Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

471 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

471 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Functionar administrativ -Topoloveni


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitățile postuluiCreeaza numere de material si coduri de ambalaje in SAPTine evidenta stocurilor, efectueaza impartiri de loturi si mutari de stocEfectueaza receptia materiilor primeRealizeaza situatii lunare despre stocuri si situatia comenzilor de la furnizoriVerifica si introduce packing list-urile in sistem SAPAnalizeaza si lanseaza comenzi de cumparare la furnizoriIntroduce comenzile de cumparare de materii prime si mentine legatura cu furnizoriiAnalizeaza situatia comenzilor din punct de vedere al materialului livrat in avans sau cu intarziereAsigura informarea departamentului comercial cu privire la statusul comenzilor de la furnizoriGestioneaza importurile si exporturile in privinta documentatiei necesare Cerințele postuluiEngleza - nivel mediuCunoștinte Pachet Office (Excel, Word, PowerPoint)Capacitate de lucru in echipaAbilitati comunicare dezvoltate si atentie la detalii BeneficiiSalariu fixTichete de masa 35 lei/ zi lucrataSporuri/Bonusuri
LHOM CART SRL

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 7500 LEI pe lună
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Administratori de pensiune montană - Cabana LA CRISTIAN


Companie verificată
Aplica rapid
Sunteți o familie/cuplu pasionați de munte și vă pricepeți să administrați o pensiune pentru turiști? HR Design recrutează pentru Cabana LA CRISTIAN din Vârful lui Roman, localitatea Horezu, o familie/un cuplu pentru Administrare Pensiune Montană! Pentru a vă desfășura activitatea, e important:* să vă placă să vorbiți cu oamenii, să fiți ospitalieri și gospodari* să fiți organizați și să știți să vă planificați activitățile de zi cu zi* să fiți prevăzători, dar să știți să rezolvați problemele atunci când apar* să aveți cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză (un avantaj)* să aveți carnet de conducere categoria B Reprezintă un avantaj, dacă aveți deja o experiență de minim 1 an în domeniul administrării de pensiuni/cabane etc. la munte. Iată, în mod concret ce veți face:-asigurați prezența fizică în locația pensiunii timp de 2 săptămâni/lună, în tot timpul anului-administrați patrimoniul pensiunii: activități de curățenie, inventar, întreținere de mobilier și echipament
HR Design Consulting

Secretar Administrativ


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilități:- Desfășurarea de activități de secretariat și suport administrativ pentru departamentele companiei;- Asigurarea necesarului de papetărie și alte materiale necesare desfășurării activității;- Coordonarea serviciilor de logistică și a facturilor de regie a companiei;- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice primite pe telefonul fix al companiei;- Preluarea, direcționarea și administrarea corespondenței care intră și iese din companie (Poșta Română, DPD, Fan Courier, etc.);- Realizarea îndosarierii și arhivării documentelor de lucru;- Completarea zilnică a planning-ului de întâlniri al companiei;- Redactarea documentelor solicitate de management sau diferite corespondențe și contracte pentru furnizori / clienți / colaboratori;-Organizarea reuniunilor: Planificarea si coordonarea reuniunilor, inclusiv stabilirea agendei, rezervarea locatiei si distribuirea materialelor relevante.-Suport logistic: Asigurarea necesarului de birou, gestionarea echipamentelor si a ap
Mea Metal Applications SRL

Media netă estimată pe baza celor 978 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Administrator societate


Companie verificată
Aplica rapid
În conformitate cu OUG 109/2011 actualizată si HG 766/2016, anuntăm declansarea concursului pentru un post de administrator al societatii noastre.Dosarele se depun in maxim 30 de zile de la publicarea anuntului pe adreaa de mail a societatii sau la sediul din Codlea, str. Fabricii nr 11.
Servicii de Gospodarire Magura Codlei SRL

Administrator cladire/​sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei;  tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL

Consultant Accesare Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam Consultant Fonduri Europene Nerambursabile.Cerinte:Absolvent de studii superioare;Persoana serioasa si responsabila;Abilitati de comunicare si organizare;Experiență în elaborarea cererilor de finanțare și a anexelor conform ghidului solicitantului-reprezintă un avantajExperiență în implementarea de proiecte-reprezintă un avantajExperiență în realizarea de analize economico – financiare- reprezintă un avantajStudii superioare tehnice sau economiceCunoștințe de limba engleză – minim nivel B2Cunoștințe de management de proiect/management de contract-reprezintă un avantajCunoștințe foarte bune de operare Microsoft Office (obligatoriu)Abilități de comunicare orală și scrisăOrientat spre rezultateAbilități de lucru atât individual cât și în echipăDescrierea jobului Analiza oportunităților de finanțare: Consultantul examinează programele și inițiativele de finanțare ale UE pentru a identifica oportunitățile potrivite pentru organizația sau autoritatea respectivă.Elabor
S.​C.​ARHIDOR SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta de minim 2 ani in elaborarea si/sau implementarea de proiecte cu finantare europeana. Zona noastra de expertiza si interes este reprezentata de beneficiari privati, investitii private, programe de finantare destinate IMM-urilor: POR, POPAM, PNRR energie;Candidatul ideal va gestiona proiecte, relatia cu beneficiarul si cu entitatile implicate in procesul de obtinere a finantarii; se va integra intr-o echipa competitiva, va primi si va oferi sprijin echipei, va contribui la mentinerea si la cresterea nivelului de calitate al serviciilor de consultanta oferitAbilitati necesare: abilitatea de integrare intr-o echipa competitiva, abilitatea de a oferi si primi feedback, de a cere si a oferi sprijin: spirit de echipa abilitati de manager de proiect, gestiunea relatiei cu beneficiarii leadership, curaj, dezinvoltura proactivitate, dinamism, inteligenta eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati atentie sporita la deta
FDI TOP CONSULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 13 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Candidatul Ideal: studii superioare; persoană optimistă cu atitudine pozitivă; persoană care lucrează cu pasiune, cu dorința de a se dezvolta personal și profesional, orientată spre rezultate; persoană responsabilă, implicată în activitate, cu disponibilitate pentru deplasări pe teren, care să aiba abilități foarte bune de comunicare; persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent; persoană care sa aibă (obligatoriu) următoarele calitați: seriozitate, punctualitate, atenție la detalii, rezistență la stres și la activitatea cu termene limită; abilități conceptuale în realizarea de materiale scrise; experiență în managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj; cunostințe în domeniul achizițiilor publice; abilități de analiză, sinteză și furnizare de soluții prompt!!; abilități de lucru simultan pe mai multe proiecte și activități; capacitatea de a lucra independentD
DIM PROJECTS CONSULTING SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Studii: reprezinta un bonus studii economice sau inginerestiExperienta: reprezinta un bonus experienta in implementarea sau accesarea oricarui proiect finantat din fonduri europene sau nationale dar lipsa de experienta poate fi compensata prin seriozitate, abilitate si disponibilitate de a invata.Calitati necesare: Atentia la detalii Capacitatea de organizare Promptitudine in relationarea cu beneficiariiDescrierea jobului Sarcini si responsabilitati: Contribuire la elaborara documentatiilor tehnico-economice necesare depunerilor de Cereri de Finantare/Plata Contabilitatea primara pentru beneficiarii infiintati in baza oug 44. Preluare, scanare si arhivare a documentelor clientilor Verificarea cererilor de plata/finantare Mentinerea legaturii cu clientii si informarea acestoraBeneficii: Program de lucru flexibil Bonusare fara plafon superior functie de reusita proiectelor
GORE VLTR AUTOINSPECT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie specializata in accesarea fondurilor europene, recrutam Consultant Fonduri Europene.Cautam o persoana cu abilitati de comunicare si relationare atat cu partenerii, cat si cu clientii, care sa ajute in realizarea, depunerea si implementarea proiectelor europene.Candidatul ideal: Persoana organizata, dinamica, orientata spre invatare si autodepasire; Experienta minim 2 ani in realizarea proiectelor europene; Eficienta in organizarea timpului, rezolvarea problemelor imediat, prioritizare activitati; Atentie sporita la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati: Gestionarea relatiei cu beneficiarii si cu entitatile implicate in evaluarea si selectarea proiectelor in etapele de clarificari, contestatii, precontractare, etc; Gestionarea elaborarii documentatiei de proiect; Gestionarea implementarii proiectului - management al implementarii, suport oferit beneficiarului de proiect in etapele de achizitii, plati, rambursari, modificari contrac
MD RECRUITMENT STAFF S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

Consultant Expert Accesare Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal ar trebui să aiba experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan.Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia. De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal.Nu în ultimul rând, ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
KIBO GOODS SERVICES S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul juridic/economic/administratie publica/management/relatii internationale sau echivalent Experienta si dexteritate in utilizarea programelor de tip Microsoft Word si Microsoft Excel Experienta in programe/proiecte cu finantare nerambursabila constituie avantaj Cunoasterea limbilor straine maghiara si/sau engleza constituie avantaj Permis de conducere cat B constituie avantaj Persoana pe care o cautam trebuie sa fie organizata, harnica, responsabila, sociabila, dinamica, descurcareata, dornica de invatare. Persoana cautata trebuie sa aiba capacitatea de lucru in echipa si uneori in conditii de stres pentru a face fata termenelor impuse in cadrul programelor/proiectelor de finantare nerambusabila. Cunostiintele in domeniul economic reprezinta avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune prestarea de servicii de consultanta in scrierea, depunerea, implementarea si monitorizarea proiectelor, consultanta in achizitii si servicii conex
EUROGECON SRL

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Scriere/​ Implementare /​vanzari - Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari, in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte si in cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Experienta de cel putin 1 an in scrierea/implementarea (achizitii) unor proiecte in cadrul programelor POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe reprezinta un avantaj la momentul stabilirii salariului.Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniu
CONSULTING EUROPEAN BUSINESS

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Calificări Studii superioare în domeniul economic; Competente și cunoștințe în domeniul accesării fondurilor nerambursabile; Experiența de minim 2 ani în domeniul; Experiența în elaborarea și implementarea a cel puțin 1 proiect finanțat din fonduri structurale; Abilități organizatorice și management de proiect la nivel înalt cu un puternic simț al responsabilității; Abilitatea de a gestiona stresul cu capacități puternice de rezolvare a problemelor, gândire critică și laterală; Set de abilități pentru a se adapta la stiluri de comunicare în raport cu diferite situații și audiențe; Cunoștințe de pachetul Microsoft Office; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilități Identificarea, documentarea și analiza permanenta a soluțiilor de finanțare pentru potențialii beneficiari publici și/sau privați; Evaluarea eligibilității clienților, a ideilor de proiect si a cheltuielilor propuse; Întocmirea documentației necesare obținerii fondurilor ner
ASOCIATIA ROMANIAN - AMERICAN BUSINESS COUNCIL

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Administrative Operator


Candidatul ideal Accounting relations France - Romania Collect supplier invoices in Romania Reconciliation of supplier invoices with purchase orders Follow-up of supplier litigation if there are discrepancies between orders and invoices Reconciliation of AMMA accounting accounts with receipts of goods Prepare all the documents for the extern accounting Managing all the administrative documents inside company and with different servicessuppliers Complete all the files(Consumption and Raport pivot of daily production/month)Descrierea jobului Logistic/Aquisition Monitoring of primary and secondary raw material stocks Register all the orders entrances received from our customer into ERP system Create and maintain an accurate database inside company ERP system regardinglaunching purchase orders, follow up and monitor the deadlines Preparing the import/export documents, creating invoice/DN(back up when its request) Optimize the deliveries by finding ways of operating/optimizing i
SAFISOL INDUSTRY SRL

Coordonator Administrativ Clinici Si Sedii Administrative


Candidatul ideal - Persoană organizată cu experienţă într-o poziţie similară de minimum 2 ani;- Proactiv(ă), cu abilităţi de comunicare şi negociere, rezistent(a) la stres;- Orientare către rezultate;- Studii superioare absolvite (studii tehnice, reprezintă un avantaj);- Cunoscător legislaţie tehnică;- Limba engleză şi operare PC – Word, Excel, Outlook;- Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului - Supervizează personalul administrativ, asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice;- Se ocupă de aprovizionarea cu materiale;- Asigură realizarea şi implementarea cerinţelor legale pentru buna funcţionare a companiei;- Controlor al calităţii, obţine autorizaţii de funcţionare PSI, PM, ISCIR, MEDIU etc.;- Verifică starea de conformitate a parcului auto din dotare, se asigură de calitatea mediului de lucru;- Verifică în permanenţă starea clădirilor;- Supraveghează si verifică curățenia în clinici si laboratoare, respectiv sediile administrative, atât în interior cât și în exterio
SANADOR SRL

Administrator Magazin On-line


Candidatul ideal - minimum un an experientă pe o pozitie similară- cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);- cunostinte minime Photoshop;- Cunostinte in marketing (evidentiere si promovare produse);- Cunostinte minime de SEO.Descrierea jobului - Administrarea magazinului, editare descrieri produse, prelucrarea imaginilor pentru produse, urcarea acestora pe site si pe marketplace;- Preluarea și procesarea comenzilor online;- Verificarea stocurilor și a timpilor de livrare, precum și contactarea clienților;- Pregatirea facturilor si a documentelor de transport (awb-uri);- Informarea permanenta despre noutatile in domeniu si oferirea de noi propuneri de imbunatatire a vanzarilor.Beneficii- Pachet salarial atractiv;- Contract de munca full-time;- Bonusuri în functie de vanzari.
EUROPA MERIDIAN RG S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 471 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.