunoștințe bune de operare MS Office; Ai abilități foarte bune de comunicare și îți place să lucrezi atât în echipă, cât și individual; Dai dovadă de flexibilitate.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Întocmirea și verificarea contractelor individuale de muncă, respectiv a actelor adiționale, pentru angajații din sediul regional și magazinele ce aparțin de acesta; Oferirea de suport colegilor din magazine și depozit pe subiecte de administrare de personal (de exemplu adeverințe medicale) și salarizare (de exemplu fluturașul de salariu); Identificarea, corectarea și
LIDL ROMANIA

HR Specialist - Continuous Improvement


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field. Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor degree; PC operating skills: MS Office (Word, Excel) Previous experience working with a specialized ERP – SAP (is an advantage); Attention to details; Fast adaptability in a dynamic work environment; English – advanced level. Responsibilities Provides Employee Empowerment standards in the factory; Provides support to management in building and developing Employee Empowerment strategy and implementing Employee Empowerment tools; Provides coaching for GAP Leaders, Supervisors, Managers; Reviews progress with the Ma
RIAN PARTNERS

HR Specialist - Administration & Payroll


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field. Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree in business administration, human resources, or a relevant field; A minimum of 3 years of proven experience in a similar role; Strong knowledge of labor legislation and payroll processes; SAP payroll module is an advantage; English intermediate-advanced level. Responsibilities Administers the personal files of the employees, prepares the necessary documents for the personal file (employment contract, additional documents, decisions, job descriptions, etc.); Orders the number of meal tickets for the days
RIAN PARTNERS

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare;Cunoștințe solide de legislația Muncii și a legislației conexe;Atestat Specialist Resurse Umane și Inspector Salarizare;Bune cunoștințe privind operarea în Registrul General de Evidență al Salariaților, precum și cunoașterea termeneor legislative;Experienta in gestionare personal si salarizare de minim 2 ani;Atitudine pozitivă, orientare spre rezultat si adaptabilitate la conditiile dе stresCapacitatea de a lucra in echipaFoarte bune abilităţi de comunicare, relaţionare și ascultare;Atitudine empatică, proactivă;Dinamism și flexibilitate;Cunostinte foarte bune MS Office ( Word, Excel)Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu termene limitaDescrierea jobului Administrare personal:- Intocmirea documentelor privind incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca (informări, fișe de post, note de lichidare, decizii de încetare, adeverințe de vechime etc.) ;- Evidenta si completarea Registrului General d
CARDOIL AVANTAJ
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 580 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.