Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1061 Locuri de Munca Dezvoltare - Joburi Dezvoltare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1061 Locuri de Munca Dezvoltare - Joburi Dezvoltare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dezvoltare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dezvoltare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist In Digitalizare,​ Dezvoltare Si Sustenabilitate


Candidatul ideal Cerințe: Experiență relevantă în digitalizare, dezvoltare și/sau sustenabilitate, preferabil într-un mediu corporativ sau organizațional similar. Cunoștințe solide de tehnologii digitale și capacitatea de a gestiona proiecte de implementare a soluțiilor software și hardware. Înțelegere a conceptelor de sustenabilitate și a strategiilor de reducere a impactului asupra mediului. Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a influența și mobiliza echipele interne. Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în schimbare rapidă.Descrierea jobului Responsabilități: Identificarea oportunităților de digitalizare și eficientizare a proceselor în cadrul companiei. Gestionarea proiectelor de implementare a soluțiilor digitale și a instrumentelor tehnologice. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de sustenabilitate, cu accent pe reducerea amprentei de carbon și utilizarea responsabilă a resurselor. Colaborarea st
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Sales Manager - Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Sales Manager - DEZVOLTATOR imobiliarReprezentant Vanzari / Agent Vanzari la DEZVOLTATOR imobiliarCerințe: Experienta in domeniul imobiliar minim 3 ani; Bune aptitudini de comunicare si vanzare; Cunostinte despre piata imobiliara a ansamblurilor rezidentiale din apropierea proiectului Dimri si locatii corespondente;KPI (indicatori de performanta): Respectarea programului de munca; Buna conduita morala si etica; Indeplinirea target-ului alocat pentru vanzarile lunare.Descrierea jobului Dimri Construction, companie lideră în domeniul dezvoltării imobiliare din Israel, prezenta pe piata din Romania cu proiectul Dimri Residence Prelungirea Ghencea, caută un coleg/a nou/a pentru functia de Sales Project Manager care să se alăture echipei din București, in locatia din Prelungirea Ghencea 350B, sector 6.Fisa postului Desfasoara intregul proces de vanzare ale apartamentelor din cadrul proiectului Dimri Residence, respectiv: Contacteaza potentialii clienti (lead-uri) si program
DIMRI CONSTRUCTION DEVELOPMENT SRL

Dezvoltator Front-end


Candidatul ideal Calificări: Experiență demonstrată în dezvoltarea front-end, cu un accent pe utilizarea Bootstrap. Cunoștințe solide de HTML, CSS și JavaScript. Abilități excelente de comunicare și de colaborare în cadrul echipei. Capacitatea de a lucra autonom și de a lua decizii informate. Dorința de a învăța continuu și de a se adapta la noile tehnologii și tendințe din domeniuExistă o anumită cultură organizațională sau valori pe care candidatul ar trebui să le împărtășească? Un candidat ar trebui să fie deschis la colaborare și să fie capabil să lucreze eficient în echipă cu colegii din diferite departamente și discipline Inovare și învățare continuă Calitate și atenție la detalii Comunicare și transparență Orientare către rezultate Responsabilitate și autonomie Adaptabilitate și flexibilitate Care este nivelul de autonomie și responsabilitate în cadrul acestei poziții? Căutăm un profesionist autonom și autodidact, capabil să ia decizii informate și să se adapteze cu ușurință la
DEFORCE TEHNOLOGIC S.​R.​L.​

Program Dezvoltare "branch Manager"


Candidatul ideal Metropolitan LifeBranch manager - Craiova, Dolj si Alexandria, TeleormanDirector agentieAsigurariVanzariTrainingAntreprenorBranch Manager/ Director agentie Metropolitan Life Agentia Craiova, AlexandriaBeneficii adaptate nevoilor și performanței taleÎți oferim un pachet de beneficii care să recompenseze generos performanța ta și a consultanților financiari în asigurări de viață din echipa ta de vânzări.Ce așteptăm de la viitorul Branch Manager Metropolitan Life, din Craiova?Atitudine proactivă și implicare activă în dezvoltarea oamenilor din echipa proprieEști persoana potrivită dacă îi inspiri pe ceilalți și cauți constant inspirație în cei din jurul tău, dar și dacă ai curaj și vezi oportunități în fiecare provocare.Gândire antreprenorială și dorința de a inovaVei beneficia de multiple oportunități pentru a-ți construi propriul business în domeniul protecției financiare.Studii superioare și dorința de a acumula noi abilitățiDacă ai absolvit o formă de învățământ super
METROPOLITAN LIFE ASIGURARI METLIFE EUROPE D.​A.​C DUBLIN SUCURSALA BUCURESTI

Manager Regional Dezvoltare Parteneri


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Manager Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Experienta de min. 5-7 ani pe o pozitie similara Foarte bune capacitati de comunicare Persoana proactiva, echilibrata, cu simt al raspunderii si integritate Comportament asertiv si empatic Capacitatea de a gasi solutii, organizarea si sistematizarea informatiilor, atentie distributiva Autoperfectionare, creativitate Foarte bune capacitati de negociere Excelente abilitati de utilizare a aplicatiilor online, PC-MS Office, si altele. Sa scrie si sa vorbeasca fluent limba engleza Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Asigura suport pentru intocmire rapoarte economice si suport contabilitate Negociaza termene si conditii in contracte cu colaboratori, executanti, clienti Productivitate, respectiv foarte bune capacitati de lucru cu aplicatii/competente digitale Vorbire avansat/fluent limba engleza Redactare documente si corespondenta in limba engleza Disponibilitate la program de lucru prelungit Implementeaza, coordoneaza si supervizeaza sarcinile si atributiile i
STEINBERG PROPERTY INVEST SRL

Specialist In Dezvoltare Organizationala


Candidatul ideal Specialist dezvoltare organizațională – cod COR 242322Cerințe: Absolvent studii superioare, de preferat UPG Ploiesti – specialitati tehnice, Universitatea Politehnica Bucuresti – Facultatea de Energetica sau Academia de Studii Economice (management economic); Experiență dovedita in activitatea de productie de min. 2 ani; Cunostinte despre managementul economic al companiilor si abilitati de analiza financiara; Cunoașterea Limbii Engleze la nivel avansat; Capacitate excelentă de exprimare și comunicare verbală și scrisă; Creativitate și inițiativă, concentrat pe valorile și viziunea organizației; Abilități foarte bune de organizare, planificare, prezentare și prioritizare; Capacitate de focalizare pe detalii, atenție concentrata și distributivă; Capacitate de identificare și rezolvare de probleme, promptitudine în oferirea răspunsurilor la întrebările primite; Adaptabilitate și flexibilitate; Abilitatea de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane
FEDERATIA SINDICATELOR LIBERE SI INDEPENDENTE PETROL-ENERGIE

Media netă estimată pe baza celor 524 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Manager Proiect Dezvoltare Retea


Descrierea jobului Începând cu 25 Octombrie 2023, Companiile Enel din România au devenit parte a PPC, lider în domeniul energiei in Europa de Sud-Est. Mai multe detalii, pe paginile oficiale.Manager Proiect Dezvoltare Retea🏫: Retele Electrice Muntenia 👥: Dezvoltare Retea/ Oportunitati Dezvoltare Retea📍: Bucuresti📝: perioada nedeterminata#CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place 😊Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse.Scopul rolului consta in gestionarea si coordonarea procesului de implementare a proiectelor finantate din fonduri subventionate, asigurand gestionarea relatiilor cu consultantii si prestatorii de servicii, participarea la evaluarea proiectelor, elaborarea documentatiilor necesare.Dorim sa te alaturi in calatoria noastra cu: Studii superioare tehnice / economice; Minim 5 ani in activitati specifice implem
PPC SERVICII COMUNE S.​A.​

Trainee Dezvoltare Imobiliara Bucuresti (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare completă cu o durată de 12 luni Coordonezi mici proiecte pe toată regiunea de Proiecte Imobiliare Sud Întocmești documentațiile pentru licitații, asiguri fluxul documentelor și arhivarea lor Participi la licitații, negocieri tehnice și economice Ești responsabil de încărcarea documentației în platformele specifice Interacționezi cu instituțiile publice și coordonezi echipe de consultanți și proiectanți în scopul întocmirii de documentații de specialitateDescrierea jobului Beneficiile tale Salariul pentru acest rol este de 8400 lei Brut Bonuri de masă și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăProfilul tău Studii de specialitate absolvite în domeniul eco
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager Dezvoltare Resurse Umane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager HR dedicat și orientat către dezvoltare pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru susținerea și promovarea unei culturi organizaționale sănătoase și a unei forțe de muncă angajate și motivate. Managerul HR - Dezvoltare va fi responsabil de implementarea și gestionarea strategiilor și programelor de dezvoltare a resurselor umane în întreaga organizație.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane, cu accent pe dezvoltare și formare; Abilități excelente de comunicare și abilități interpersonale puternice; Capacitatea de a dezvolta și implementa programe și inițiative de dezvoltare a resurselor umane; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan; Experiență în gestionarea și mentoratul personalului; Cunoștințe solide despre legile și reglementările privind resursele umane; Diplomă de licență în resurse umane, psihologie organizațională, ma
NOBLEPIAGIO SRL

