684 Locuri de Munca Specialist resurse umane - Joburi Specialist resurse umane
684 Locuri de Munca Specialist resurse umane - Joburi Specialist resurse umane
Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist resurse umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist resurse umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Specialist Resurse Umane / Inspector Resurse Umane |
Candidatul ideal Dorim sa dezvoltam echipa si am demarat recrutarea pentru postul de Specialist Resurse Umane/ Inspector Resurse Umane. Locul de desfasurare al activitatii va fi in localitatea Borcea, Judetul Calarasi. este inclinat catre domeniul resurselor umane si ii plac provocarile; are minim 3 ani experienta in domeniul resurselor umane si cunostinte foarte bune de legislatia muncii, studii superioare sau medii. Posesia atestatului de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj; are cunostinte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office si se adapteaza usor la softurile de gestionare a personalului si salarizare; este orientat catre realizarea sarcinilor, cu repectarea termenelor limita; are viteza de reactie, corectitudine, punctualitate, organizare si planificare; are atitudine orientata catre rezolvarea problemelor; are capacitate de comunicare si lucru in echipa; denota seriozitate, profesionalism, simt responsabil.Descrierea jobului - intocmeste si administreaza dosare
AGRICOM BORCEA
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Căutăm pe cineva care să aibă cunoștințe și experiență relevantă pe zona de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu, dornic de dezvoltare continuă și capabil să mențină o colaborare benefică și agreabilă cu colegii și cu partenerii externi.Cineva orientat spre oameni și soluții, cu empatie, reziliență, deschidere și flexibilitate.Constituie un avantaj experiența pe zona de administrare compensații&beneficii.Sunt necesare cunoaşterea legislaţiei muncii şi a legislaţiei fiscale legată de veniturile salariale, atestatul de Inspector Resurse Umane, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse umane, cunoștințe bune de lucru în Excel, cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu.Descrierea jobului CE AI DE FĂCUT:Întocmești, verifici și înregistrezi documentele de personal
Carturesti
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal - Studii superioare absolvite;- Experienta profesionala de minim 2 ani pe un post similar;- Cunostinte solide cu privire la administrarea personalului;- Cunostinte de lucru cu PC-ul (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)- nivel avansat;- Experienţă într-o companie multinationala - constituie avantaj- Atenție la detalii, seriozitate, capacitate bună de comunicare scrisă și orală, integritate, loialitate- Excelente abilitati de comunicare si relationare, deschidere, dinamism, abilitati de organizare, confidentialitate, impartialitate, rabdare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra cu oamenii, abilitatea de a respecta termenele;- Disponibilitate pentru deplasari in tara (10%);- Cunostinte operare PC ( Ms Office – Word, Excel, Power Point) – nivel avansat;Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal;- Intocmirea si actualizarea fiselor de post;- Implementarea si actualizarea sistemului de evaluare a personalului;- Intocmirea de documente si situatii specifice
MOEMAX.RO
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal Robertt Metal Design, o companie romaneasca in plin proces de dezvoltare, cauta un/o nou/a coleg/a ce se va ocupa de recrutarea personalului, pentru orice rol necesar in companie, precum si de administrare personal.- Experiență anterioara in recrutare si administrare personal, minim 3 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Cunostinte limba engleza, minim nivel conversational;- Usurinta in exprimare si acordarea unei atentii deosebite gramaticii limbii romane in compunerea mailurilor si diverselor texte;- Experienta de lucru in ERP;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;- Orientare inspre rezolvarea problemelor si găsirea de soluții.Descrierea jobului - Formule
ROBERTT METAL DESIGN
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);Atestat Inspector resurse umane;Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, Power Point);Limba engleza (cel putin nivel mediu);Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;Flexibilitate si adaptabilitate;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri stricte.Descrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;Gestionarea bazei de date a salariatilor (Revisal si Saga) operand la timp si in mod corect toate datele;Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM, Medic
TUTYSPORT
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal - studii superioare (Psihologie, Ştiinţe Economice– constituie avantaj);- abilităţi foarte bune de operare PC: Excel, Word, Powerpoint, Internet etc.;- calificare Inspector/Referent resurse umane – constituie avantaj;- dinamism, organizare, responsabilitate, flexibilitate;- pasiune pentru domeniul resurselor umaneDescrierea jobului Sarcini şi responsabilităţi:- administrarea dosarelor de personal ale angajaţilor;- elaborarea documentelor legate de încheierea, modificarea, încetarea contractelor individuale de muncă;- gestionarea bazei de date a angajaţilor;- menţinerea legăturii cu furnizorul de servicii de medicina muncii, protecţia muncii şi firma de contabilitate/ salarizare;- recrutarea şi screening-ul candidaţilor;- asistă managerul de resurse umane în pregătirea evaluărilor psihologice şi testarea candidaţilor, precum şi în inducţia noilor angajaţi;- participarea la alte activităţi specifice unui departament de resurse umane.Oferta, beneficii:- masa de prânz este
LUNCH BOX
![]() |
Specialist Resurse Umane Constanta |
Candidatul ideal Căutam un Specialist resurse umane dedicat care să recruteze, să sprijine și să dezvolte resursa umană din compania noastră. Ca Specialist resurse umane vei elabora și urmări strategia de personal pentru a asigura suportul întregii activități a organizației în concordanță cu valorile companiei Triton.Candidatul ideal îndeplinește următoarele cerințe și abilități: studii superioare finalizate; cunoștințe solide privind legislația muncii și salarizare; curs de inspector resurse umane obligatoriu; cursul de inspector salarii reprezintă un avantaj; cunoașterea unui program de salarizare (cunoașterea programului “Multisoft” reprezintă un avantaj); experiență operare în Revisal; bune cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office; abilități excelente de comunicare și prezentare; inițiativă, organizare și spirit de echipă; experiență dovedită de minim 3 ani pe un post cu responsabilități similare.Descrierea jobului recrutarea și selecția de personal; gestionarea proces
TRITON
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal O persoana cu:- atitudine pozitiva fata de locul de munca, de atributiile sale si fde rezultatele muncii sale.- curs inspector resurse umane- OBLIGATORIU.- capacitatea de a furniza date prelucrate catre conducerea institutiei.- operare pc: Word, Excel, Outlook si cunostinte operare Revisal.- contabilitate financiara si de gestiune.Cerinte comportamentale:-mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca.-deschisa la a invata lucruri noi.-volum ridicat de cunostinte teoretice si practice.-abilitati de coordonare,planificare si organizare.-flexibilitate in gandire.-seriozitate si atentie la detaliu.Descrierea jobului -Gestionarea dosarelor de personal pentru salariatii institutiei.-Intocmirea documentelor si operarea tuturor modificarilor aferente (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, suspendari, incetari, etc.) in Revisal.-Centralizarea si gestionarea concediilor de odihna. a cererilor de invoire, evenimente deosebite, concedii medicale sau
KINDERZUKUNFT-FUNDATIA RUDOLF WALTHER-FIL DIN TM
![]() |
Specialist Resurse Umane Zarnesti |
Descrierea jobului Adecco Resurse Umane recrutează un HR Admin pentru o companie producatoare de hartie si carton din Zarnesti.Cunoștințe, abilități și abilități: Experiență anterioară de lucru în administrarea personalului și servicii de salarizare de minim 2 ani: Verificarea pontajelor Intocmirea de rapoarte Cunoștințe solide despre administrarea personalului; Bine organizat, entuziasm și inițiativă; Abilități interpersonale orientate către client, abordabile și puternice; Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală; Un bun coechipier; Abilități bune de organizare și rezolvare a problemelor. Bune cunostinte de utilizare Excel Limba engleza nivel B2Educație și experiență necesare / calificări minime: Diplomă universitară; Minim 2-3 ani de experiență în domeniul HR Admin Nivel ridicat de confidențialitate și responsabilitate; Abilitățile excelente de MS-Office, experiența cu Workday, Navision și orice alt software de salarizare este un plus.Responsabilități cheie: Pregătirea fo
ADECCO RESURSE UMANE
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);Atestat Inspector resurse umane;Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel, Power Point);Limba engleza (cel putin nivel mediu);Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri stricte.Descrierea jobului - obtinerea documentelor necesare pentru cetateni extracomunitari si efectuarea tutturor demersurilor in vederea angajarii lor-cunoasterea legislatiei muncii la nivel avansat-cunoasterea legislatiei de transport constituie avantaj-intocmirea dosarului de personal (CIM, Fise de post, documente necesare angajarii, etc)-completarea si gestionarea Registrul de Evidenta a Salariatilor (REVISAL)-centralizarea de pontaje lunare si a cererilor de concediu, realizarea de adev
BLUE RIVER BUCURESTI 78
![]() |
Specialist Resurse Umane Junior |
Candidatul ideal Candidatul ideal:- Studii superioare finalizate (Psihologie, Sociologie, Juridice, Economice);- Cunoștințe de legislația muncii;- Atestat inspector resurse umane reprezintã avantaj;- Cunoștințe MS Office (Word, Excel, Power Point);- Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;- Abilități de comunicare, relaționare și învățare;- Persoana organizată, responsabilă, obișnuită să lucreze cu dead- line-uri stricte.- Experienţã în recrutare sau administrare de personal minim 6 luni;- Excelente abilitãţi de comunicare şi colaborare.Descrierea jobului Responsabilităti:- Desfãşoarã activ procesul de recrutare şi selecţie pentru poziţiile non-manageriale şi acordã suport pentru celelalte poziţii;- Susţine orientarea noilor angajaţi, pentru a facilita integrarea acestora în companie;- Administreazã şi actualizeazã documente specifice activitãţii de resurse umane (contracte de muncã, creazã acte adiţionale, decizii, adeverinţe, proceduri etc);- Gestioneazã organizarea check-up-urilor
UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Căutăm pe cineva care să aibă cunoștințe și experiență relevantă pe zona de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu, dornic de dezvoltare continuă și capabil să mențină o colaborare benefică și agreabilă cu colegii și cu partenerii externi.Cineva orientat spre oameni și soluții, cu empatie, reziliență, deschidere și flexibilitate.Constituie un avantaj experiența pe zona de administrare compensații&beneficii.Sunt necesare cunoaşterea legislaţiei muncii şi a legislaţiei fiscale legată de veniturile salariale, atestatul de Inspector Resurse Umane, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse umane, cunoștințe bune de lucru în Excel, cunoştinţe de limba engleză la nivel mediu.Descrierea jobului CE AI DE FĂCUT:Întocmești, verifici și înregistrezi documentele de personal
Carturesti
![]() |
Hr Officer – Specialist Resurse Umane |
Candidatul ideal Comunicare eficienta, capacitate de ascultare activaSpirit de organizareMeticulozitateResponsabilitateObiectivitate, corectitudineCapacitate de analiza si sintezaComportament etico-profesional desavarsitFlexibilitateLucru in echipaExperienta in domeniu min. 3 aniCunostinte PC (Pachetul Office)Limba engleza la un nivel avansatStudii in domeniuExperienta minim 5 ani in resurse umaneCunostinte legale in domeniuDescrierea jobului Responsabilități principale:Coordoneaza procesele de recrutare si selectie a personaluluirecrutarea si selectia personaluluicontribuie la raportarile specifice lunaresprijina procesul de evaluare anuala a personalului conform proceselor internecoordoneaza procesul de pre-angajare (relatia cu candidatii)Coordoneaza procesul de onboarding; efectueaza instruirile specifice de resurse umane la noii angajati in procesul de OnBoardingefectueaza diferite prezentari catre angajaticonducerea evidentelor la zi diferite rapoarte si baze de date: evidenta ang
COATS ROMANIA
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Scurta descriere a companiei Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate. Cerinte Ne straduim continuu sa mergem mai presus și dincolo de a oferi servicii de cea mai inalta calitate clienților, candidaților și parților interesate care lucreaza cu noi. Daca te regasești sau daca cunoști pe cineva care ar fi interesat/a de o noua aventura profesionala, conform celor de mai jos, da-ne de veste. Ajuta-ne sa raspandim aceasta veste! Ajuta-ne sa gasim #themate pentru clientul nostru, companie din domeniul automotive. Cautam coleg/a pentru unul dintre clienții noștri din Ghimbav - Brasov. Profilul candidatului potrivit: • Experienta in recrutare minim 2 ani (avantaj industria automotive); • Bune cunoștințe de utilizare MS Office, Outlook; • Atestat Inspector RU (avantaj); • Abilitati foarte bune
PERSONNEL OUTSOURCING
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Scurta descriere a companiei METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro. Cerinte Candidatul Ideal Experienta de minim 1 an pe o pozitie din departamentul de resurse umane; Absolvent studii superioare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoasterea avansata a programelor Microsoft Office; Cunoastere calcul salarizare; Cunostinte temeinice de legislația muncii; Atestat inspe
METROPOLITAN RESIDENCE
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Scurta descriere a companiei METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro. Cerinte Candidatul Ideal Experienta de minim 1 an pe o pozitie din departamentul de resurse umane; Absolvent studii superioare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoasterea avansata a programelor Microsoft Office; Cunoastere calcul salarizare; Cunostinte temeinice de legislația muncii; Atestat inspe
METROPOLITAN RESIDENCE
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Scurta descriere a companiei METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro. Cerinte Candidatul Ideal Experienta de minim 1 an pe o pozitie din departamentul de resurse umane; Absolvent studii superioare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoasterea avansata a programelor Microsoft Office; Cunoastere calcul salarizare; Cunostinte temeinice de legislația muncii; Atestat inspe
METROPOLITAN RESIDENCE
![]() |
SPECIALIST RESURSE UMANE SI SALARIZARE |
Scurta descriere a companiei ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane . Clauza GDPR ARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare . Cerinte - absolvent studii medii sau superioare - cunostinte bune de legislatia muncii - experienta minima in administrarea de personal si calcul salarial - cunostinte bune MSOffice ( in special Excel ) Responsabilitati - realizeaza adminstrarea de personal ( angajari,promovari,plecari,etc ) - calculeaza salariile si concediile medicale ale pe
ARTEM HOMINE
![]() |
Specialist Resurse Umane |
Scurta descriere a companiei We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #MorethanWork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre. Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii GI Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare. Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali. Astfel, GI Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economi
Gi Group Professional
![]() |
Specialist Resurse Umane Jumbo Popesti-leordeni |
Candidatul ideal - Experienta de cel putin 2-3 ani intr-o pozitie similara (constituie avantaj experienta in domeniul logisticii).- Absolvent al unei facultati de drept cu bune cunostinte de legislatia muncii;- Bune cunostinte de operare Microsoft Office;- Bune abilitati de comunicare;- Atentie la detalii, organizare, responsabilitate si seriozitate.Descrierea jobului - Postarea anunturilor de angajare;- Recrutarea si selectia noilor angajati;- Gestionarea intregului proces de angajare ( ofertare, semnare documente etc. );- Verificarea lunara a pontajului;- Intocmirea si eliberarea documentelor solicitate de angajati;- Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile statutului.OFERIM:- Pachet salarial competitiv care include bonusuri lunare si anuale;- Vouchere Jumbo cu ocazia sarbatorilor de Paste/Craciun;- Tichete de masă de 30 lei / zi lucratoare;- Concediu de odihna in functie de vechimea in companie;- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;- Mediu de lucru modern si plăcut
JUMBO EC.R
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 684 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: