577 Locuri de Munca HR - Joburi HR
577 Locuri de Munca HR - Joburi HR
Cauta printr-o varietate mare de joburi HR si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi HR si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Hr Specialist |
Candidatul ideal At least 1 year of experience in HR matters.Excellent verbal and written communication skills.Excellent organizational skills and attention to detail.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to prioritize tasks.Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.Proficient with Microsoft Office Suite.Proficiency with or the ability to quickly learn the organizations HRIS and talent management systems.Independently recruited for various levels of positions.Has a university degree - preferred majors in business or social sciences (human resource management, psychology, sociology, etc.).Knows English at a level that allows easy business communication.Descrierea jobului For our Distribution Center in Bolintin-Deal, Giurgiu CountyWE ARE LOOKING FOR A HR SPECIALIST WITH SKILLS OF:Collaborates with departmental managers to understand skills and competencies required for openings or according to business needs,Searching for best channels and sources
LPP LOGISTICS ROMANIA S.R.L.
Hr Data Analyst |
Candidatul ideal Excellent collaboration and communication skills, you are comfortable dealing with people at all levels across the business to build strong relationships. Continuous improvement mindset. Resilient under pressure, you can re-prioritize and react to ad-hoc requests, whilst maintaining regular responsibilities. Experience and/or educational background in data analysis to identify trends and provide sound recommendations. Highly competent advanced MS Excel user System implementation experience. Previous experience working in a B2B or retail business.Descrierea jobului Collating and analyzing data sets and providing insight and recommendations to support business plans. Building relationships with business areas to understand priorities and align HR data to business objectives. Be responsible for HR reporting requirements including employee data, headcount reporting, annual and bonus reporting and organizational structures. Maintaining a bank of self-service reports availab
ROMSTAL IMEX SRL
Hr Manager |
Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii in domeniile: psihologie / resurse umane / sociologie;- pasiune si rabdare in lucrul cu oamenii;- aptitudini de organizare si planificare;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte legislatia muncii;- cunoasterea de tehnici de intervievare;- atitudine pozitiva, corectitudine, seriozitate; Descrierea jobului Responsabilitati:- identificarea si recrutarea omului potrivit la locul potrivit in organigrama noastra- formularea anunturilor de recrutare si postarea lor pe site-urile de recrutare;- realizarea screening-ului CV-urilor candidatilor, in conformitate cu cerintele postului;- recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei;- propunerea de programe si premii pentru motivarea si recompensarea angajatilor;- evidenta tuturor salariatilor din companie, a angajarilor, a incetarii contractelor individuale de munca, eliberare de adeverinte;- evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor
Confidenţial
Hr Manager |
Candidatul ideal Oversee Human Resources programs, including recruiting/employment, compensation, employee relations,, develop and implement training programs, to ensure policy compliance for hotel team members.Descrierea jobului Ensure company hiring standards; conduct recruitments processEducate and train managers on progressive discipline processes in accordance with hotel or company policies, performance management process, recruitment, staff evaluationCreate programs to foster a positive work environment for all employees.Conduct for new team members together with Direct Managers onboarding programs on hotel or company standards, policies, procedures, rules and othert employees programs.Conduct Performance ManagementOversee accuracy and up-to-date personnel files and records for all employees as per the local legislation
GRAND HOTEL BUCHAREST S.A.
Hr Generalist |
Candidatul ideal Ce căutăm ca profil profesional dar și uman? Să ai cel puțin 3 ani de experiență în gestionarea de resurse umane. Cheia unei relații de succes este comunicarea, astfel, dacă îți place să comunici asertiv cu siguranță vom avea o colaborare fructuoasă. De asemenea comunicarea în scris este esențială, deci, cu cât ești mai creativ/ă și ști să alegi cuvintele potrivite care fac magie și aduc un plus de energie pozitivă, cu siguranță te vom îndrăgi. Ne place să facem lucrurile bine, spre foarte bine, să lucrăm în echipă, uneori individual, deci e necesar să știi să te adaptezi precum un cameleon. Astfel că, atenția la detalii și o organizare excelentă, te vor ajuta să excelezi. Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul. Să ai
HR HOLISTIC CONSULTING S.R.L.
Hr Specialist |
Candidatul ideal HR SpecialistDescrierea jobului HR Specialist
PRIMARK MAGAZINE S.R.L.
Hr Administrator |
Descrierea jobului Cautam coleg care sa se alature echipei, in rolul de HR Administrator Prin acest rol, vei contribui important la implementarea moderna si eficienta a proceselor de business, la imbunatatirea experientei clientilor nostri interni si externi.Ne dorim alaturi un coleg foarte priceput in organizare si planificare, in comunicare si inter-relationare, determinat sa obtina rezultate performante in mod constructiv, dispus sa invete si sa creasca,E important sa stii - daca valorile si principiile tale de viata si munca se manifesta prin: etica impecabila, grija si dorinta de a ajuta oameni, auto-disciplina, disponibilitate manifestata de a lucra impreuna cu altii pentru un bine comun, mai mare - atunci e foarte posibil ca te potrivesti in Echipa.Despre rol: In Medicover, HR Administrator are in raspundere 4 arii principale: administrare (de date si documente), control (de date si documente, nivelul I si nivelul II), raportare si comunicare (interna si externa). In mod specifi
MEDICOVER SRL
Hr Specialist |
Candidatul ideal Suntem un IMM romanesc, axat pe activitatea de productie, care se dezvolta si extinde continuu, fiind in esalonul fruntas al domeniului nostru de activitate in Romania. Asa ca avem nevoie de ajutor, (recompensat pe masura, desigur 😊) pentru a face lucrurile sa se intample.Ca sa facem treaba buna impreuna, cu satisfactii de ambele parti, credem ca noul membru al echipei noastre HR ar fi ideal sa aiba: Studii superioare (de preferinta Psihologie / Sociologie); Minim 3 ani experiență pe o pozitie similară (administrare de personal / salarizare in domenii tehnice / industriale reprezinta un avantaj); Cunostinte de legislatia muncii ; Empatie, interes si pasiune pentru natura umana si dezvoltarea organizationala; Curiozitate si disponibilitate de a invata si a se dezvolta continuu profesional ; Excelente abilitati de comunicare, dar si organizatorice.Descrierea jobului Daca se simte bine in mijlocul oamenilor, noul coleg / colega, ar avea de facut: Gestionarea (intocmirea,
GLOBAL MAT INSTALL S.R.L.
Hr Generalist |
Candidatul ideal Qualifications Bachelor’s degree in Human Resources or related field, or equivalent work experience. Proven experience as an HR Generalist. Understanding of general human resources policies and procedures. Good knowledge of employment/labor laws. Excellent communication and people skills. Aptitude in problem-solving. Desire to work as a team with a result-driven approach. Excellent proficiency in English; Italian and/or German is an added value.Descrierea jobului Task: In this role, you will take care of our employees in Romania, reporting directly to the Executive Director HR at the headquarters in Italy, and cooperating with the different HR teams in Italy in the following areas: Recruitment and Selection: Assist in the recruitment process by posting job ads, organizing resumes and job applications, and scheduling job interviews. Onboarding: Facilitate the onboarding process for new hires. Training and Development: Identify training needs, organize training intervent
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES S.R.L.
Hr Specialist |
Candidatul ideal We are looking for a passionate HR Specialist to join our team and manage all human resource procedures. As an HR specialist, your primary responsibility will be that of recruiting new coworkers for our team and preparing and administrating personnel files. Descrierea jobului RESPONSIBILITIES Preparation and administration of personnel files; Preparation of employment documents (job descriptions, labor contracts, additional documents, etc.), as well as drafting various documents solicited by the employees; Ensuring day-to-day HR administration support to employees and management; Responsible for the entire recruiting process (posting job advertisements, candidate screening, scheduling interviews, participating in or conducting interviews, and providing feedback to candidates); Active participation in the development and improvement of HR processes and policies regarding different HR activities; Manage onboarding and exit interview process for employees; Organization an
SEVIO SOLUTIONS SRL
Hr Specialist |
Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL
Hr Operations Lead |
Candidatul ideal If you have these skills, we would love to meet you:* At least 3 years of experience on a similar role and strong knowledge on the payroll process and basic HR transactions (hire to Retire processes)* Previous experience in matrix environments/ shared services center* People management experience* Good knowledge and understanding of local legislation and labor law* Show strong program/ project management capabilities and anticipation of risks/issues, negotiation, conflict resolution, audit processes knowledge* Expert Excel user* Proficiency in English* Ability to transform data into meaningful insights* Team player, great at collaborating with others* Integrates and simplifies complex or competing information for timely decision making* Collaborates well with others to deliver results* Able to act as an internal consultant* Able to demonstrate agility and resilience in a dynamic organizationWhat can you expect from us:* Opportunity to grow and learn in a company that p
QUADRANT - AMROQ BEVERAGES SRL
Asistent Hr Admin & Training |
Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL
Hr Analyst – Dncb Chitila |
Descrierea jobului We’d love it if you had: Bachelor’s degree; Human resources inspector certificate – is an advantage; Solid knowledge of labor legislation; Experience in personnel administration and payroll; Advanced knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Increased attention to detail and proactivity; Good activity organization and prioritization skills; Excellent communication and relationship skills; Flexibility, empathy and mobility in the field; Positive attitude, orientation towards people. Driving license – cat B.You need to successfully: Prepare and update the employees files; Complete formalities related to the conclusion, modification, suspension and termination of individual employment contracts; Register and update employee information in the database; Make sure of the correct and timely preparation of monthly timesheets; Manage the relationship with service providers such as: occupational medicine, Health and Safety services and meal vouchers; You are al
DELIVERY SOLUTIONS S.A.
Hr Specialist - Salarizare |
Candidatul ideal ManpowerGroup Romania recruteaza pentru pozitia de HR Specialist - Salarizare, pentru clientul sau, un important producător de motoare și ansambluri mecanice.Locatie: BucurestiCerinte:Studii superioare finalizate (profil economic, tehnic, umanist)Experienta in recrutare – minim 3 ani;Experienta in administrare personal;Cunostinte solide privind legislatia muncii;Limba engleza la nivel avansat;Certificat Inspector Resurse Umane;Certificare Formator – avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:Derularea proceselor care asigură resursele umane necesare realizării obiectivelor strategice ale companiei;Identificarea și recrutarea potențialilor candidați, conceperea si postarea anunţurile de recrutare;Colectarea documentelor necesare la angajare si realizarea dosarului de personal;Intocmirea deciziilor necesare, ca urmare a miscarilor angajatilor companiei (angajare, modificare post, modificare loc de munca, incetare a activitatii, etc.);Calculeaza lunar indicatorii de perf
MANPOWER
Hr - Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal - Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;- Gestioneaza dosarele de personal;- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilo
OK CREDO CONS SRL
Junior Hr Consultant |
Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL
Hr - Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal - Experiență anterioara administrare personal, minim 10 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului -nu se ocupa de salarizare si de interviuri personal- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;- Gestioneaza dosarele de personal;- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor,
OK GUARD SRL
Manager Agentie Hr |
Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS
Hr Admininstrativ - Targu Jiu |
Candidatul ideal • Disponibilitate pentru program in regim full time, 8 ore pe zi in intervalul orar 09:00 - 18:00 de luni pana vineri de la sediu din Targu Jiu.• Cunostinte de calculator: Office (Excel si Word).• Bune abilitati de comunicare.• Experienta sau cursurile în domeniu constituie un avantaj.• Limba engleza la nivel mediu.• Abilitatea de a lucra in aplicatii de lucru.Descrierea jobului -Actualizarea aplicatiei de HR.-Intocmirea contractelor de munca ale angajitolor si alte documente pentru dosarul de personal.-Raporteaza evidentele angajatilor (concedii medicale, concedii de odihna, fluctuatia de personal).-Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului companiei.-Programari la medicina muncii.-Intocmire adeverinte de angajat si alte documente.
COMPUTER GENERATED SOLUTIONS ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 577 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: