Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1790 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1790 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii superioare absolviteBuna stapanire a instrumentelor Microsoft Office (Word si Excel)Adaptabilitate, spirit de echipa, atentie la detaliiOrientat catre rezultate, persoana analitica​Experienta in cadrul activitatii de tip depozit.Descrierea jobului Intocmeste rapoarte specifice (comenzi, livrari, monitorizare lvrari)Ofera suport magazinelor in ceea ce priveste livrarile, verifica in sistem comenzile din magazin, stocurile de articole, statusul livrarilorMonitorizeaza articolele aflate in carantina, articolele cu termen de valabilitate scurt, articolele expirate Intocmeste si livreaza rapoarte privind livrarileMentine o legatura constanta cu centrala de achizitii si cu furnizorii.
Auchan
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement is looking for its client, a leading company in modular construction solutions in Europe, operating worldwide and providing the modular solutions for a wide variety of business needs, including building sites, industrial facilities, public sectors, stores, offices, commercial events and storage. We are looking for a HR Generalist based in Bucharest/Ilfov (offices are in Magurele area) who will be responsible for HR activities in Romania and Hungary (50-60 employees). In this position, you will take care about all scope of activities connected with employee life cycle to be in place. Will directly report to HR Manager Eastern Europe based in Poland and dotted line to the Country Manager of Romania and Hungary. The role can require 10-20% of travel ( mainly Sibiu and Budapest).Responsibilities:Main Activities: Personal Administration:· Interface with employees to help them in their HR needs: act as first point of contact fo
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Calificările dumneavoastră:Dețineți cunoștinţe avansate de limba germană (obligatoriu) și limba engleză;Dețineti permis de conducere categoria B;Studii superioare finalizate – profil tehnic;Disponibilitate pentru școlarizăre CAT 1- A-B Electricieni;Abilitatea de a citi și interpreta desene tehnice;Capacitatea de a înțelege arhitectura de funcționare a unui sistem BMS;Cunoștințe de HVAC și hidraulică;Stăpâniți programele MS-Office;Aveţi spirit organizatoric, abilităţi de planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie;Dețineți abilități de comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă;Sunteţi flexibil pentru deplasări în interes de serviciu?Descrierea jobului Logistică Primește informații de la SCM(Supply Chain Management)/APL(linie maritimă) privind statusul comenzilor emise către furnizorii chinezi;Primește avizări de încărcare containere pe navă și recepție scriptică mărfuri în transit;Primește documente import și este prezent în depozit CSCT pentru
HORNBACH CENTRALA
Candidatul ideal Profilul tău Ai studii gimnaziale finalizate; Experiența anterioară în logistică reprezintă avantaj; Ești determinat/ă și orientat/ă către lucrul în echipă; Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate; Ai o atenție deosebită pentru cifre și detalii; Autorizația ISCIR de stivuitorist reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei pregăti marfa conform comenzilor primite din magazine; Vei fi responsabil/ă de transportul și etichetarea paleților pregătiți la locul prevăzut în depozit, cât și de înfolierea/ambalarea acestora corespunzător; Vei controla retururile din magazine, le vei sorta, scana și prelucra în vederea revânzării, inclusiv retururile către furnizori; Vei oferi suport în organizarea și efectuarea inventarului în depozit.Profilul tău Ai s
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal -studii superioare finalizate-experienta in contabilitate minim 3 ani,-cunostinte operare PC (Word, Excel), soft de contabilitate,-cunostinte legislatie fiscala,-persoana organizata, responsabila,-abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati,-capacitate de lucru in conditii de activitate intensa,-integritate, onestitate,-fara antecedente penale,Descrierea jobului Acest post este pentru punctul de lucru al firmei situat in judetul Ilfov, Soseaua de centura Bucuresti.Responsabilitati:-incaseaza sumele de bani de la clienti si de la agentii de vanzari;-intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate de la clienti la vanzarea cu plata pe loc, conform facturilor intocmite;-intocmeste zilnic Registrul de casa, asigura inregistrarea in ERP a operatiunilor cu numerar;-raspunde de depunerea integrala a numerarului incasat in fiecare zi la banca, in contul societatii;-ridica zilnic de la banca
