Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

4086 Locuri de Munca Assistant manager - Joburi Assistant manager

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

4086 Locuri de Munca Assistant manager - Joburi Assistant manager

Cauta printr-o varietate mare de joburi Assistant manager si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Ce ne-am dori noi de la tine? Să fii o persoană deschisă, dornică să învețe; Să fii o persoană sociabilă și prietenoasă; Să înțelegi responsabilitatea pe care o implică dе un loc dе muncă; Să dai dovadă dе atenție la detalii și foarte bune abilități dе organizare; Să fii o persoană ambițioasă și competitivă; Să știm că ne putem baza pe tine; Să ai cunoștințe de MS Office (Word, Excel, PowerPoint) și Outlook; Să cunoști limba engleză scris/vorbit nivel mediu; Să ai capacitate de organizare, planificare și prioritizare a activităților; Să ai atenție distributivă și capacitate de a rezolva sarcini diverse; Să ai capacitatea de a respecta termene limită; Să ai abilitatea de a învăța lucruri noi;Descrierea jobului Operațiuni specifice activității de secretariat/recepție; Organizarea și asigurarea necesarului pentru buna desfășurare a activității de protocol din cadrul companiei; Asigurarea transmiterii documentelor prin curier, e-mail; Elaborarea și redactarea documentelor
DARIAN DRS SA
Candidatul ideal - Bună cunoaștere a aplicațiilor Microsoft Office (Excel/Word – nivel mediu/avansat);- Persoană dinamică, responsabilă și organizată;- Ușurință în lucrul cu un program de gestiune, in vederea adaptării la aplicatia companiei (ERP);- Capacitate de analiza, sinteza si incadrare în termene;- Capacitate de organizare și planificare a sarcinilor și priorităților;- Motivare şi eficienţă;- Abilităţi dezvoltate de a comunica şi de a dezvolta relaţii interpersonale (în limba maternă precum şi într-o limbă de circulaţie internaţională);- Limba Engleză - nivel avansat (scris, citit, vorbit) - cerință obligatorie.Descrierea jobului - Asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;- Se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere;- Menține corespondenţa (e-mail, fax, poştă) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri (în măsura î
OSCAR DOWNSTREAM
Candidatul ideal Organized person, good communication skills, positive, open attitudeProficient in maintaining databases and excel spreadsheetsLike Travelling (Europe, Asia, Africa)Basic programming knowledge (Python, Blockchain, Big data)General knowledge (art history)Descrierea jobului Finance / Global Macro Strategy (Python, Big data)- Manage capital market analyses, macro-economic research, and the development of complex financial and valuation models- Identify some business opportunities and drive proposal workNFT, Metaverse and Art Market- Analyze, research, creates investment strategies, calculate Risk Rewards and ROI- Manage social network (Discord, Twitter,...)Travelling (Europe, Asia, Africa)
Confidenţial
Candidatul ideal We are looking for new professionals to join the KADRA team!At KADRA we believe that people have the right to move freely, comfortably and safely, and through our integrated automation and access management solutions we contribute building a world that understands and respects this fundamental truth.We are currently seeking for passionate and dynamic guest focused Front Office professionals who pride themselves on their ability to deliver extraordinary levels of customer service and provide creative solutions to our guests.Knowledge & CompetenciesThe ideal candidate will be a positive and proactive individual with an outgoing, charismatic and approachable character, combined with a high aptitude for customer care, strong leadership skills and the capability to motivate and guide others. You have the ability to develop and build relationships easily, while possessing following additional competencies: Understanding the Business Influencing Outcomes Leading People Adapta
KADRA TECH
