10 - Locuri de Muncă (joburi) Director în Brașov
10 - Locuri de Muncă (joburi) Director în Brașov

Candidatul ideal - Persoana organizata cu experienta intr-o pozitie similara in domeniul administrativ / logistic;
- Studii superioare;
- Abilitati de comunicare si de coordonare a unei echipe;
- Promptitudine in rezolvarea sarcinilor;
- Permis auto categoria B.Descrierea jobului - Coordoneaza si controleaza activitatea angajatilor in vederea realizarii atributiilor de aprovizionare, depozitare, gestionare si livrare a marfurilor;
- Raspunde de organizarea si desfasurarea activitatilor administrative;
- Organizeaza activitatea de transport asigurand buna functionare a parcului auto.
Descrierea jobului Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa si bune abilitati dе comunicare.
Cerintе:
-Abilitаti de utilizаrе PC, Microsoft Office, Intеrnet
-Studii supеrioаrе in domeniul еconomic
-Cunostintе de limbа еnglеza, nivеl convеrsаtional
-Cunostinte solidе in domeniul finаnciar contabil, fiscal si a legislatiei in vigoare
-Aptitudini dе folosire a aplicatiilor software dе contabilitate (SAP constituie avantaj)
Responsabilitati :
-Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile

Candidatul ideal - studii superioare tehnice
- excelente abilitati dе comunicare si negociere
- bun simt comercial
- cunostinte tehnice ale produselor din portofoliu
- mobilitate
- experienta dе vanzari intr-un domeniu similar ( panouri termoizolante sau invelitori si hale metalice)
- cunostinte operare PC
- dinamic, comunicativ, capabil dе a lucra atat in echipa cat si individual
- rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;
- putere dе convingere, flexibilitate, orientare in functie dе cerintele si tipologia clientilor
- permis dе conducere cat.BDe

Candidatul ideal – Studii superioare tehnice.
– Experienta pe un rol similar (director productie) de minim 5 ani. Experienta in industria electronica reprezinta un real avanataj;
– Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat
– Bune cunostinte de Excel, necesare emiterii diverselor rapoarte;
– Cunostintele tehnice aprofundate in domeniul electronic – reprezinta un atu;
– Cunostinte de management si experienta anterioara in coordonare echipe;
– Abilitati de negociere, diplomatie, gandire si capacitate de analiza si sinteza;
– Discernamant si capacitate de a rezolva problemele, putere de de

Consiliul de Administrație al Spitalului Municipal Săcele organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de manager persoană fizică, durată determinată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006, privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, și O.M.S. nr. 1.520 din 22 decembrie 2016, privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcției de manager persoană fizică din spitalele publice din rețeaua proprie a Ministerului Sănătății și H.G. nr. 286/2011.Concursul va avea loc la „Centrul de
Candidatul ideal Ambalator manual pentru depozit
Persoana punctuala, receptiva, organizata si responsabila
Capacitate de comunicare si relationare buna
Experienta in demeniu prezinta avantaj
Cunostinte de limba engleza- nivel mediu reprezinta avantaj
Atestatul de stivuitorist reprezina avantajDescrierea jobului Ambalarea manuala a materiilor prime sau produselor in cutii, saci, lazi si alte ambalaje, la indicatia sefului de echipa si a directorului productie,in vederea transportarii sau stocarii lor ;

Candidatul ideal Education, skills, abilities, others (KSAO)
EHS technical specialist course
Labour inspector course
Patience while working with people
Very good knowledge of the fire prevention and extinguishing and occupational safety legislation
Work responsibility;
English advanceDescrierea jobului Main attributions and responsibilities of the job:
Is responsible with organizing the fire prevention and extinguishing / emergency situations activities corroborated with occupational safety.
Draws up the documentation for emergency situations within the unit and shares the necessary in
Candidatul ideal Studii superioare; Bune abilitati de comunicare, gandire analitica; Limba engleza cel putin la nivel intermediar; Cunoasterea a pachetului Ms Office; Experienta de lucru cu softuri de gestiune; Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor; Capacitatea de a administra mai multe sarcini concomitent; Atentie catre detalii; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Spirit de initiativa si orientare spre solutii; Experienta in domeniu minim 2 ani in activitati administrative/secretariat/asistent mana

Candidatul ideal Cautam 2 oameni de vanzari, unul pentru Brasov si unul pentru Bucuresti.
Fiecare dintre ei trebuie sa isi asume realizarea targhetului lunar de vanzari.
Noi o sa punem la dispozitie toate uneltele necesare si o sa cream contextul optim pentru a realiza targhetele.
Este ideal sa fie persoane sociabile, prietenoase si carora sa le placa sa vorbeasca la telefon,
pentru ca, datorita pandemiei, o mare parte din munca de vanzari s-a transferat catre apelurile telefonice.
Totodata, trebuie sa fie persoane perseverente, echilibrate emotional si sa nu ia personal refuzurile cl

Candidatul ideal Cautam o persana motivata capabila sa coordoneze echipa de vanzari.
Oferim salariu motivant si bonusuri pe masura performantei.Descrierea jobului - Urmareste realizarea planului de vanzari fata de targete stabilite impreuna cu echipa pe care o coordoneaza;
- Organizeaza insotirea pe teren si pregateste echipa sa la standardele cerute
- Se asigura ca Agentii de Vanzari, Soferii-Distribuitori sunt bine motivati .
- Optimizeaza reteaua de distributie;
- Coordoneaza si inbunatateste modul de lucru al Agentilor de Vanzari
- Pe baza documentatiei , sub indrumarea Directorului
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: