707 - Locuri de Muncă (joburi) Assistant Manager în România
707 - Locuri de Muncă (joburi) Assistant Manager în România

Candidatul ideal - o persoana organizata, riguroasa, atenta la detalii, punctuala;
- are bune abilitati de comunicare;
- are spirit proactiv;
- dă dovadă de solicitudine în orice situație.
- experienta in activitatea de asistent manager;
- cunostintele de limba engleza (atat vorbit cat si scris);
- o buna cunoastere a programelor MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), etc;Descrierea jobului - gestionarea activitatii specifice unui asistent manager;
- gestionare a corespondentei;
- preluare apeluri telefonice si emailuri sosite de la parteneri;
- gestionarea documentelor si a a

Candidatul ideal
Ability to develop and maintain effective working relationships with members of the project team
Driven and enthusiastic with a 'can-do' attitude and a strong sense of ownership to get the job done in a practical and pragmatic way
Excellent problem solving abilities
An ability to work in a multi-disciplinary team
Proven written and oral communications skills and strong interpersonal skills
Proficient user of MS Office (MS Excel in particular);
Descrierea jobului Responsibilities:
Assist Business Manager in developing, driving and implementing custom

Candidatul ideal Bachelor degree;
Good command of English language;
Open-minded, flexible, proactive;
Strong organizational abilities and attention to details;
Good communication skills;
Able to interact with many different individuals and external companies in a professional manner;Descrierea jobului Assist the Program Director in:
Administrative activities: phone and emails
Communicate with the American professors;
Communicate with our suppliers and prepare all the necessary documents;
Maintain the relations with the existing students and graduates;
Prepare admittance files for fut
Recrutăm Assistant Manager pentru o companie din domeniul energiei fotovoltaice. Rolul Assistant Manager-ului este de a organiza si susține activitățile administrative din cadrul companiei.Responsabilități - Preluarea și distribuirea coreșpondenței și a mesajelor în cadrul firmei - Înregistrarea documentele de intrare și ieșire - Organizarea și gestionarea călătoriilor angajaților - Crearea rapoartelor de activitate zilnică a echipelor de instalare - Postarea ocazionala a articolelor pe paginile de Facebook si Linkedin ale companiei - Editarea ocazionala a informațiilor de pe pagina web Candid

Candidatul ideal
Absolvent al unei forme de învățământ superioare
Experiența într-o poziție similară este un avantaj
Persoană activă, cu abilități de comunicare si organizare
Atitudine proactiva
Cunoștințe limba engleză – fluent
Experiență în utilizarea Microsoft Office ( Outlook,Word, Excel, PowerPoint) si cunoștințe solide operare PC
Descrierea jobului Compania noastră caută o persoană dinamică pentru postul de Assistant Manager, cu rolul de a organiza activitățile administrative la sediul nostru din București . Responsabilitățile sunt:
Contabilitate primară, prelucrare dec

Candidatul ideal Studii superioare;
Obligatoriu cunostinte avansate de limba engleza scris/vorbit- se va da test eliminatoriu;
Experienta in munca administrativa/secretariat de minim 2 ani;
Operare PC MS Office (Word, Excel, Powerpoint,etc) – cel putin nivel mediu;
Competente organizatorice si de comunicare (scris/vorbit) la nivel foarte bun;
Detinere permis conducere categoria B - constituie avantaj.Descrierea jobului Esti o persoana extrem de organizata, meticuloasa si atenta la detalii? Iti place sa interactionezi cu ceilalti, atat personal cat si prin telefon/e-mail? Suntem in cautare

Candidatul ideal Cerinte:
Abilitati de comunicare.
Bune capacitati de organizare.
Studii finalizate (minim bacalaureat).
Limba engleza la nivel avansat (citit, scris, vorbit, tradus).
Cunostinte temeinice de Microsoft Office.
Persoana amabila, atitudine pozitiva.
Viteza de reactie, promtitudine.
Inteligență (gândire logică, memorie);
Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
Constituie avantaj: permis de conducere cat B, absolvent al unei forme de invatamant 2020.Descrierea jobului Se ofera: salar raportat la nivelul de performante profesionale, a

Candidatul ideal CANDIDATUL IDEAL
- Studii superioare
- Atitudine pozitiva
- Deschidere la invatare
- Energic
- ProactivDescrierea jobului ABILITATI & RESPONSABILITATI
- Cunostinte bunе opеrаre PC, Word, Excеl, Powеr Point, Nаvigarе Intеrnеt
- Cаpаcitаtе de organizаrе а timpului, sаrcinilor si locului dе muncа
- Cаpacitаtе dе а rеspеcta tеrmenе limita
- Atentie la dеtalii
- Placere si abilitаte de a invata lucruri noi
- Limbа еnglеzа scris/vorbit
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- Primirea vizitatorilor s

Candidatul ideal
persoană veselă, cu inițiativă, comunicativă, spirit entuziast, amabil;
studii superioare finalizate;
experienţă în folosirea Microsoft Office (în special Word, Excel şi Powerpoint);
experienţă în activităţi de asistent personal / office manager;
cunoştinţe despre contabilitate, contractare şi facturare;
bune abilităţi de comunicare şi organizare;
limba engleză cel puţin la nivel mediu (scris, vorbit, citit)experianța anterioară pe un post similar reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:
gestionarea fluxului de documente, interne şi exter

Descrierea postuluiOur activities at MEDON International are growing and we are looking to add another member to our Romanian team. Please visit MEDON. ro to understand our activity before you apply! We need an outgoing person who thrives in a busy work environment and enjoys online communication with many different people from all walks of life. We assist dental patients of all ages on the phone - after welcoming them on chat, WhatsApp and e-mail - and connect them directly with our partner clinics in 25 (->50) Romanian cities. We work from a nice NON-smoking office environment near Cismig

Join a team recognized for leadership, innovation and diversityThe future is what you make it.When you join Honeywell, you become a member of our global team of thinkers, innovators, dreamers and doers who make the things that make the future.That means changing the way we fly, fueling jets in an eco-friendly way, keeping buildings smart and safe and even making it possible to breathe on Mars.Working at Honeywell isn’t just about developing cool things. That’s why all of our employees enjoy access to dynamic career opportunities across different fields and industries.Are you ready
Scurta descriere a companieiNothing is impossible. Every person has its place. Our role is to bring them together, with dedication and responsibility. Through expertise and concrete tools, we make sure that we�ll find the right one for you. And we are doing so by personally knowing the candidates and the companies, evaluating them thoroughly and then searching what fits them best. Cerinte - Limba engleza fluent, scris si vorbit (nivel C1 obligatoriu);- Minim 2 ani experienta intr-un post similar; - Absolvent studii superioare; - Cunostinte avansate de utilizare a Microsoft Outlook, Excel, Wo

Scurta descriere a companieiA lucra alături de McDonald's înseamnă mai mult decât a avea un loc de muncă - toate calificările noastre sunt create astfel încât să dezvolte atât latura profesională, cât şi pe cea personală a angajaților.Suntem de 25 de ani alături de clienții din România și le oferim în fiecare zi produsele preferate, în cele 87 de restaurante si 43 de McCafe, in 27 de orase din țară. Îi întâmpinăm mereu cu zâmbetul pe buze și gândim experiențe plăcute, creăm spații primitoare și investim în dezvoltare digitală, pentru a rămâne restaurantul preferat al clienților.Cerinte Profi
Candidatul ideal- o persoana organizata, riguroasa, atenta la detalii, punctuala;- are bune abilitati de comunicare;- are spirit proactiv;- dă dovadă de solicitudine în orice situație.- experienta in activitatea de asistent manager;- cunostinte de limba engleza (atat vorbit cat si scris);- o buna cunoastere a programelor MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), etc;Descrierea jobului- gestionarea activitatii specifice unui asistent manager;- gestionarea corespondentei;- preluare apeluri telefonice si emailuri sosite de la parteneri;- gestionarea documentelor si a arhivei;- contabilitate

Candidatul ideal Cerinte:
Minim studii licenta
Cunostinte temeinice PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint);
Cunoscător al limbii engleze scris/vorbit la nivel mediu/avansat;
Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;
Descrierea jobului Responsabilitati:
Indeplinirea activităților zilnice de secretariat;
Suport in redactarea documentelor, inclusiv traduceri in / din limba engleza;
Evidenta, intocmirea si inregistrarea documentelor si organizarea arhivei;
actualizarea zilnica a bazei de date cu documen

Descrierea jobului Scope
Oversee & involve in daily, weekly, and monthly operations reports to ensure timeline and quality
Adhere to data collection and management procedures to prepare, collect, record, and input data in comprehensive reports.
Interact with management, engineers, and operators to create & update documentation (Standard operating procedures)
Manage operation file systems, involve in operations related calls & collect data.
Draw up reports regarding operations in the company and pass them to management whenever it is requested for
Dealing with schedule creation &
CerinteLimba engleza fluent, scris si vorbit (nivel C1 obligatoriu);Minim 2 ani experienta intr-un post similar;Absolvent studii superioare;Cunostinte avansate de utilizare a Microsoft Outlook, Excel, Word, PowerPoint;Capacitate de organizare si planificare;Orientat catre ordine, disciplina, discretie si diplomatie;Responsabilitate si seriozitate, persoana capabila de a lucra cu informatii confidentiale;Integritate si gandire analitica, capacitatea de a lua decizii rapide si corecte;Bune abilitati de comunicare si relationare cat si disponibilitatea de a lucra in echipa sau independent. Respon

🙋 PROFIL CANDIDAT 🙋♂📣 Ești student în an terminal sau proaspăt absolvent, cu un minim de experiență în câmpul muncii și dornic să încerci un job nou? 🏢 La început de an, continuăm să îți oferim noi oportunități de angajare și, alături de partenerul nostru Ingram Micro România, pornim în căutarea unui super coleg care să gestioneze cât mai bine activitățile aparent mici, dar care atunci când nu sunt făcute, țin pe loc proiecte mari. 📍 Dacă locuiești în București și îți place să faci ca lucrurile să se întâmple la timpul lor, te invităm să citești job description-ul de mai jos. ️ Ești o p

Join a team recognized for leadership, innovation and diversityThe future is what you make it.When you join Honeywell, you become a member of our global team of thinkers, innovators, dreamers and doers who make the things that make the future.That means changing the way we fly, fueling jets in an eco-friendly way, keeping buildings smart and safe and even making it possible to breathe on Mars.Working at Honeywell isn’t just about developing cool things. That’s why all of our employees enjoy access to dynamic career opportunities across different fields and industries.Are you ready
Candidatul idealPersoana tanara;Studii Universitare sau in curs;Engleza nivel conversational;Descurcareata in rezolvarea problemelor;Sa ii placa munca de birou, cat si pe teren atunci cand este nevoie;Tinuta office si fizic placut;Sa ii placa sa interactioneze cu oamenii.Descrierea jobului- intocmirea si editarea documentelor necesare pentru obtinerea diferitelor autorizatii pentru companie;- primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul departamentului si catre destinatari;- inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere;- administrarea modelelor folosite in
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: