Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

447 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

447 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Persoană proactivă, care iubește provocările și un flux dinamic de task-uri noi și inovative, nu este un job static și repetitiv, este un job în care va trebui să te reinventezi constant pentru că vei avea o paletă largă de responsabilități și provocări. Ești pregătit să evoluezi rapid și eficient, dar cu zâmbetul pe buze și implicat cu dăruire și pasiune pentru muncă depusă? Iți oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere stabile și de lungă durată alături de echipa noastră! Îți garantăm confortul unui loc de muncă stabil într-o echipă mică și eficientă, activă și productivă, tânără și ambițioasă, într-un mediu dinamic, modern și vesel.Descrierea jobului Cerințe minime:Studii superioare;Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel avansat);Experiență similară relevantă in domeniul „Consultanță Fonduri Europene” dе minimum 4 ani;Experiență dovedită si recomandări în elaborarea de proiecte pe Fonduri Europene – POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC; Schemă Ajutor de Stat; EEA
ENTEX LOGIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Administrator Cladiri


Candidatul ideal - experienta in domeniul administrativ;- cunostinte de operare MS Office;- permis de conducere categ. B;- persoană organizată, punctuală, responsabilă, capabilă să urmărească mai multe activități simultan.Descrierea jobului Sa gestioneze lucrarile de intretinere a cladirilor (reparatii, mentenanta, Constructii)Sa gestioneze paza si curatenia (le va organiza activitatea, ii va monitoriza)Va intermedia relatia cu constructorii,Va intermedia relatia cu furnizorii de utilitati (apa, curent, gaz, internet, aparate de cafea, aparate de filtrare etc)Va gestiona parte de mediu (gestionarea deseurilor)Va gestiona contractele de utilitati, firma de paza, firma de supraveghere video, instalatori, electricieniVa depune documente la diverse institutii in vederea autorizarii diverseImbunatatiri la cladiri si utilitati
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 65 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Uniform Administrator


Candidatul ideal English (written and spoken) PC literate Exceptional presentation skills Communication and self-control skills Attention skills Experience working in retail, warehousing is a plusDescrierea jobului Ensures the physical management of the stock of goods Operates stock movements in the dedicated software and files Keeps documents related to stocks Periodically counts the stock of goods Reports to the hierarchical superior any discrepancy between the physical and the written stock Provides stock information Respects the stock management legislation Performs the physical reception of the goods at the entrance to the company's warehouse Reports to the hierarchical superior the differences between the physical and the written goods at the reception of the goods at the warehouse Records, processes, and stores information regarding the situation of stocks Efficiently usees storage space for goods, constantly organizes stock and workspaces Performs dry cleaning pick-up/drop-
ARRISE LIVE S.​R.​L.​

Asistent Administrativ


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Administrator Cont/​ofiter Front Office Perioada Determinata


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Administrator Solutii De Securitate Cibernetica


Candidatul ideal Postul va fi incadrat in cadrul Business Unit-ului (BU) Cybersecurity din cadrul certSIGN. In cadrul acestui BU sunt realizate activitati de vanzare, implementare, integrare si suport produse si solutii de securitate cibernetica, proprii sau de la producatorii cu care sunt dezvoltate relatii de parteneriat, si prestare de servicii de securitate cibernetica prin intermediul Security Operations Center organizat la nivelul BU-ului.Cerințe generale: Studiisuperioare in informatica/automatica sausuperioare orice profil si masterat de securitate informatica sausuperioare orice profil si certificari de securitate informatica/audit IT saumedii si experienta relevanta si demonstrabila in securitate informatica Trăsături de personalitate: autonomie, diplomație, inițiativă, flexibilitate, dinamism, creativitate, amabilitate, conștiinciozitate, atentie la detalii, capacitate analiza si sinteza Cunoștințe de utilizare a MS-Office (Word, Excel, Outlook, Internet, Power Point, Visio)
CERTSIGN SA

It Application Administrator - Fabrica Makita Eu


Candidatul ideal Mandatory knowledge: Application implementation experience Program development experience in (C#, VBA, javascript, php, Excel macro, T-SQL) English Spoken/Written – medium Positive attitude towards workDescrierea jobului Deployment of applications for the entire company Application configuration and maintenance User management and permission management Application training for employees Creation and maintenance of documentationBenefit for our employees:Web-based education coursesFree minibus transportation from home to work and backOne free hot meal per dayBonus depending on performanceAdditional bonus, annuallyHoliday premiums, gifts for childrenJob stabilityLong-term financial stabilityAccommodation Facilities (https://makitajobs.ro/facilitati-cazare/)
MAKITA EU SRL

Asistent/​a | Administrativ & Front-office


Candidatul ideal Cerinte: 2 ani experienta de lucru in domeniul administrativ / relatii clienti / back office; Limba Engleza – nivel mediu/conversational; MS. Office – nivel avansat; Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientare catre solutionarea problemelor; Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata; Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii; Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.Descrierea jobului Responsabilitati: Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi; Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul Financiar-Contabil; Primire si inregistrare corespondentei, dar si a amenzilor pentu refacturare; Gestionarea Drive-ului (ex.: actualizarea documentelor fiecarui autovehicul din flota, in folderele "flota auto", etc); Crearea si transmiterea pe E-mail a ofertei ini
GABTEO CONSULT SRL

Asistent Administrativ


Candidatul ideal Assistente amministrativoAbout the jobWe are currently seeking a competent and organized individual to join our team at D'Agostino Autotrasporti as a Secretary/Secretarial Assistant in Cluj NapocaThe ideal candidate will possess the following skills and qualifications:Requirements:Proficiency in English is required.Strong organizational and multitasking skills.Attention to detail.Ability to work efficiently within a team.Knowledge of Italian (optional)Descrierea jobului Handling documentation for drivers (issuing tickets, organizing medical appointments, etc.).Back office secretarial duties.Help the dispatcher team with the communication with driversWorking Hours: 8 hours on-site (DAY shift)Salary: 5000 lei netIf you meet the criteria above and are interested in joining our team, please submit your application along with your CV.We look forward to welcoming you to D'Agostino Autotrasporti!
DAGOSTINO AUTOTRASPORTI S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 967 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

It Administrator


Candidatul ideal Frigoglass Romania angajeaza IT Administrator in cadrul departamentului IT.Experienta / Abilitati / AptitudiniMinimum 3 ani experienta de lucru intr-o pozitie similara intr-o companie multinationala de productie;Cunoasterea sistemului de bare code (imprimante si scanere mobile);Cunoasterea sistemului Linux - reprezinta un avantaj;Studii superioare tehnice;Limba engleza nivel avansat;Certificari Microsoft, VMware - prezinta un avantaj;Minim 2 ani experienta in Instalarea si configurarea sistemelor de operare intr-o platforma de virtualizare, de preferat VMware;Minim 2 ani in administrarea sistemelor de tip Server;Cunostinte de configurare a retelelor (Switches and access points).Descrierea jobului Rolul principal al postuluiAdministreaza si mentine stabilitatea de operare, eficienta si siguranta sistemelor IT si infrastructurii în cadrul fabricii/biroului de vanzari, tintind la furnizarea unui serviciu IT adecvat si la timp.Responsabilitatile postuluiAchizitioneaza, ins
FRIGOGLASS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

It Administrator


Candidatul ideal 1. Deploying and configuring Windows Server- Installing and configuring Windows Server- Installing and configuring the necessary Windows Server services- System update. Updating to a newer OS version- Optimized settings to improve performance2. Active Directory Maintenance- Creating and deleting users/groups/organizational units- Creating and deleting rights- Creation and configuration of trusting relationships- Creating and configuring group policies- Creating, deleting and re-issuing certificates- Setting up integration with third-party services3. Deployment, configuration and maintenance of DNS- Creation of new zones/records- Setting up zone forwarding- Deleting out-of-date records/zones4. Deployment and configuration of MSSQL- Copying, moving, creating and deleting databases- Setting up database maintenance plans- Setting up database backup- Setup and configuration of MSSQL monitoring5. Training and consultations:- Providing training and advice on using the softwar
CREDIT ONLINE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 19 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Administrator Credite Imm


Candidatul ideal ​CERINŢE:Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experința relevanta în administrarea creditelor acordate clienților IMM / Corporate;Cunoștințe privind fluxurile operaționale aferente produselor și serviciilor bancare - reprezintă un avantaj;Limba Engleza – nivel cel putin mediu;Bun utilizator al MS Office (Word, etc), bune abilitați de operare in Excel.Persoană de încredere, responsabilă, integră și obiectivă, o gandire analitică, cu atenție la detalii;Promptitudinea și acuratețea sunt deopotrivă calități necesare;Persoană energică, având capacitatea să lucreze cu deadline-uri strânse;Abilități în obținerea de informații, documentare, procesare și sinteză a informațiilor.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Redactarea contractelor de credit, de garanție și acte adiționale; Monitorizarea creditelelor, angajamentelor și garanțiilor; Procesarea utilizărilor/ rambursărilor ulterior verificării documentelor și conform aprobării; Înregistrarea, în siste
ALPHA BANK ROMANIA SA

Functionar Administrativ - Filiala Oradea


Candidatul ideal - studii superioare;- cunostinte MS Office (Excel - notiuni de baza);- experienta in arhiva, respectiv facturare constituie avantaj;- abilitati de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;- atitudine proactiva.Descrierea jobului - intocmirea documentelor de aprovizionare si livrare;- intocmirea listelor de incasari, cheltuieli si compensari;- intocmirea facturilor de retur marfa pentru clienti;- actualizarea periodica a datelor de identificare ale firmelor;- arhivarea documentelor fiscale;- procesarea activitatii de service;- urmarirea gestiunii depozitului si gestiunii de mobile.Oferim:- salariu fix;- tichete de masa;- bonus pentru implicare;- abonament apa/cafea la pret preferential dupa 6 luni.
LA FANTANA SRL

Director Economic/​manager/​administrator


Candidatul ideal Bune calitati de comunicareIntegritate, capacitate de analiza si optimizareDeterminat in abordareSa fi participat la implementarea de proiecte diverse respectiv gestiunea optima a resurselor necesare realizarii acestoraDescrierea jobului Sa negocieze contracte cu diversi executanti, furnizori, colaboratori, clienti si sa urmareasca buna desfasurare a acestoraSa intocmeasca situatii economico-financiare, bugete, planificari, etc.Optimizarea profitabilitatii respectiv analizarea saptamanala a factorilor de influentia a costurilor pe categorii si etape: executie, preturi furnizori de bunuri si servicii, vanzari, etc.Cercetarea/analiza pietei si a consumatorilor pentru corecta pozitionare si configurare a produsului imobiliar si proiectului in ansamblul luiActivitatea de gestionare a implementarii proiectului. Ex: studierea prevederilor din Autorizatia de Construire, DTAC , PT, PUZ, PUD.Supervizarea si coordonarea graficului de executie a lucrarilor de constructieSa gestio
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Secretar Administrativ


Candidatul ideal Noi credem ca munca noastra ne reprezinta si de aceea o tratam cu responsabilitate si cu respect.Tu vino cu entuziasmul unui nou inceput si cu o minima experiența in domeniu, iar echipa iti va oferi tot sprijinul pentru a avea o colaborare placuta si de lunga durata.Ne-ar placea sa ai: Studii medii/superioare; Experienta anterioara intr-o pozitie similara Competente solide in utilizarea computerului si a pachetului MS Office (Word - foarte bine, Excel - mediu); Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa Abilitati solide de gestionare a timpului si prioritizare a sarcinilor Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si prioritizare a sarcinilor Atentie la detalii si capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Ce vei face:a) activitati specifice de secretariat: activitati de protocol şi relaţii cu publicul: primirea vizitatorilor şi a partenerilor de afaceri; asiguri functia de filtru si legatura pentru solicitarile de contacte directe cu
MENATWORK SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

