Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

829 Locuri de Munca HR specialist - Joburi HR specialist

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

829 Locuri de Munca HR specialist - Joburi HR specialist

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi HR specialist si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Specialist


Candidatul ideal At Claritech our passion and focus for efficiency is the force that drives us in building the best solutions for our customers. We are seeking now a hands-on HR Specialist who can fill an important role in our organization, bringing her or her/his own input to set up, motivate and help a high-performance engineering and operations team.Our ideal HR Specialist is has excellent communication skills, maintains a close relationship with her/his colleagues, likes to help and contribute to the greater good of everyone in the company. This role also requires the ability to understand people and to advise, motivate, and to propose and implement training and career development paths.Our HR Specialist will help us find the best talent, recruiting new colleagues on various platforms, at job fairs or working with specialized agencies.Skills and Qualifications Experience in Human Resources – 2+ years preferred HR certified training or University degree in Human Resources - is an ad
CLARITECH

Media netă estimată pe baza celor 889 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal minimum 3 years experience in personell administration solid knowledge of labor law goo knowledge of Office package experience working with expat staff (UE & NON UE): procedure for obtaining work permit, residence permit, registration certificate Immigration Inspectorate. experience in carrying out the control process from the Territorial Labor Inspectorate; Experience in recruiting white and blue collarDescrierea jobului Assist with day to day operations of the HR functions; Preparation and administration of personnel files; Centralization and verification of documents required for employment; Preparation of employment documents (job descriptions, labor contracts, additional documents, etc.), as well as drafting various documents solicited by the employees; Compile monthly employee day-to-day timesheet, track and centralize changes with payroll impact and/or labor contract impact; Supporting in organizing employee activities;
WEBUILD Spa MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. Minimum of 5 years’ experience in payroll processing and HR administration, Solid understanding of payroll processes, employment laws, tax regulations, and HR best practices. Exceptional attention to detail and accuracy, with strong numerical and analytical skills. Excellent organizational and time management abilities, capable of handling multiple priorities and meeting deadlines. Strong interpersonal and communication skills, with the ability to maintain confidentiality and build collaborative relationships with employees at all levels. Knowledge of benefits administration and experience with HR compliance and documentation is preferred.Descrierea jobului We are seeking a highly organized and detail-oriented HR Specialist to join our team. As an HR Specialist, you will primarily be responsible for overseeing payroll processes and providing administrative support to our employees. Y
HRS STAFFING SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Căutăm un HR Specialist energic, implicat și pasionat de munca în domeniul resurselor umane, care să se alăture echipei noastre.Iată mai jos criteriile noastre:Abilități excelente de comunicare și relaționare; Studii superioare de preferat în domeniul psihologiei, sociologiei, resurselor umane; Experienta intr-o pozitie similara – minim 2-3 ani; Cunostinte de limba engleza – nivel avansat; Spirit analitic, structurat, organizat; Calitati de planificare și prioritizare; Cunoștințe foarte bune de operare PC – pachetul MsOffice (Word, Excel, Powerpoint);Disponibilitate la deplasari in tara - 50% din timp; Atentie la detalii, discretie, spirit de răspundere. Descrierea jobului Ca și HR Specialist te vei ocupa de:- Identificarea surselor de recrutare, editarea și postarea anunțurilor de recrutare;- Selecția CV-urilor;- Susținerea interviurilor de selectie pentru toate posturile disponibile din cadrul companiei;- Participarea la realizarea și implementarea p
SOMPRODUCT

Media netă estimată pe baza celor 890 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal BAT evoluează continuu – ca nicio altă organizație.Pentru a ne îndeplini misiunea asumată, căutăm colegi care împărtășesc aceleași valori ca noi. Te așteptăm alături de noi în călătoria noastră de transformare!FUNCTIUNE: Resurse UmaneGRILA SALARIALA: salariu competitiv/remuneratieLOCATIE: Bucuresti, RomaniaCERINTELE POSTULUI: Diploma de studii superioare; Minim 2-3 ani experienta intr-o pozitie similara; Cunostinte solide de Codul Muncii; Cunoaşterea politicilor interne de resurse umane. Abilităţi foarte bune de comunicare scrisă şi verbală. Cunostinte Microsoft Office:Excel, PowerPoint şi Word. Abilităţi de planificare şi raportare. Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat si limba romana – nativ.Descrierea jobului PRINCIPALELE RESPONSABILITATI SI ATRIBUTII: Este responsabil pentru actualizarea diferitelor baze de date interne cu privire la angajati si a statului de functiuni. Întocmeşte diverse rapoarte cu privire la angajati, la cererea superiorului ierarhic sau
British American Tobacco Romania

