Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

408 Locuri de Munca Specialist resurse umane - Joburi Specialist resurse umane

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

408 Locuri de Munca Specialist resurse umane - Joburi Specialist resurse umane

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist resurse umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal CERINTE:· studii superioare finalizate;· cunoştinţe avansate de limbă engleză scris şi vorbit;· cunoştinţe operare PC (Pachet Office);· cunoaşterea prevederilor Codului muncii in vigoare si a altor legi referitoare la relatiile de munca;· permis de conducere cat. B;· capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;· capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;· capacitate de a respecta termene limită;· atenţie către detalii;· posedă aptitudini de planificare, organizare şi control al activitaţii, de luare de decizii, iniţiative.Descrierea jobului Planifică, organizează şi supervizează activităţile specifice departamentului de resurse umane; Intocmeste Registrul de Evidenta al Salariatilor si transmite datele catre ITM; Planifică si coordonează orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora in organizaţie, urmărind la anumite perioade evoluţia acestora, din punct de vedere a performanţelor profesionale şi adaptabilitatea ace
PLASESS (ROMÂNIA)
Candidatul ideal Cautam: Specialist in zona “soft” a Resurselor Umane (recrutare, comunicare interna, sisteme RU); Un nivel de sociabilitate / extroversie ridicat; Capacitatea de a gestiona mai multe task-uri/ miniproiecte in acelasi timp; Foarte bune abilitati de comunicare si colaborare; Nivel de energie ridicat / orientare spre rezultate; Buna cunoastere a MS Office, Outlook; Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe.Descrierea jobului Ce vei face la noi: Procesul de recrutare si selectie: vei conduce direct sau vei coordona metodologic proiecte de recrutare; vei realiza ofertarea candidatilor, vei gestiona baza de date/ pagina de Cariere/ GDPR; Exit interviews: vei avea discutii cu angajatii care decid sa paraseasca compania prin decizia lor; Comunicare interna & angajament organizational: vei coordona evenimentele interne, vei comunica informatiile de interes general, schimbarile organizationale, etc; Vei fi back-up pentru alte procese de Resurse Umane
CEMACO
Candidatul ideal We are recruiting a new team member in Brasov with admin & recruitment background.If you are ambitious, target driven and looking to maximize your career development opportunities then join our team and be part of our success!We would be happy to have you as colleague if you have: Minimum 6 months experience in human resources area (recruitment, consultancy, admin); We expect minimum 1 year working experience; Hard working, positive attitude, committed for obtaining results; Maturity in dealing with unexpected outcomes or frustrations; Target oriented, good discipline in execution & with a huge desire to learn; Ability to influence and build long-term relationship with clients and candidates; Fluency in English; University degree (University, Technical College).Descrierea jobului This will be your dream job if you want to: Identify, meet, recruit and hire the best candidates on the market; Build recruitment strategies to help our clients increasing their brand awarenes
Confidenţial
Candidatul ideal Doresti sa iti consolidezi o cariera in Resurse Umane ? Esti serios si orientat spre rezultat ? Esti dornic sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica? Daca ai competente si abilitati in gestionare personal , aplica aici si impreuna gasim o solutie care ti se potriveste.TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA ! Descrierea jobului Abilitati necesare : Studii superioare; Experienta de lucru in domeniul HR (documente specifice HR, medicina muncii, gestionare angajati etc.); Cunostinte bune de utilizare PC ( in special Word, Excel); Cunostinte de legislatia muncii; Experienta si competenta in gestionarea relatiilor interumane constituie un avantaj; Atestate de specialitate ( constituie un avantaj ); Persoana responsabila, organizata, proactiva, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite; Siguranta de sine, capacitate de comunicare si relationare foarte buna, capacitatea de a avea initiative.​Responsabilitati : Intocmirea documen
BIZCONSULT_GI
Candidatul ideal Dorim ca viitorul nostru coleg sa aiba: Studii superioare finalizate; Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani; Diploma curs de formare profesionala pentru functia de inspector resurse umane; Diploma curs de formare profesionala pentru functia manager resurse umane - prezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de legislatia muncii; Cunostinte limba engleza; Cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), cunoasterea programului D-Soft Salarii constituie un avantaj; Foarte bune abilitati de negociere, comunicare, persuasiune si lucru in echipa; Rigurozitate, atentie la detalii, meticulozitate, reactivitate ridicata la aparitia unor lucruri noi sau probleme, disponibilitate, flexibilitate, invatare si autodezvoltare; Bune aptitudini de comunicare interumane; Competente de planificare si coordonare; Sa fie focalizat pe rezultate; Sa fie o persoana cu initiativa si creativitate; Sa fie o persoana implicata, organizata, proactiva, r
KC BERRY S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cerinte- Studii superioare finalizate- Entuziasm si proactivitate- Abilitati excelente de comunicare si relationare- Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte in acelasi timp- Auto-motivare si spirit de echipa- Limba Engleza nivel mediu-avansat. Descrierea jobului Descrierea jobului- Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante- Concepe si posteaza anunturile de recrutare- Selecteaza si contacteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de cerintelepostului- Participa la interviuri împreună cu managerul- Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie- Intocmirea diverselor rapoarte periodice- Comunicare permanenta intre membrii echipei privind statusul proiectelor de recrutare.
TALENT STREAM
Candidatul ideal Te poti alatura si tu echipei, daca:- esti absolvent(a) de studii superioare;- detii atestat de Inspector resurse umane;- ai cunostinte avansate de operare PC, Microsoft Office;- ai mai utilizat aplicatia dp-Payroll si/sau TrueHR (constituie avantaj);- ai cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare (administrare personal: termene operare in Revisal – angajare noua, incetare, act aditional, suspendare; salarizare: lucrul cu pontaje, verificare si completare certificate concediu medical, D112, dosare recuperare sume Fnuass, note contabile, stat de plata);- ai capacitatea de lucra cu termene precise;- te consideri o persoana organizata si constiincioasa, ai atitudine proactiva.Descrierea jobului Rolul acesta va presupune sa:- actualizezi baza de date a angajatilor (TrueHR si dp-Payroll);- administrezi dosarele de angajare;- intocmesti documentatia privind derularea contractelor individuale de munca (acte aditionale, rezilieri, pensionari, suspe
REWE (ROMANIA)
Candidatul ideal - absolvent de studii superioare- cunostințe operare pe calculator – Pachetul MS Office- cunostințe de limba maghiară și limba engleză- abilități de comunicare- spirit de observație- capacitate de analiză și planificare- creativitate și inițiativă- flexibilitate și spirit de echipă- permis de conducereDescrierea jobului - explorează noi resurse și canale de recrutare- cercetează piața fortei de muncă, face muncă de teren și delegații- derulează și gestionează campanii de recrutare pentru pozițiile vacante din companie, inclusiv pentru filiale- urmărește creșterea permanenta a calității procesului de recrutare și integrare a noilor angajați- reprezintă compania la evenimente de promovare a brandului de angajator (târguri de carieră, evenimente de HR, evenimente organizate de instituțiile de invățamânt)- evaluează candidații în vederea selectării celor mai potriviți candidați pentru pozițiile vacante- urmărește atingerea indicatorilor de performanță specificiPachet de be
AUTONET IMPORT
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul resurselor umane sau psihologieiExperiență de cel puțin 3 ani pe domeniul resurselor umane,Bune cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, Outlook)Abilităţi foarte bune de comunicare, relaţionare şi lucru în echipăBune abilități organizatorice, de prioritizare a activităților și a timpuluiAtitudine pozitivă, flexibilitate, orientare către omCunoştinţe specifice despre legislaţia muncii, politici şi procese în domeniul resurselor umaneLimba maghiara – nivel mediu/avansatLimba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Administrare personal - redactarea, intocmirea si actualizarea dosarelor de personal (Contracte individuale de munca, adeverinte, acte aditionale, fise de post, acte de confidentialitate, decizii de incetare, suspendare, etc);Informarea cu privire la modificarile legislative;Operarea modificarilor in REVISAL;Evidenta concediilor medicale, odihna si a altor tipuri de concedii;Gestionare pontaj;Mentinerea relatie
FAIST METALWORKING
Candidatul ideal Absolvent studii superioareExperienta minim 1 an pe o pozitie similaraCunostinte bune MS Office si de limba englezaConstituie avantaj detinerea unui atestat Inspector de Resurse UmaneCapacitate buna de organizare (analiza si planificare)Excelente abilitati de comunicare si relationareDornic sa invete lucruri noiProactiv, cu initiativa, optimistDescrierea jobului Responsabilitati:Activitati adiministrative privind documentatia angajatilor sucursalelor (angajari/ modificari/ suspendari/ incetari)Raportare si centralizare date angajatiActivitati de recrutarea si selectia personaluluiOrientarea si integrarea in echipa a noilor angajatiMotivarea si satisfactia profesionala a angajatilor(Activitatea presupune deplasari saptamanale intre sucursale in Bucuresti)Beneficii:Salariu negociabil in functie de experienta in domeniuTichete de masaPosibilitati de dezvoltare profesionala si training
CONTINENTAL HOTELS
Candidatul ideal CERINTE:- Studii superioare( finalizate cu examen licenta), de preferat in domeniul economic, juridic;- 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare;- Cunoasterea riguroasa a Codului muncii, respectiv a normelor legislative aplicabile in domeniul resurselor umane;- Cunostinte foarte bune MS Office ( word, excel, powerpoint, acces );- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, culegere si prelucrare date si informatii;- Abilitati de time management;- Capacitate de lucru sub presiunea termenelor, rezistenta la stres, discretie.- Constituie un avantaj:Experienta in utilizarea unui soft de resurse umane/calcul salarii ;Curs inspector resurse umane/inspector salarizare.Descrierea jobului ROLUL POSTULUI - Implementeaza, optimizeaza si deruleaza etapele operationale specifice pentru procesele de recrutare, inductie, training&proiecte de dezvoltare, managementul performantei, salarizare a personalului.RESPONSABILITATI :Recrutare:- Efectueaza activitat
PAMBAC
Candidatul ideal Iti plac provocarile si iti place sa lucrezi cu oamenii?Daca ai experienta in domeniul resurselor umane si doresti sa faci parte din echipa noastra de HR, avem disponibil un post de specialist in recrutare!Esti persoana potrivita pentru acest post daca ai: studii medii si certificat inspector de resurse umane experienta de minim 1 an pe postul de inspector resurse umane; constituie un avantaj experienta in domeniul recrutarii cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point) si programul Revisal cunostinte de limba engleza - nivel mediu/avansat comunici cu usurinta și ești pasionata de interactiunea cu oamenii capacitate de observatie şi analiza comportamentala capacitate de planificare şi organizare flexibilitate si adaptabilitate responsabilitate si atentie la detalii capacitate de sinteza, autonomie, initiativa si creativitateDescrierea jobului Responsabilitati : Formulezi anunturile de recrutare si le postezi pe site-urile de specialitate, canalele de social media; P
SHIPYARD ATG GIURGIU
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare în domeniul economic; Experiență de muncă în contabilitate, preferabil într-o companie care oferă servicii de contabilitate – minim 2 ani; Abilități excelente de utilizare a computerului; Cunoștințe solide ale Codului Fiscal și despre standardele contabile din România; Competente in ultilizarea unor programe diverse de contabilitate, de exemplu: Saga, Winmentor, Nexus Limba engleză Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe; Dorință de a-și îmbunătăți continuu cunoștințeleBeneficii: Job stabil in cadrul unui mediu de lucru placut, flexibil; Pachet salarial competitiv in concordanta cu experienta acumulata; Dezvoltare personala si profesionala, participare traininguri, cursuri de pregatire profesionala si actualizare cunostinte cu modificarile legislative in vigoare; Asigurare medicala privata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Program flexibilDescrierea jobului Vei realiza activități contabile în confo
KONTAS MANAGEMENT
Candidatul ideal Experienta minim 1 ani pe o pozitie similara;Cunoasterea limbii engleze (nivel minim: B1);Capacitate de planificare şi prioritizare, atentie la detalii;Abilitati de organizare, comunicare si lucru in echipa;Competente de detectare probleme si initiere solutii;Cunoștinte bune ale pachetului Microsoft Office;Cunoștințe de întocmirea și operarea documentelor în Revisal. Descrierea jobului Organizarea și derularea operațiunilor de evidență a personalului,Întocmirea formelor de angajare ale unui nou angajat, conform legislației muncii în vigoare și redactarea declarațiilor necesare către autoritățile competente,Înregistrarea, în REVISAL, al tuturor documentelor cerute de legislația muncii în vigoare,Participarea activă în procesul de integrare al noilor angajați,Eliberarea diferitelor tipuri de adeverințe pentru salariații societății, precum și formularelor/ altor acte specifice activității de administrare de personal,Întocmirea documentelor de încheiere a contractului indi
EXPLEO ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul ideal:Studii superioare de specialitateCunostinte operare PC ( aplicatii office si programul Saga , Revisal).Abilitati de comunicare cu clientii firmei.Capacitate de munca sub presiune, spirit de initiativa si capacitatea de a-si asuma raspunderea pentru activitatea proprie.Cunostinte solide de in domeniu, eventual experienta intr-o firma de contabilitate.Descrierea jobului Firma de contabilitate angajeaza inspector resurse umane pentru clientii din portofoliul propriuResponsabilitati:.Pregătește și gestionează dosare de personal, contracte de muncă, documente suplimentare și documente specifice departamentului de resurse umane;.Pregătește corect, complet și la timp deciziile de încetare a raportului de muncă;.Responsabil pentru evidența suspendării temporare a contractelor individuale de muncă;.Este informat permanent cu privire la modificările survenite în legislația muncii, le comunică și le analizează împreună cu membrii echipei în care activează și asig
EXCONT
Candidatul ideal Candidatul Ideal Experienta de minimum 3 ani intr-un post similar; Fire pozitiva si dinamica, cu studii superioare finalizate in domeniul economic, psihologie/resurse umane, avand: cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare (administrare personal: termene operare in Revisal, etc); cunostinte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint); cunostinte operare intr-un sistem de salarizare; abilitati de planificare si organizare a activitatii; atentie sporita la detalii si respectare termene; atestat inspector resurse umane; limba engleza nivel mediu – de preferat.Descrierea jobului Despre rol:Ca si specialist resurse umane te vei ocupa de gestionarea procesului de administrare personal pentru un numar de 500 angajati; Vei raporta catre CFO si vei fi responsabil (a) de intreg procesul de angajare in Teilor precum si de optimizarea acestuia.Responsabilitati: Intocmire doocumentatie Medicina Muncii si Asigurare sanatate privata; Intocmir
TEILOR
Candidatul ideal La Magnolia ne întărim echipa de HR cu unSPECIALIST RESURSE UMANE.Lucrăm într-un domeniu în care calitatea și frumusețea produselor livrate depind de calitatea persoanelor implicate.Vei avea un rol important – ne vei ajuta să dezvoltăm rețeaua națională a florăriilor Magnolia.Exepriența este bine venită, dar este mult mai important ca să fi o persoană care a obținut rezultate notabile în activitățile pe care le-a desfășurat până acum.Totodată ne dorim să fii pasionat de oameni la fel cum întreaga noastră companie este pasionată de flori.Descrierea jobului Mai concret, te vei ocupa de: recrutarea noilor colegi, instruirea noilor angajați, pe baza unui sistem bine pus la punct.Știm că nu va fi ușor! Va fi mult de lucru și probabil vei avea de studiat destul de mult.Colegii și conducerea companiei îți vor fi alături. Îți vom oferi tot sprijinul pentru a te putea dezvolta profesional și pentru a construi o carieră de succes.Rezultatele tale remarcabile vor fi recompensate
PERFORMIA MANAGEMENT DE PERSONAL
Candidatul ideal Ne căutăm coleg(ă) pasionat(ă) de lucrul cu oamenii și de recrutarea în domeniul tehnic!Specialistul Resurse Umane va fi responsabil atât de procesele de recrutare, identificarea și atragerea talentelor în companie, cât și de retenția și dezvoltarea personalului.Dacă vei fi coleg(ă) cu noi, ne-am dori să ai: Studii superioare relevante în domeniu; Experiență de minimum 3 ani și competențe la nivel avansat în procesele de recrutare, selecţie, integrare personal. Experiența în recrutare roluri tehnice constituie avantaj. Cunoştinţe despre procesele de evaluare, managementul conflictelor, dezvoltare organizaţională și motivare a angajaților; Abilități excelente de comunicare și negociere; Atenție la detalii, proactivitate și organizare foarte bună a muncii.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități: Comunicarea și crearea împreună cu managerii de departamente a profilului de candidat; Selectarea și propunerea celor mai adecvate metode de recrutare și atragere a
SERVELECT
Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate; Ai experiență profesională de minim 2 ani în domeniul Administrării de Personal; experiența în retail reprezintă avantaj; Cunoști limba engleză la un nivel cel puțin mediu; Ai cunoștințe bune de operare MS Office; Ai abilități foarte bune de comunicare și îți place să lucrezi atât în echipă, cât și individual; Dai dovadă de flexibilitate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Întocmirea și verificarea contractelor individuale de muncă, respectiv a actelor adiționale, pentru angajații din sediul regional și magazinele ce aparțin de acesta; Oferirea de suport colegilor din magazine și depozit pe subiecte de administrare de personal (de exemplu adeverințe medicale) și salarizare (de exemplu fluturașul de salariu); Identificarea, corectarea și verif
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal certificare ca inspector/referent resurse umaneexperienta relevanta de min. 5 ani in administrare de personal;cunostinte operare in Revisal si Saga – reprezinta avantaj;cunostinte utilizare PC (MS Office);atenție la detalii, seriozitate, capacitate bună de comunicare scrisă și orală, integritate, loialitateDescrierea jobului Gestionarea dosarelor de personal pentru salariații companieiÎntocmirea documentelor și operarea tuturor modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari etc) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legaleCentralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, a cererilor de învoire, evenimente deosebite sau a oricăror altor documente aferente activității salariațilorCentralizarea și verificarea pontajelorÎntocmirea adeverințelor, de orice tip, pentru salariaţii activi, respectiv salariaţii încetaţiÎntocmirea documentelor necesare desfăşurării cercetărilor disciplinare
EFE EUROPA CONSTRUCTION
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.