80 - Locuri de Muncă (joburi) Specialist Resurse Umane în România
80 - Locuri de Muncă (joburi) Specialist Resurse Umane în România

Căutăm specialist în resurse umane, consultanță și comunicare cu partenerii din Austria și Slovacia, la sediul nostru din Cluj-Napoca. Suntem o companie care își desfășoară activitatea pe plan internațional, specializată în recrutarea și consultanța persoanelor care aplică în domeniul medical în Austria. Având în vedere dezvoltarea actuală a companiei, avem nevoie de un specialist în consultanță și comunicare cu partenerii din Austria și Slovacia, la sediul nostru central din Cluj-Napoca! De ce să iei parte la ceea ce dezvoltăm noi? Viața într-o companie în continuă creștere aduce zilnic noi

Candidatul ideal Aplica daca:
Ai experienta relevanta de minim 3 ani in activitatea de salarizare (de preferat, intr-o companie cu peste 500 de salariati);
Ai experienta in utilizarea softului de salarizare Charisma;
Ai studii superioare – de preferat, economice;
Ai cunostinte foarte bune de legislatia muncii si de salarizare;
Acorzi o atentie deosebita detaliilor si esti orientat catre analiza;
Ai cunostinte foarte bune de Microsoft Office (Excel, Word);
Intelegi aplicabilitatea celor mai bune practici in domeniul salarizarii;
Ai autonomie in organizarea si centralizarea sar

Candidatul ideal
Studii superioare in domeniul juridic, economic;
Abilitati generale de organizare, prioritizare si monitorizare in munca;
Abordare proactiva, compatibilitate cu valorile de integritate, etica, confidentialitate;
Limba Engleza - avansat;
Curs Inspector Resurse Umane;
Cunostinte SAP HCM si/sau Charisma HCM
Cunostinte calcul salarizare;
Pachetul Microsoft Office;
Descrierea jobului
Intocmirea documentelor specifice activitatii de personal, procedurile interne si managementul eficient al documentelor de personal;
Asigurarea conformitatii cu cerintele din Co
Persoana care va ocupa postul va primi un număr de clienți pentru care va asigura administrarea corectă a evidenței salariatilor si a salarizarii acestora in conformitate cu prevederile legale.Profilul candidatului:- Experiență minima in domeniul administrarii si salarizarii de personal -3 ani;- Cunoastere temeinică a legislației în domeniul HR in vigoare;- Bune cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office ( word, excel);- Cunoașterea programelor Winmentor si ReviSal;- Bune abilitățile de comunicare, organizare și prioritizare;- Atenție la detalii, responsabilitate, ordine si corectitudine;-

Candidatul ideal Pentru unitatea noastra de productie din Dej avem activa o pozitie de Specialist Resurse Umane
Studii superioare;
Cunostinte solide de legislatia muncii;
Experienta intr-un post similar minim 1 an;
Capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le pune in aplicare;
Experienta in domeniul calcului salarial si administrarea personalului;
Cunostinte in ceea ce priveste regimul actelor de evidenta a personalului;
Avantaj experienta in procesele de recrutare si selectie, training si motivarea angajatiilor;
Operare calculator (MS Office – Word,

Candidatul ideal Hai la CEMACON! Cautam un viitor coleg /o viitoare colega pentru noul rolul de Specialist Resurse Umane.
Cautam:
Specialist in zona “soft” a Resurselor Umane (recrutare, comunicare interna, sisteme RU);
Un nivel de sociabilitate / extroversie ridicat;
Capacitatea de a gestiona mai multe task-uri/ miniproiecte in acelasi timp;
Foarte bune abilitati de comunicare si colaborare;
Nivel de energie ridicat / orientare spre rezultate;
Buna cunoastere a MS Office, Outlook;
Absolvent de sociologie, economice sau conexe.
Descrierea jobului
Recrutare si selectie:

Scurta descriere a companieiMembra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si pro
TRAUN GUARD HMS SRL angajează specialist resurse umane Atribuții:Verificarea actelor prezentate la angajare și întocmirea contractului individual de muncă; Intocmirea formelor de încetare a contractului individual de munca (decizia de încetare, nota de lichidare, adeverința de vechime în societate); Înregistrarea contractului individual de munca,a actelor adiționale, deciziei de incetare a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in Registrul general de evidenta al salariatilor și transmiterea acestuia către ITM în

Candidatul ideal Candidatul ideal
Suntem in cautarea unei colege sau a unui coleg care sa ocupe postul de
“Specialist Resurse Umane ̶ administrare resurse umane”
Candidatul potrivit
Studii superioare (constituie avantaj specializarea Resurse Umane/Psihologie/Economie/Drept);
Curs inspector resurse umane, autorizat MMJS- constituie avantaj;
Minim 2 ani experienta in domeniu administrarii resurselor umane;
Cunostinte de legislatia muncii;
Operare PC (MS Office, in special Excel si Word, sistem administrare resurse umane sau ERP, aplicatii pontaj sau salarizare);
Capacitate de organi

Candidatul ideal
studii superioare de specilitate și experiența anterioară într-o poziție similară de minim 6 luni- 1 an (experiența într-o societate de expertiză contabilă reprezintă un avantaj);
cunoștințe solide de legislația muncii;
cunoștințe solide de Microsoft Office (Excel, Word), REVISAL, WinMentor;
atenție la detalii.
Descrierea jobului
verificarea pontajelor primite de la clienți și întocmirea statelor de plată;
întocmește și gestionează documente legale specifice: contracte individuale de muncă, acte adițonale, decizii, adeverințe, cereri, declarații etc;
realizar

Candidatul ideal •Absolvent studii superioare;
•Experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniu;
•Cunostinte solide de legislatie in domeniul muncii;
•Certificat Inspector Resurse Umane;
•Cunoştinte de operare Saga, Microsoft Office, Revisal;
•Excelente abilitati de lucru in echipa, comunicare, proactivitate;
•Persoană punctuală, responsabilă, organizată.Descrierea jobului Administrare personal:
· Intocmirea contractelor individuale de munca si a dosarelor de personal la angajare;
· Intocmirea documentatiei pentru incetarea/ modificarea/ suspendarea raporturilor de muncă;
· Genera

Candidatul ideal Inspector / Specialist resurse umane
Firma de contabilitate sector 4 metrou Tineretului Bucuresti
Cunostinte Revisal Saga
Cunoastere legislatia muncii
Microsoft OfficeDescrierea jobului
Intocmirea documentelor necesare angajarii sau desfacerii contractului de munca.
Inregistrarea contractelor de munca si a modificarilor contractuale in Registrul de Evidenta al Salariatilor, depunere REVISAL.
Intocmirea statelor de plata si a declaratiei 112, intocmirea ordinelor de plata si transmiterea lor in timp util catre clienti.
Evidenta concediilor de odihna, concediilor medica

Candidatul ideal ✓ Abilități exprimare verbală și scrisă,
✓ Înclinație pentru ascultare activă,
✓ Abilități analitice și capacitate de a evalua bine caracterele,
✓ Abilități diplomatice și de negociere,
✓ Abilități de comunicare superioare și roluri consultative dezvoltate,
✓ Abilități de a analiza, interpreta și explica,
✓ Cunoașterea ramurei juridice în care se reglementează angajarea,
✓ Imparțialitate și echitate,
✓ Atitudine corectă și convenabilă și încredere în sine.Descrierea jobului Conduce procesul de selecție și de recrutare,
Organizează concursuri pentru toate locurile de m

Candidatul ideal Absolvent studii superioare economice;
Cunoștințe de salarizare și legislația muncii - deținerea unui Atestat de Inspector Resurse Umane constituie un avantaj;
Cunoștințe de utilizare PC și Microsoft Office (Excel, Word);
Abilități de organizare, planificare si coordonare a activităților;
Responsabilitate, rigurozitate, atenție la detalii și conștiinciozitate;
Abilități foarte bune de comunicare și relaționare;
Capacitatea de a respecta termenele limită și de a gestiona sarcini multiple.Descrierea jobului Responsabilități:
Întocmire contrаctе dе munca , fișе dе post ,
Clubul Oxya by Bamboo angajeaza Specialist Resurse UmaneDorim sa ne asiguram ca avem oamenii potriviti la locul potrivit!Cerinte:Experienta de lucru pe un post similarFoarte bune cunostinte de legislatia muncii: utilizarea RevisalCunostinte de operare MS OfficeEngleza avansatStudii superioare finalizate Rolul tau:Aprobarea personaluluiElaborarea fiselor de postGestionarea contractelor de muncaRecrutarea,selectarea si orientarea personaluluiSanatatea si siguranta personalului

Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japa

Candidatul ideal Noi credem ca munca noastra ne reprezinta si de aceea o tratam cu responsabilitate si cu respect.
Tu vino cu experienta in domeniu si entuziasmul unui nou inceput, iar echipa iti va oferi tot sprijinul pentru a avea o colaborare placuta si de lungă durata.
Candidatul ideal:
Experienta de lucru pe un post similar de cel putin 2 ani
Foarte bune cunostinte de legislatia muncii; utilizarea Revisal
Atestat de Inspector Resurse Umane
Cunostine de operare MS Office ( Excel, Word, Power Point)
Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, culegere si prelucrare date

Candidatul ideal - cunostinte solide legislatia muncii;
- atestat inspector /specialist resurse umane;
- cunostinte solide Excel si limba engleza;
- abilitati de comunicare si relationare;
- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;
- Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii;
- Atitudine proactiva, lucru in echipa.Descrierea jobului - Intocmeste si administreaza dosarele de angajare, contractele de munca, actele aditionale si documentele specifice departamentului

Cerintecommunication skillssolid knowledge of labor legislation;certified human resources inspector / specialist;solid knowledge of Excel and English;communication and relationship skills;experience in a similar position is an advantage;excellent communication and organization skills, high level of involvement and responsibility, specific skills (working with numbers), attention to detail;Proactive attitude, teamwork. ResponsabilitatiPrepares and manages employment files, employment contracts, additional documents and documents specific to the human resources department;Prepares certificates o

Dacă îți place să găsești oamenii potriviți pentru jobul potrivit, ai minim 3 ani experiență într-un departament de HR și vrei să faci parte dintr-o organizație în creștere, atunci ești persoana pe care o căutăm! Misiunea DENT ESTET, lider de piață în domeniul serviciilor de medicină dentară în România, a fost întotdeauna binele pacienților pe termen lung prin inovații continue, aducând stomatologia viitorului tot mai aproape de români. Acest statut a fost posibil datorită echipei, astfel că punem mare preț pe instruirea permanentă a celor care conturează povestea DENT ESTET și îi sprijinim pr
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: