Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1520 Locuri de Munca It System Administrator - Joburi It System Administrator

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1520 Locuri de Munca It System Administrator - Joburi It System Administrator

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Mentenanta Sloturi "las Vegas Games"


Candidatul ideal ​Cautam un coleg care sa porneasca pe un drum plin de provocari in domeniul Slot Machines, care nu a mai lucrat in domeniu si care este entuziast in descoperirea acestora.Avand in vedere ca job-ul presupune deplasarea in toata tara, ne-am dori ca viitorul nostru coleg sa fie dispus sa plece in delegatie un numar de 5 saptamani, cu o saptamana libera. Daca dorești să te alături echipei noastre ești: Atent la detalii, meticulous și eficient; Studii medii finalizate; Bune abilitați tehnice; Cunoștințe de limba engleză nivel începator; Pasionat de electronică si calculatoare; Permis de conducere categoria B; Disponibil pentru deplăsari în tară; Spirit de echipă, integritate, abilități de comunicare.Descrierea jobului Desfăsoară activități privind controlul, diagnosticarea si executarea de lucrări de reparație și întreținere asupra tuturor echipamentelor, instalațiilor, utilajelor, mașinilor și a altor dispozitive tehnice conform nevoilor operaționale; Efectuează activități
NOBLEPIAGIO SRL

Tehnician Mentenanta Instalator/​electrician/​zugrav


Candidatul ideal INSTALATOR SANITAR - TIMISOARAELECTRICIAN / INSTALATOR - BUCURESTI- Detine calificare tehnica dе electrician/instalator sau frigotehnist;- Are experienta semnificativa mentenanta tehnica pentru echipamente dе tip industrial specifice cladirilor dе birouri/centre comerciala/ hale industriale;- Are experienta in lucru cu echipamente si automatizari dе tip industrial;- Are experienta in lucru pe echipe mobile dе interventie tehnica;- Are disponibilitate pentru a participa la interventii in caz dе avarii, in afara orelor dе program;- Constituie avantaj permisul auto. Descrierea jobului - Intervinе in regim dе urgentа lа locatia dеsеmnatа de supеriorul ierаrhic pentru solutionarеа incidеntеlor si limitаrea eventuаlelor pаgube produsе de defectarea instalatiilor si sistemelor cladirilor in cauza;- Realizeaza, monitorizeaza si analizeaza citirile lunare de utilitati pentru a mentine un nivel optim al costurilor si identifica solutii de reducere in cazul costurilor excedentare
BUILDING SUPPORT SERVICES SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal -Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;-Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);-Atestat Inspector resurse umane;-Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;-Cunostinte avansate MS Office;-Limba engleza nivel mediu;-Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;-Flexibilitate si adaptabilitate;-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;-Persoana organizata, responsabila si obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri.Descrierea jobului Descrierea jobului-Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;-Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;-Gestionarea bazei de date a salariatilor (Revisal si Saga) operand la timp si in mod corect toate datele;-Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;-Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;-Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM, Medicina Muncii,
TUTYSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4489 RON/Luna

Service Delivery Specialist With French


Candidatul ideal Candidate Background:- Knowledge of Managed Print Services solutions and fleet management.- Understanding of Xerox equipment and software components.- Strong analytical and problem-solving skills.- Ability to work independently and in a team-oriented environment.- Excellent presentation, organization, and time management skills.- Operational experience with service contracts preferred.- Familiarity with Xerox products, solutions, and services preferred.- Background in data analytics or project management preferred.Competencies/Skills:- Strong communication skills.- Adaptability and flexibility.- Conceptual thinking and problem-solving.- Business planning and resource management.Education Requirements:- Bachelor's degree- 3-5 years of relevant work experienceProfessional Certifications:- Preferred: LSS Green Belt Certification.Additional Skills Required:- Proficiency in English and French languages (C1) required- Intermediate proficiency in MS Suite (PowerPoint, Exc
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Software Integration Specialist


Descrierea jobului Ce ar trebui să ai? Bune abilități de comunicare și relaționare;Proactivitate și orientare către client intern/extern;Motivație de a lucra în echipa, dar și independent;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PPT, etc.);Limba Engleza: Minim B2;Studii superioare finalizate/în curs de finalizare.Nice to have: Cunostinte MySQL Ce ar trebui să faci? Oferi suport tehnic pentru aplicatiile din ecosistemul Sameday (Level 1 si 2);Verifici erorile semnalate în cadrul proceselor de înrolare clienti, emitere AWB, erori facturare, configurare plugin site client, configurare cont client sau alte situații particulare;Preiei tickete și răspunzi la solicitările și incidentele semnalate pe e-mail sau prin platforma UNNO;Folosesti tool-uri precum Elastic Search (Kibana) sau MySQL Workbench pentru a identifica informațiile necesare pentru rezolvarea situațiilor semnalate de către clienți sau colegii din celelalte departamente;Identifici și escaladezi incidentele majore către echipele de sup
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Talent Acquisition Specialist