Inginer Mecanic Dezvoltare Procese


Candidatul ideal Cunostinte de limba engleza si/sau germana - obligatoriu; Cunostinte proiectare CAD – Autocad; Cunostinte utilizare SAP; Experienta in dezvoltarea proceselor mecanice de prelucrare , asamblare si montaj; Cunostinte de baza – planificarea proceselor; Experienta in realizarea FMEA, Flux de proces, Layout etc; Experienta in automotive constituie un avantaj; Cunostintele despre principiile de baza TPM constituie avantaj; Persoana bine organizata, orientata catre calitate, respectarea termenelor stabilite, cu bune capacitati de comunicare, spirit de initiativa si de echipa.Descrierea jobului Defineste, dezvolta si implementeaza procese de prelucrare, asamblare si montaj pentru produse noi sau existente; Defineste si urmareste etapele de implementare in productie a produselor noi; Realizeaza analize FMEA, diagrame de flux, Layout; Normeaza si face propuneri de imbunatatire a normelor de timp; Imbunatateste continuu si asigura calitatea proceselor; Analizeaza si adopta masuri
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Dezvoltator QlikView


Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! Cerinte Care sunt asteptarile noastre de la profilul tau:Cel putin studii medii - absolvent liceu;Cunoștințe avansate de lucru cu baze de date relaționale (MSSQL, SQL etc); cunostinte de QlikView - real avantaj;Capacitate de organizare si încadrare în termene, seriozitate, integrare si lucru în echipa;Constituie un avantaj cunoasterea mediului farma. Responsabili
Farmacia Dona

Specialist Employer Branding Si Dezvoltare Organizationala


Candidatul ideal Specialist Employer Branding și Dezvoltare Organizațională Căutăm un Specialist Employer Branding pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol esențial va contribui la modelarea și implementarea strategiilor noastre interne și externe pentru dezvoltarea organizațională. De ce este o oportunitate de carieră?Specialistul în Employer Branding joacă un rol crucial în atragerea și păstrarea talentelor de top, oferindu-ți șansa de a influența direct cultura și performanța organizațională. Colaborând cu departamentele de marketing și resurse umane asigură comunicarea aspectelor culturii organizaționale, pentru a poziționa compania noastră pe piața angajatorilor. Responsabilități:- Elaborează și pune în practică strategii de employer branding adaptate realității locale și nevoilor organizaționale. - Participă la crearea și gestionarea strategiei de comunicare internă și externă, îmbunătățind procesele de recrutare și vizibilitatea companiei. - Coordonează și gestionează even
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Manager Calitate Si Cercetare-dezvoltare


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul industriei alimentare; Minim 5 ani experiență pe o poziție similară; Cunoștințe generale de management, legislație și standarde în domeniul calității și siguranței alimentare; Certificări deținute: auditor intern IFS, HACCP; Abilități de leadership; Abilități de comunicare; Abilități de planificare și organizare; Abilități de rezolvare a problemelor; Cunoștințe MS Office (excel, power point, word, outlook).Descrierea jobului Gestionarea și implementarea politicilor, proceselor și procedurilor companiei aliniate la cerințele standardelor de calitate și cerințele legislative; Menținerea și îmbunătățirea certificării sistemelor companiei; Însoțirea autorităților și auditorilor în timpul inspecțiilor și auditurilor; Elaborarea și derularea planului anual de audituri și inspecții interne; Stabilirea planului de validare pentru noile procese, produse și echipamente; Coordonarea activității personalului din subordine, motivarea, instruirea și eva
TRANSILVANIA NUTS SRL

Internship Specialist Dezvoltare Zonal,​ Pitesti


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul electroenergetic; Cunostinte legislatie aplicabila in domeniul energetic; Autorizare ANRE (constituie un avantaj); Dorinta de invatare continua; Bune aptitudini de ascultare si comunicare; Atitudine orientata spre rezultat; Buna capacitate de adaptare la informatii noi.Descrierea jobului Elaborare documentatii simplificate pentru proiectele de investitii din programele de investitii si reparatii cu documentatie pe care o furnizeaza proiectantului; Evaluare economica si prioritizarea solicitarilor de lucrari din investitii pentru instalatiile de joasa, medie tensiune si inalta tensiune; Elaborare studii privind dezvoltarea RED din zona in care isi desfasoara activitatea, studii de solutie pentru racordarea la RED a consumatorilor sau pentru eliberarea de amplasamente la medie sau joasa tensiune; Analizeaza si rezolva reclamatiile clientilor privind parametrii de calitate ai energiei electrice distribuite, reclamatii patrimoniale; Propune lu
EVRYO POWER S.​A.​

Inginer Hidraulica - dezvoltare proiectare


Scurta descriere a companiei Contrail Machinery oferă servicii specializate în domeniul proiectării și fabricării mașinilor și echipamentelor de construcții feroviare, în special Mașini de sudură Flash-Butt. Echipa noastră are o vastă experiență în domeniu, construind mașini de sudură pentru căi ferate din 2010. Cerinte Cunostiinte echipamente hidrostatice;- Cunostiinte organe de masini;- Cunostiinte desen tehnic si tolerante (de pozitie si geometrice);- Cunostiinte tehnologii de fabricatie – prelucrari mecanice, tehnologii de montaj piping;- Cunostiinte semifabricate metalice : feroase si neferoase;- Cunostiinte aparatura de proces si instrumentatie;- Cunoștințe MS Office (Word, Excel, PowerPoint);- Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel intermediar obligatoriuExperienta in proiectarea actionarilor hidro - pneumatice minim 2 ani;- Experienta in proiectarea blocurilor hidraulice – actionari hidrostatice min 1 an;- Experienta in tehnologii de fabricatie;- Experienta in activi
CONTRAIL MACHINERY

Inginer Dezvoltare Si Coordonare Ech.​de Finisori/​dulgheri


Candidatul ideal Suntem în căutarea a doi ingineri dedicati pentru a se alătura echipei noastre în rolul de Inginer pentru Dezvoltarea și Gestionarea Echipei de Finisori si Dulgheri. Candidatul ideal va avea abilități solide de dezvoltare gestionare a proiectelor și a echipei.Cerințe:Studii superioare în domeniul construcțiilor.Experiență relevantă în gestionarea proiectelor de construcții, cu accent pe finisare/dulgherie.Abilități excelente de comunicare și leadership.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan.Cunoștințe solide despre materialele și tehnicile de finisare/dulgherie.Orientare către rezultate și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:Dezvoltarea și implementarea strategiilor de finisare/lucrarilor de dulgherie pentru proiecte de construcții, conform cerințelor și standardelor stabilite.Gestionarea și coordonarea echipei de finisori/dulgheri pentru a asigura realizarea eficientă și calitativă a lucrărilor.Super
SSAB-AG S.​A.​

Dezvoltator Software Full-Stack


Scurta descriere a companiei Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat. Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei. Cerinte • Studii superioare în Informatică, Inginerie Software sau domenii conexe.• Experiență solidă în programare cu PHP și Java.• Experiență demonstrată în lucrul cu baze de date MySQL, inclusiv proiectare și optimizare.• Familiaritatea cu tehnologii front-end (cum ar fi HTML, CSS, JavaScript) este un avantaj.• Experiență cu sistemele de control al versiunilor, preferabil Git.• Cunoașterea practicilor Agile și Scrum este apreciată.• Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de gândire analitică.• Capacitatea de a lucra
EASY CREDIT 4 ALL IFN S.​A

Inginer Dezvoltare Proces - Targu-mures


Candidatul ideal Acceptă provocarea viitorului și alătură-te echipei noastre pentru dezvoltarea unei cariere de succes!Pentru acest rol este nevoie de:Studii Tehnice – SuperioareLb. Engleza – nivel avansat; Lb. Germana – constituie avantajExperienta in domeniul automotive/inginerie constituie avantajOperare PC, Microsoft Office - ExcelCompetente:Munca in echipaOrientare spre rezultateOrientare spre imbunatatire continuaOrientare spre clientBeneficiile pe care le oferim sunt:Transport gratuitTichete de masaTichete cadouBonus anual de performantaAbonament medicalAl 13-lea salariuBonus de fidelitateMediu de lucru tanar si dinamicTraininguri pentru dezvoltare profesionala si personalaDescrierea jobului Rolul face parte din cadrul departamentului Calitate si presupune urmatoarele sarcini: Realizarea de specificatii pentru echipamentele ce trebuie comandate in cadrul proiectelor noi. Pornirea echipamentelor si urmarirea realizarii acestora pentru a asigura incadrarea in timp a proiectului. R
HIRSCHMANN AUTOMOTIVE TM S.​R.​L.​

Pilot dezvoltare electronica


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1061 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.