Candidatul ideal The ideal candidate will hold the following skills and experiences:- Have an excellent standard of English language, both spoken and written (Mandatory).- A complete understanding and usage of Microsoft Office Suite (Mandatory).- Well-organised and a planing-ahead mentality.- Highly-developed levels of interpersonal skills, positive willing and flexible team attitude.- Be thorough and meticulous.- Be an excellent communicator, able to build professional working relationships internally and externally- Able to anticipate and solve problems- Be able to handle difficult situations with tact, tenacity and good humor.- Educated to degree level or equivalent (Highly Desirable).- Previous experience in a similar job would be desirable.Descrierea jobului The main purpose for the job is to provide the administrative support to the General Manager, acting as a gatekeeper for internal colleagues and external customers/suppliers alike. You'll be the General Manager's suppo
INSTA ELECTRIC
Candidatul ideal - Persoană ce deține cunoștințe medii sau avansate în operare PC;- Persoană responsabilă, eficientă, cu spirit competitiv;- Persoană activă, pozitivă, orientată spre maximizarea rezultatelor;- Deschidere către lucrul în echipă, deprinderi în eficientizarea timpului;- Bune abilități de relaționare cu diverse categorii de persoane;- Foarte bune abilități de comunicare în limba romană;- Cunoașterea limbii engleze – constituie un avantaj.Descrierea jobului - Rezolvarea sarcinilor și obiectivelor companiei stabilite de management;- Susținerea relațiilor cu clienții și colaboratorii companiei;- Operare de date în condiții de sarcini multitask;- Program de lucru: full-time;Beneficii - Ofertă:- Există posibilitatea creșterii veniturilor financiare în funcție de implicarea în activitate și vechime;- Condiții optime pentru desfășurarea activității;- Posibilități de promovare și dezvoltare profesională.
CIRCU ESTATE S.​R.​L.​
Candidatul ideal -abilitati de organizare / auto-organizare, de management al timpului si stressului;-deprinderea de a selecta informatia relevanta intr-un context dat, de rezolvare proactiva a unor probleme cu caracter variat si/sau a unor situatii care impun reactie rapida intr-un context de urgenta sau neasteptat;-abilitati de ascultare activa, dar si de identificare si rezolvare a problemelor;-rigurozitate, rapiditate si acuratete in executie, atentie la detalii;-cunoştinţe avansate de operare pe calculator (MsOffice- Word, Excel, PowerPoint, corespondenţă, aplicaţii specifice);Descrierea jobului -organizează ședințele CEO, trimite agenda, ține minuta, face follow-up și se asigură că sunt respectate termenele limită stabilite în cadrul întâlnirilor;-întocmește rapoarte și prezentări solicitate de către CEO;-gestionează eficient e-mailurile și le distribuie mai departe colegilor responsabili, în cel mai scurt timp posibil;-asigură condițiile de protocol în cazul întâlnirilor de afac
PRO CONECT
Candidatul ideal Candidatul ideal are: Capacitati avansate de limba engleza; Cunostinte avansate de MS Office; Capacitatea de concentrare la presiunea timpului, eficacitate și receptivitate; Atentie la detalii, proactivitate si entuziasm; Capacitatea de a respecta cerințele și termenele limită; Spirit de organizare și prioritizare și capacitate de planificare; Capacitatea de a lucra atât în ​​echipă, cât și pe cont propriu, fără supraveghere; Abilități de comunicare și relații atât cu avocații, cât și cu clienții; Experienta relevanta intr-o alta casa de avocatura (un plus dar nu o cerinta eliminatorie).Descrierea jobului Responsabilitati uzuale pentru un Office Assistant / Office Manager intr-o casa de avocatura: Responsabil de toate rechizitele de birou - echipamente, papetărie și protocol (inventar, produse necesare, analiza prețurilor, obținerea de reduceri/beneficii, evidența costurilor/consumului pentru fiecare departament); Asigurarea protocolului in sedinte, conform cerintelor
VOLCIUCIONESCU SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA
Candidatul ideal Very good speaking and understanding of English language;Excellent organizational skills, ethical & professional attitudine;Previous experience in a similar position would be an advantage;University degree;Computer literate;Descrierea jobului Provides secretarial support and translation of the requested documents for the CountryManagement;Keeps and updates the Country Management’s agenda, scheduling the working meetings andcommittees, ensuring the transmission of their decisions;Performs specific office activities (registration of documents, phone calls, messages, meetings,visits of the clients) and responds to the daily requests from the Country Management.
BANQUE BANORIENT FRANCE S.A. SUCURSALA ROMANIA
Candidatul ideal Cerinte:• studii superioare (de preferinta juridice; candidatii absolventi ai unei facultati de drept vor avea prioritate)• aptitudini: capacitatea de a lucra independent, responsabil si bine organizat; capacitatea de a defini ordinea de prioritate intr-un mod corect atunci cand trebuie sa realizeze mai multe sarcini in acelasi timp; capacitatea de a invata rapid lucruri noi, atentie continua la detalii; capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor primite; rezistenta la stres; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa• cunostinte de limba engleza la nivel avansat, cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook, internet)Descrierea jobului Activitati:• redactarea documentelor specifice activitatii (contracte, notificări, adrese, imputerniciri)• inregistrarea, evidenta, gestionarea si arhivarea dosarelor, contractelor si corespondentei• asistarea clientilor pe parcusul intregului proces de obtinere a cetateniei romane telefonic sau prin intermediul e-m
BENLI GLOBAL
Candidatul ideal Crosswork is looking for a Management Team Assistant for our client, HEINEKEN Romania. Bachelor’s degree, secretarial training (nice to have); 2-4 years of experience in a changing, demanding, and international (cultural & ethnic) environment; IT savy – excellent knowledge of Microsoft Office package; Understanding and ensuring privacy and personal information; Fluent both in Romanian and English; Proactive attitude and good coordination of activities; Customer focused & stakeholder management.Descrierea jobului Key responsibilities in General Administration: Providing full time support to members of the Management Team and if required on occasion their teams with a pro-active attitude; Act having in mind continuous improvements to increase the collaboration within the business, the efficiency of the processes and procedures and bring forward proposals for improvement; Becomes familiar with all applicable internal policies/procedures/ processes and advise the business
CROSS WORK
Candidatul ideal Bachelor’s degree, secretarial training (nice to have) 2-4 years of experience in a changing, demanding, and international (cultural & ethnic) environment. IT savy – excellent knowledge of Microsoft Office package. Understanding and ensuring privacy and personal information. Fluent both in Romanian and English. Proactive attitude and good coordination of activities. Customer focused & stakeholder management.Descrierea jobului Providing full time support to members of the Management Team and if required on occasion their teams with a pro-active attitude. Act having in mind continuous improvements to increase the collaboration within the business, the efficiency of the processes and procedures and bring forward proposals for improvement. Becomes familiar with all applicable internal policies/procedures/ processes and advise the business on how to efficiently use and act in line with these processes. Managing files in on-line collaboration (archiving if required), monitor
HEINEKEN ROMANIA
Candidatul ideal Manpower este in cautarea unui Assistant Manager, care sa se alature unei echipei dinamice din cadrul unei companii internationale, cu o bogata experienta in Siguranta, Calitatea si Protectia mediului.Candidatul potrivit: Absolvent de studii superioare Experienta pe un post similar minim 3 ani Excelente cunostinte operare PC in aplicatii de tip Office (Word, Excel, Outlook) Cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat Atentie distributiva, gandire ordonata, atentie la detalii Abilitati de comunicare, negociere, planificare Personalitate dinamica, foarte organizata, responsabilaDescrierea jobului Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei Gestionarea bazei de date de adrese si corespondenta Evidenta contractelor administrative Tehnoredactarea documentelor si intocmirea rapoartelor administrative interne Activitati de copiere, scanare diverse documente Asigura receptionarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei (telefon
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Candidatul ideal good knowledge of English, and knowledge of other languages is an advantage experience of similar work in the field of logistics - an advantage, not a must excellent communication and computer literacy skills strong result orientation, organization, desire to work intensively and improve in the professional field, analytical/strategic/logical thinking ability to work in a team, and responsibility.Descrierea jobului liaising with clients, suppliers, and other staff managing and supporting senior management with implementing ongoing contracts/orders managing documents of general interest for the company organising and controlling cargo transportation according to the designated directions working with clients and partners in Western Europe assessing customer needs and fulfilling orders