Candidatul ideal We are looking for two Talent Acquisition Specialists with a passion for people, ambition to achieve goals, self-improvement and personal development, integrity, courage to come up with new ideas and proposals of creative solutions in solving problems, ability to work in a team and interact with different personality types (high level of EQ), and also the willing to take further the company values by own example.Must have a strong background for 𝐁𝐂𝐈 and 𝐖𝐂𝐈 personnel on the 𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐚𝐫𝐞𝐚: 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 (Assembly and Plastic Injection), 𝐄𝐧𝐠𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 (Process and Product) and 𝐈𝐓, and 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐞𝐬: 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐥, 𝐐𝐮𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲, 𝐌𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐚𝐧𝐜𝐞, 𝐋𝐨𝐠𝐢𝐬𝐭𝐢𝐜𝐬, 𝐄𝐇𝐒, to join our 𝐃𝐞'𝐋𝐨𝐧𝐠𝐡𝐢 𝐏𝐥𝐚𝐧𝐭 in 𝐉𝐮𝐜𝐮!Qualifications, Knowledges: University degree (preferably Human Sciences, Communications); Experience in recruitment of BCI and WCI positions; Intermediate English level; Excellent PC skil
DE LONGHI ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Specialist Administrare Personal


Candidatul ideal Competențele tale Experiență de minim 5 ani în administrare de personal Cunoştinţe operare PC (MS Office – Excel: V-look up & Pivot Table), Revisal, TrueHR (reprezintă un avantaj) Activitatea desfășurată în domeniul construcțiilor, reprezintă un avantaj Limba engleză (scris și vorbit) - nivel mediu Abilități foarte bune de organizare, planificare și prioritizare Persoană proactivă, orientată spre învățare continuă și către rezultateDescrierea jobului Responsabilităţile tale Administrarea resurselor umane (întocmirea contractelor individuale de muncă , deciziilor de încetare a contractului de muncă, adeverințelor de vechime, modificărilor contractuale și introducerea în Revisal) Actualizarea și gestionarea documentelor interne conform legislației în vigoare (fișe de post, regulamente interne, proceduri, contract colectiv de muncă etc.) Colectarea și centralizarea informațiilor justificative privind statul de plată (pontaje, concedii medicale și de odihnă, modificări sal
PORR CONSTRUCT SRL

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Seller Development Specialist With Polish


Candidatul ideal Cerințe: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Limba română - nivel avansat; Limba polonă - nivel mediu spre avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoana dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunostinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de
EMAG

Social Media Specialist


Candidatul ideal Elegance Decor caută un Specialist Social Media talentat pentru a se alătura echipei noastre. În această poziție, vei fi responsabil pentru crearea și gestionarea conținutului nostru pe toate platformele aferente, amplificând prezența noastră online și construind o comunitate.Ne dorim ca tu sa fii forța creativă din spatele brandului nostru, gata sa construiesti alături de noi povesti care conteaza.Ești pasionat pasionat de social media dar și de interior design în egala masura?Ai o abilitate naturală de a te conecta cu oamenii si de a spune acele povesti care raman?Indeplinesti urmatoarele cerinte? Experiență dovedită de minim 3 ani în social media, preferabil în industria design-ului interior, dar nu obligatoriu. Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală, cu atentie pentru detalii și creativitate. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile în funcție de importanță. Înțelegere solidă a algoritmilor de social media, ten
ELEGANCE DECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că: ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe; te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită; îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii;Descrierea jobului Postul locat in Agentia Campulung, este pe perioada determinata, 12 luni.Aceste atribute te vor ajuta să: comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia; realizezi operațiuni cu numerar sau fără
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 872 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? At least 3 years of experience in a similar position (Sales/Customer Service support); Bachelor’s degree (technical background is a plus); ERP experience, preferably SAP; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); CRM system, preferably SalesForce; English - reading, writing and speaking at an advanced level (C1); German helpful, not a must; Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Good active listening; Ability to anticipate and solve problems.Descrierea jobului As a Customer Support Specialist, you are the link between the customer and the SFC internal organization.Each interaction the customers have with our business can lead to building up their loyalty to the company’s brand.Thus, as a Customer Support Specialist, you are a brand ambassador of our corporate identity.You'll work in an international environment, togethe
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 870 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Salarizare /​ Payroll


Candidatul ideal ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Specialist Salarizare / Payroll. Activitate : hibrid Locatie : Bucuresti, sector 2, zona OborNe dorim sa ai: Experienta minimum 5 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum; Cunostinte de operare a pachetului MS Office - in special .xls; Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare; Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial; Studii superioare finalizate; Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Activitatea presupune: Calculul drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Operarea popririlor/retinerilor pe statele de plata in baza hotararilor judecatoresti; Intocmirea statelor de plata; Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre institutiile de stat, respectand termenele si prevederile legale; Intocmire
ROMANIAN SOFTWARE S.​R.​L.​

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Creativ si competitiv si dornic sa foloseasca aceste calitati in cadrul jobuluiExperiență anterioară într-un rol similar în marketing digital și comerț electronicÎnțelegere avansata a Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads Manager și a altor platforme relevanteExperiență anterioară în gestionarea eficientă a bugetelor ppc relevanteAbilitati de gestionare a bugetelor si proiectelorAbilități excelente de comunicare "Abilitatea" de a lucra în același birou cu POC, motanul nostru :) Descrierea jobului Elaborarea și implementarea strategiei de marketing digital pentru promovarea brandului si a magazinulu onlineMonitorizarea si analizarea campaniilor de publicitate online pe diverse platforme, inclusiv Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok, LinkedIn Ads, si adaptarea lor pentru maximizarea ROIGestionarea prezenței pe rețelele de socializare și creearea unui conținut relevant și atractivColaborarea cu agenția de creație pentru productia materialelor specifice, inclusiv conțin
SPORT GURU S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 165 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Credit Collection Specialist With German


Candidatul ideal The Credit Collection Specialist is a key member of the Finance Shared Services team, who will optimize cash inflows and resolution of invoice queries/disputes, carrying out the collection of accounts receivable and monitor accounts receivable until they are cleared.What You Will Bring Into The Role German language level C1 or above. English language level B2 or above. Ability to perform under pressure and meet tight deadlines. Good command of standard and company IT tools. Good knowledge of dunning process. Excellent written and verbal skills, with a professional telephone manner. Analyze with rigor the customer ledger, including over several periods. Know the group rules for provisions in order to target reminder actions. Good organisational and time management skills with the ability to deal with multiple demands on time and resource. Experience within a large-value commercial Credit Control environment. Proven track record in chasing historical debt and resolving p
IRON MOUNTAIN SRL

Business Development Technical Specialist


Candidatul ideal This role will challenge your analytical skills, your full attention, negotiation skills and creativity!Your knowledge in the engineering field is a must as you will play a key role in preparing and managing competitive technical and commercial offers, compliant with our clients’ requirements and needs. You’ll be involved in the entire offering process, from the bidding stage to the contract award. Throughout this process you’ll be constantly communicating and following up with company stakeholders, sub-contractors and vendors to facilitate the proposal bidding activities while engaging members of the team in a proactive manner.Your dedication will be fully rewarded with a professional learning environment, growth opportunities, as well as great working conditions. As a part of the Business Development team, you’ll receive the necessary support to understand DMT processes and to assimilate them easily.To successfully accomplish your tasks, the following skills are esse
DMT MARINE EQUIPMENT SOCIETATE PE ACIUNI

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Junior Specialist Achizitii /​ Buyer


Descrierea jobului Cautam un Junior Specialist achizitii non-comerciale pentru unul dintre clientii nostri. Contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Esti candidatul potrivit daca ai: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Experienta in achizitii non-comerciale constituie un avantaj Cunostinte utilizare functii Microsoft Excel: Pivot Table, Vlookup. Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Abilitati de comunicare si negociere; Atitudine proactiva, centrata pe identificarea de solutii; Dorinta de crestere si evolutie profesionala.Responsabilitati: Mentine relatii de colaborare cu furnizorii existenti si identifica noi furnizori; Negociaza cu furnizorii conditiile de achizitie, preturile si termenele de plata; Efectueaza comenzile si urmareste termenele de livrare; Verifica stocurile pentru a evita situatiile de “out of stock”; Colaboreaza cu celelalte departamente; Intocmeste rapoarte periodice.Salariu si beneficii
EUROANSWER SRL

Specialist Validari Analitice


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Experienta: cunostinte teoretice privind tehnicile de analiza din domeniul farmaceutic (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel mediu. Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, Abilitati de planificare si organizare pentru a finaliza activitatile de cercetare si dezvoltare. Persoana responsabila, principiala in relatiile cu colegii; Abilitatea de a lucra independent si ca parte a unei echipe Disponibilitate dе a invata lucruri noi, abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Efectueaza analizele fizico-chimice conforme cu specificatiile de calita
ROMPHARM COMPANY SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1520 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.