Media netă estimată pe baza celor 898 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Technical Skills: Experience in Human Resources area – minimum 2 years in recruitment and selection within multinational organizations – is an advantage University degree in Human Resources or Psychology - is an advantage; Excellent communication and organizational skills including attention to detail and ability to manage and deliver on multiple competing priorities Ability to listen and understand the needs of the business and candidates; Able to word independently and to manage the priorities and deadlines; High levels of confidentiality Desire to implement fresh, new ways of working Fluency in English language - spoken and written.Descrierea jobului Key Responsibilities: Assumption of operational and strategic personnel consulting activities for a specific support area; Create and post ads on recruitment platforms; Conduct recruitment and selection interviews; Draws up the shortlist and recommends selected candidates; Draws up the job offer and send it to the selec
LA LORRAINE

Media netă estimată pe baza celor 900 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Specialist - Cluj


Candidatul ideal About you:We are looking for you, an HR professional who is keen to bring their expertise and further develop in a truly international business environment. If HR is your passion and you are looking for the next big step in your career, then we are eager to meet you!Ideally, you are meeting the following hiring criteria: Romanian language – mandatory; Business graduate, Previous experience with HR will be required; Excellent computer knowledge (especially EXCEL) and ability to work with special payroll softwares (DP Payroll) would be a plus; Fluent both spoken and written English. Clear and concise communication; Organized and pro-active attitude; Comfortable having work reviewed and receiving constructive feedback.Descrierea jobului About the role:Currently we are looking for a professional who will be supporting our Romanian HRP services delivery for one of our clients located in Bucharest. She/he will assist with the processing of HR admin-related work.Your responsi
TMF ROMANIA SRL

Hr Work Permit Specialist


Candidatul ideal The TELUS International Europe team is growing! We are currently searching for 1 HR Work Permit Specialist to join a growing and fast-paced company and to be part of the Recruitment team located in our office in Bucharest.You will be responsible for handling the end-to-end process of work permit issuing for our eligible candidates, including any needed assistance to offer in their relationship with the authorities.You will be working remotely in the current context. The position is however full-time and will require full in-office attendance in Bucharest when the circumstances require it, along with an estimation of having to travel to the authorities 30% of time.What we expect: 1-2 years of mandatory Human Resources experience on a similar position Good knowledge of Romanian legislative requirements for obtaining work permits Very good command of English (mandatory); knowledge of French will be considered an advantage Availability for a full-time position, covering Mo
CALLPOINT NEW EUROPE

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal Candidatul ideal va avea:Cel putin 3 ani experienta pe o pozitie asemanatoare – resurse umane –salarizare, Revisal, Payroll;Experienta in utilizarea aplicatiilor specifice;Abilitatea de a prioritiza sarcini si responsabilitati multiple;Abilitati de a lucra eficient atat in echipa cat si independent.Descrierea jobului Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale la contractele de munca , deciziilor si altor documente legate de personal;Inregistrarea contractelor de munca in ReviSal precum si a modificarilor ulterioare aduse contractelor de munca (acte aditionale, decizii, etc);Transmiterea revisalului catre institutiile statului respectiv catre Inspectoratul Teritorial de Munca Alba;Intocmirea documentelor legale pentru incetarea activitatii salariatilor – decizii si adeverinte de vechime;Intocmire si eliberarea adeverintelor de venit si altor adeverinte si documente de personal la solicitarea angajatilor;Intocmirea fiselor de post;Evidenta concediil
TOTAL BUSINESS LAND

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal Team player, este un ambasador al valorilor Companiei; Proactiv si orientat spre rezultate; Bune abilități de comunicare și colaborare; Bune abilități de organizare și atenție la detalii; Experiență în Resurse Umane – salarizare și administrare personal, 1- 3 ani; Experiență de lucru relevantă cu programe de gestionare HR și calcul salarial – CHARISMA HCM; Foarte bune cunoștinte de legislația muncii, calcul salarial, contribuții și taxe, REVISAL; Eficiență în gestionarea timpului și a obiectivelor;Descrierea jobului Întocmește documentele legate de angajarea, modificarea și încetarea contractului individual de munca conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii și a legislației în vigoare; Gestionează dosarele de personal ale salariaților având grija că acestea să fie complete (acte de stare civila, studii, fisa postului, CV, etc.); Întocmieste şi verifica fisierele de pontaje respectand prevederile legislatie in vigoare si prevederile interne; Gestioneaza
OPTICAL INVESTMENT GROUP

Hr Specialist Managementul Performantei


Candidatul ideal Ai studii in domeniu , in principal Psihologia, iti place sa lucrezi cu oamenii si esti empatic(a) Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva, proactiva si ai dorinta continua de invatare Iti place sa lucrezi in echipa, esti sociabila si orientata catre atingerea obiectivelor Ai experienta anterioara in implementarea unui sistem de management al performantei intr-o companie Ai experienta anterioara in procesele de dezvoltare a angajatilor si intocmirea planului de cariera Experienta in domeniul Resurselor Umane, administrare de personal, salarizare, legislatia muncii Esti pasionat(a) de domeniul Resurselor Umane Foarte bune cunostinte de operare PC : MS OFFICE ( Word, Excel,PowerPoint).Descrierea jobului Jobul este complex atât ca activități, cât și ca skills-uri personale Presupune creativitate, organizare, orientare către atingerea obiectivelor, analiză și multe altele Definirea si implementarea unui sistem de management al performantei in cadrul companiei(
GRAL MEDICAL

Hr Admin & Payroll Specialist (internal Hr Team)


Candidatul ideal We look for a colleague in our HR team: With 3+ years experience in payroll & personnel administration Relevant university degree (economic related preferably) Payroll, labor legislation and human resources knowledge Very organized, structured and who has a passion for compliance Ability to meet deadlines and adapting proactively to constant changes in the Romanian Labour Code Business oriented thinking and approach Work independently and take initiative Solid analytical skills, curious, professional attitude, reliable and sociable Excellent oral and written communication skills in Romanian and EnglishDescrierea jobului Responsibilities: assisting colleagues from hire to retire, with all documents related to HR; keeping all physical personnel and SSM files accurate, to date or archived as per internal process, depending on the employee stage; monthly verification of all payroll and reporting information (holiday day provisions, flex benefits usage, etc); keep up to dat
MAZARS CONSULTING

Hr Specialist (recruitment&admin)


Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de HR Specialist (recruitment&admin), pentru clientul sau, un important producător de motoare și ansambluri mecanice.Locatie: BucurestiCerinte:Studii superioare finalizate (profil economic, tehnic, umanist)Experienta in recrutare – minim 3 ani;Experienta in administrare personal;Cunostinte solide privind legislatia muncii;Limba engleza la nivel avansat;Certificat Inspector Resurse Umane;Certificare Formator – avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Derularea proceselor care asigură resursele umane necesare realizării obiectivelor strategice ale companiei;Identificarea și recrutarea potențialilor candidați, conceperea si postarea anunţurile de recrutare;Colectarea documentelor necesare la angajare si realizarea dosarului de personal;Intocmirea deciziilor necesare, ca urmare a miscarilor angajatilor companiei (angajare, modificare post, modificare loc de munca, incetare a activitatii, etc.);Calculeaza lunar indicatorii
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC

Specialist Recrutare Si Hr


Candidatul ideal - Pasionat de recrutare si HR- Experiență de cel puțin 1-2 ani într-o poziție similară- Abilități de comunicare și bune abilități de organizare- Cunostinte de limba engleza- Studii superioare finalizate- Cunostinte de utilizare PC Microsoft Office- Ambitie, determinare, dinamism si creativitateDescrierea jobului - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante- Concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente- Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului- Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor- Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor- Evalueaza si vine cu propuneri cu privire la candidatii selectati catre manageri- Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati- Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie- Gestionarea imaginii
ISENSE SOLUTIONS

Senior Hr Specialist,​ Iasi


Candidatul ideal The Senior HR Specialist we want to join our team performs a full range of human resources activities related to employee activity from onboarding, assessment, organizational climate, retention to exit, maintaining relevance in relation to business dynamics and needs.Profile:-3-5 years of experience in a human resources department as HR Specialist;-Advanced level of English (B2 level) - French, it’s a plus;-Availability to travel for business purposes;-HR Knowledges on: HR analytics, labor market, labor code.Soft skills:-Effectively communicates- English orally and in writing;-Flexible, adaptable and able to work autonomy;-Works accurately and with attention to detail;-Works within deadlines and budgets;-Proactive, client orientation.Descrierea jobului Main responsibilities:-Follows the annual HR Operations Calendar of Assessments & HR Processes;-Ensures the implementation of the activities planned in the HR Calendar and the preparation of the framework in all the coun
DARE TALENT DEVELOPMENT

Hr Specialist


Candidatul ideal About you:We are looking for you, an HR professional who is keen to bring their expertise and further develop in a truly international business environment. If HR is your passion and you are looking for the next big step in your career, then we are eager to meet you!Ideally, you are meeting the following hiring criteria: Romanian language – mandatory; Business graduate, Previous experience with HR will be required; Excellent computer knowledge (especially EXCEL) and ability to work with special payroll softwares (DP Payroll) would be a plus; Fluent both spoken and written English. Clear and concise communication; Organized and pro-active attitude; Comfortable having work reviewed and receiving constructive feedback.Descrierea jobului About the role:Currently we are looking for a professional who will be supporting our Romanian HRP services delivery for one of our clients located in Bucharest. She/he will assist with the processing of HR admin-related work.Your responsi
TMF Group

Media netă estimată pe baza celor 881 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Recrutare /​ Hr


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare; Creativitate, empatie, flexibilitate; Experienta in zona de recrutare/selectie; Social media-friendly; Cunostinte avansate MS Office; Limba Engleza - avansat.Descrierea jobului Pregatește, redactează și postează anunțurile de recrutare pe site-urile de specialitate; Planificarea si participarea la interviuri; Gestioneaza feedback-ul transmis candidatilor privind rezultatul final al interviului la care au participat; Mentine electronic planul de recrutare; Comunica constant cu managerii de departamente privind nevoile de recrutare si statusul integrarii noilor colegi.Oferim: Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar; Plan de integrare & carieră; Participarea la cursuri de formare și dezvoltare; Participarea la proiecte complexe şi provocatoare, legate de industria în care activăm; Satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant; Implicarea în proiecte de responsabilitate socială legate d
AMBRO

Hr Admin&payroll Specialist


Candidatul ideal Pentru viitorii nostri colegi! :)La KLG Europe Logistics suntem încurajati sa ne autodepasim, sa devenim mai buni!In acest job-HR Admin&Payroll Specialist- impreuna cu echipa extraordinara a departamentului Finaciar-Contabilitate din care vei face parte, te vei asigura ca toti colegii nostri isi primesc drepturile salariale corect si la timp!No pressure! ;)Ce profil cautam?• Studii superioare;• Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;• Cunostinte de legislatia muncii si calcul salarial;• Abilitati de comunicare si relationare;• Abilitati de planificare si organizare;• Capacitate de analiza, atentie la detalii.• Experienta de lucru in platforme HR• Experienta Microsoft OfficeDescrierea jobului Ce responsabilitati vei avea?• Respecta normele legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor• Intocmeste, gestioneaza si indosariaza documentele privind administrarea de personal (contracte de munca, decizii incetare, acte aditionale,fisa post etc
KLG EUROPE LOGISTICS

Payroll&hr Specialist


Candidatul ideal Experienta minimum 3 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum;Cunostinte de operare a pachetului MS Office - in special .xls;Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare;Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial. Cunoasterea aplicatiei ASIS RIA este un avantaj;Studii superioare finalizate;Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Culegerea si centralizarea datelor primare de salarizare;Competarea machetei de salarizare (prime / bonusuri / retineri / CM / CO);Completarea certificatelor de concediu medical cu datele de calcul;Asigura fluxul intern de documente specifice HR&Payroll - CIM, ActAd, Decizii;Gestionarea contului de tichete de masa – incarcarea comenzilor de carduri si de alimentare carduri.
EXACT PAYROLL

Hr Specialist Emea


Candidatul ideal For our client, a multi-national packaging company, we are looking for HR Operations Specialist EMEA in Neamt.Requirements: Degree level education 2 years experience in HR (admin) Knowledge of romanian labor law Ideally with an HR background through studies is a plus Fluent English Strong customer focus and collaborative spirit Analytical skills (Excel advanced level would be a plus) Able to thrive in fast-paced environments Planning and organisation skills Flexible and adaptable to changeDescrierea jobului The HR Specialist supports the HR Business Partner on all matters related to the function S/he ensures a high level of HR data quality and service to the function and provides operational support to the key HR processes and initiatives tailored to the strategic priorities of the function Updates the HR systems and tracking files to maintain a high level of HR data accuracy and highlights any error or inconsistency Supports the smooth flow of the performance cycle, i
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 829 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.