It_network Administrator


Candidatul ideal ​Ideal candidateFor the Network Administrator position the ideal candidate should fulfill the following requests: A minimum of 3 years of IT experience relevant to this position; Strong IT technical background including technical expertise with networks (LAN, WAN, WiFi); Practical experience with: DHCP, DNS, Zone-Based Firewalls, NAT, IPS, Content Filtering, Routing and Security; Excellent communication skills; Certifications in Cisco networks represent a plus; Full English proficiency is a must.Following would represent an advantage: Advanced knowledge in Windows Servers, basics in Linux; Practical experience with: Active Directory, Group Policies, user management, virtualization; Previous experience with execution of cross GEO network related projects (non-managerial experience).Descrierea jobului Job responsibilitiesYou will be part of SEE cluster Platform & Network services team that is supporting 14 SEE countries and collaborate effectively in distributed team env
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Functionar Administrativ


Candidatul ideal -Abilitati de comunicare verbala si scrisa-Cunoastere limba engleza la nivel avansat, eventual cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj( franceza, italiana, germana, spaniola, etc.)-Studii superioare finalizate-Abilitati de organizare si planificare optima-Abilitati de recunoastere si definire a problemei-Foarte bune cunostiinte operare PC( Word, Excel, Power Point, Outlook, etc )-Persoana proactiva si organizata, atenta la detalii-Flexibilitate, capacitate ridicata de muncaDescrierea jobului -Centralizarea si procesarea comenzilor de transport-Monitorizarea transportului de la incarcare si pana la descarcare-Mentinerea relatiilor cu clientii si partenerii de transport din portofoliul companiei-Tinerea evidententelor privind valabilitatea documentelor partenerilor de transport-Evidenta scadentelor furnizori/clienti-Intocmirea dosarelor in vederea facturarii-Preluarea, directionarea si asigurarea rezolvarii apelurilor telefonice-Menținerea evidenței documen
T.​B.​T.​ EXPEDIIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 988 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Administrator Retea It


Candidatul ideal - Studii superioare;- Cunostinte tehnice legate de sistemele de operare PC;- Cunostinte tehnice legate de retele, calculatoare, protocoale si standarde;- Foarte bune cunostinte de limba engleza;- Experienta in domeniul IT macar 3 ani;- Abilitati bune de relationare, dornic sa se implice si sa ofere suport;- Ii place sa lucreze in echipa, insa si singur, atunci cand e cazul;- Este autodicact, rezolva problemele de unul singur, insa stie sa ceara si ajutorul celorlalti atunci cand este cazul;Descrierea jobului - Asigura monitorizarea si functionarea corespunzatoare a sistemelor informatice si a echipamentelor existente pentru a permite utilizatorilor finali sa isi indeplineasca sarcinile;- Acorda suport IT si asigura functionalitatea de helpdesk pentru utilizatorii finali, colegii din business;- Acorda suport IT pentru instalari/reinstalari sisteme de operare, programe software (Microsoft Office diverse programe specifice businessului), imprimante/multifunctionale de ret
WKDA AUTOMOTIVE SRL

Edi Administrator


Candidatul ideal A colleague autonomous, dynamic, invested and proactive.You like team working and in a friendly atmosphere.You have an initial training in IT telecom and network.You have a significant experience in the field of EDI or experience in a similar position.You have In-depth knowledge of EDI standards, Electronic invoices. An experience in the field of dematerialization would be a plus. English language is mandatory for this position. You master computer tools, ideally the Google Suite as well as generic XML/XSLT EDI protocols.Descrierea jobului Attached to the EDI Team Leader, your missions will be:Ensure the monitoring, maintenance of EDI tools and the right level of reporting on a daily basis.Deal with level 2 incidents on EDI messages and data-consuming business applicationsAnalyze the adequacy between the needs of our partners and the different functionalities of our business applications.Perform translations of EDI messages to integrate them into systems.Participate in
DELFINGEN RO-SATU MARE S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 447 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.