Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

471 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

471 Locuri de Munca Administratie Publica - Joburi Administratie Publica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administratie Publica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Functionar Administrativ


Candidatul ideal -Abilitati de comunicare verbala si scrisa-Cunoastere limba engleza la nivel avansat, eventual cunoasterea altor limbi straine constituie un avantaj( franceza, italiana, germana, spaniola, etc.)-Studii superioare finalizate-Abilitati de organizare si planificare optima-Abilitati de recunoastere si definire a problemei-Foarte bune cunostiinte operare PC( Word, Excel, Power Point, Outlook, etc )-Persoana proactiva si organizata, atenta la detalii-Flexibilitate, capacitate ridicata de muncaDescrierea jobului -Centralizarea si procesarea comenzilor de transport-Monitorizarea transportului de la incarcare si pana la descarcare-Mentinerea relatiilor cu clientii si partenerii de transport din portofoliul companiei-Tinerea evidententelor privind valabilitatea documentelor partenerilor de transport-Evidenta scadentelor furnizori/clienti-Intocmirea dosarelor in vederea facturarii-Preluarea, directionarea si asigurarea rezolvarii apelurilor telefonice-Menținerea evidenței documen
T.​B.​T.​ EXPEDIIE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 988 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Administrator Retea It


Candidatul ideal - Studii superioare;- Cunostinte tehnice legate de sistemele de operare PC;- Cunostinte tehnice legate de retele, calculatoare, protocoale si standarde;- Foarte bune cunostinte de limba engleza;- Experienta in domeniul IT macar 3 ani;- Abilitati bune de relationare, dornic sa se implice si sa ofere suport;- Ii place sa lucreze in echipa, insa si singur, atunci cand e cazul;- Este autodicact, rezolva problemele de unul singur, insa stie sa ceara si ajutorul celorlalti atunci cand este cazul;Descrierea jobului - Asigura monitorizarea si functionarea corespunzatoare a sistemelor informatice si a echipamentelor existente pentru a permite utilizatorilor finali sa isi indeplineasca sarcinile;- Acorda suport IT si asigura functionalitatea de helpdesk pentru utilizatorii finali, colegii din business;- Acorda suport IT pentru instalari/reinstalari sisteme de operare, programe software (Microsoft Office diverse programe specifice businessului), imprimante/multifunctionale de ret
WKDA AUTOMOTIVE SRL

Edi Administrator


Candidatul ideal A colleague autonomous, dynamic, invested and proactive.You like team working and in a friendly atmosphere.You have an initial training in IT telecom and network.You have a significant experience in the field of EDI or experience in a similar position.You have In-depth knowledge of EDI standards, Electronic invoices. An experience in the field of dematerialization would be a plus. English language is mandatory for this position. You master computer tools, ideally the Google Suite as well as generic XML/XSLT EDI protocols.Descrierea jobului Attached to the EDI Team Leader, your missions will be:Ensure the monitoring, maintenance of EDI tools and the right level of reporting on a daily basis.Deal with level 2 incidents on EDI messages and data-consuming business applicationsAnalyze the adequacy between the needs of our partners and the different functionalities of our business applications.Perform translations of EDI messages to integrate them into systems.Participate in
DELFINGEN RO-SATU MARE S.​A.​

Office Administrator


Candidatul ideal We are looking for a reliable Office Administrator that will undertake administrative tasks, ensuring the rest of the staff has adequate support to work efficiently. The tasks of the office administrator will include primary bookkeeping.The ideal candidate will be competent in prioritizing and working with little supervision. They will be self-motivated and trustworthy. The office administrator ensures smooth running of our company’s office and contributes in driving sustainable growth.Descrierea jobului **Responsibilities:**• Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies;• Support budgeting and bookkeeping procedures;• Manage agendas/travel arrangements/appointments etc. for the upper management;• Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.);• Create and update records and databases with personnel, financial and other data;• Track stocks of office supplies and place orders when necessary;•
GLOBAL HUB TRADING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Functionar Administrativ


Candidatul ideal FUNCTIONAR ADMINISTRATIVPostul este exclusiv de birou, activitatea se desfasoara la sediul companiei din Splaiul Unirii nr. 267-269, Sector 3.Va recomandam sa evaluati si localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.! Bune abilitati de comunicare, vorbit si scris, si de ascultare activa Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, asumarea responsabilitatii Cunostinte de microsoft office (word, excel e-mail) si de lucru cu echipamente IT(pc, imprimanta) Experienta de lucru pe pozitie similara constituie un avantaj Abilitati de lucru in echipa Atentie la detalii si rigurozitate in privinta termenelor de lucruDescrierea jobului Obtinere : ​autorizatii de functionare pentru punctele de lucru ale societatii autorizatii DSP autorizatii DSVAtributii: intocmirea dosarului in vederea trasnmiterii documentelor pentru obtinerea autorizatiilor de functionare mentine legatura cu firma de consu
DRISTOR KEBAB SRL

Media netă estimată pe baza celor 944 de salarii introduse în Salario: 3340 RON/Luna

Database Administrator


Candidatul ideal We're actively seeking a skilled Database Administrator to play a pivotal role in maintaining, fine-tuning, and safeguarding our database systems, ensuring seamless functionality and data integrity.Requirements:Experience with SQL, MySQL, Oracle DBA.Proven experience of 5 years as a Database Administrator.Bachelor’s degree in computer science, Information Technology, or a related field.Strong understanding of database design principles.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to diagnose and resolve complex technical issues efficiently.Very good communication skills in English (oral and written); Descrierea jobului What you’ll be doing:Manage and maintain database operations, ensuring high availability, and reliable performance of databases.Conduct regular database maintenance tasks, including backups, performance tuning, and troubleshooting to ensure optimal operation and security.Oversee the integrity and security of databases, implementing robust mea
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 194 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Administrator Magazin Online


Candidatul ideal Ai sansa sa faci parte din Echipa ANNA CORI, aplica ACUM !Vei fi colegul nostru, deci te vrem:- Creativ, cu gandire strategica si viteza de reactie- Organizat, responsabil si cu spirit de initiativa- Cu o personalitate puternica si cu atitidine pozitiva- Bun cunoscator al limbilor romana si engleza, atat scris cat si vorbit- Cu experienta in domeniuDescrierea jobului Cerintele postului pe care ti-l oferim sunt:- Experienta in content writing si editare materiale foto si social media- Cunoasterea programelor de editare grafica (ex. Corel Draw, Corel Paint, Photo Shop)- Cunoasterea platformelor CMS si CMR- Cunostinte instrumente de analiza a site-urilor (Google Analytics)- Cunostinte SEOCe vei face:- Vei participa la dezvoltarea si implementarea proiectelor de marketing ce presupun promovarea si consolidarea brand-urilor DENIS si ANNA CORI- Vei lucra la conceperea materialelor de promovare a produselor si imaginii site-ului si companiei, prin propunerea si asistarea la r
DENIS SRL

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 4050 RON/Luna

Administrator Credite Corporate


Candidatul ideal ​ CERINŢE Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic; Experința relevanta în administrarea creditelor acordate clienților IMM / Corporate; Cunoștințe privind fluxurile operaționale aferente produselor și serviciilor bancare - reprezintă un avantaj; Limba Engleza – nivel cel putin mediu; Bun utilizator al MS Office (Word, etc), bune abilitați de operare in Excel. Persoană de încredere, responsabilă, integră și obiectivă, o gandire analitică, cu atenție la detalii; Promptitudinea și acuratețea sunt deopotrivă calități necesare; Persoană energică, având capacitatea să lucreze cu deadline-uri strânse; Abilități în obținerea de informații, documentare, procesare și sinteză a informațiilor.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Redactarea contractelor de credit, de garanție și acte adiționale; Monitorizarea creditelelor, angajamentelor și garanțiilor; Procesarea utilizărilor/ rambursărilor ulterior verificării documentelor și conform aprobării; Înregistrarea,
ALPHA BANK ROMANIA SA

Human Resources Administrator


Candidatul ideal 1-2 years relevant experience in a similar position Faculty graduate – HR, Economics, Accounting studies Advanced Excel skillsDescrierea jobului Preparing various certificates to employees (bank, medical, seniority) Preparation of contract termination documents (termination decision, seniority certificate, Revisal report) Creating all the employment documentation (individual employment contract, annexes to the contract with additional clauses) Drafting certificates: bank, doctor etc. and provide confirmation to bank representatives Explaining human resources policies, procedures, laws, and standards to new and existing employees Keeps up to date personnel physical records with all required documents – cv, hiring offer, contract, addendums etc Keeps personnel database up to date with all information and changes Preparing various reports according to relevant legislation and their impact within the company Manage the collaboration with the hired company, specialized in l
EZUGI RO S.​R.​L.​

Flexible Benefits Administrator


Candidatul ideal BUCK - A 104 - year - old firm that is JUST GETTING STARTED.At Buck, we’re focused on helping our clients create a culture of wellbeing, centered around the evolution of each person’s health, wealth, and career.Leveraging strong client relationships with key decision makers, our teams deliver exceptional results that confidently push the envelope with unexpected solutions to help our clients accomplish their objectives faster and keep them ahead of the curve.Not surprisingly, we embrace inventive thinkers, who make original contributions to the team. We put people first — our people and our clients’ people, and our inclusive and welcoming culture celebrates diversity and individuality.Explore your next career move with Buck today!Desirable skills : Proficient in English, both spoken and written. Comfortable answering benefits queries by telephone Preferably a University degree in Economics / Finance or equivalent experience. A desire to learn and to gain knowledge on e
BUCK CONSULTANTS ADMINISTRATION INVESTMENT LIMITED,​ LONDRA SRL,​ SUCURSALA IAI

Administrator Sistem


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Căutăm să aducem oameni de valoare în echipa noastră, oameni pricepuți, pasionați, dornici de muncă. Dacă experiența ta este în concordanță cu cele de mai jos, lasă-ne să te cunoaștem.- Experiență în monitorizare și suport pe platforme Microsoft (Client si Server);- Experiență în utilizarea uneltelor de monitorizare gen Zabbix, SCOM, SCCM, etc.;- Absolvent de facultate tehnică (Cibernetica/Politehnica/Informatica);- Cunostințe minime de: Networking (routing, switching), Sisteme de operare si aplicatii Microsoft;- Este considerat un avantaj deținerea unei certificări de tip CCNA sau MCP;- Cunoștințe limba engleză (mediu);- Deschis și orientat spre rezultate;- Dinamic, energic și foarte pozitiv;- Comunicare și relaționare la nivel superior;- Grad ridicat de voluntariat și de proactivitate;- Puternică capacitatea de adaptare.Descrierea jobului Descrierea jobuluiAdministrarea serverelor pe platforme Windows și Linux în soluțiile de virtualizare Hyper-V si
STAR STORAGE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sofer Administrativ


Candidatul ideal - Detinere permis conducere - minim categoria B.- Permis de conducere de minim 2 ani;- Persoana calma, punctuala, organizata, serioasa;- Loialitate si integritate in activitate;- Flexibilitate si abilitati pentru munca in echipa.- Disponibilitate pentru program prelungit.Descrierea jobului - Conduceți în siguranță și în timp util directorul general la serviciu și înapoi, la locații, evenimente și în toate celelalte locații indicate;- Se asigură că mașina este curată în orice moment prin spălarea părților sale interioare și exterioare;- Efectuați o inspecție de rutină a mașinii pentru a vă asigura că aceasta este întotdeauna în stare bună;- Aflați eventualele defecte electrice sau mecanice ale mașinii și raportați la angajator pentru ca aceasta să fie dusă la un tehnician pentru reparație;- Intreprinde activitati administrative
COOPERATIVA AGRICOLA INTEGRATA ARA MEA

Media netă estimată pe baza celor 554 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Expert Scriere Si Implementare Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aiba experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan.Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia. De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal.Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza p
CMZ BUSINESS DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Finance And Administration Officer