Parmafood
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic; Cu experienta in domeniul financiar-contabil, minim 5 ani; Cunostinte utilizarea programului SAP (reprezinta un avantaj); Cunostinte de Microsoft Office (World, Excel, Power Point); Persoana organizata, atentie la detalii, abilitati de comunicare si relationare, capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului Contribuie la inregistrarea zilnica a documentelor financiar contabile si la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile sub indrumarea managerului direct; Confirmari de sold cu furnizorii/clientii societatii; Participa la inventarierea patrimoniului societatii; Participarea la actiunile de audit efectuate de catre auditorii companiei si la verificarile si controalele organelor de control fiscal; Diverse activitati specifice postului.Beneficii: Salariu avantajos Tichete de masa Contract de munca Program de lucru 8h
ION MOS
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement is looking for a Technical Engineer & Service for one of its client, one of the leading industrial pumps distributor for standard and highly-engineered pumping systems in a wide range of industries, based in Ilfov. Responsibilities:• Technical support to the sales department;• Promptly resolves client/colleagues submissions; • Makes activity technical and service reports and submits them to the direct coordinator and to the clients;• Participating, outside of Bucharest, in ascertainment sessions for checking the delivered equipment during the warranty period and after sales period;• After visiting the project, service report to be issued and automatically decision for the next step for repair the equipment (order the spare parts in the service system etc.);• Replacing the defective parts of the equipment with new ones. Candidate Profile:• Previous experience on a similar role for minimum 2 years, strong pumps and automati
ADECCO RESURSE UMANE
Companie verificată
Aplica rapid
Ce implica munca ta, ce responsabilitati ai?Realizezi activitatile de incarcare/descarcare, manipulare, depozitare a produselor in depozit;Semnezi pentru expedieri la primire si verifici daca marfa primita este corecta;Verifici amanuntit marfa pentru eventualele daune (primesti, descarci, etichetezi, depozitezi);Aranjezi marfurile pentru a maximiza spatiul de depozitare in depozit;Asiguri in permanenta buna functionare a echipamentelor;Respecti prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora. Cerințele postuluiExperienta de lucru pe stivuitor si VNA minim 1 an;Atestat ISCIR valabil;Cunostinte privind fluxul logistic;Experienta in verificarea rulajului de marfa;Corectitudine si seriozitate;Abilitati de a lucra individual si in echipa;Capacitate de autoorganizare si punctualitate;Disponibilitatea de a lucra in schimburi. Ce te va face fericit la noi?Salariu fix;Bonus lunar de prezenta si performanta;Bonus anual in valoare de 1 sal
Warehousely Romania SRL
Candidatul ideal Persoana foarte organizata, avand capacitatea de a prioritiza sarcinile pe care le are de indeplinit;Atentie la detalii;Rezistenta la lucrul in conditii de stres;Abilitati de leader;Cunostinte avansate de operare MSOFFICE;Vorbeste limba engleza foarte bine;Are experienta in domeniu minim 2 ani.Descrierea jobului Coordoneaza activitatea de receptie marfa si redistributie a acesteia catre toate punctele de lucru din tara;Tine evidenta fluxului de marfa, opereaza si evidentiata transferurile de marfa intre punctele de lucru;Verifica stocurile de marfa periodic, este responsabil cu inventarierea acestora si evidenta computerizata a acestora;Coordoneaza si controleaza activitatea de transport a marfurilor in teritoriu; mentine legatura cu toate punctele de lucru din tara, in vederea eficientizarii proceselor si rezolvarii aspectelor care tin de logistica;Realizeaza rapoarte specifice activitatii;Beneficii:- Salariu atractiv;- Bonuri de masa- Mediu de lucru placut- Asigurare
MONTECRISTO RETAIL RO
Candidatul ideal - Detine experienta in domeniul financiar-contabil, autorizat CECCAR;- Experienta de lucru cu softul de contabilitate SAGA si ERP;- Cunostinte temeinice de contabilitate, fiscalitate si legislatia muncii;- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului -Inregistrarea tuturor documentelor contabile ale companiei;-Verificarea inregistrarii documentelor pentru inchiderea de luna;-Efectuare de calcule si activitati contabile specifice;- Intocmeste declaratiile privind obligatiile de plata catre buget: TVA, obligatii de plata la Bugetul statului, taxe siimpozite, impozit pe profit/venit etc;- Intocmeste inchiderile de luna, asigurandu-se ca toate raportarile catre autoritatile fiscale sunt corecte si trimise latimp;- Asigura intocmirea la timp si in conformitate cu dispozitiile legale a balantelor de verificare, bilanturilorsemestriale si anuale, precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari- Efectueaza expertize financiar-contabile sau
MICROFRUITS
Candidatul ideal SC PANEF PROD COM 95 SRL , continua sa angajeaze ELECTRICIENI .Cerinte:-Persoana harnica si serioasa,dispusa sa lucreze 8 ore ,pe teren cu restul echipei,-atentie la detalii,nu se accepta greseli-persoana care sa vrea sa fie angajata pe termen lung-Instalatii Electrice Medie si Joasa Tensiune.Descrierea jobului -ajuta echipa la tras cablu aerian sau subteran-reparatii si intretinere retele de iluminat-montare blocuri de masura , montare posturi de transformare , etcAlte detalii:-program intr-un singur schimb,de luni pana vineri orar 8-17, cu pauza de 1 ora .-de preferat cu permis ,categoria B .Se ofera:-salariu incepand cu 5000 net (negociabil functie de cunostintele posedate) , de implicarea personala si de seriozitate-bonuri de masa 20.17 lei/zi-echipament de lucru asigurat de firma-cafea + apa plata asigurat de firma-prima de Pasti si de Craciun-transport asigurat de firma
PANEF PROD COM 95
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Profilul pe care il cautam noi:• Orientarea catre client• Dinamic si cu initiativa• Flexibil si adaptabil la schimbari• Dispus sa impartaseasca din entuziasmul sau echipei sale• Interes in ordine si calitate• 1 an experienta in vanzariDescrierea jobului Daca iubesti sportul si daca vrei sa lucrezi intr-un mediu definit prin munca in echipa, entuziasm si prin satisfactia unui lucru bine facut, vino in echipa noastra!Descriеreа postului:Dеcimаs , pаrte din Grupul SPORT STREET , cu mai mult dе 300 de magаzine in Spaniа, continua dezvoltаrea internаtionalа ! Din аcеst motiv, cautаm Asistent vanzаri - Lucrator Comercial pentru magazin din Bucuresti Veranda, Sun Plaza, Fashion House shopping resorts.Obiective principale:• Integrare rapida in colectiv,supravegheat de catre managerul magazinului.• Servirea excelenta a clientilor• Receptionarea si aranjarea marfii in magazine• Organizarea depozitului• Munca in echipa• Respectarea politicii si procedurilor companiei
DECIMAS RUM
Candidatul ideal - Studii medii (diploma bacalaureat)- Cunostinte operare PC- Autorizatie de stivuitorist emisa de ISCIR, constituie AVANTAJ- Experiență de minim 5 ani într-un post similar- Experienta tehnica constituie avantaj- Dinamic, comunicativ, capabil de a lucra atat in echipa cat si individual- Rezistenta la munca fizica presupusa de manipularea marfii din depozit- Disciplinat- Abilităţi de organizareDescrierea jobului Responsabilitati:- Primire/expediere colete cu marfa- Ambalare si etichetare colete, completare formulare de comanda curierat- Manipulare colete cu marfa primite prin curier- Recepţiorarea, depozitarea produselor- Manevrarea manuală, cu dispozitive şi mecanizat marfii in depozit- Incarcare si descarcare marfa- Pregatire marfa- Aranjeaza marfa in rafturi conform procedurilor;- Raspunde de marfa din depozit cantitativ si calitativ;- Asigura efectuarea inventarierii marfurilor din depozitBeneficii:- Salariu fix + bonuri de masa, plata orelor suplimentare;- Lucru int
HIAROM INVEST
Candidatul ideal Studii superioare; Minim 3 ani de experienta profesionala in vanzari; Abilitati de vanzare si negociere, abilitati de comunicare Adaptabil si flexibil Implicare pentru rezolvarea problemelor intampinate la clienti Atitudine pozitiva, dorinta de a invata, persuasiv Simt al detaliului – precis si metodic Abilitati excelente interpersonale si de comunicare Capacitatea necesara pentru indeplinirea obligatiilor cu exactitate si la termenele stabilite Cunoastinte de limba engleza, nivel mediu; Cunostinte operare Microsoft Office Traininguri de vanzari, negociere– reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Identificarea de clienti noi si stabilirea nevoilor de infrastructura pentru mediul de printing al acestora ; Prezentarea produselor si serviciilor companiei catre potentiali clienti si detalierea beneficiilor si a costurilor; Respectarea programului de lucru, participarea la toate intalnirile de departament si la sesiunile de training; Realizarea planului de vanzari stabilit
2M DIGITAL
Candidatul ideal De formation supérieure, vous justifiez d’une expérience réussie de 2 ans minimum au sein d’un cabinet de recrutement ou de travail temporaire et/ou une société au sein d’un département RH. Vous souhaitez travailler en autonomie tout en partageant vos expériences au sein d’une structure solide et ambitieuse. Reconnu pour vos qualités relationnelles, votre réactivité et votre sens du conseil, vous êtes capable de comprendre les organisations, les hommes et les enjeux business. Votre goût pour le travail en équipe, votre sens de l’écoute et votre esprit d'analyse sont autant d’atouts qui vous permettront de réussir dans ce poste.Descrierea jobului Poste localisé à Bucarest - Unirii - et/ou télétravailNotre valeur ajoutée se caractérise par notre esprit d’équipe, notre engagement et notre agilité.Pour accompagner notre développement et renforcer notre pôle Executive Search, nous recherchons un(e) Chargé(e) de recherche / Talent Recruiter (H/F). Au sein d’une équipe à
S.​C.​ ARTHUR HUNT S.​R.​L.​
Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în noul rol?Diplomă tehnician devize - minimExperiență de minim 1 ani într-o poziție similarăExperiență în operarea unui program de întocmire devize (WinDev)Cunoașterea limbii engleze la nivel conversaționalCunoștinte bune de Ms Office (Word, Excel, PowerPoint)Abilități bune de comunicarePersoană organizată, atentă la detaliiDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei Diviziei Infrastructură? Introducerea datelor (listelor cantități) în programul de devize Solicitarea și preluarea cererilor de ofertă de la furnizori Realizarea centralizatorului de oferte de la furnizori Întocmirea bazei de prețuri, caiete de măsurători, întocmirea și încadrarea cantităților de lucrări în articole de deviz Întocmirea și verificarea devizelor și listelor de cantități Verificarea situațiilor de lucrări întocmite de subcontractori în baza cantităților de lucrări real executate și confirmate de Responsabilul de proiect
Porr Construct
Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în noul rol?Studii superioare în domeniul construcțiilor (CFDP)Experiență de minim 3 ani într-o poziție similarăExperiență în operarea unui program de întocmire devize (WinDev)Cunoașterea limbii engleze la nivel conversaționalCunoștinte bune de Ms Office (Word, Excel, PowerPoint)Abilități bune de comunicarePersoană organizată, atentă la detaliiDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei Diviziei Infrastructură? Introducerea datelor (listelor cantități) în programul de devize Solicitarea și preluarea cererilor de ofertă de la furnizori Realizarea centralizatorului de oferte de la furnizori Întocmirea bazei de prețuri, caiete de măsurători, întocmirea și încadrarea cantităților de lucrări în articole de deviz Întocmirea și verificarea devizelor și listelor de cantități Verificarea planurilor de execuție și propunerea de soluții constructive pentru rezolvarea neconformităților identificate în cadrul docum
Porr Construct
Candidatul ideal Receptioner - Community Associate & Front Desk (Receptie si Comunitate) Minimum QualificationsThe perfect candidate for Community Associate & Front Desk (Receptie si Comunitate) has: Exceptional organizational and multitasking skills; High level of English & Romanian– both verbally and writing.Critical Competencies for Success Customer-centric and a people’s person; Getting the job done! Practical, fast thinker, and delivers whatever it takes Multi-tasking and being able to communicate with different types of members, stakeholders, and departments within the organization;Descrierea jobului Imagine your dream office... Now, try again.Mindspace is a rapidly growing global provider of inspiring workspaces for teams of all sizes. Our community consists of enterprise companies and established startups, as well as small businesses, entrepreneurs, and creative freelancers. With members in more than 30 locations across 7 countries, we are setting the gold standard for flexible
MINDSPACE CO-WORKING
Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în acest rol? Studii Superioare - Facultatea de Construcţii Experiență - minim 5 ani în domeniu Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel, PowerPoint), AutoCad, Primavera, MS Project Spirit antreprenorial, gândire strategică Limba engleză - nivel conversaționalDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei Construcţii Civile? Realizarea şi actualizarea zilnică a graficelor de execuţie de detaliu, inclusiv resurse, flux de numerar Întocmirea diferitelor rapoarte justificative pe programul de execuţie Încadrarea în termenele stabilite în contractul cu Beneficiarul în ceea ce priveşte completarea, actualizarea şi revizia programului de execuţieTe așteptăm în echipa noastră pentru a construi împreună! Venim la pachet cu: mediu de lucru dinamic, oportunități de învățare și dezvoltare continuă, abonament de servicii medicale la clinică privată, BOOKSTER Read ‘n’ Roll, 7 Card
Porr Construct
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1790 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.