CONDOR FAST DIVISION
Candidatul ideal Recruiter& Assistant managerWe are looking for a very well organized self-driven individual with excellent communication skills, fluent in English, to assist our management team and to conduct recruitment/onboarding process.Requirements At least 3 years’ experience in full cycle recruiting; Fluent in English (advanced); Good communication and relationship skills; Strong time-management skills and the ability to organize and coordinate multiple projects at once; Proficiency in Microsoft Office Excel, Outlook, Word, Power Point; Driving license: B.Descrierea jobului Responsibilities Performs recruitment duties, such as: cooperates with recruitment service providers and job portals, prepares content and layouts of recruitment advertisements, posting job ads, contacting candidates, conducts on and off-site interviews, evaluates, and presents qualified candidates to the hiring managers; Responsible for training sessions: onboarding process for new hires, prepares and delive
TERASTEEL
Candidatul ideal Manpower recruteaza Assistant Manager pentru un client specializat in produse și servicii în domeniile igienei și curățeniei la locul de muncă, îmbrăcăminte de lucru, securitatea la incendiu și cleanrooms.CERINTE: Studii medii; Personalitate energica, amabilitate si eficienta; Cunostinte operare PC (Office, Internet, Mail); Atentie catre detalii; Cunostinte de limba engleza, nivel mediu; Permis de conducere; Capacitate de a respecta termene limita; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Placere si abilitate de a invata lucruri noi; Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Elaborarea si redactarea documentelor, rapoartelor si situatiilor cerute de management; Asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin curierat, posta, fax,
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Descrierea jobului ACM FASHION angajeaza Asistent/a atelier de creatie.Daca ai un aspect fizic placut si esti o persoana pozitiva, care comunica eficient, te astepam la un interviu.Experienta necesara: limba engleza, cunostinte minime pc, social media (instagram/tiktok).
ACM FASHION AGENCY S.​R.​L.​
Candidatul ideal Actualizeaza permanent baza de date a chiriasilor, inclusiv gestioneaza administrativ solicitarile privind inchirierea de magazine sau locatii temporare (insule); organizeaza si efectueaza intalnirile cu potentialii chiriasi pentru problematica spatiilor / spatiilor precare.Descrierea jobului Descrierea postului Prezinta, daca este necesar, spatiile vacante disponibile ; Prezinta periodic situatia chiriasilor temporari si modificarile survenite in contractele acestora; Deruleaza activitati de market research in vederea atragerii de noi chiriasi / implementarea de evenimente pentru cresterea veniturilor; Asigura calitate si rapiditate in gestionarea administrativa a contractelor, notificarilor si comunicarilor transmise catre terti sau intern; Asigura gestiunea optima si circuitul integrat al tuturor documentelor/notificarilor/contractelor centrului comercial de orice natura (inchirieri, marketing, prestari servicii, etc); Adapteaza contractele in functie de cerintele s
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
Candidatul ideal - Experienta in retail de minim 2 ani;- Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;- Abilitati organizatorice, de comunicare si relationare;- Abilitatea de a planifica si atinge obiective pe termen mediu si lung;- Spirit comercial si antreprenorial;Descrierea jobului - Realizarea targetului de vanzari al magazinului;- Coordonarea echipei;- Recrutarea, pregatirea si motivarea echipei;- Monitorizarea indicatorilor de performanta ai magazinului;Salariu si beneficii:- Bonus lunar in functie de performanta;- Program de 8 ore cu liberele flexibile;​- Tichete de masa.
UNIC BRANDS
Candidatul ideal Excelent word & excel skilsAbailability for travelDriver license B categoryGood english skillsProblem solverMulti taskingVery organized personDescrierea jobului Maintain project schedule & meetings agendaElaborate & distribute meeting minutesFollow upMaintain project communicationMaintain project reports for budget/efortWeekly project progress reportMaintain communication with project stakeholders and teamOrganize project meetingsBenefits:Health insuranceFood tichetsPhone, laptopGood salary + bonusesCarier grouthInteresting projectsPrivate pension fund
BITHAT SOLUTIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 4086 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.