Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

100 Locuri de Munca Manager Restaurant in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

100 Locuri de Munca Manager Restaurant in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Restaurant


Candidatul ideal Il putem descrie in 3 cuvinte :Rabdator ( pentru ca lucreaza cu publicul si este responsabil de oamenii pe care ii are in subordine ) , stabil ( sa fie primul care va acorda o sansa celuilat ) si muncitor ( sa isi faca meseria cu placere pentru ca acest job presupune multa responsabilitate si provocari )Descrierea jobului - coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe.- menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului- gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria- se ocupe de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantuluiProgram de lucru 5 zile cu 2 zile libere , masina ,laptop ,3 mese pe zi si bonusuri de performanta .
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Restaurant


Candidatul ideal Experiență anterioară în industria ospitalității, preferabil într-un rol similar sau în managementul unei echipe.Abilități excelente de comunicare pentru a interacționa eficient cu angajații, clienții și furnizorii.Capacitatea de a gestiona bugetul, programarea personalului și alte aspecte administrative ale afacerii.Abilități de leadership pentru a motiva și a ghida echipa către atingerea obiectivelor stabilite.Orientare către client, fiind capabil să ofere o experiență excelentă clienților și să rezolve problemele într-un mod profesionist.Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente în situații de presiune.Flexibilitate și adaptabilitate pentru a gestiona schimbările în program, cerințele clienților și alte provocări neașteptate.Respect pentru normele de igienă și siguranță alimentară, precum și capacitatea de a asigura respectarea acestora de către întreaga echipă.În plus, un candidat ideal ar putea avea o pasiune pentru industria ospitalității și o dorință de a
HIDRO CONS - EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Coordonator Vanzari Autovehicule Rulate - Brasov


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Studii universitare/postuniversitare;• 3-5 ani experienta in managementul vanzarilor - experienta in piata de autovehicule rulate constituie un avantaj;• Cunostinte foarte bune de limba engleza;• Gandire strategica, capacitati dovedite de analiza si sinteza;• Excelente abilitati de comunicare;• Organizare, responsabilitate, implicare. Descrierea jobului Rolul job-ului:• Organizeaza si coordoneaza activitatea de vanzare a autovehiculelor second-hand;• Creeaza si implementeaza strategia de vanzare;• Intocmeste si gestioneaza bugetul anual de venituri si cheltuieli al departamentului;• Stabileste si urmareste realizarea politicii de stoc, a structurii si nivelului acestuia.Beneficii:• Pachet salarial motivant;• Oportunitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie aflata in dezvoltare;• Participarea la diverse programe de dezvoltare profesionala;• Expunerea la un mediu organizational profesional.
Confidenţial

Coordonator Transport /​ Dispecer Night /​ Weekend In Brasov


Candidatul ideal We are expanding our activities in our department and our office in Brasov are in need of a new colleague. The office in Brasov is closely connected with thе headquarter in Denmark. We are looking for a person who are dedicated and ambitious about their professional career. You have a wish to work in an international company and are looking for a challenging job. For your efforts we offer good opportunities for personal development as well as an attractive salary.About our new logistic dispatcher for Trucks 22t- Previous experience as dispatcher or truck driver for trucks 22t will consider an advantage- You have a Quick head, and are able to handle multiple tasks.- Willing to work doing thе night (16:30-01:30 / 01:30-09:30), understanding that it is evening / night / Weekend- Willing to do everything in your power, to fulfill thе company’s high Customer-service, Prior knowledge about Scandinavia is an advantage- Responsible and takes pride in doing a good job- Test Eng
SASS LOGISTICS SRL

Commercial Manager With German - Brasov


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of German and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Brasov Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attrac
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Dezvoltare Resurse Umane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager HR dedicat și orientat către dezvoltare pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru susținerea și promovarea unei culturi organizaționale sănătoase și a unei forțe de muncă angajate și motivate. Managerul HR - Dezvoltare va fi responsabil de implementarea și gestionarea strategiilor și programelor de dezvoltare a resurselor umane în întreaga organizație.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane, cu accent pe dezvoltare și formare; Abilități excelente de comunicare și abilități interpersonale puternice; Capacitatea de a dezvolta și implementa programe și inițiative de dezvoltare a resurselor umane; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan; Experiență în gestionarea și mentoratul personalului; Cunoștințe solide despre legile și reglementările privind resursele umane; Diplomă de licență în resurse umane, psihologie organizațională, ma
NOBLEPIAGIO SRL

Trainee Acca Management Accountant


Candidatul ideal The trainee will enjoy working within a small remote team. This role offers an excellent opportunity for career development, with the potential to progress into a fully qualified Management Accountant.We are a very friendly team with employees in Romania, the UK & Philippines, therefore your English must be sufficient to communicate with team members and clients. Descrierea jobului Find our attached Job Pack for the role by clicking here, please read fully to learn about this exciting opportunity at Portt & Co.!About usPortt & Co are an accounting firm who provide an outsourced finance department for small businesses trading in the UK. We understand the challenges that smaller businesses face and aim to alleviate some of those pressures to allow more time for others to achieve a healthy work-life balance.By providing outsourced finance departments, clients can benefit from a range of Portt & Co’s services. Services offered range from bookkeeping and management accounts
PORTT AND CO S.​R.​L.​

Area Casino Manager Brasov


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Brasov.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare a in
NOBLEPIAGIO SRL

Analist Calitate (local Product Safety Manager)


Candidatul ideal Studii universitare, tehnician sau calificare comparabilă în domeniul aviației/industriei aeronautice; Minim 2 ani de experiență inter-departamentală în producție și/sau calitate; Bune abilități de comunicare, mod proactiv de lucru; Cunoștințe MS Office Tools, google Workspace; Cunoștințe avansate de limbă engleză;Cunoștințe fundamentale despre procedurile aviatice, EASA part 21G (Aviație);Descrierea jobului Persoana de contact și coordonator pentru subiecte legate de Siguranța Produsului în fabrica din Brașov; Asigură și sprijină implementarea, rularea și îmbunătățirea proceselor privind Sistemului de Management al Siguranței (SMS) la fabrica din Brașov; Identifică și gestionează pericolele, riscurile și evenimentele, inclusiv inițierea și supravegherea măsurilor corective și preventive, pentru evitarea evenimentelor critice de siguranță; Colaborează și interacționează ca interfață cu Rețeaua de siguranță a produselor din cadrul Airbus GmbH; Dezvolta și monitorizează
PREMIUM AEROTEC SRL

Business Developer - Brasov (determinat)


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Telephone Account Manager


Candidatul ideal CANDIDATUL IDEALPersoanele pe care le cautam este necesar sa detina abilitati de comunicare, relationare, atitudine pozitiva si experienta in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta de cea mai buna calitate.Descrierea jobului CUNOSTINTE SI COMPETENTE NECESARE ROLULUI Ai capacitate de lucru in echipa;Ai incredere in fortele proprii si vrei constant sa te dezvolti;Ai capacitate de invatare, adaptare la situatii noi, dinamism, bun comunicator;Ești o persoana organizata, cu bune abilitati de planificareAi atitudine pozitiva si orientare catre rezultate si solutii;Ai experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu;Ai dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate;Cunostinte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). DESCRIEREA JOBULUIStabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare cu clientii din portofoliul
BRANDBE S.​R.​L.​

Manager Departament Comercial Brasov Astra


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Ştii cum să energizezi şi să inspiri oamenii din jurul tău astfel încât să îşi manifeste cu încredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți doreşti să fii un catalizator pentru potenţialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltării şi fructificării inteligenţei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilităţi personale precum creativitate, gândire strategică şi luarea deciziilor în mediul de business?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te alături unei echipe în care performanţa, exemplaritatea, performanţa, simplitatea, respectul, cinstea și generozitatea sunt pulsul a tot ceea ce face!Cum ești: Leadership – vizionar și cu inițiativă, conec
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Quality Manager


Candidatul ideal Qualifications Strong knowledge of APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC Experience in conducting audits and analyzing data Ability to identify areas for improvement and implement quality standards Excellent problem-solving and decision-making skills Strong attention to detail and organizational skills Excellent communication and interpersonal skills Strong leadership, prior experience in a quality management role is a plus Bachelor's degree in a related field Advanced level of english, italian is a plusDescrierea jobului Role DescriptionThis is a full-time on-site role for a Quality Manager. The Quality Manager will be responsible for overseeing and implementing quality control processes and procedures, developing and growing the team, conducting audits, analyzing data, managing non-conformities and take immediate actions to meet company and customer requirements at all times, and identifying areas for improvement. They will also be responsible for developing and implementin
KROWNLEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 57 de salarii introduse în Salario: 6400 RON/Luna

Manager Magazin Brasov (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate (diplomă de licență); Ai minimum 3 ani experiență profesională în domeniu și minimum 1 an în coordonarea unei echipe; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Pentru noi contează că ai atât abilități de organizare, analiză, cât și orientare către rezultate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să fii responsabil de întreaga activitate și de imaginea magazinului; Echipa noastră contează pe tine să fii implicat direct în construirea și buna coordonare a colegilor și proces
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Calitate


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare;- Experienta pe un post similar - minim 1 an;- Cunostinte de APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC;- Cunostinte de limba engleza si italiana - nivel avansat/constituie avantaj;- Abilitati de management al oamenilor;- Abilitati de negociere si focus pe identificarea si implementarea de solutii;- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; orientare catre client.Descrierea jobului • Conduce si dezvolta echipa de calitate (specialisti asigurarea si controlul calitatii) in vederea respectarii standardelor de calitate, a celor de livrare, pentru incadrarea in costuri si respectarea termenelor limita;• Organizeaza si coordoneaza strategia si procesele departamentului de calitate la nivelul companiei;• Gestioneaza activitatile de audit intern, extern si de certificare;• Monitorizeaza analizele și rapoartele necesare atât pentru clienti, cât și pentru superiorul ierarhic;• Coordoneaza monitorizarea planurilor de validare a produselor;• Gestioneaza necon
SIT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 70 de salarii introduse în Salario: 5700 RON/Luna

Vip Account Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Clienți VIP dinamic și orientat spre servicii de excepție pentru a se alătura echipei noastre la Las Vegas Online. Acest rol esențial presupune gestionarea relațiilor cu cei mai valoroși clienți ai noștri și asigurarea unei experiențe personalizate și de înaltă calitate.Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea clienților VIP, preferabil în industria jocurilor de noroc sau a ospitalității; Excelente abilități de comunicare și interpersonale, cu capacitatea de a construi relații durabile și valoroase; Înțelegere profundă a nevoilor și așteptărilor clienților VIP; Capacitatea de a oferi soluții personalizate și inovative pentru a îmbunătăți satisfacția clienților; Abilități de organizare și planificare, cu capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini; Disponibilitatea de a lucra flexibil, inclusiv în afara orelor obișnuite de lucru, pentru a răspunde nevoilor clienților VIP.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea portofoliului de cl
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Program Afiliere


Candidatul ideal Managerul programului de afiliere va fi responsabil pentru elaborarea planurilor de comisionare, gestionarea contractelor de colaborare și dezvoltarea rețelei de marketing afiliat.Candidatul ideal este extrem de motivat, proactiv, cu o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc, o atenție minuțioasă la detalii și cunoștințe solide despre programele de afiliere.Căutăm un coleg care să inspire, să exploreze idei noi și să depășească limitele pentru a stimula inovația și creșterea. Experiență anterioară în gestionarea și dezvoltarea programelor de afiliere, ideal în industria jocurilor de noroc sau domenii similare; Cunoștințe solide despre marketingul afiliat, inclusiv strategii de recrutare a partenerilor, gestionare a relațiilor și optimizare a performanței; Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații solide cu partenerii afiliați și alte părți interesate; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, cu capa
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Magazin Brasov (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te
Lidl Romania

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager Electrice


Candidatul ideal - Experienţă comerciala în vanzarea materialelor electrice;- Studii superioare in domeniul electric (electrotehnic – electromecanic), constituie un avantaj;- Mod de lucru structurat in echipa orientat spre obiective;- Bune abilitati dе identificare a nevoilor clientilor si dе negociere;- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word); - Abilitati de analiza si capacitate de luare decizii;- Atent la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare. Descrierea jobului Promovarеа si vanzаreа: echipamentelor de distributie si masura (firide de distributie si contorizare, cutii de distributie, blocuri de masura si protectie, etc), cablurior de joasa si medie tensiune, produselor electrice si corpurilor de iluminat, etc;Dezvoltа businеss-ul cu clientii existеnti, identifica si аtragе cliеnti noi;Consiliаza tеhnic si comеrciаl cliеntii;Promovarea si vanzarea produselor electrice si corpurilor de iluminat. Beneficii:Salariu fix si comisioane lunare (de la 5000 ron net);Masina de
DABC ECOPROD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 100 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.