Candidatul ideal 1. Intermediate degree in Accounts/Finance / Administration/Business Studies, diploma or any appropriate professional qualification in Finance2. Appropriate computer knowledge related to Finance.3. At least 3 years’ experience in finance/accounts4. Experience in supporting staff5. Competent in Financial Control and reporting at all levels6. Experience of working with the Red Cross Red Crescent Movement or with another humanitarian or international organization an added advantage - Preferred7. Organization and planning skills, ability to work under pressure, Assist with internal and external events planning and implementation.8. Fluent Spoken and written English and RomanianDescrierea jobului Financial ManagementCheck and verify that payments are properly documented and ensure compliance with IFRC procedures.Check and validate payment authorizations, reconcile bank transfers, obtain the monthly bank statements and prepare the monthly bank reconciliation and cash count w
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE A ROMANIEI

Administrativ Ofertare Marketing


Candidatul ideal Absolvent studii superioare tehnice sau economice.Buna cunoastere a programelor Office.Persoana politicoasa , care relationeaza usor cu ceilalti avand abilitati de comunicare si negociere.Poate ajunge usor de acasa in Bragadiru.organizat, planificat, cu capacitate de a lucra autonom.Cunoasterea unui program de proiectare constituie un avantaj.Descrierea jobului Prezentare si ofertare produse.Urmarire stoc.Intocmire rapoarte de activitate.
RAINBOW COMPANY PRODUCTION SRL

Administrator Retea Calculatoare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Consultant In Accesarea Fondurilor Europene


Candidatul ideal - Absolvent al ciclului de licenta in domeniul economic- Masterand sau absolvent studii de masterat in domeniul economic- Experienta in domeniu finantarilor nerambursabile - reprezinta avantajDescrierea jobului - Gestionarea relatiilor cu potentialii clienti prin intermediul apelurilor telefonice si a e-mail-ului;- Insusirea procedurilor de lucru in functie de fiecare structura de ghid de finantare si / sau contract de finantare- Asistenta la scrierea de proiecte in stransa corelare cu structurile de ghid de finantare (obiective, alocari, programe de achizitii, programe de implementare, programe de monitorizare)- Intocmeste si realizeaza corespondenta/comunicarea dintre clientii si institutiile finantatoare, pe intreg parcursul evaluarii si contractarii proiectelor- Organizeaza si participa in cadrul vizitelor de lucru necesare obtinerii finantarii nerambursabile, la sediile beneficiarilor/ finantatorilor/ altor institutii, atunci cand situatia o impune𝐃𝐞𝐩𝐮𝐧𝐞𝐫𝐢
PROJECTXPERT MANAGEMENT S.​R.​L.​

Administration Assistant/​ Secretara/​front Office


Candidatul ideal Our team is growing, and we are looking for a highly motivated person to join our team. This position is an excellent opportunity for those who are passionate about offering support to other team members and representing the first interface with third parties, either by face or in person. The role will support our rapidly growing and evolving businesses.At SOFMEDICA Group, we believe in Innovation, Quality and Education. In its 30 years of operation, SOFMEDICA has been placing paramount weight on educating both its employees, and the professionals using the state-of-art technologies promoted by the company.Candidate requirementsBachelor’s degreeProven PA, administration, or office assistant experiencePrevious work experience of minimum 2 years is requiredProficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, in particular)Proficiency in English language both in writing and in speaking requiredSecond language like Hungarian, Bulgarian or Greek represents a strong advanta
SOF MEDICA SRL

Responsabil Administrativ Depozit Fresh Bolintin


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitatile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul - Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de #OameniiDeLaProfi vei avea parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA.D
PROFI ROM FOOD SRL

Talent Acquisition Administrator (german-speaking)


Candidatul ideal Role description:The Talent Acquisition Administrator plays a vital role in assisting the Talent Acquisition Team by providing sourcing and administrative tasks that empower Talent Acquisition Partners to focus on meaningful interactions with Hiring Managers, Key stakeholders and candidates. By efficiently managing tasks and processes, the Talent Acquisition Administrator contributes to an enhanced candidate experience and a more streamlined recruitment workflow. The internal title for this role is a Sourcing Partner.Descrierea jobului Role accountabilities:This role will be responsible in providing administrative tasks such as interview scheduling, advertising, offer creation, candidate management and reporting.You will also be responsible for proactively sourcing active and passive candidates by leveraging all recruiting channels to provide a pipeline of candidates. Candidate management is also expected by screening applications, conducting phone interviews, and keep
ARCADIS EXCELLENCE CENTER ROMANIA S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 471 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.